Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 39 40 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Radiohoofd
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 09:47

Radiohoofd

I believe I can fly

Meer dan een ton betalen en wonen op 13 vierkante meter is nog niet echt populair. Het hok staat nog steeds te koop.

Everyone faces darkness on their own. As I have done, so will you.

• Freakie1NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:51

Freakie1NL

Grote Baas

Radiohoofd schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 09:16:
[...]

Meer dan een ton betalen en wonen op 13 vierkante meter is nog niet echt populair. Het hok staat nog steeds te koop.
Heeft denk ik ook meer met de constructie te maken. Meer dan een ton en dan geen eigenaar zijn....

10*290 WP (2900) op ZW & 9*450 WP (4050).

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 10:02
No Hands schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 06:47:
[...]

Ik vind dit mooi! en dat niet symmetrische lijstje is waarschijnlijk expres
Ik weet dat het express is, maar als je van symmetrie houdt dan is dit wel heel storend.
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.