Nou... dan zal daar echt iets voor op papier moeten staan bij de notaris, anders sta je uiteraard gewoon in je recht.No Hands schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:53:
[...]
Als dat jouw insteek zou zijn dan zou ik er niet gaan wonen als ik jou was. Omdat ze allemaal een lange smalle tuin hebben zullen ze het niet met een schutting afgesloten hebben maar het achterterrein als een soort gezamenlijk gebied in gebruik hebben. Dan snoei je dus niet elkaars takken die over de schutting hangen.
Aangezien het een Natura 2000 gebied is, denk ik dat de kans groot is dat er inderdaad wel een en ander op papier staat.yajwacc schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:13:
[...]
Nou... dan zal daar echt iets voor op papier moeten staan bij de notaris, anders sta je uiteraard gewoon in je recht.
Dat is voor alleen koken misschien wat overkill. Met een gewone 10 kg fles (of eventueel zelfs een 5 kg fles) kun je dan al best een tijd vooruit.Fraggert schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 11:55:
[...]
zoals ze in de rest van de wereld ook doen, 2 of meer van die jetsers in een kast naast je toko![]()
[Afbeelding]
En nee, dat sta je helemaal niet in je recht. Je moet dan eerst aan de buren vragen of zij het weg willen halen en daar een redelijke termijn voor bieden (ca 3 tot 6 weken). Daarna mag je pas, zonder schade aan te brengen en het aanzicht van de planten/bomen dermate te verstoren dat het niet meer om aan te zien is, wat takken weghalen.yajwacc schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:13:
[...]
Nou... dan zal daar echt iets voor op papier moeten staan bij de notaris, anders sta je uiteraard gewoon in je recht.
Precies, dat is wat ik zeg. Dat is het recht wat je hebt.FinalBob schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 13:31:
[...]
En nee, dat sta je helemaal niet in je recht. Je moet dan eerst aan de buren vragen of zij het weg willen halen en daar een redelijke termijn voor bieden (ca 3 tot 6 weken). Daarna mag je pas, zonder schade aan te brengen en het aanzicht van de planten/bomen dermate te verstoren dat het niet meer om aan te zien is, wat takken weghalen.
Ter verdediging: de rookmelder ligt op de omvormer. Lekker dicht bij de mogelijke bronTheUnknowny schreef op donderdag 25 juni 2026 @ 21:10:
https://www.funda.nl/detail/koop/heerhugowaard/huis-jac-van-maerlantlaan-63/80864691/
Je denkt redelijk standaard VT wonen bingokaart huis.
[Afbeelding]
Tot je op zolder komt, wie verzint het om zo de PV omvormer op te hangen.
Leuk detail de brandmelder die verdwenen is rechts onder op het bord.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://nos.nl/artikel/2620388-porsche-telg-zet-villa-in-de-verkoop-na-kritiek-op-plan-voor-privetunnelSchway schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 10:56:
[...]
Was deze een tijd terug ook niet in het nieuws? Volgens mij ook een hutje alleen met boot te bereiken, en een van de best bekeken huizen op funda toen
edit nee, dat was een andere Best bekeken huis op Funda, alleen met boot te bereiken, is verkocht: ‘Koper kan plek wel waarderen’ | Wonen | AD.nl
Have you tried turning it off and on again?
Een bovenwoning met een tuin, klinkt goed toch?
De tuin:

Verder op zich een leuk appartement. 1x per jaar heb je dit een paar dagen voor de deur:
/f/image/vCwmW2LrOemYCHYBlntw3BVs.png?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...t-vaart-zz-17-a/43347267/
De tuin:

Verder op zich een leuk appartement. 1x per jaar heb je dit een paar dagen voor de deur:
/f/image/vCwmW2LrOemYCHYBlntw3BVs.png?f=fotoalbum_large)
https://www.funda.nl/deta...t-vaart-zz-17-a/43347267/
in het water?Kalentum schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:47:
Een bovenwoning met een tuin, klinkt goed toch?
De tuin:
[Afbeelding]
Verder op zich een leuk appartement. 1x per jaar heb je dit voor de deur:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...t-vaart-zz-17-a/43347267/
Ja inderdaad. https://www.rtvdrenthe.nl...podium-staat-als-een-huis
fuck, dit is het witte huis aan de linker kant op de foto die gepost is. Letterlijk voor de deur ook, ik dacht spreekwoordelijk.
Nou dan kun je em altijd die week verhuren en lekker op vakantie gaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Schway op 26-06-2026 16:04 ]
https://www.rightmove.co.uk/properties/90003912#/?channel=RES_BUY
Het huis waar in 2018 de novitsjok vergiftigingen plaatsvonden
Wikipedia: Vergiftiging van Sergej en Joelia Skripal
Het huis waar in 2018 de novitsjok vergiftigingen plaatsvonden
Wikipedia: Vergiftiging van Sergej en Joelia Skripal
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Je kijkt vanuit de erker inderdaad precies tegen de zijkant van het podium aan.Kalentum schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 15:47:
Verder op zich een leuk appartement. 1x per jaar heb je dit een paar dagen voor de deur:
[Afbeelding]
https://www.funda.nl/deta...t-vaart-zz-17-a/43347267/
Heel de binnenstad van Assen is inderdaad een paar dagen per jaar een festivalterrein. Dat hoort nou eenmaal bij Assen. En of het dan recht voor de deur is, maakt echt niet zo veel verschil.
In de advertentie staat 30% shared ownership, wat houdt dat hier precies in?Cobb schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 19:43:
https://www.rightmove.co.uk/properties/90003912#/?channel=RES_BUY
Het huis waar in 2018 de novitsjok vergiftigingen plaatsvonden
Wikipedia: Vergiftiging van Sergej en Joelia Skripal
Agents note: The property is available to staircase up to 75% ownership Wiltshire Council, with no eligibility criteria. With a 30% share the rent on the remaining 70% is £559.52OogvanHorus schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 20:41:
[...]
In de advertentie staat 30% shared ownership, wat houdt dat hier precies in?
Ik vermoed dat je dus maar 30% eigendom koopt (verklaard de lage prijs), en de overige 70% blijft huren van de gemeente.
Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.