Is gewoon smaak toch. Ik vind het ook lelijk
En respect voor wie? De eigenaar van die zooi? Al kan hij-zij hier wel mee lezen uiteraard.
Is gewoon smaak toch. Ik vind het ook lelijk
De mooiste tekst van de makelaar is voor mijGillonde schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 11:50:
De makelaar heeft z'n best gedaan en hier is niks aan gelogen:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/detail/koop/suwald/huis-noorderend-22/44554197/
Oftewel, aan de tuin is jarenlang niets gedaan en nu heb je veel groen. Ik zou de bomen zelf zoveel mogelijk laten staan, alleen ben ik niet op zoek naar iets in die regio…Rondom de woning is in de loop der jaren een bosachtige omgeving ontstaan met forse bomen. Hierdoor heeft het perceel een groen en besloten karakter.
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Om iets wat iemand mooi vind oude troep te noemen vind ik wat anders dan een discussie over smaak. Zo'n opmerking slaat elke discussie dood.Roenie schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 17:19:
[...]
Is gewoon smaak toch. Ik vind het ook lelijk.
En respect voor wie? De eigenaar van die zooi? Al kan hij-zij hier wel mee lezen uiteraard.
:strip_exif()/f/image/iRU1XAhocmTG0ujnrrRHafiD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door GurbieV op 18-08-2026 07:18 ]
Eerder begreep ik dat het in dit topic bon ton is om met dedain te reageren, bijvoorbeeld als het over een VT wonen interieur gaat. Heerlijk om af en toe los te kunnen gaanGurbieV schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 06:49:
[...]
Om iets wat iemand mooi vind oude troep te noemen vind ik wat anders dan een discussie over smaak. Zo'n opmerking slaat elke discussie dood.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Hobby car | '07 Mazda MX-5 2.0 Sportive
Kijkt naar prijs van huis.. 1 miljoen..Ik zie mezelf hier wel wonen!
[ Voor 7% gewijzigd door jellybrah op 18-08-2026 08:54 ]
Er staan tegenwoordig rijtjeshuizen te koop voor 1 miljoen. De prijs zegt helemaal niets over het huis, er zijn genoeg huizen van >1 miljoen waar ik voor geen goud zou willen wonen.jellybrah schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 08:54:
[...]
Kijkt naar prijs van huis.. 1 miljoen..
Ja, iedereen wil wel in een huis van 1 miljoen wonen, ongeacht welke staat aan het begin.
Zelfs een bovenwoning kan je voor rond de 1 miljoen kopen!Fanta schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:29:
[...]
Er staan tegenwoordig rijtjeshuizen te koop voor 1 miljoen. De prijs zegt -----
[ Voor 8% gewijzigd door Prisma16 op 18-08-2026 10:38 ]
Daarom 'relatief'. Als je graag de randstad uit wilt, de rust op wilt zoeken, etc, maar bijvoorbeeld voor werk/familie/vrienden verbonden wilt blijven aan de randstad, is dit relatief dichtbij. Je kan een vergelijkbaar huis voor dezelfde prijs kopen in de buurt van Dokkum of Stadskanaal, maar dan wordt het een heel ander verhaal.StarrFire schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:53:
"Relatief" dichtbij de Randstad? Oh ja, Amsterdam ligt op maar iets meer dan 100km rijden...
als 900.000 en 1.000.000 voor jou hetzelfde is mag je het verschil op mijn bank storten.Prisma16 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:06:
[...]
Zelfs een bovenwoning kan je voor 1 miljoen kopen!
https://www.funda.nl/detail/koop/amsterdam/appartement-frans-van-mierisstraat-37-2/43377200/
[Afbeelding]
Veroordeel niet, verwonder u slechts
als jij denkt dat ik een huis kan kopen voor de vraagprijs mag je voor mij het verschil tussen de vraagprijs en de verkoopprijs betalen.No Hands schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 10:34:
[...]
als 900.000 en 1.000.000 voor jou hetzelfde is mag je het verschil op mijn bank storten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is natuurlijk een leuk huis, maar dat zoveel m2 van het perceel enkel de toegangsweg is zou mij toch een beetje tegenstaan.Fanta schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 08:48:
Niet alles is zoals ik het zelf zou doen, maar wat heerlijk dat deze mensen zo'n eigen stijl hebben.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En als bonus een dinosaurus in de tuin!
[Afbeelding]
Voor de liefhebbers is hier nog veel meer te zien:
https://www.funda.nl/deta...is-koopmanweg-9/44558029/
Ik zie mezelf hier wel wonen!
[ Voor 31% gewijzigd door huppelepups op 18-08-2026 15:27 ]
Vooral als je je kliko aan de weg wil zetten.. Maar dat is de prijs die je dan betaalt voor lekker vrij wonen.huppelepups schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 15:27:
[...]
Het is natuurlijk een leuk huis, maar dat zoveel m2 van het perceel enkel de toegangsweg is zou mij toch een beetje tegenstaan.
/f/image/lU0jEDi541tGcvU1s1PDRXwa.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 61% gewijzigd door koksie op 18-08-2026 16:56 ]
Vintage meubels. Prachtig.koksie schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 16:44:
Back to the 70's! Al hebben de buren de betere kleur garagedeur.
[Afbeelding]
Mooi!
[Afbeelding]
Met een zitkuil in de achtertuin
[Afbeelding]
Deze tegels hadden wij vroeger ook op de muur in de badkamer.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/detail/koop/mijnsheerenland/huis-laan-van-westmolen-25/44565213/