Wat er nou weer voor een pand te koop staat... Jaargang 2026 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

alexbl69 schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:27:
[...]

Heb een tijdje geleden de extensie 'betrap de makelaar' geïnstalleerd, en die sloeg aan bij dit huis.

Vraagprijs:
12 september: €2.400.000
20 oktober: €1.795.000
18 december: €1.650.000

Iemand heeft snel geld nodig :).
Ruim €7500 daling per dag. Als deze trend zich voortzet kan ik me dit huis na de zomer wel veroorloven :P

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:24
Ik zie ook de houten garage niet met de capaciteit voor 10 auto’s ?
Ik vind het allemaal op een of andere manier “net niet”. Zwembad is geen parel, indeling en kamers mwah mwah, badkamers verouderd en gekke hoekjes of schuine kanten. Het straalt allemaal geen luxe uit, iets wat je zeker met de oude vraagprijs op zo’n locatie wel zou/mag verwachten.
Loeidrukke plek in de zomer natuurlijk.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.

Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. :) Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.

Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.