Staat nu serieus de buitenunit van die Gamma airco binnen? Zal lekker warm worden als je de was staat te doenfenrir schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:27:
Deze ziet eruit als iemand op een later moment een woning in de reeds bestaande schuur erin geklust heeft. De deur in de roldeur lijkt de voordeur te zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...orderblokken-15/44550066/
Vraagprijs is laag, zal gedeeltelijk door de locatie komen maar ook door het warmtelabel en de afwerking schat ik zo in.
op de plattegrond zie je dat de entree in de zijkant zit en op de foto's zie je ook gewoon een gebruikelijke voordeur van binnenfenrir schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:27:
Deze ziet eruit als iemand op een later moment een woning in de reeds bestaande schuur erin geklust heeft. De deur in de roldeur lijkt de voordeur te zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...orderblokken-15/44550066/
Vraagprijs is laag, zal gedeeltelijk door de locatie komen maar ook door het warmtelabel en de afwerking schat ik zo in.
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Weet ik, maar vanwege de hoogspanningsleidingen die over de tuin lopen had ik meteen de associatie dat er stroom op zou staan.Yaksa schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:36:
[...]
Dat zijn de spandraden voor de netten die over de volledige vijver heen zijn gespannen.
Vermoedelijk om te voorkomen dat reigers (en misschien ook wel de ooievaars) de vijver met een natuurlijke visstand leeg eten.
Van klussen krijg je grijze haren
220kV dan leren die reigers het snel affenrir schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:59:
[...]
Weet ik, maar vanwege de hoogspanningsleidingen die over de tuin lopen had ik meteen de associatie dat er stroom op zou staan.
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.