Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Frenkie567917
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Het huis uit deze post wordt inmiddels gesloopt:
MK_ in "Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2025"
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/205/253/471.jpg?options=width=1440

https://www.omroepwest.nl...eind-van-de-week-gesloopt

Staat nog wel te koop op Funda. :+
https://www.funda.nl/deta...-dorpsstraat-91/43816168/

[ Voor 13% gewijzigd door Frenkie567917 op 21-01-2026 14:26 ]

• eddje1983
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-01 09:28
De artikelen lezend heb ik hier niet direct een gevoel bij dat het huis wordt gesloopt. Maar nadat ik de Funda pagina opende en foto's zag van de oude bewoners maakt het toch een triest verhaal. Bijzonder ook dat de oude bewoners op de foto's staan.

Hopelijk hebben de oude bewoners een mooie en rustige plek weer gekregen voor hun oude dag.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:03
eddje1983 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:28:
De artikelen lezend heb ik hier niet direct een gevoel bij dat het huis wordt gesloopt.
Dat staat toch letterlijk in het artikel van Omroep West?
"Het boothuis is al helemaal tegen de vlakte, het woonhuis volgt, alleen een aanbouw blijft staan."

• MarkBark
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:42
eddje1983 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:28:
De artikelen lezend heb ik hier niet direct een gevoel bij dat het huis wordt gesloopt. Maar nadat ik de Funda pagina opende en foto's zag van de oude bewoners maakt het toch een triest verhaal. Bijzonder ook dat de oude bewoners op de foto's staan.

Hopelijk hebben de oude bewoners een mooie en rustige plek weer gekregen voor hun oude dag.
Als je het item van Omroep West bekijkt van september 2024 dan was het huis toen zelf al begonnen met de sloop :)

https://www.omroepwest.nl...-dat-het-dan-was-opgelost

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
MarkBark schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:37:
[...]

Als je het item van Omroep West bekijkt van september 2024 dan was het huis toen zelf al begonnen met de sloop :)

https://www.omroepwest.nl...-dat-het-dan-was-opgelost
Wat een triest verhaal is dit (zie de link hierboven). Man in de 90, vrouw in verzorgingshuis. Hij kon de situatie niet goed inschatten. En dan de foto erbij van een totaal verzakt huis (oorspronkelijk wel een heel mooi huis, denk ik).

• VeertienKaVier
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 06:48

VeertienKaVier

Traduttore, traditore

Ja, zeker een droevig verhaal. Het is al vreselijk dat het echtpaar niet meer bij elkaar kon wonen, en dan stort je oude vaste stek ook nog in.

• Rubbergrover1
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21:03
Toke_gt schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 09:45:
[...]

Wat een triest verhaal is dit (zie de link hierboven). Man in de 90, vrouw in verzorgingshuis. Hij kon de situatie niet goed inschatten. En dan de foto erbij van een totaal verzakt huis (oorspronkelijk wel een heel mooi huis, denk ik).
Vooral triest dat die man (eventueel op aandringen van iemand uit de omgeving) niet tijdig de fundering heeft hersteld. Want volgens mij was dat de oorzaak van de problemen. Dat zou een flinke zak geld hebben gekost, maar als je daarmee je huis zou kunnen behouden, waarschijnlijk wel de investering waard.

Maar dat geld moet je dan wel hebben. En die man had ook kunnen denken: het zal mijn tijd wel duren, na mij de zondvloed.

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:48
Ze zeggen wel eens, zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Dat gaat in deze woning zeker op...

Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/223/435/900.jpg?options=width=2160

Telt u mee op de Prins Bernhardlaan 16 in Ede?

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21-01 10:41
Sjoewe schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
Ze zeggen wel eens, zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Dat gaat in deze woning zeker op...

[Afbeelding]

Daar word je toch helemaal getikt van? :+

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:52

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Fiber schreef op maandag 19 januari 2026 @ 21:40:
[...]

Die met een eigen douche en wc op de derde etage... Wel goed voor je conditie dagelijks drie trappen op en af. Je ziet dit soort moderne smalle huizen met veel etages steeds meer tegenwoordig. Ik snap ze wel, maar toch niet helemaal mijn ding.
Denk niet dat dat per se iemands ideaal is, alsook dat je niet zoveel te kiezen hebt tegenwoordig. Het is een natuurlijk gevolg van duurdere grondprijzen en op deze manier huizen voor een kleiner bedrag kunt aanbieden / winstmaximalisatie kunt toepassen door op dezelfde grond meer huizen te kunnen zetten. Smal en hoog, met minimale tuin. Doet me denken aan een afbeelding in mijn lesboek economie op de middelbare school in de jaren '90 waar dat toentertijd nog als grap werd gebracht: een echtpaar dat op een postzegel van een tuin staat en dat de makelaar ernaast ze zegt "het is niet breed en niet diep, maar kijk eens wat een hooooogte!"

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:48
Robicide schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:28:
[...]

Daar word je toch helemaal getikt van? :+
Deze mensen liggen twee nachten wakker, badend in het angstzweet, als de zomertijd straks weer ingaat :+

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:47

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Wel een leuk idee. De trap vol koekoeksklokken hangen en bezoek rond het hele uur naar boven sturen. O-) BAM! vogel in je bek.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Bitfreakie
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Sjoewe schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 10:17:
Ook een bijzonder urinoir. Krap plekje zo tussen urinoir en de wastafel. En een kraan om door te spoelen in plaats van een drukknop:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6ZZW6iiUaYapxaWAtQ1Imj_sXok=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cbN3vmASuw2iaN9GVb6OzJ5X.png?f=fotoalbum_large

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:11
Wel handig zo'n handdoekje bij het urinoir. Waarvoor zou die witte bak er tegenover dienen?

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:08
Jannibal23 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 12:08:
Wel handig zo'n handdoekje bij het urinoir. Waarvoor zou die witte bak er tegenover dienen?
Dat is voor de grote boodschap, dan sla je gelijk twee vliegen in een klap.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:53

timovd

Voorsprong door techniek

Bitfreakie schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 11:55:
[...]

Ook een bijzonder urinoir. Krap plekje zo tussen urinoir en de wastafel. En een kraan om door te spoelen in plaats van een drukknop:
[Afbeelding]
Duidelijk een handige (verwarmings)installateur die daar woont.
Het bordje boven dit toilet is ook wel grappig
Afbeeldingslocatie: https://cloud.funda.nl/valentina_media/223/436/012.jpg

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 06:54
Refrag schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 13:59:
[...]

Zeven miljoen... voor dat geld zou ik toch wat ruimere kamers willen zonder schuin dak vlak boven je hoofd. Veel m2 gaat op aan loze ruimtes.

En dan is dit het uitzicht:
[Afbeelding]
Dit vind ik dus pure wansmaak, van architectuur tot het interieur
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.