Je zou het dan in ieder geval grotendeels een 10 cm kunnen ophogen en er dan een laag sedum o.i.d. op planten.croxz schreef op zondag 26 juli 2026 @ 21:55:
[...]
Wel slordig dat er bijna 900 m2 perceel vermeld staat, dat kan niet kloppen.
[Edit]
En de tuin lijkt meer een terras te zijn. Ik vermoed dat de parkeergarage er onder ligt. De 'tuin' sluit namelijk aan op de woonkamer/keuken op de eerste verdieping. Dat verklaart dan ook dat al die tuinen ma 16 jaar nog zo kaal zijn: je kan er waarschijnlijk niets in de grond planten.
De oud bewoner en tevens de overledende is gecremeerd in zijn eigen tuin op het zeer hete beton.testmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Tjeeezzz. waarom kopen deze mensen überhaupt een huis met een "tuin"... Ga dan in een appartement wonen.
Heb het al vaker gezegd hier: je "tuin" zo inrichten zou eigenlijk bestraft moeten worden als een milieu-delict. Net als die buren met dat nep-gras. En ondertussen maar puffen dat het steeds warmer wordt....
Dit ontlast crematoria en hun fosiele brandstof gebruik, dus u kiest voor zeer klimaat verantwoorde levensloop lokatie.
ICE ICE Baby
Dat is helemaal geen tuin maar het betonnen dak van de parkeergarage.testmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Tjeeezzz. waarom kopen deze mensen überhaupt een huis met een "tuin"... Ga dan in een appartement wonen.
Heb het al vaker gezegd hier: je "tuin" zo inrichten zou eigenlijk bestraft moeten worden als een milieu-delict. Net als die buren met dat nep-gras. En ondertussen maar puffen dat het steeds warmer wordt....
Dat begreep ik inmiddels, maar dan nog kun je er wel iets groens en vocht/warmte-absorberends van maken, met bijvoorbeeld een laag sedum.Prisma16 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:34:
[...]
Dat is helemaal geen tuin maar het betonnen dak van de parkeergarage.
[Afbeelding]
Ik zie het eerder als misleiding door de makelaar door een betonnen dakterras een "tuin" te noemen.testmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Omdat mensen dat mooi en/of praktisch vinden? Ik heb het al vaker gezegd, bemoei je lekker met je eigen tuin.testmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Verwijderd
Ligt denk ik een parkeergarage onder.. dus dit is het meest eerlijke beeld. Je kan niet meer dan wat plantpotten en kunstgras leggentestmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:05:
[...]
Het meest eerlijke beeld zou een dakterras zijn, dan heb je feitelijk het juiste kenmerk geselecteerd en weet je ook als woningzoeker wat je kan verwachten van deze buitenruimte.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:25:
[...]
Ligt denk ik een parkeergarage onder.. dus dit is het meest eerlijke beeld. Je kan niet meer dan wat plantpotten en kunstgras leggen
Het topic leeft natuurlijk van de opmerkelijke keuzes die men ( of soms de makelaar ) heeft gemaakt. Uiteindelijk staat eenieder vrij om te doen en laten wat ze willen met hun woning.Roenie schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:19:
[...]
Omdat mensen dat mooi en/of praktisch vinden? Ik heb het al vaker gezegd, bemoei je lekker met je eigen tuin.
Dat ligt er maar helemaal aan hoe het is geconstrueerd. Hier zit ook een parkeergarage onder:Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:25:
[...]
Ligt denk ik een parkeergarage onder.. dus dit is het meest eerlijke beeld. Je kan niet meer dan wat plantpotten en kunstgras leggen

https://www.funda.nl/deta...embrandtweg-184/44490651/
Verwijderd
Dat kan zeker.. al heeft het limitaties, maar het verklaart hier de luchtplaats. Al kuj je dat natuurlijk nog prima opleuken met (kunst) gras en wat plantenbakken. Ook een betonnenplaat kan je aankledenB64 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 14:33:
[...]
Dat ligt er maar helemaal aan hoe het is geconstrueerd. Hier zit ook een parkeergarage onder:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...embrandtweg-184/44490651/
Limitaties?Je kunt ook denken in mogelijkhedenVerwijderd schreef op maandag 27 juli 2026 @ 18:49:
[...]
Dat kan zeker.. al heeft het limitaties, maar het verklaart hier de luchtplaats. Al kuj je dat natuurlijk nog prima opleuken met (kunst) gras en wat plantenbakken. Ook een betonnenplaat kan je aankleden
En dan kunnen sommigen roepen: bemoei je met je eigen tuin! Dat is waar maar als we niet kritisch mogen zijn dan heeft dit topic weinig toegevoegde waarde.
Just my 2 cents though
Jee. Het gemeentehuis van Terneuzen maar in de vorm van een huis. BruutBlaze85 schreef op zondag 26 juli 2026 @ 20:42:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het leuke is dat de grind-style ook doorgetrokken is in de achter- en voorbetegeling
Maar dat gemeentehuis is een Rijksmonumentfietsorkest schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:07:
[...]
Jee. Het gemeentehuis van Terneuzen maar in de vorm van een huis. Bruut
Veroordeel niet, verwonder u slechts
Verwijderd
Bomen gaat vaak logischerwijs niet. Geen idee wat de draagkracht, maar je kan er niet zonaar 10.cm grond opkwakken voor een grasmat. Neemt niet weg dat je met een paar plantenpotten al heel wat meer kleur in kan brengen.S.J.Onnie schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:01:
[...]
Limitaties?Je kunt ook denken in mogelijkhedenSedum op het dek van de parkeergarage en een boompje (of twee of drie of ....) in een mooie pot/bak. Je kunt er best wat leuks van maken met een bijdrage aan de biodiversiteit. Beter dan een polyester doekje dat de huidige bewoners hebben gekozen.
En dan kunnen sommigen roepen: bemoei je met je eigen tuin! Dat is waar maar als we niet kritisch mogen zijn dan heeft dit topic weinig toegevoegde waarde.
Just my 2 cents though
Niet helemaal. Kom er net achter dat ze daar in Zeeuws Vlaanderen dit voor de deur hebben staan:fietsorkest schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:07:
[...]
Jee. Het gemeentehuis van Terneuzen maar in de vorm van een huis. Bruut
Dan haal je mooi je neus op naar Amsterdam dus. Maal 2
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Bomen, het kan wel…Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:49:
[...]
Bomen gaat vaak logischerwijs niet. Geen idee wat de draagkracht, maar je kan er niet zonaar 10.cm grond opkwakken voor een grasmat. Neemt niet weg dat je met een paar plantenpotten al heel wat meer kleur in kan brengen.
Dat komt omdat het in dit topic bon ton is om VT wonen interieurs en tuinen met volledige bestrating af te zeiken, maar o wee als je een jaren 70 of 80 interieur oude zooi noemt. Dat maakt dat mensen af en toe op die dubbele en hypocriete moraal gewezen wordenS.J.Onnie schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:01:
[...]
Limitaties?Je kunt ook denken in mogelijkhedenSedum op het dek van de parkeergarage en een boompje (of twee of drie of ....) in een mooie pot/bak. Je kunt er best wat leuks van maken met een bijdrage aan de biodiversiteit. Beter dan een polyester doekje dat de huidige bewoners hebben gekozen.
Just my 2 cents though
Bezichtigingen zijn op eigen risico!

Maar wel een prijs onder de 3k/m2!
https://www.funda.nl/detail/koop/kuitaart/huis-hulsterweg-50/44476318/

[ Voor 13% gewijzigd door Prisma16 op 28-07-2026 00:19 ]
Verwijderd
2700 euro voor een gat als kuitaard is nog erg hoog. Wie 125k gaat aftikken voor 160m2 grond is gek. Je moet het gebouw nog slopen ook
Dat dak is zo te zien helemaal nieuw. Toch zonde dat iemand daar zoveel tijd en moeite in heeft gestoken, en het dan waarschijnlijk voor niets is geweest (al is het niet het beste werk, en dat is een eufemisme, iemand heeft het toch geprobeerd).
Bijzondere prijs inderdaad, even verderop staat er een 650m2 kavel te koop voor 153k. Die ook nog eens niet direct aan een provinciale weg gelegen is.
https://www.funda.nl/detail/koop/vogelwaarde/bouwgrond-rapenburg-124/89736154/
Soms is een makelaar wel eerlijk. Bijvoorbeeld bij het kopje voorzieningen: “natuurlijke ventilatie”Prisma16 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 00:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
wel een mooie artist impression van wat er mogelijk is, een gevel+hek van een meter of 16-18 op een perceel van 13ish. En dat allemaal binnen de bouwregels qua afstanden... /sAscension schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 09:10:
Bijzondere prijs inderdaad, even verderop staat er een 650m2 kavel te koop voor 153k. Die ook nog eens niet direct aan een provinciale weg gelegen is.
VoorzieningenPrisma16 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 00:17:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Natuurlijke ventilatie
Scheelt
Roenie schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:26:
[...]
Soms is een makelaar wel eerlijk. Bijvoorbeeld bij het kopje voorzieningen: “natuurlijke ventilatie”
edit:
je was me voor
je was me voor
[ Voor 18% gewijzigd door Blaze85 op 28-07-2026 12:56 ]
Daar is duidelijk geen gebrek aan!Roenie schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 12:26:
[...]
Soms is een makelaar wel eerlijk. Bijvoorbeeld bij het kopje voorzieningen: “natuurlijke ventilatie”
Vorige woning sinds 2017 gasvrij zonder rekening van Liander. 2022 Doen we het kunstje opnieuw bij Enexis.
Sakkerloot schreef op zondag 26 juli 2026 @ 21:33:
[Afbeelding]
De meest extreme en deprimerende luchtplaats die ik ooit heb gezien.
testmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:07:
[...]
Je zou het dan in ieder geval grotendeels een 10 cm kunnen ophogen en er dan een laag sedum o.i.d. op planten.
Ik heb hier vlakbij gewoond, en na oplevering van deze woningen begon iedereen hun betonnen/boven tuin te voorzien van diverse inrichtingen. Echter door lekkages moesten veel tuinen weer "leeg" en is het later beperkt weer ingericht.testmanager schreef op zondag 26 juli 2026 @ 23:38:
[...]
Dat begreep ik inmiddels, maar dan nog kun je er wel iets groens en vocht/warmte-absorberends van maken, met bijvoorbeeld een laag sedum.
Waarschijnlijk heeft ook gewicht, en vocht hier een rol bij gespeeld maar dat weet ik niet.
De woningen die aan de "tuin" grenzen zijn wel groen, gezien die wel een tuin op straatniveau hebben.
De "hoge" tuinen zijn veel kaal, of hebben kunstgras matten, of hout/kunstof vlonders.
In sterk contrast met de authentieke en zeer smaakvolle buitenplaats De Matanze hierboven staat dit gedrocht uit 2000:

Wat een smakeloze poging is om de grandeur van weleer na te bootsen.

De makelaar heeft geprobeerd er met AI nog iets van te maken. Er zijn meerdere foto's waarvan ik vermoed dat die met de GPU gemaakt zijn en niet met de camera lens.

Laten we een gewei ophangen en een harnas neerzetten om de quasi kasteel sfeer te benadrukken.

Historisch correct kookeiland.

Krijg je die hond er soms bij?
Nog meer vreselijks hier:
https://www.funda.nl/detail/koop/hekelingen/huis-schuddebeursdijk-2/89759741

De makelaar heeft geprobeerd er met AI nog iets van te maken. Er zijn meerdere foto's waarvan ik vermoed dat die met de GPU gemaakt zijn en niet met de camera lens.

Laten we een gewei ophangen en een harnas neerzetten om de quasi kasteel sfeer te benadrukken.

Historisch correct kookeiland.
foto: Google Maps
De ligging aan het Spui is best bijzonder. Wel word het weer omsloten door een weg en een fietspad.

Staat deze nou alweer te koop? is volgens mij al de 3de keer in <10jaar.Bitzer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:53:
In sterk contrast met de authentieke en zeer smaakvolle buitenplaats De Matanze hierboven staat dit gedrocht uit 2000:
[Afbeelding: https://cloud.funda.nl/valentina_media/226/399/013.jpg?options=width=1440]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Historisch correct kookeiland.foto: Google MapsDe ligging aan het Spui is best bijzonder. Wel word het weer omsloten door een weg en een fietspad.
[Afbeelding][Afbeelding]
In de topics van 2023 t/m 2026 kon ik hem niet vinden.JustM3 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:55:
[...]
Staat deze nou alweer te koop? is volgens mij al de 3de keer in <10jaar.
Het is in ieder geval niet de eerste keer dat die op funda staat:JustM3 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:55:
[...]
Staat deze nou alweer te koop? is volgens mij al de 3de keer in <10jaar.
de vraagprijs in de video van de Makelaar spreekt van 1.850.000,- terwijl de huidige vraagprijs op Funda nu op 1,595,00 staat..
Net even opgezocht. woning heeft iniedergeval in 2023 en 2024 te koop gestaan. Dus of ze komen er niet vanaf of mensen willen er heel snel vanaf
Helemaal overtuigd van de kwaliteit en schoonheid van het pand zijn de eigenaren niet:
Dit stuk grond leent zich uitstekend tevens voor nieuwbouw maar u kunt er ook voor kiezen om de bestaande opstallen te renoveren/moderniseren.
Kunnen we de term Quasteel gaan gebruiken please?Bitzer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:53:
....
....
En op de 2e verdieping was het geld op en kon er zelfs geen veilige aansluiting voor de lamp vanafBitzer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:53:
In sterk contrast met de authentieke en zeer smaakvolle buitenplaats De Matanze hierboven staat dit gedrocht uit 2000:*snip*
Deze woning ( kraaiveld 5, Woudrichem) heeft de afgelopen jaren ook al een paar keer te koop gestaan. Voor zover ik kan terug vinden is ie nog niet eerder hier gedeeld. Elk verkoopronde was een feest der verwondering voor mij maar toen was ik nog geen lid van GoT.
Wat ik me bij dit huis vooral afvraag: je vraagt 2,3 miljoen voor je huis. Je huurt Christie’s in als makelaar. Dan vind je je huis echt top end qua prijsklasse. Maar waarom o waarom huur je dan niet ook een stylist in als dat niet je sterke kant is?
IKEA bordenonderzetters op tafel en rode kussentjes in een groene plastic stoel stralen niet heel erg “ luxe” of “ elke cent waard” uit. Schiet mij maar lek, ik snap deze verkoopstrategie niet.
Kijk en verwonder jezelf: https://www.funda.nl/detail/80801097?utm_source=funda&utm_medium=web&utm_campaign=share-listing-modal
Wat ik me bij dit huis vooral afvraag: je vraagt 2,3 miljoen voor je huis. Je huurt Christie’s in als makelaar. Dan vind je je huis echt top end qua prijsklasse. Maar waarom o waarom huur je dan niet ook een stylist in als dat niet je sterke kant is?
IKEA bordenonderzetters op tafel en rode kussentjes in een groene plastic stoel stralen niet heel erg “ luxe” of “ elke cent waard” uit. Schiet mij maar lek, ik snap deze verkoopstrategie niet.Kijk en verwonder jezelf: https://www.funda.nl/detail/80801097?utm_source=funda&utm_medium=web&utm_campaign=share-listing-modal
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, alleen de foto die je deelt is een beetje typisch qua smaak en kleur.Varkentje405 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:10:
Deze woning ( kraaiveld 5, Woudrichem) heeft de afgelopen jaren ook al een paar keer te koop gestaan. Voor zover ik kan terug vinden is ie nog niet eerder hier gedeeld. Elk verkoopronde was een feest der verwondering voor mij maar toen was ik nog geen lid van GoT.
[Afbeelding] IKEA bordenonderzetters op tafel en rode kussentjes in een groene plastic stoel stralen niet heel erg “ luxe” of “ elke cent waard” uit. Schiet mij maar lek, ik snap deze verkoopstrategie niet.
Kijk en verwonder jezelf: https://www.funda.nl/detail/80801097?utm_source=funda&utm_medium=web&utm_campaign=share-listing-modal
Ben het met je eens dat het er wat goedkoop uitziet in de serre. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand die een huis van 2,3 mio gaat kopen totaal afknapt op wat middelmatige smaak van de vorige bewoner en/of heeft er geen enkele tijd voor om zich over zo een klein detail druk te maken. Die tafel en stoelen staan vast op de 'gaat mee' lijst.Varkentje405 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:10:
[Afbeelding] IKEA bordenonderzetters op tafel en rode kussentjes in een groene plastic stoel stralen niet heel erg “ luxe” of “ elke cent waard” uit. Schiet mij maar lek, ik snap deze verkoopstrategie niet.
Daarnaast vind ik het verder helemaal geen verkeerd of smakeloos ingericht huis (integendeel).
https://www.funda.nl/detail/koop/woudrichem/huis-kraaiveld-5/80801097/Varkentje405 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:10:
Deze link werkt een stuk beter voor de zoekmachine van het forum
er is nog wel meer, hoe ga je daar koken op die ene wokpit? lelijke rij rode waxinelichthoudertjes op het keukenkastje, hondenmandje in de zithoek, troepjes in het rek in het zwemlokaal, landscape en portrait foto's door elkaar. Het is gewoon niet professioneel.Varkentje405 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:10:
Precies! Dat dus. Dank voor het aanvullen. Die banken bijvoorbeeld: zet ze wat meer in de ruimte. Dus op 30 cm van de muur af. Dat oogt echt zo ontzettend anders. En ruim de prulletjes op dat tafeltje weg.No Hands schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:56:
[...]
er is nog wel meer, hoe ga je daar koken op die ene wokpit? lelijke rij rode waxinelichthoudertjes op het keukenkastje, hondenmandje in de zithoek, troepjes in het rek in het zwemlokaal, landscape en portrait foto's door elkaar. Het is gewoon niet professioneel.
Ik zou bij een pand met die vraagprijs echt meer aandacht aan de styling hebben gegeven.
@HikariMisako dank voor de link.
Wat mij wel interessant lijkt... De kadastrale gegevens bieden 2 delen aan. Als je kijkt naar de kadastrale kaart, dan zie je dat er 3 delen zijn waar gebruik van gemaakt wordt.Bitzer schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:53:
[Afbeelding: https://cloud.funda.nl/valentina_media/226/399/013.jpg?options=width=1440]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Historisch correct kookeiland.foto: Google MapsDe ligging aan het Spui is best bijzonder. Wel word het weer omsloten door een weg en een fietspad.
[Afbeelding][Afbeelding]
2 eigendom (en ook aangeboden) 1 deel huur, waar nou juist de toegangsweg over loopt....
Dat huur je dan voor 32,- euro per jaar... Fantastisch...
Het pand, de indeling, de lokatie, eigenlijk alles is een gedrocht en wansmaak...
Maarja, ieder zijn ding.
Wel bijzonder dat iemand zoiets laat bouwen
If I agreed with you, we'd both be wrong.
Gelukkig wordt de waarde van mijn huis niet bepaald door de prijs van mijn placemats.Varkentje405 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:10:
...... IKEA bordenonderzetters op tafel en rode kussentjes in een groene plastic stoel stralen niet heel erg “ luxe” of “ elke cent waard” uit. Schiet mij maar lek, ik snap deze verkoopstrategie niet.
Dit inderdaad, huis en inrichting ogen op zichzelf modern/strak, maar met al die dingetjes haal je dat strakke karakter er helemaal af. Een stylist had dat in een uurtje gefixt.No Hands schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:56:
[...]
er is nog wel meer, hoe ga je daar koken op die ene wokpit? lelijke rij rode waxinelichthoudertjes op het keukenkastje, hondenmandje in de zithoek, troepjes in het rek in het zwemlokaal, landscape en portrait foto's door elkaar. Het is gewoon niet professioneel.
Ook bijvoorbeeld de paarse foto boven de haard. Die trekt alle aandacht van de haard weg en voegt niks toe. Leuk voorde bewoners maar niet voor de kopers.
Volgens mij zit er nog een strookje inductie naast. En ik zie ook nog een paar ovens en/of magnetrons...No Hands schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:56:
[...]
er is nog wel meer, hoe ga je daar koken op die ene wokpit?
[...]
Verder heb je wel gelijk hoor. Ik zou er zelf niet over vallen, maar het kan allemaal veel mooier. Badkamer een beetje aankleden, bedden mooi opmaken, wat mooie kunst lenen en even neerzetten, etc.
En natuurlijk een flesje wijn en wat hapjes en een paar koffietafelboeken...
Maar dan is het weer niet goed hier natuurlijk...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik val vooral over "...ligt deze indrukwekkende villa op een eigen schiereiland, volledig omsloten door water en natuur...", daar had ik een andere voorstelling bij. En je deelt het 'schiereiland' ook nog met een ruime handvol andere huishoudens.Varkentje405 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:10:
Je bouwt zo'n huis natuurlijk voor jezelf en natuurlijk vind ik ook dat iedereen vooral dat moet doen waar die zich prettig bij voelt. Dit is nog niets vergeleken bij de Amerikaanse Funda's, die vol staan met de in onze ogen meest onvoorstelbare bouwsels en inrichtingen.Loft schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:09:
[...]
Wat mij wel interessant lijkt... De kadastrale gegevens bieden 2 delen aan. Als je kijkt naar de kadastrale kaart, dan zie je dat er 3 delen zijn waar gebruik van gemaakt wordt.
2 eigendom (en ook aangeboden) 1 deel huur, waar nou juist de toegangsweg over loopt....
Dat huur je dan voor 32,- euro per jaar... Fantastisch...
Het pand, de indeling, de lokatie, eigenlijk alles is een gedrocht en wansmaak...![]()
Maarja, ieder zijn ding.
Wel bijzonder dat iemand zoiets laat bouwen
Ieder zijn ding ben ik helemaal met je eens.
Eens in de zoveel tijd moet een buitenlands pand kunnen, als het echt leuk is 
https://www.rightmove.co.uk/properties/91202910
Boston, Lincolnshite, VK, dat is geen Massachussetts, iets in de "middle of nowhere". Een "behuizing met karakter", een "uniek woon & commerciele buitenkans". Zegt de makelaar
De commerciele kansen lijken me meer een armetierige Yab Yum afwerkplek:

Even douchen tussen de klanten door:

Waar hebben we dat dominatrix pakje ook al weer opgehangen?

Leuk bijpassend liedje uit de jaren 90
En mocht er wat mis gaan met een klant, dan kan men de rommel hier chemisch opruimen

A dirty mind is a joy forever.
Boston, Lincolnshite, VK, dat is geen Massachussetts, iets in de "middle of nowhere". Een "behuizing met karakter", een "uniek woon & commerciele buitenkans". Zegt de makelaar

En mocht er wat mis gaan met een klant, dan kan men de rommel hier chemisch opruimen

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je kunt er prima een massage salon beginnen. Genoeg "stiff upper lips" engelsen die wel een welness behandeling kunnen gebruikengambieter schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:05:
Eens in de zoveel tijd moet een buitenlands pand kunnen, als het echt leuk is
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Streetview correspondeert niet echt met de foto's....
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
https://www.funda.nl/detail/koop/woerden/huis-de-zoom-37/44449634/

Bewoner vroeg de loodgieter om de druk te controleren. Lag er een opeens een drol in de wc!

Bewoner vroeg de loodgieter om de druk te controleren. Lag er een opeens een drol in de wc!
Hand op mijn hart, niet expres gedaan
Ik heb 9 jaar in het aangrenzende Norfolk gewoond, onderbewust commentaar?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Unieke vrijstaande jaren ’20 woning met garage op toplocatie in Schiebroek Aan de geliefde Adrianalaan in het groene en rustige Schiebroek staat deze karakteristieke vrijstaande woning uit 1923. Een uniek object dat sfeer, comfort en mogelijkheden op een prachtige manier samenbrengt.

De woning zelf is vrij weinig mis mee tot dat je de kaart erbij haalt. Zit je precies onder de aanvliegroute van RTHA.
. En midden op een industrieterrein... veel sfeer en comfort gegarandeerd!
https://www.funda.nl/detail/koop/rotterdam/huis-adrianalaan-395/44424467/

De woning zelf is vrij weinig mis mee tot dat je de kaart erbij haalt. Zit je precies onder de aanvliegroute van RTHA.
[ Voor 6% gewijzigd door Sjow op 30-07-2026 23:18 ]
Deze 'key feature' vond ik ook wel mooi; Extensive entertainment facilitiesgambieter schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:05:
Taxi naar het vliegveld is wel goedkoopSjow schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 23:14:
Unieke vrijstaande jaren ’20 woning met garage op toplocatie in Schiebroek Aan de geliefde Adrianalaan in het groene en rustige Schiebroek staat deze karakteristieke vrijstaande woning uit 1923. Een uniek object dat sfeer, comfort en mogelijkheden op een prachtige manier samenbrengt.
[Afbeelding]
De woning zelf is vrij weinig mis mee tot dat je de kaart erbij haalt. Zit je precies onder de aanvliegroute van RTHA.![]()
-
[ Voor 99% gewijzigd door ZpAz op 31-07-2026 08:55 ]
Dit is toch geschakeld en niet vrijstaand of mis ik nu iets?Sjow schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 23:14:
[Afbeelding]
De woning zelf is vrij weinig mis mee tot dat je de kaart erbij haalt. Zit je precies onder de aanvliegroute van RTHA.![]()
Pana WH-MDC09J3E5 | 32 x 400wp Risen Solar | Byd Atto 3 | Balans energie 48,2kWh batterij
Normaal alleen een meelezer, maar kwam nu iets tegen wat ik echt even moest delen. Vrij ongebruikelijke plek voor de meterkast toch?

Linkje naar de hele woning

Mijn eerste gedachte was dat ze de indeling hebben omgegooid maar als je de plattegrond ziet lijkt dat heel onwaarschijnlijk.biekie1984 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:17:
Normaal alleen een meelezer, maar kwam nu iets tegen wat ik echt even moest delen. Vrij ongebruikelijke plek voor de meterkast toch?
[Afbeelding]

https://www.funda.nl/detail/koop/zwijndrecht/appartement-pruylenborg-168/80805515/
Volledige link voor de vindbaarheid
[ Voor 23% gewijzigd door steineken op 31-07-2026 10:41 ]
Inderdaad een ongebruikelijk plek t.o.v. andere woningen maar gezien de ruimte op de gang denk ik dat er weinig anders keuze was. Op deze manier kan er ook een "Koof" gemaakt worden voor de aansluitingen van op elkaar gebouwde appartementen. De kabels moeten ergens naar binnen natuurlijk.biekie1984 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:17:
[Afbeelding]
Vind het persoonlijk niet storend en een mooi afgewerkte woning maar of ik dat bedrag er voor zou betalen? Zeker niet als Limburger waar je vrijstaande woningen koopt voor dergelijke bedragen
BMW | 🚗320i E91 M Sport | 🏍️F700GS
Klopt, het bewuste adres bevindt zich een stukje verderop: streetview. En zo te zien zat er 5 jaar geleden nog een ander bedrijf inS.J.Onnie schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:16:
[...]
Streetview correspondeert niet echt met de foto's....
edit:
Ah, het is een bekende swingersclub.. https://www.chunkymuffins.co.uk/facilities
Ah, het is een bekende swingersclub.. https://www.chunkymuffins.co.uk/facilities
[ Voor 10% gewijzigd door died89 op 31-07-2026 11:21 ]
Als je andere appartementen in dat gebouw bekijkt dan zie je dat die allemaal een dichte keuken hebben. Dus weldegelijk open gebroken waardoor deze situatie ontstaan is.steineken schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:38:
[...]
Mijn eerste gedachte was dat ze de indeling hebben omgegooid maar als je de plattegrond ziet lijkt dat heel onwaarschijnlijk.
[Afbeelding: plattegrond]
https://www.funda.nl/detail/koop/zwijndrecht/appartement-pruylenborg-168/80805515/
Volledige link voor de vindbaarheid
ik zit op mijn werk dus ik ga niet klikken, maar die URL is wel hilarischdied89 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:12:
[...]
Klopt, het bewuste adres bevindt zich een stukje verderop: streetview. En zo te zien zat er 5 jaar geleden nog een ander bedrijf inedit:
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison
died89 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:12:
[...]
Klopt, het bewuste adres bevindt zich een stukje verderop: streetview. En zo te zien zat er 5 jaar geleden nog een ander bedrijf inedit:
En inderdaad, de kamer met het kruis is de "dungeon". Zonder dragons voor de nerds
Mwahsteel.steineken schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:36:
[...]
Kunnen we de term Quasteel gaan gebruiken please?
This too shall pass
In Nieuw Beerta staat een bijzondere woning te koop die is gemaakt met 750 pakken stro, in een Zwitserse chaletstijl en op een enorme lap grond.
/f/image/JCTV215lhPKA0RRwnnPznjOR.avif?f=fotoalbum_large)
Ultiem geïsoleerd en verwarmd met een leemkachel
/f/image/bColmWKnuq1Y7exiNelFYflP.avif?f=fotoalbum_large)
Spiekraampje om te kunnen zien dat de muren inderdaad met stro zijn geïsoleerd:
Prima klushok:
/f/image/kKO86yoEu4mx7kmvinaaERef.avif?f=fotoalbum_large)
Zitmaaier, XXL Robotmaaier of minitractor met maaier is geen overbodige luxe. Of schapen laten grazen:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/lxhVj0pWmyv9oWZ7qIEqbSfA.avif?f=user_large)
https://www.funda.nl/detail/koop/nieuw-beerta/huis-verlengde-hoofdweg-1/80882616/
Artikel in Dagblad van het Noorden: https://www.dvhn.nl/regio/groningen/villa-van-750-stropakken-te-koop-in-nieuw-beerta.-roel-en-piet-laten-hun-bijzondere-huis-zien/159252433.html
/f/image/JCTV215lhPKA0RRwnnPznjOR.avif?f=fotoalbum_large)
Ultiem geïsoleerd en verwarmd met een leemkachel
/f/image/bColmWKnuq1Y7exiNelFYflP.avif?f=fotoalbum_large)
Spiekraampje om te kunnen zien dat de muren inderdaad met stro zijn geïsoleerd:
Prima klushok:
/f/image/kKO86yoEu4mx7kmvinaaERef.avif?f=fotoalbum_large)
Zitmaaier, XXL Robotmaaier of minitractor met maaier is geen overbodige luxe. Of schapen laten grazen:
:no_upscale():strip_exif()/f/image/lxhVj0pWmyv9oWZ7qIEqbSfA.avif?f=user_large)
https://www.funda.nl/detail/koop/nieuw-beerta/huis-verlengde-hoofdweg-1/80882616/
Artikel in Dagblad van het Noorden: https://www.dvhn.nl/regio/groningen/villa-van-750-stropakken-te-koop-in-nieuw-beerta.-roel-en-piet-laten-hun-bijzondere-huis-zien/159252433.html
Denk eerder dat er ernstige gebreken zijn:Wokschotel schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 13:19:
Helemaal overtuigd van de kwaliteit en schoonheid van het pand zijn de eigenaren niet:
[...]
- De woning vraagt op onderdelen om onderhoud en vernieuwing;
Onverwerkte herinneringen met kleine cocktail van emotie's, happens to the best.gambieter schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:40:
[...]
Hand op mijn hart, niet expres gedaan
Ik heb 9 jaar in het aangrenzende Norfolk gewoond, onderbewust commentaar?
Weird Science | Klisjee | I love it when a plan comes together | Today is a gift enjoy your present
WeirdScience schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:27:
Onverwerkte herinneringen met kleine cocktail van emotie's, happens to the best.![]()
offtopic:
Nah, de echte vijand voor Norfolk is Suffolk. De Norwich City-Ipswich Town derby heet de "Old Farm", aangepast van de "Old Firm" tussen Celtic en Rangers in Glasgow
. Lincolnshire is niet belangrijk genoeg 
Nah, de echte vijand voor Norfolk is Suffolk. De Norwich City-Ipswich Town derby heet de "Old Farm", aangepast van de "Old Firm" tussen Celtic en Rangers in Glasgow
Zullen we het weer beperken tot de bouwuitspattingen in Nederland? In t buitenland is het al snel anders gebouwd en ingericht (andere culturen) waardoor elk huis wel genoemd kan worden.
Maar Duitsland is zeker een goeie tip voor als je toch al in het oosten des lands woont, veeeel voordeliger. Ik woon al 16 jaar in Duitsland, op zo'n 10 minuten van de grens.
Bevalt mij uitstekend.
Bevalt mij uitstekend.
Daar is dit topic voorElvhenk schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:12:
Maar Duitsland is zeker een goeie tip voor als je toch al in het oosten des lands woont, veeeel voordeliger. Ik woon al 16 jaar in Duitsland, op zo'n 10 minuten van de grens.
Bevalt mij uitstekend.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik kan het wel waarderen om eens iets anders moois te zien. En al helemaal als iets nét over de grens is, dat kan zomaar zeer interessant zijn voor iemand die net over de grens werkt en er allang aan denkt om over de grens te gaan wonen.
Zolang het over de grens huizen showen maar niet de nieuwe trend wordt is het voor mij iig niet storend te noemen.
Zolang het over de grens huizen showen maar niet de nieuwe trend wordt is het voor mij iig niet storend te noemen.
Dat kan dan wel zo zijn, maar het is hier gewoon véél gezelliger!Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:15:
[...]
Daar is dit topic voorErvaring met huis kopen - Deel 8
Ja, met illustere foto's van rare shit! 
Ik kijk hier vooral om grappige huizen te zien, merkwaardige interieurkeuzes etc, niet omdat ik informatie zoek om ergens iets te kopen.
Ik kijk hier vooral om grappige huizen te zien, merkwaardige interieurkeuzes etc, niet omdat ik informatie zoek om ergens iets te kopen.
Niks illusters, wel heel tof. Jammer dat ze niet alles laten zien:
https://www.funda.nl/deta...an-heutszpark-8/41102530/

Maar als dit de onderkant van het dak is:

En dit de weg daar naar toe:

Dan mag de nieuwe eigenaar een kluspas gaan halen ergens

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Een interessante bouwwijze voor een woonhuis met als het ware een vliesgevel.Bitfreakie schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:03:
In Nieuw Beerta staat een bijzondere woning te koop die is gemaakt met 750 pakken stro, in een Zwitserse chaletstijl en op een enorme lap grond....
Jammer dat ze het ijzeren reservoir enorm uit beeld proberen te houden, alleen op de foto met de wenteltrap zie je de zijkant volgens mij.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:31:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb wat gezocht, maar er is gewoon te weinig duidelijks over te vinden.Meloenen schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:18:
[...]
Jammer dat ze het ijzeren reservoir enorm uit beeld proberen te houden, alleen op de foto met de wenteltrap zie je de zijkant volgens mij.
[Afbeelding]
https://beeldbank.culture...nummer%20asc&filterAction
Een architectenbureau heeft iig al een illustratie gemaakt om een idee te geven wat het van binnen kan worden:
https://irisarchitecten.n...tie-watertoren-coevorden/
Je suggereer dat ze dat reservoir expres niet willen laten zien? In de tekst staat dit gewoon:Meloenen schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:18:
[...]
Jammer dat ze het ijzeren reservoir enorm uit beeld proberen te houden, alleen op de foto met de wenteltrap zie je de zijkant volgens mij.
[Afbeelding]
NIEUWE TOEKOMST VOOR WATERTOREN COEVORDEN
De Watertoren Coevorden gelegen aan de Van Heutszpark is 32,5 meter hoog en heeft een ijzeren reservoir met een inhoud van 150.000 liter.
Dus het is wel duidelijk dat het er is, waarschijnlijk gewoon lastig om wel duidelijk op een foto te zetten?
In ieder geval een mooie plek om je eigen drinkwater op te slaan?
Er zijn wel meer markante objecten te koop in Coevorden voor niet teveel geld. Blijft voor mij een stadje met een centrum en heel veel achterstandswijken.
Unieke kans voor een Tweaker om daar de hele Home automation en serverracks in te verwerken. Twee mooie stalen taatsdeuren er in, kabels en racks mogen gezien worden. En meteen de grootste Casemod ooitbiekie1984 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:17:
[Afbeelding]
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
De toren is in 1992 buiten werking gesteld na veel klachten over bruin water, bleek corrosie van de gietijzeren leidingen te zijn (voornamelijk in het waternet, maar door hetzelfde lot zal ook de toren getroffen zijn). De gietijzeren tank zal tegenwoordig al helemaal lekker vervuilend zijnmarapuru schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:14:
In ieder geval een mooie plek om je eigen drinkwater op te slaan?
Bron (geschiedeniscoevorden.nl)Het leidingnet bestaat voor een groot deel uit gietijzeren leidingen. Door de corrosie van het gietijzer is in de loop van de jaren een zodanige afzet van gecorrodeerd materiaal en kalkdeeltjes in het leidingnet ontstaan, dat er regelmatig klachten over bruin water waren. Na een uitgebreid onderzoek bleek dat de leidingen in het gebied tussen de watertoren en het productiestation de meeste problemen gaven.
Op basis van dit onderzoek heeft de W.M.D. besloten de watertoren buiten bedrijf te stellen. Sindsdien (1990) zijn er geen klachten meer geweest over bruin water. De watertoren heeft nu geen enkele functie meer in de watervoorziening.
offtopic:
Heb na deze vondst zowaar een uur zitten lezen over de geschiedenis van het drinkwater in Drenthe, echt interessant dat boek van L. Koops; maar de rest zal ik jullie besparen
Heb na deze vondst zowaar een uur zitten lezen over de geschiedenis van het drinkwater in Drenthe, echt interessant dat boek van L. Koops; maar de rest zal ik jullie besparen
Don't let perfect be the enemy of good.
Ik snap niet dat ze bij de verbouwing (van dit jaar) de meterkast niet meteen verplaatst hebben... het schijnt een volledige verbouwing te zijn geweest, dan regel je toch ook meteen dat de meterkast op een logischere plek komt? Middenin de keuken is niet echt logisch maar ook zeker niet praktisch.biekie1984 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:17:
[Afbeelding]
je kunt je niet voorstelen hoe een enorme hoeveelheid werk dat oplevert en dat de VvE daarvan denkt dat het mogelijk niet zo een goed idee is? Om nog maar te zwijgen van het feit dat er mogelijk ook leidingen van een bovenliggende woning doorheen gaan.Wildfire schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 02:34:
[...]
Ik snap niet dat ze bij de verbouwing (van dit jaar) de meterkast niet meteen verplaatst hebben... het schijnt een volledige verbouwing te zijn geweest, dan regel je toch ook meteen dat de meterkast op een logischere plek komt? Middenin de keuken is niet echt logisch maar ook zeker niet praktisch.
woah, vet! Ik ben in het huis wat je rechts ervan op foto 17 ziet opgegroeid :-)Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:31:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Dat doen ze inderdaad heel vaak niet. Ik ben zelf ook nogal geïntrigeerd door dat enorme reservoir op grote hoogte, een soort binnenzwembad en het is erg lastig er foto's van te vinden.Meloenen schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:18:
[...]
[Afbeelding]
Voor een makelaar valt dit misschien onder 'niet interessant' zoals je ook niet altijd foto's van kelders, garages en schuurtjes bij aangeboden woningen ziet.
Was even benieuwd of ik wat terug kon vinden over hoe je zo'n watertank dan aan moet pakken. Veel artikelen over "gaan we doen" en "dit is het resultaat, bel ons en we fixen 'em", maar ik miste nog een praktischer artikel over wat je hemelsnaam doet met het reservoir. Stubbe heeft een duidelijker stukje over het doorzagen van een betonnen reservoir waarbij ze de uitgezaagde delen via het verwijderde dak eruit hebben getild. Waanzinnige operatie!
https://stubbe-waddinxvee...woningen-nrc-handelsblad/
Dit rapport van studenten bouwkunde uit 2018 heeft wel wat leuke punten, vooral op pagina 9 en 10 met wat plaatjes (link naar PDF). https://www.watertorens.n...in%20een%20watertoren.pdf
Bijvoorbeeld:
https://stubbe-waddinxvee...woningen-nrc-handelsblad/
Dit rapport van studenten bouwkunde uit 2018 heeft wel wat leuke punten, vooral op pagina 9 en 10 met wat plaatjes (link naar PDF). https://www.watertorens.n...in%20een%20watertoren.pdf
Bijvoorbeeld:
Bij de watertoren in Kwadijk is het onderste vat tot een hoogte van ongeveer een halve meter intact gebleven. Het vat functioneert nu als vijver met koi karpers. In het bovenste vat is er een dompelbad en bubbelbad gecreëerd.
Een unieke buitenbeleving
De romantische patio/binnentuin van ca. 29 m² vormt een heerlijke, volledig privé buitenruimte. Met houten vlonders, beplanting, een pergola, de vrijstaande stenen berging met elektra en de twee overkappingen met houtkachel is dit een plek waar u het hele jaar door kunt genieten. Via de zijuitgang bereikt u de inrit naar de twee privé parkeerplaatsen en naar de openbare weg.
De bijpassende Nr. 47 foto krijg ik niet ingevoegd
https://www.funda.nl/detail/koop/wijchen/huis-graafseweg-37/89793576/
De romantische patio/binnentuin van ca. 29 m² vormt een heerlijke, volledig privé buitenruimte. Met houten vlonders, beplanting, een pergola, de vrijstaande stenen berging met elektra en de twee overkappingen met houtkachel is dit een plek waar u het hele jaar door kunt genieten. Via de zijuitgang bereikt u de inrit naar de twee privé parkeerplaatsen en naar de openbare weg.
[ Voor 12% gewijzigd door M0i op 01-08-2026 17:08 ]
Turbine en een pomp aansluiten op het reservoir en je hebt je eigen pompcentrale, low tech thuisbatterij.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:31:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Totaal niet creepy of zo...
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Dit doet me het ergste vermoeden 😉M0i schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 17:03:
Een unieke buitenbeleving
:strip_exif()/f/image/jPhP4mZBbt3n0dCRlzxtjcVn.jpg?f=fotoalbum_large)
Een plaatje zegt meer dan duizend woorden 😉
Je zou maar je hele benedenverdieping roze maken
.

En dan krijg je het ook nog voor elkaar om een kleine fotolijst niet symmetrisch op te hangen
.
https://www.funda.nl/detail/koop/dokkum/huis-dirck-raphaelsz-camphuysenstraat-37/80806656/

En dan krijg je het ook nog voor elkaar om een kleine fotolijst niet symmetrisch op te hangen

https://www.funda.nl/detail/koop/dokkum/huis-dirck-raphaelsz-camphuysenstraat-37/80806656/
Dit doet ook pijn aan mijn ogen, hoe verzin je het? De spots zijn zo scheef als wat.

Dit is ook erg opmerkelijk. Om te beginnen kun je die bureaustoel nauwelijks een bureaustoel noemen; hij biedt totaal geen ondersteuning voor je rug. Daarnaast staat de monitor in zo'n onergonomische positie dat je na een paar minuten al last van je nek krijgt.
Overigens is het wel een mooie woning. Gezien de oppervlakte valt de prijs eigenlijk best mee.https://www.funda.nl/detail/koop/doornspijk/huis-schootbruggeweg-1/44443529/

Dit is ook erg opmerkelijk. Om te beginnen kun je die bureaustoel nauwelijks een bureaustoel noemen; hij biedt totaal geen ondersteuning voor je rug. Daarnaast staat de monitor in zo'n onergonomische positie dat je na een paar minuten al last van je nek krijgt.

Overigens is het wel een mooie woning. Gezien de oppervlakte valt de prijs eigenlijk best mee.https://www.funda.nl/detail/koop/doornspijk/huis-schootbruggeweg-1/44443529/
[ Voor 60% gewijzigd door DeJurist op 01-08-2026 23:49 ]
Ik vind dit mooi! en dat niet symmetrische lijstje is waarschijnlijk expresDeJurist schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 23:37:
Je zou maar je hele benedenverdieping roze maken.
[Afbeelding]
En dan krijg je het ook nog voor elkaar om een kleine fotolijst niet symmetrisch op te hangen.[Afbeelding]
Zeker, een zeer fraai ingerichte en gedecoreerde woning.No Hands schreef op zondag 2 augustus 2026 @ 06:47:
[...]
Ik vind dit mooi! en dat niet symmetrische lijstje is waarschijnlijk expres
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
:strip_exif()/f/image/V3Je0kIgyq22rvlLOljpEGnP.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HEjybJqwyTNJA7vez9sfEeol.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WGULbRAEU7jVFHn6oZPOrOy6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/avNDGJIHnPdL0ADGoM8e2r9E.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TuMfXcUHysmQXqRJfc6Wosdt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Vm00yR7GWGyxHG4xMBAQvprt.jpg?f=fotoalbum_large)