Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.
Heeft denk ik ook meer met de constructie te maken. Meer dan een ton en dan geen eigenaar zijn....Radiohoofd schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 09:16:
[...]
Meer dan een ton betalen en wonen op 13 vierkante meter is nog niet echt populair. Het hok staat nog steeds te koop.
10*290 WP (2900) op ZW & 9*450 WP (4050).
Ik weet dat het expres is gedaan, maar als je van symmetrie houdt dan is dit wel heel storend.No Hands schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 06:47:
[...]
Ik vind dit mooi! en dat niet symmetrische lijstje is waarschijnlijk expres
Ach, als je dit huis koopt, is al het meubilair en het lijstje weg. Behang eraf, emmer verf ertegenaan en je hebt weer een mooi strak witte woonkamer.DeJurist schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:37:
Je zou maar je hele benedenverdieping roze maken.
Ik hoef ook geen volledig roze woonkamer, maar vind dit wel heel stijlvol gedaan. Incl. lijstje in het vak. Dat lijnt namelijk wel mooi met de afbeelding zelf en de scheiding van zitkussens op de bank. Dus het is maar waar je het accent legt.
Dat argument kun je eigenlijk bij vrijwel elke woning die hier wordt geplaatst gebruiken (of te wel het je eigen maken). Het punt is juist dat het opvallend is dat iemand ervoor kiest om een complete benedenwoning roze te maken. Dat zie je maar zelden; de meeste huiseigenaren kiezen voor neutralere kleuren. Bovendien wordt roze nog steeds door veel mensen als een uitgesproken vrouwelijke kleur gezien.Toke_gt schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:21:
[...]
Ach, als je dit huis koopt, is al het meubilair en het lijstje weg. Behang eraf, emmer verf ertegenaan en je hebt weer een mooi strak witte woonkamer.
Ik hoef ook geen volledig roze woonkamer, maar vind dit wel heel stijlvol gedaan. Incl. lijstje in het vak. Dat lijnt namelijk wel mooi met de afbeelding zelf en de scheiding van zitkussens op de bank. Dus het is maar waar je het accent legt.
Opvallend is het zeker, misschien reageerde ik meer op jouw tone of voice.DeJurist schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 11:34:
[...] Het punt is juist dat het opvallend is dat iemand ervoor kiest om een complete benedenwoning roze te maken. Dat zie je maar zelden; de meeste huiseigenaren kiezen voor neutralere kleuren. Bovendien wordt roze nog steeds door veel mensen als een uitgesproken vrouwelijke kleur gezien.
Er zijn overigens ook vrouwen die huizen kopen en inrichten en er zijn mannen die van roze houden. Dat niet iedereen erdoorheen kan kijken zal hier ook zeker zo zijn, maar feit is dat het wel hartstikke strak is afgewerkt allemaal. Dat zou ik als koper wel waarderen.
dit huis is echt een voorbeeld van hoe smaken kunnen verschillen. Ziet er allemaal wel netjes uit en goed afgewerkt.DeJurist schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:42:
Dit is ook erg opmerkelijk. Om te beginnen kun je die bureaustoel nauwelijks een bureaustoel noemen; hij biedt totaal geen ondersteuning voor je rug. Daarnaast staat de monitor in zo'n onergonomische positie dat je na een paar minuten al last van je nek krijgt.[Afbeelding]
Overigens is het wel een mooie woning. Gezien de oppervlakte valt de prijs eigenlijk best mee.https://www.funda.nl/detail/koop/doornspijk/huis-schootbruggeweg-1/44443529/
Overigens is een kruk volgens mij juist ergonomisch erg goed, houdt je core sterk itt een stoel waar je in gaat hangen, het scherm daarentegen minder inderdaad..
Wat een mooi en smaakvol huis!DeJurist schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:37:
[Afbeelding]
En dan krijg je het ook nog voor elkaar om een kleine fotolijst niet symmetrisch op te hangen.[Afbeelding]
https://www.funda.nl/detail/koop/dokkum/huis-dirck-raphaelsz-camphuysenstraat-37/80806656/
Mooie kleuren overal.
WPB Atag Nuos Plus200, SE 4000H+8x Trina Solar 320Wp AB 185°/32°+6x Trina Solar 320Wp AB 185°/10°,APS EZ1M+2x Trina Solar 325Wp AB 185°/32° ,2x APS QT2+8x Jinko 435Wp AB 5°/32°,ME MXZ-2F42VF+MSZ-EF35VGK-S+MLZ-KP25VF,WP Atag Energion M Light50
Er lijkt wat optrekkend vocht te zijn aan de onderkant van de muren en plinten; verf op de muren staat te bollen en hier en daar wat vlekken. En ook: wat een vreemde verdeling van ingetekende slaapkamers en leefruimten? Er staan nu zes slaapkamers met twaalf vaste slaapplaatsen getekend maar er is nu maar voor vier personen plek om 's avonds binnen aan tafel te eten? De enige plek om een grotere eettafel te zetten is eigenlijk in de halfronde muur aan de rechterzijde op de begane grond, maar waar ga je dan gewoon hangen met z'n allen? Dus: veel kamers zullen andere doeleinden (gaan) hebben in de praktijk, maar wat dan? Er is namelijk ook al een thuiskantoormogelijkheid ingetekend op de eerste verdieping...GurbieV schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 21:19:
[...]
Halverwege de fotoserie van dit luxe en smaakvolle huis met dito inrichting, kom je ineens dit tegen. Voor 1000 euro heb je hier een tapijtje liggen wat in ieder geval voor de foto's en bezichtiging volstaat. Nu doet het echt afbreuk. Je gaat denken, is hier een moord gepleegd ofzo?
~[Afbeelding]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Het lijkt alsof het souterrain onder water heeft gestaan met flinke waterschade tot gevolg. Foutje met het zwembad of de technische installaties?DUX schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:37:
[...]
Er lijkt wat optrekkend vocht te zijn aan de onderkant van de muren en plinten; verf op de muren staat te bollen en hier en daar wat vlekken.
[…]
Kan nog wel een dure grap worden om dat allemaal netjes op te lossen.
Opel Ampera-e (2020) > Skoda Elroq 85 Business Edition (2025)
Ja dat idee passeerde ook in mijn gedachten, maar als het echt onder water had gestaan had je wel een duidelijke lijn afgetekend op de muren gezien. Ik gok toch op optrekkend vocht, of misschien is het beton verkeerd gedroogd of het stucwerk? Er is ook wat schimmel te zien laag aan de muur, maar op enkele foto's ook een manshoog donker stippenpatroon!Wesco schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:45:
[...]
Het lijkt alsof het souterrain onder water heeft gestaan met flinke waterschade tot gevolg. Foutje met het zwembad of de technische installaties?
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door DUX op 02-08-2026 23:11 ]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Lijkt wel wat op Formule Vee uit de beginjaren, dus eind jaren 60.henri86 schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:10:
Iemand een idee welk chassis dit uitzicht is?
Zie Wikipedia: Formula Vee
Toch wateroverlast, in de brochure staat:DUX schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 23:10:
[...]
Ja dat idee passeerde ook in mijn gedachten, maar als het echt onder water had gestaan had je wel een duidelijke lijn afgetekend op de muren gezien. Ik gok toch op optrekkend vocht, of misschien is het beton verkeerd gedroogd of het stucwerk? Er is ook wat schimmel te zien laag aan de muur, maar op enkele foto's ook een manshoog donker stippenpatroon!
In het souterrain is
wateroverlast geweest om dat er een defect was aan de pompen. Dit is verholpen
en de pompen zijn vervangen. Tevens is er een veiligheidssysteem aangebracht om
schade in de toekomst te voorkomen. De gevolgen zijn nog zichtbaar maar alles is
droog en klaar om opnieuw afgewerkt te worden naar eigen smaak en inzicht.
I gok eerder op een Lotus 23 of een Ginetta, maar gezien de badge en stuurinrichting ontbreken zou het ook maar een dure replica / showmodel kunnen zijn. Een Vee is het zeker niet gezien er dan voorophanging van een kever zichtbaar zou moeten zijn op die foto (en source: ik heb er een)Pat911 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 07:28:
[...]
Lijkt wel wat op Formule Vee uit de beginjaren, dus eind jaren 60.
Zie Wikipedia: Formula Vee
Uit de brochure:Wesco schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 22:45:
[...]
Het lijkt alsof het souterrain onder water heeft gestaan met flinke waterschade tot gevolg. Foutje met het zwembad of de technische installaties?
[Afbeelding]
Edit: spuit11... had even moeten F5'enDe huidige eigenaar woont in buitenland en heeft het pand alleen in de eerste
jaren na nieuwbouw zelf bewoont. Hij kan dan ook niet instaan voor verborgen
gebreken. Wel is er in het afgelopen jaar veel onderhoud gepleegd om het geheel
verkoop klaar te maken en zo goed mogelijk over te dragen. In het souterrain is
wateroverlast geweest om dat er een defect was aan de pompen. Dit is verholpen
en de pompen zijn vervangen. Tevens is er een veiligheidssysteem aangebracht om
schade in de toekomst te voorkomen. De gevolgen zijn nog zichtbaar maar alles is
droog en klaar om opnieuw afgewerkt te worden naar eigen smaak en inzicht.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je zou maar wonen in een ral9010 met grijze en zwarte accenten woning zonder enig karakter..DeJurist schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:37:
Je zou maar roze als “enig karakter” bestempelen en een gewone witte kleur niet.zakkenjongen schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 09:31:
[...]
Je zou maar wonen in een ral9010 met grijze en zwarte accenten woning zonder enig karakter..
Bijna, het is een Lotus 22Spherix schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:16:
[...]
I gok eerder op een Lotus 23 of een Ginetta, maar gezien de badge en stuurinrichting ontbreken zou het ook maar een dure replica / showmodel kunnen zijn. Een Vee is het zeker niet gezien er dan voorophanging van een kever zichtbaar zou moeten zijn op die foto (en source: ik heb er een)

Als je goed kijkt zie je waar de makelaar met z'n photoshop-brush heeft zitten poetsen.....
https://www.funda.nl/deta...is-koelhorst-23/44442408/
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Verder: Iemand ooit gebrandschilderd glas van formaat in huis willen hebben?

https://www.funda.nl/deta...-breedstraat-40/43303552/
[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 03-08-2026 14:13 ]
Niet alleen met de constructie. Meer met het feit dat je dus geen hypotheek kan krijgen en dan wordt de markt dus wel heel klein. Ik heb ooit bij een bank gewerkt waar we dit wel gefinancierd hadden en het lidmaatschapsrecht overging via subrogatie. Was een hele oude lening uit 1964 en ook gelukkig de enige die we in de boeken hadden.Freakie1NL schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 09:51:
[...]
Heeft denk ik ook meer met de constructie te maken. Meer dan een ton en dan geen eigenaar zijn....
LET OP: hypotheekfinanciering is niet mogelijk, aangezien het hier geen appartementsrecht betreft maar een lidmaatschapsconstructie. De aankoop kan daarom uitsluitend plaatsvinden met eigen middelen of een familielening.
Je doet dit pand eigenlijk een beetje te kort door maar 1 foto te plaatsen, want wat een parel.Jasphur schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:20:
Heren, Tweakers ondersteund DM's
Verder: Iemand ooit gebrandschilderd glas van formaat in huis willen hebben?
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...-breedstraat-40/43303552/
Daarom hierbij nog een paar plaatjes, al was het maar om de kansloze discussie hierboven wat minder op te laten vallen.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Hobby car | '07 Mazda MX-5 2.0 Sportive
Ik snap dit dus echt niet.TheOmen schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:00:
Suske en Wiske en het geheim van het verdwenen stopcontact...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als je goed kijkt zie je waar de makelaar met z'n photoshop-brush heeft zitten poetsen.....
Je Photoshopt iets weg wat er gewoon is en niet zomaar weg te halen is. Als je een vaas op 1 foto weg Photoshopt omdat het niet mooi staat ok.. maar een stopcontact?
Raar.
Sterker, dit riekt in mijn ogen naar misleiding.iketot schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:41:
[...]
Ik snap dit dus echt niet.
Je Photoshopt iets weg wat er gewoon is en niet zomaar weg te halen is. Als je een vaas op 1 foto weg Photoshopt omdat het niet mooi staat ok.. maar een stopcontact?
Raar.
Dit onderstreept trouwens wel weer mijn beeld van huizenhandelaren (want makelaars wil ik dit niet eens noemen), je hebt onbetrouwbare, en..................zéééér onbetrouwbare!
Eric, Signing off !!
Wellicht omdat het een veiligheidsrisico is? Een snelle zoekactie levert me dat het wordt afgeraden om een contactpunt boven een kookplaat te plaatsen. Zo snel echter niet een norm of regelgeving over kunnen vinden, maar het lijkt me idd een risico.iketot schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:41:
[...]
Ik snap dit dus echt niet.
Raar.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Ik zou ook geen stopcontact boven de kookplaat willen hebben, maar hij zit er wél.TheOmen schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:55:
[...]
Wellicht omdat het een veiligheidsrisico is? Een snelle zoekactie levert me dat het wordt afgeraden om een contactpunt boven een kookplaat te plaatsen. Zo snel echter niet een norm of regelgeving over kunnen vinden, maar het lijkt me idd een risico.
Hem dan wegpoetsen in de foto's is niet heel integer.
Mee eens, maar had even geen tijd om dat te doenFanta schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:28:
[...]
Je doet dit pand eigenlijk een beetje te kort door maar 1 foto te plaatsen, want wat een parel.
Daarom hierbij nog een paar plaatjes, al was het maar om de kansloze discussie hierboven wat minder op te laten vallen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als hij dan toch bezig was, waarom dan niet die hele kitschwand weggeshopt?TheOmen schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:00:
Suske en Wiske en het geheim van het verdwenen stopcontact...
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat een fantastisch pand!Fanta schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:28:
[...]
Je doet dit pand eigenlijk een beetje te kort door maar 1 foto te plaatsen, want wat een parel.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Buiten zitten, ik vraag me af of het zo voelt

Link: https://www.funda.nl/detail/koop/leiden/appartement-lange-scheistraat-4-b/80808521/
Charmant, slim ingedeeld en verrassend met balkon in hartje Leiden!Intercity schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:21:
Volgens de advertentie een "leuk balkonnetje"; "Vanuit de woonkamer is tevens het balkonnetje bereikbaar, een heerlijke plek om even buiten te zitten."
Buiten zitten, ik vraag me af of het zo voelt![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Link: https://www.funda.nl/detail/koop/leiden/appartement-lange-scheistraat-4-b/80808521/
Geleend uit de tekst van de makelaar...
Soms is één foto genoeg om een huis te verkopen en soms had je beter een foto kunnen weg laten...Intercity schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 21:21:
Volgens de advertentie een "leuk balkonnetje"; "Vanuit de woonkamer is tevens het balkonnetje bereikbaar, een heerlijke plek om even buiten te zitten."
Buiten zitten, ik vraag me af of het zo voelt![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hoewel de verkoper een andere foto had kunnen selecteren, zou dit met de ranking op Funda te maken kunnen hebben? Meer foto’s, plattegronden, 3D, en andere opties maken allemaal dat de advertentie eerder in beeld komt bij het zoeken. Funda is wat dat betreft een grote marketingmachineTehh schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:09:
[...]
Soms is één foto genoeg om een huis te verkopen en soms had je beter een foto kunnen weg laten...
[Afbeelding]
Gebruik dan de klassieke, 'kijk, er is stromend water uit de keukenkraan' of 'kijk, het gasfornuis werkt' foto'sRoenie schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:03:
[...]
Hoewel de verkoper een andere foto had kunnen selecteren, zou dit met de ranking op Funda te maken kunnen hebben? Meer foto’s, plattegronden, 3D, en andere opties maken allemaal dat de advertentie eerder in beeld komt bij het zoeken. Funda is wat dat betreft een grote marketingmachine
"17 zonnepanelen, nog niet geplaatst;"
Lijkt er wel op dat ze al even liggen...
Verder is de rest van het huis wel al helemaal verbouwd.

https://www.funda.nl/detail/koop/milheeze/huis-kerkeind-30/44492176/

https://www.funda.nl/deta...is-zeilstraat-75/80874660
En dit huis is tot stand gekomen dankzij cursief

https://www.funda.nl/deta...is-werfstraat-40/44402713

Gokje: Dat was ooit de haard en de schoorsteen?
[ Voor 16% gewijzigd door Hagdos op 04-08-2026 16:26 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MarcelGo op 04-08-2026 16:47 ]
Als het een oud huis is kan dit gedaan zijn om tocht te onderbreken en de koude tocht lucht om te zetten in warme lucht. Beetje vreemd maar niet heel ongebruikelijk. Heb het vaker in dit topic voorbij zien komen.MarcelGo schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 16:47:
Super effectieve plek voor een radiator trouwens
en schuin tegenover het prachtige monumentale Stadhuis van Enkhuizen!Fanta schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:28:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Prachtig pand zeg! Voor de verkoop had een interieurstylist hier wel serieus waarde kunnen toevoegen.Fanta schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:28:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door CvdHoorn op 04-08-2026 21:52 ]
Is dat een bed waarbij het hoofdeinde boven het trappengat bungelt? Wat... creatief.Rembock schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:33:
Deze eigenaren hebben "het witwassen van je vermogen" wel heel letterlijk genomen![]()
[Afbeelding]
En dit huis is tot stand gekomen dankzij cursief
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...is-werfstraat-40/44402713
Je moet alleen niet te wild zijn bij de bed-gymnastiek...Jolijter schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:14:
[...]
Is dat een bed waarbij het hoofdeinde boven het trappengat bungelt? Wat... creatief.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Als dat het enige gebrek is.... Kijkende naar de voorgevel lijkt de badkamer ook zo lek als een mandje te zijn. Het loshangende behang op de kamer ernaast bevestigd dit ook.Tripletth schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 21:39:
Wat is hier dan gebeurd?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...maasdamstraat-7/44432493/
Slopen en helemaal opnieuw opbouwen. Of zoals de makelaar stelt "De verdieping is netjes, maar vraagt om enige vernieuwing" & "Deze verdieping kan met wat aandacht worden omgevormd tot een prettige werk-, hobby- of logeerruimte."
[ Voor 6% gewijzigd door BlietZ op 05-08-2026 10:52 ]
een tussenwoning uit een rijtje vandaan slopen?BlietZ schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 10:51:
[...]
Als dat het enige gebrek is.... Kijkende naar de voorgevel lijkt de badkamer ook zo lek als een mandje te zijn. Het loshangende behang op de kamer ernaast bevestigd dit ook.
Slopen en helemaal opnieuw opbouwen. Of zoals de makelaar stelt "De verdieping is netjes, maar vraagt om enige vernieuwing" & "Deze verdieping kan met wat aandacht worden omgevormd tot een prettige werk-, hobby- of logeerruimte."
Of alleen die badkamer?
Als je dan toch bezig bent de hele straat, kijkende naar streetview is de woning 2 deuren verderop ook toe aan een vernieuwing /sNo Hands schreef op woensdag 5 augustus 2026 @ 15:10:
[...]
een tussenwoning uit een rijtje vandaan slopen?
Of alleen die badkamer?
Badkamer en delen van de binnenmuren zal je zeker aan moeten pakken. De schimmel groeit goed, komen ook een aantal (niet afgedopte?) leidingen uit die muur van de badkamer.
Het was ooit een visserswoning, gebouwd in 1875.......Jasphur schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 18:21:
[...]Als het een oud huis is kan dit gedaan zijn om tocht te onderbreken en de koude tocht lucht om te zetten in warme lucht. Beetje vreemd maar niet heel ongebruikelijk. Heb het vaker in dit topic voorbij zien komen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
De hele opzet van die open bovenverdieping is nogal vaag: een tweepersoonsbed plus twee eenpersoonsbedden in dezelfde open ruimte. Misschien is dit pandje verhuurd als AirBnB of zo?Rembock schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 14:33:
Deze eigenaren hebben "het witwassen van je vermogen" wel heel letterlijk genomen![]()
[Afbeelding]
[...]
En dat bed boven het trapgat lijkt te hangen aan en te steunen op de spijlen van het hek om de trap, die spijlen zijn daar niet echt op gebouwd. Ik had daar toch even wat robuustere poten onder gezet.

De woonkamer lijkt best ruim totdat je ontdekt dat er twee grote spiegels tegen de achterwand hangen, en alleen de ramen en deur aan de voorkant voor de lichtinval zorgen. Sowieso nogal veel spiegels (ook boven)...
.
Ik heb bedden gehad met dunnere houten pootjes hoor. Het is een wat onconventionele constructie, maar het lijkt me niet echt zwak ofzo. Zeker niet als het bed aan de muur is vastgeschroefd aan de zij- en achterkant.Wesco schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 11:22:
[...]
De hele opzet van die open bovenverdieping is nogal vaag: een tweepersoonsbed plus twee eenpersoonsbedden in dezelfde open ruimte. Misschien is dit pandje verhuurd als AirBnB of zo?
En dat bed boven het trapgat lijkt te hangen aan en te steunen op de spijlen van het hek om de trap, die spijlen zijn daar niet echt op gebouwd. Ik had daar toch even wat robuustere poten onder gezet.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Traphekjes zijn (als het goed is) niet alleen voor de mooi, maar hebben ook een veiligheidsfunctie en kunnen dus wel wat hebben. Al wordt hier de structuur van het hekje nogal verzwakt doordat er een stuk uit is gezaagd.
https://www.quotenet.nl/zakelijk/a64281528/huis-peter-versluis-veiling/Jasphur schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 08:18:
[...]
Uit de brochure:
[...]
Edit: spuit11... had even moeten F5'en
Hier de achtergrond. Meneer Versluis is een hele bekende ondernemer uit Werkendam.

Verder is er een kroeg met tap en biljart in huis. Maar er lijkt dan ook iemand te wonen/werken die iets met (biljart)keus doet.
https://www.funda.nl/deta...s-meppelerweg-4/44438267/
Als je iets niet weet, reageer dan niet. | Van klussen krijg je grijze haren.
Deze woning fiets ik regelmatig op de woon-werk route langs, is wel volledig onderkomen en vraag me af of dit financieel nut heeft om te renoveren.. Jammer dat het zo ver is gekomen.
BMW | 🚗320i E91 M Sport | 🏍️F700GS
https://www.funda.nl/detail/koop/horn/huis-wal-1/44448051/Gringjammer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:53:
https://www.funda.nl/detail/44448051?utm_source=funda&utm_medium=app&utm_campaign=share-listing-modal
Deze woning fiets ik regelmatig op de woon-werk route langs, is wel volledig onderkomen en vraag me af of dit financieel nut heeft om te renoveren.. Jammer dat het zo ver is gekomen.
Opgelost, en foto en juiste link, you’re welcome
[ Voor 32% gewijzigd door MarcelGo op 09-08-2026 20:47 ]
Niet helemaal lekker gegaan vanuit de Funda app, oorspronkelijke link werkt hier wel op de iPhone maar bedankt!MarcelGo schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:46:
[...]
https://www.funda.nl/detail/koop/horn/huis-wal-1/44448051/
[Afbeelding]
Opgelost, en foto en juiste link, you’re welcome
Als ik de keus had, zou ik er ook een biljart in zetten.fenrir schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:07:
[Afbeelding]
Verder is er een kroeg met tap en biljart in huis. Maar er lijkt dan ook iemand te wonen/werken die iets met (biljart)keus doet.
https://www.funda.nl/deta...s-meppelerweg-4/44438267/
Verwijderd
Hier heeft de tijd stil gestaan (lees de tekst). Ik denk dat je hier minimaal de verkoopprijs aan renoveren kan insteken...
https://www.funda.nl/detail/koop/groede/huis-schuitvlotstraat-15/80895389/
[ Voor 41% gewijzigd door Mooraalkikker op 10-08-2026 08:59 ]
Juiste linkMooraalkikker schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:45:
Iemand die graag betaalbaar in een instapklare kerk wil wonen
https://www.funda.nl/detail/80895389?utm_source=funda&utm_medium=app&utm_campaign=share-listing-modal
https://www.funda.nl/deta...itvlotstraat-15/80895389/
en een plaatje bij het praatje
Jammer inderdaad, maar denk dat als een paar ton over hebt er wel weer iets van te maken is. In de advertentie wordt niets gezegd over de koepel-achtige aanbouw. Hoort die erbij en wat is de bedoeling ervan?Gringjammer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:53:
https://www.funda.nl/detail/44448051?utm_source=funda&utm_medium=app&utm_campaign=share-listing-modal
This too shall pass
Volgensmij gewoon een muziekkoepel die niet bij het huis hoort.. Dus je hebt soms lawaaierige buren?Sharky schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:58:
[...]
Jammer inderdaad, maar denk dat als een paar ton over hebt er wel weer iets van te maken is. In de advertentie wordt niets gezegd over de koepel-achtige aanbouw. Hoort die erbij en wat is de bedoeling ervan?
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hier is wel een zak met geld nodig inderdaad maar dan heb je wel een woning uit eind 19e eeuw, denk dat het een kwestie van alles strippen en muren opnieuw opbouwen gezien de scheurvorming, houten vloeren die rot zijn e.d. Ben bang dat van het oorspronkelijke gebouw niet heel veel meer over zal blijven.Sharky schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:58:
[...]
Jammer inderdaad, maar denk dat als een paar ton over hebt er wel weer iets van te maken is. In de advertentie wordt niets gezegd over de koepel-achtige aanbouw. Hoort die erbij en wat is de bedoeling ervan?
Verder het koepel achtig gebeuren aangrenzend aan de woning werd volgens mij altijd gebruikt voor de muziekkapel, de kerk ligt er namelijk tegenover maar heb ik al jaren niets meer zien gebeuren. Daar zul je dus geen tot weinig hinder van ondervinden.
man man man
https://www.funda.nl/detail/koop/beneden-leeuwen/huis-van-heemstraweg-64-a/89547538/
[ Voor 14% gewijzigd door ProVine op 10-08-2026 11:13 ]
ProVine schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 10:53:
je kan beter geen foto's toevoegen met dit soort foto's. Ben nu wel benieuw wat de "verassing" is.
man man man
https://www.funda.nl/detail/koop/beneden-leeuwen/huis-van-heemstraweg-64-a/89547538/
€ 225 extra voor een fotograaf? Nergens voor nodig! Doen we lekker zelf.Internetmakelaar.com I Zelf uw huis verkopen!
Je moet niet dronken dat ik denken ben.
What seems to be the officer, problem?
Waar is de brand, meester?
Let op:ProVine schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 10:53:
je kan beter geen foto's toevoegen met dit soort foto's. Ben nu wel benieuw wat de "verassing" is.
man man man
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Bij de 'Bijzonderheden' staat:Sharky schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:58:
[...]
Ik denk inderdaad dat hier wel iets moois van te maken is met een volledige renovatie, waarbij de authentieke details zoals de ramen, de (vloer)tegels en de schouwen zoveel mogelijk intact blijven. Voordeel is dat er nooit CV in gezeten lijkt te hebben, dus dat scheelt weer met het verwijderen van oude buizen en radiatoren enzo. Omdat er toch overal nieuwe vloeren in moeten zou je meteen vloerverwarming kunnen toepassen en het huis gasvrij kunnen maken.- De aangrenzende muziekkiosk met omliggende openbare ruimte behoort toe aan de gemeente
In de slaapkamer rechtsachter zou je een prima badkamer kunnen maken, en eventueel zou je met 4 bijpassende dakkapellen nog extra (slaap)kamers op de zolder kunnen maken. Maar je hebt hier wel een flinke zak geld en een goede aannemer nodig.
Maar je hebt nog een oprit aan de achterkant en een ruim perceel voor een mooie tuin, dus ik zie wel potentie.
[ Voor 4% gewijzigd door Wesco op 10-08-2026 11:13 ]
Helaas alleen het achterste deel. De rest is nog renovatie bezig. Ook staat er een vakantiewoning in je tuin (die je los moet kopen) die nu via Airbnb verhuurd word. Dus er komt nog 3 ton bovenop als je niet continu dronken toeristen in je tuin wil hebben.Mooraalkikker schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:45:
Iemand die graag betaalbaar in een instapklare kerk wil wonen
https://www.funda.nl/detail/koop/groede/huis-schuitvlotstraat-15/80895389/
Huh, hoe werkt dat dan? Geldt recht van overpad ook voor dronken toeristen?Philip Ross schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:14:
[...]
Helaas alleen het achterste deel. De rest is nog renovatie bezig. Ook staat er een vakantiewoning in je tuin (die je los moet kopen) die nu via Airbnb verhuurd word. Dus er komt nog 3 ton bovenop als je niet continu dronken toeristen in je tuin wil hebben.
Geen idee. Er staat dat er een vakantiewoning op het perceel staat maar die is niet onderdeel van de verkoop. Dus geen idee hoe zat dat in gedachten hadden.Oon schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:21:
[...]
Huh, hoe werkt dat dan? Geldt recht van overpad ook voor dronken toeristen?
TheOmen schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:47:
[...]
Juiste link
https://www.funda.nl/deta...itvlotstraat-15/80895389/
en een plaatje bij het praatje
[Afbeelding]
Ik zeg niet snel sex zolder, maar hier zeg ik het wel
Vooral als er nog twee van zulke stoelen toekijken. [ Voor 14% gewijzigd door Schway op 10-08-2026 11:30 ]
Die oordopjes op de kachel! Nice.Schway schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:28:
[...]
[Afbeelding]Ik zeg niet snel sex zolder, maar hier zeg ik het wel
[Afbeelding]Vooral als er nog twee van zulke stoelen toekijken.
Ik denk dat dit eerder een meditatiezolder is.
Het is nu 1 perceel, dus als de koper die vakantiewoning niet wil hebben dan moet het perceel worden opgesplitst en zal het recht van overpad vastgelegd moeten worden. Het lijkt alsof de toegang tot zowel de woning als het vakantieverblijf via het smalle pad tussen kerk en begraafplaats moet.Oon schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:21:
[...]
Huh, hoe werkt dat dan? Geldt recht van overpad ook voor dronken toeristen?
Beetje flauw om het zo aan te bieden.
Of om het schreeuwen niet te horenJasphur schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:32:
Die oordopjes op de kachel! Nice.
Buttplug voor beginnersJasphur schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:32:
[...]
Die oordopjes op de kachel! Nice.

Maar de andere kant lijkt wel de achterkant van een voetbalkantine of zo:

https://www.funda.nl/deta...eg-2/43193615/media/fotos
Was het 2 halen 1 betalen bij de Keuken Concurrent?Pat911 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:08:
Wauw, mooi in Bauhaus-achtige stijl. Althans deze kant:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Groepsaccommodatie “Het Huuskesbos” – Groepsaccommodaties AchterhoekRembock schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:27:
[...]
Was het 2 halen 1 betalen bij de Keuken Concurrent?![]()
[Afbeelding]
Zit wel redelijk volgeboekt. Beetje passen en meten om te bezichtigen
Ac0 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:11:
[...]
Groepsaccommodatie “Het Huuskesbos” – Groepsaccommodaties Achterhoek
Zit wel redelijk volgeboekt. Beetje passen en meten om te bezichtigen
De bijkomende kosten zijn aanzienlijk.

https://www.funda.nl/deta...huis-hulsbeek-1/44559588/
kijk ook even naar de kattenkamer in deze woning......
Dit zijn multi culturele mensen, Aziatische, Boedistische en Griekse invloeden in en buiten het huis.TheOmen schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:12:
Haak in op het succes van The Odyssey met je eigen Griekse tempel in de tuin.
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...huis-hulsbeek-1/44559588/
kijk ook even naar de kattenkamer in deze woning......
En verering van de kat, dat is weer Egyptisch. Hiernaast vereren ze ook de slechte smaak van de moderne mens, er zit nogal wat lelijks tussen al dat pseudo-historische.spijkerhoofd schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:19:
[...]
Dit zijn multi culturele mensen, Aziatische, Boedistische en Griekse invloeden in en buiten het huis.
Je weet het he, lelijk is smaak en over smaak valt flink te twisten.GurbieV schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:23:
[...]
En verering van de kat, dat is weer Egyptisch. Hiernaast vereren ze ook de slechte smaak van de moderne mens, er zit nogal wat lelijks tussen al dat pseudo-historische.
GurbieV schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 13:23:
[...]
En verering van de kat, dat is weer Egyptisch.
Oh! Daar heb ik al wel eens gezeten met onze vriendengroep, toen het net nieuw was. Mooi pand, op een mooie plek. Enige nadeel dat ik me van toen kan herinneren is de onverharde weg er naar toePat911 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:08:
Wauw, mooi in Bauhaus-achtige stijl. Althans deze kant:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
We've got that ring of confidence

of zouden ze niets afgetapt hebben van de hoogspanningskabels die boven de vijver lopen?

https://www.funda.nl/deta...huis-rietweg-20/44559005/

https://www.funda.nl/deta...orderblokken-15/44550066/
Vraagprijs is laag, zal gedeeltelijk door de locatie komen maar ook door het warmtelabel en de afwerking schat ik zo in.
Dat zijn de spandraden voor de netten die over de volledige vijver heen zijn gespannen.fenrir schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:21:
Hoeveel volt zou er op deze draden staan?
of zouden ze niets afgetapt hebben van de hoogspanningskabels die boven de vijver lopen?
Vermoedelijk om te voorkomen dat reigers (en misschien ook wel de ooievaars) de vijver met een natuurlijke visstand leeg eten.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.

/f/image/FQL4SJ4gJloXyelpAzhkClY8.webp?f=fotoalbum_large)