Rubbergrover1 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 10:45:
[Afbeelding]
"Slaapkamer"? Ehm, moeten die geen daglicht hebben? En misschien een beetje ventilatie.
Gelukkig is er naast deze twee donkere holen nog een derde slaapkamer op de begane grond van deze bungalow.
https://www.funda.nl/deta...huis-mercury-94/44499458/
155 m², 326 m² perceel, 675k
we nemen de trap naar boven
welk boven?Het te koop bord van de zelfde makelaar staat bij nummer 100, en heeft wel een etage....
[ Voor 4% gewijzigd door torretje2012 op 16-06-2026 00:54 ]






























/f/image/Gtwfu8nNPq62L23NiM2ILxMp.webp?f=fotoalbum_large)
