Multiviewer.app -> Live Timing -> Lap Time Series. Je moet daarvoor wel de hele sessie al aan hebben staan, als je halverwege inschakelt heb je de eerdere laps er niet in staan zover ik weet.
Weer een kopzorg minder voor Verstappen...Chocoball schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 11:38:
Mercedes zegt tot ziens tegen DRS en DRS groet terug
https://dubz.co/c/7fcac2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Beloofd niet veel goeds voor Aston Martins. Twee crashi coureurs...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max verre van blij met de auto: vroeg zich af of er iets stuk was.
terwijl hij momenteel de beste longrun pace laat zien. En Lando's long runs zien er niet speciaal uit. Dit kan nog spannend worden als er verder niet iets speciaals gevonden work door mclaren.renegrunn schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 11:57:
Max verre van blij met de auto: vroeg zich af of er iets stuk was.
Zoals een zandzak?ArgantosNL schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:01:
[...]
terwijl hij momenteel de beste longrun pace laat zien. En Lando's long runs zien er niet speciaal uit. Dit kan nog spannend worden als er verder niet iets speciaals gevonden work door mclaren.
Lando zet hem morgen in de muur tijdens de Q of doet wat anders doms,jongen kan niet met druk omgaan.
En Max die klaagt over de auto is een goed teken,die gaat morgen en zondag als een raket met zijn 5de motor die 120% opgeschroefd is.
Lees ik allemaal uit mijn glazen bol.
En Max die klaagt over de auto is een goed teken,die gaat morgen en zondag als een raket met zijn 5de motor die 120% opgeschroefd is.
tnx! kan ik zondag wat anders doen, open topic 2026 maar vast.DoubleDutch schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:19:
Lando zet hem morgen in de muur tijdens de Q of doet wat anders doms,jongen kan niet met druk omgaan.
Met beeld en geluid nu.StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 11:05:
GP: "Leclerc junior"
Prachtig stukje radio van GP richting VER.
[Afbeelding]
https://streamain.com/en/ss7vrcMdURFrntC/watch
Die motor, wordt die nog gebruikt? Afgelopen race is hij eruit gegaan vanwege teveel vibraties, weet niet of ze nog wat aan de motor mogen knoeien?DoubleDutch schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:19:
Vibratiedempertjes bij quadlock besteldmeenkdrie schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:45:
[...]
Die motor, wordt die nog gebruikt? Afgelopen race is hij eruit gegaan vanwege teveel vibraties, weet niet of ze nog wat aan de motor mogen knoeien?
Heel leuk, maar het was niet mijn vergelijking. Ik kan mij er echter wel tot op zekere hoogte in vinden. Dieren hebben als extra element dat ze zelf nog hun gedrag kunnen veranderen op basis van met wie ze interactie hebben, dat heeft een auto niet. Ik snap dus wat je probeert te zeggen. Een auto zal met exact dezelfde input ook exact hetzelfde reageren, maar dat is het hem nou juist. Elke coureur is anders en daarmee is de interactie van elke coureur met een zekere auto ook anders. Daarbij heb je nog de voorkeur van de coureur en het kan dus zo zijn dat de gewenste rijstijl niet bij het karakter van de auto past. De interactie tussen coureur en auto is dus erg belangrijk en bepaald een zekere uitkomst, net zoals tussen mens en dier. De extra variabele waarbij het dier zelf van invloed kan zijn op de interactie is voor het punt dat gemaakt wordt niet relevant. Zo kan je namelijk élk punt onderuit halen en daarom hoor je vaak "het gaat niet helemaal op, maar je snapt wat er bedoeld wordt". Dat is nu ook het geval. Vraag iemand welke kleur een Ferrari heeft en 9 van de 10 keer hoor je rood. Daarmee is niet elke Ferrari rood, maar je snapt wat er bedoeld wordt 😉Nhz schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 09:14:
[...]
Haha ja, je kan het ook 'te letterlijk nemen' noemen. Ik vind jouw vergelijking met de paardensport gewoon een slecht vergelijk.
Het verschil is dat het karakter van een levend dier niet te vergelijken is met dat van een auto. Natuurlijk moet je het talent hebben om je aan te kunnen passen aan de eigenschappen van een raceauto, maar bij een levend dier zal je 'elkaar' ook moeten liggen.
Een raceauto reageert op elke coureur in principe hetzelfde, dat kan je bij levende dieren (inc mensen) niet zeggen.
Some infinities are bigger than others.
Stel je voor dat Antonelli de fouten die hij eerder heeft gemaakt, en die telkens toevallig net ten nadele van Max uitvielen, goedmaakt door een of meer McLarens eraf te kegelen.
Laat die McLarens zichzelf maar pijn doen, als het moet. Antonelli heeft onterecht al genoeg shit over zich heen gehad deze week. Ik gun hem een fantastische race en een 2e plek, ofzo.drfruit schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:09:
Stel je voor dat Antonelli de fouten die hij eerder heeft gemaakt, en die telkens toevallig net ten nadele van Max uitvielen, goedmaakt door een of meer McLarens eraf te kegelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Yukkie op 05-12-2025 13:21 ]
We've got that ring of confidence
De motor wordt bij levering verzegeld. Ze mogen alleen de losse onderdelen vervangen als een uitlaat. Als er een defect wordt geconstateerd of iets van een vermoeden is wordt de hele unit vervangen. Analyse gaat zover als een oliemonster nemen en dat analyseren op metaaldeeltjes etc.meenkdrie schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:45:
weet niet of ze nog wat aan de motor mogen knoeien?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Norris ligt eruit, Verstappen op 1 en Antonelli op 2 en Verstappen maakt een "zeer per ongeluk" foutje waardoor Antonelli zijn eerste echte racewinst krijgt en Verstappen gewoon kampioen isYukkie schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:18:
[...]
Laat die McLarens zichzelf maar pijn doen, als het moet. Antonelli heeft onterecht al genoeg shit over zich heen gehad deze week. Ik gun hem wel een fantastische race en een 2e plek, ofzo.
Verstappen geeft geen cadeautjes met zijn helm opsquashedraven schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 13:22:
[...]
Norris ligt eruit, Verstappen op 1 en Antonelli op 2 en Verstappen maakt een "zeer per ongeluk" foutje waardoor Antonelli zijn eerste echte racewinst krijgt en Verstappen gewoon kampioen is
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
had een stukje gelezen van een interview met Max,die zei dat ze uit beide motoren kunnen kiezen.meenkdrie schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:45:
[...]
Die motor, wordt die nog gebruikt? Afgelopen race is hij eruit gegaan vanwege teveel vibraties, weet niet of ze nog wat aan de motor mogen knoeien?
Goedemiddag, FP2. De condities tijdens deze FP is redelijk vergelijkbaar met de kwalificatie morgen en op hetzelfde tijdstip als de race. Interessant om te volgen dus!
Dat de auto van Stroll al op de boot staat. Scheelt weer schade.
ping 127.212.23.124
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED - IMPEDING
5 Dec 2025, 14:06:51
De psychologische spelletjes zijn inmiddels begonnen op de baan(?)...
Valt wel mee. Foutje van GP, die wist niet zeker dat Norris een snelle ronde ging starten.StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:07:
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) NOTED - IMPEDING
Geen straf voor VER. GP twijfelde of NOR aan een nieuwe snelle ronde begonnen was, waardoor VER iets in de weg reed. NOR gaf aan bijna gecrasht te zijn, nou nou nou, gaat het Lando?
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
5 Dec 2025, 14:12:25
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 4 (NOR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - IMPEDING
5 Dec 2025, 14:12:25
Hij zwabberde wel behoorlijk op het einde van FP1 dus snapte z'n vraag wel.ArgantosNL schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 12:01:
[...]
terwijl hij momenteel de beste longrun pace laat zien. En Lando's long runs zien er niet speciaal uit. Dit kan nog spannend worden als er verder niet iets speciaals gevonden work door mclaren.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
VER zijn eerste snelle ronde op softs, P1 met 1:23.446. NOR kwalificeerde vorig jaar P1 in Q3 met 1:22.595.
Hij rijdt sowieso met een oude motor dus we weten niet hoeveel de offset is.StefanVerkerk schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:27:
VER zijn eerste snelle ronde op softs, P1 met 1:23.446. NOR kwalificeerde vorig jaar P1 in Q3 met 1:22.595.
vandaag? Gaat er morgen dan een nieuwe motor bij VER in?ArcticWolf schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:29:
[...]
Hij rijdt sowieso met een oude motor dus we weten niet hoeveel de offset is.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
En geknepen meestal?ArcticWolf schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:29:
[...]
Hij rijdt sowieso met een oude motor dus we weten niet hoeveel de offset is.
Mijn boefje is liev!
Paul Aron bij SkyF1/F1TV nu, 'they are taking the piss' is kennelijk al genoeg voor excuses van SkyF1 vanwege grof taalgebruik. LOL
Norris zit er gewoon goed bij zoals ik al verwachte. Vorig jaar ook sterk hier.
Het wonder van Abu Dhabi moet maar weer een keer terug komen op zondag.
Het wonder van Abu Dhabi moet maar weer een keer terug komen op zondag.
Dat ding swappen ze in een uur of 2. Een F1 auto is heel modulair.spartacusNLD schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:29:
[...]
vandaag? Gaat er morgen dan een nieuwe motor bij VER in?
En zoals we een paar jaar geleden in Hongarije konden zien, Red Bull monteurs zijn bloedsnel.
Bearman: "The car is so good"
Die Toyota invloed laat zich al snel voelen
Die Toyota invloed laat zich al snel voelen
PIA blijft voorlopig nog achter... P11, met een flinke lock up in zijn snelle ronde. Hij rijdt inmiddels ook weer op de mediums.d-vine schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:33:
Norris zit er gewoon goed bij zoals ik al verwachte. Vorig jaar ook sterk hier.
Tsunoda blijft weer behoorlijk achter. Die gaat Verstappen echt niet kunnen helpen in de race ... Hij heeft zijn kans gehad maar niet gegrepen. Terecht dat hij RBR moet verlaten, imho.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 12 (ANT) NOTED - IMPEDING
5 Dec 2025, 14:48:50
Ocon reed daadwerkelijk fors in de weg. ANT hield er zelfs een lock up aan over.
5 Dec 2025, 14:48:50
Ocon reed daadwerkelijk fors in de weg. ANT hield er zelfs een lock up aan over.
Ja, weet je het is allemaal leuk en aardig. en media maken het allemaal spannend. goed voor de kijkcijfers en de kliks. Maar Norris wordt zondag met 2 vingers in zijn neus kampioen. Stel dat P2 kwalificeert, lekker laten gaan. auto heel houden. Heel simpel in de boeken ben je WDC 2025. klaar. was het spannend? ja. ben je kampioen geworden? Ja.
Uit mijn hoofd hebben zowel Norris als Piastri ook meer DNF's achter hun naam staan? en nog staan ze bovenaan. Dus hebben ze het gewoon goed gedaan. Puur op rijderskwaliteiten is Verstappen wel veruit de beste (vind ik persoonlijk). Piastri's rijstijl spreekt mij meer aan dan die van Norris. Maar Norris is gewoon een leuk sympathiek ventje en kan ook gewoon aardig goed rijden.
Uit mijn hoofd hebben zowel Norris als Piastri ook meer DNF's achter hun naam staan? en nog staan ze bovenaan. Dus hebben ze het gewoon goed gedaan. Puur op rijderskwaliteiten is Verstappen wel veruit de beste (vind ik persoonlijk). Piastri's rijstijl spreekt mij meer aan dan die van Norris. Maar Norris is gewoon een leuk sympathiek ventje en kan ook gewoon aardig goed rijden.
Bedankt voor het jinxen!readytoflow schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:58:
Ja, weet je het is allemaal leuk en aardig. en media maken het allemaal spannend. goed voor de kijkcijfers en de kliks. Maar Norris wordt zondag met 2 vingers in zijn neus kampioen. Stel dat P2 kwalificeert, lekker laten gaan. auto heel houden. Heel simpel in de boeken ben je WDC 2025. klaar. was het spannend? ja. ben je kampioen geworden? Ja.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hoeveel mensen denk je dat tegen jou zeggen dat je het goed gedaan hebt als je volledig zelfstandig je auto total loss rijdt?readytoflow schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:58:
Uit mijn hoofd hebben zowel Norris als Piastri ook meer DNF's achter hun naam staan? en nog staan ze bovenaan. Dus hebben ze het gewoon goed gedaan.
Lol, ze zouden het een stuk beter hebben gedaan als een van beide McLarens al met twee vingers in de neus kampioen was geweest. Nee hoor, Verstappen staat er met een veel slechtere auto alweer tussen.readytoflow schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:58:
Uit mijn hoofd hebben zowel Norris als Piastri ook meer DNF's achter hun naam staan? en nog staan ze bovenaan. Dus hebben ze het gewoon goed gedaan.
PIA P11 deze FP. Ook al zeggen deze trainingen nog niks, het is wel een opmerkelijk beeld met VER op P2 en NOR op P1.
Is de motor van PIA generfd? Weer groot gat met NOR. Ving iets op over misfiring cylinders?
NOR gaat morgen makkelijk P1 halen zo.
NOR gaat morgen makkelijk P1 halen zo.
[ Voor 17% gewijzigd door CyBeRSPiN op 05-12-2025 15:07 ]
nou, als ik uiteindelijk WDC wordt best veel denk ik... Zou het iig best willen meemakenRobertMe schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:03:
[...]
Hoeveel mensen denk je dat tegen jou zeggen dat je het goed gedaan hebt als je volledig zelfstandig je auto total loss rijdt?
Scheelt weer nadenken hoeveel het scheelt als de HRA wordt afgeschaft
Maar die teambeslissingen bij McLaren zijn natuurlijk absurd geweest. En natuurlijk zou het ultiem zijn wanneer die Zac Brown door die beslissingen afgestraft wordt. Maar wel zuur voor (vooral Piastri uit mijn hoofd) de rijders. Zeker in een sport waar alles tot in de kleinste details door ontwerpers, data analisten, monteurs, etc wordt uitgeplozen en dan door zo'n 'koekebakker' teniet wordt gedaan.
"...engine of Norris fails"?Nyazzin schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:07:
Iets met "it ain't over till the..."
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ze rijden vrijdag altijd met een oude motor, meestal is dat de 1e motor van het seizoen (tenzij die ploft). Z'n race motor gaat er morgen pas in.spartacusNLD schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:29:
[...]
vandaag? Gaat er morgen dan een nieuwe motor bij VER in?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Goed, gegeven alle scenarios denk ik toch vooral dat ik het meeste vrede zou hebben met 1 van deze 2 scenarios, waarbij:
1. Norris gewoon pole en race p1 haalt en het soeverein naar zich toetrekt
2. Verstappen vanuit p1-3 naar de winst toe rijdt en Norris op P4 komt, achter Piastri en LEC/ANT, waardoor Max het verdiend naar zich toetrekt
2. Verstappen vanuit p1-3 naar de winst toe rijdt en Norris op P4 komt, achter Piastri en LEC/ANT, waardoor Max het verdiend naar zich toetrekt
Ik denk echt wel dat in dat 2e scenario PIA opzij gaat voor NOR, in dat scenario heeft PIA zelf namelijk 0 kans op de titel (omdat VER toch al wint.) de teamorder negeren is dan gewoon een selfish move en gaat alleen je verdere carrière schaden. Ik gok dat dit ook de hele week al de boodschap is:
GEEN teamorders om het kampioenschap onderling te bepalen maar wanneer een teamorder nodig is om McL rijder/VER kampioen te laten worden dan komt die er wel.
GEEN teamorders om het kampioenschap onderling te bepalen maar wanneer een teamorder nodig is om McL rijder/VER kampioen te laten worden dan komt die er wel.
Ik denk dat Norris vrij sterk gaat zijn in het kwalificeren maar ik sluit heel eerlijk een fout van Mclaren niet uit komende race.Dentist schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:32:
Goed, gegeven alle scenarios denk ik toch vooral dat ik het meeste vrede zou hebben met 1 van deze 2 scenarios, waarbij:
Nouja, laten we er dan op hopen dat Max en PIA er tot de laatste ronde hard voor zullen vechten..saikol schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:36:
Ik denk echt wel dat in dat 2e scenario PIA opzij gaat voor NOR, in dat scenario heeft PIA zelf namelijk 0 kans op de titel (omdat VER toch al wint.) de teamorder negeren is dan gewoon een selfish move en gaat alleen je verdere carrière schaden. Ik gok dat dit ook de hele week al de boodschap is:
Overmacht is duidelijk. Los van een fout van Norris of team is WDC wel bekend. Zou het wel heel zuur vinden als Max niet kan strijden omdat ze weer die auto niet afgesteld krijgen. Leek het lek even boven gaat het vanaf Mexico toch weer mis.
Laten we hopen dat hij het geluk van een wereldkampioen heeft!Drials schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:36:
Het leuke aan deze wedstrijd is dat Verstappen nog maar 1 keer geluk nodig heeft..
Ach, bekijk het zo. Het zou nog pijnlijker worden als hij wel weer een topper van een auto had maar Norris deze race alsnog veilig naar een podium zou karren achter hem. Dan kun je nog wel zo vlug zijn maar er is sowieso meer nodig voor een titel dit weekend.Lynx schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:43:
Overmacht is duidelijk. Los van een fout van Norris of team is WDC wel bekend. Zou het wel heel zuur vinden als Max niet kan strijden omdat ze weer die auto niet afgesteld krijgen. Leek het lek even boven gaat het vanaf Mexico toch weer mis.
En wie weet, een Verstappen die achter je kwalificeert maar wel bij bocht 1 naast je rijdt kan een hoop schrik veroorzaken.
Nou het is niet alsof hij er mijlenver achter ligt. We weten niets van fuel loads. Het moment op de baan was anders.Lynx schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:43:
Voor Norris is het heel simpel. In de buurt van pole kwalificeren, pole, p2 of p3 maakt echt niet zoveel uit. Mocht Max met het mes tussen de tanden ervandoor gaan dan is het enkel zaak om er achteraan te rijden en uit de melee te blijven. Met Piastri zover erachter is er niet echt sprake van concurrentie, op Russell na. Nou, dan wordt hij 3e. En WDC.
Alleen technische problemen, een fout van de pitmuur of een oepsie van Norris zelf kunnen hem van het kampioenschap af houden.
Precies, en omdat die 5% kans er nog is gaat zondag toch spannend worden! Ik snap al dat gezeur niet, het feit dat we op dit punt zijn aanbeland is al pure winst.Drials schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:36:
Het leuke aan deze wedstrijd is dat Verstappen nog maar 1 keer geluk nodig heeft..
Dat is geen enkel moment echt boven geweest. Het is dit seizoen elke race weer vanaf scratch beginnen, en pas na de zomer lukte dit hier en daar. Ik vond de winst in Austin tekenend: uiteraard leuk, maar ze hadden geen idee waarom.Lynx schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:43:
Leek het lek even boven gaat het vanaf Mexico toch weer mis.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/hHHwPmTe71xTLVXtCTIGKQox.jpg?f=user_large)
Zag deze al langskomen. M.a.w. er wordt bevestigd dat wanneer Piastri P2/P3 ligt en Norris P4, dan Piastri terug zal moeten vallen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Absoluut. Het gaat deze race tenminste nog ergens over.Emgeebee schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:51:
[...]
Precies, en omdat die 5% kans er nog is gaat zondag toch spannend worden! Ik snap al dat gezeur niet, het feit dat we op dit punt zijn aanbeland is al pure winst.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Als er mensen waren die dachten dat dat NIET zou gaan gebeuren waren die ook redelijk naief. Natuurlijk gingen ze niet op voorhand al een voorkeur uitspreken, maar het zou er natuurlijk altijd op neerkomen dat als er een situatie is waar VER P1 rijdt en de PIA/NOR daar ergens achter en ze met een swap een WK voor Norris veilig stellen gaat dat natuurlijk ALTIJD gebeuren. Zeker omdat PIA niks wint met het niet doen. Zou als ik hem was het wel zo lang mogelijk uitstellen, stel dat VER in een van de laatste rondes nog wat overkomt kan hij wellicht alsnog wat proberen.miicker schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:04:
[Afbeelding]
Zag deze al langskomen. M.a.w. er wordt bevestigd dat wanneer Piastri P2/P3 ligt en Norris P4, dan Piastri terug zal moeten vallen.
Er werkt ongeveer 900 man bij McLaren. Natuurlijk gaat Piastri opzij als het moet
Het is toch ook gewoon simpel. Zolang je zelf in een seizoen kans hebt om kampioen te worden moet je je niks aantrekken van team orders. Zodra dat niet meer het geval is, moet je je gewoon schikken naar de wens van het team.
Niet meer dan logisch toch?miicker schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:04:
[Afbeelding]
Ik had de illusie ook niet dat dit niet zou gebeuren, maar tot voor dit weekend was McLaren heel stellig dat ze geen team orders zouden gaan geven.The_Admin schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:13:
[...]
Als er mensen waren die dachten dat dat NIET zou gaan gebeuren waren die ook redelijk naief. Natuurlijk gingen ze niet op voorhand al een voorkeur uitspreken, maar het zou er natuurlijk altijd op neerkomen dat als er een situatie is waar VER P1 rijdt en de PIA/NOR daar ergens achter en ze met een swap een WK voor Norris veilig stellen gaat dat natuurlijk ALTIJD gebeuren. Zeker omdat PIA niks wint met het niet doen. Zou als ik hem was het wel zo lang mogelijk uitstellen, stel dat VER in een van de laatste rondes nog wat overkomt kan hij wellicht alsnog wat proberen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
rondes en beste tijd van vandaag van onze titel kandidaten
*piastri heeft alleen in FP2 gereden
Die top speeds zeggen wel iets. Max zou met minder vleugel rijden maar blijft toch achter bij Norris. Dus hoogstwaarschijnlijk reed hij een lege auto of een hogere motorstand. (Of mss zelfs een tow)
[ Voor 6% gewijzigd door Lynx op 05-12-2025 16:37 ]
Als ik kijk hoe Oscar er in FP2 voor stond dan is dit scenario zondag niet aan de orde.miicker schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:04:
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Kan je wat Verstappen doet geluk noemen?Drials schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 15:36:
Geluk voor Verstappen moet hier gelezen worden als pech voor NorrisZeromaNoiS schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:57:
[...]
Kan je wat Verstappen doet geluk noemen?
Minder downforce en lagere topspeed?basvn schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:29:
[Afbeelding]
rondes en beste tijd van vandaag van onze titel kandidaten
*piastri heeft alleen in FP2 gereden
Paar pktjes minder?
Morgen en overmorgen blok wisselen zou ik zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 05-12-2025 17:37 ]
Ze rijden op vrijdag altijd met een oude motor.MikeyMan schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 17:32:
[...]
Minder downforce en lagere topspeed?
Paar pktjes minder?
Morgen en overmorgen blok wisselen zou ik zeggen.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/A28INPZyYyhWGWUlZBAyPg9I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MZdpBwoUJMnVDZkfzocUHHV0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hVbAW1IthRs3NZA0shKYqVbG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rYO4JzKGPc6GTOXUyu8o75zQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wbPhfV17ScqZeQVJywLmpIFW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9PYByKq3V9UGPYu4fqDqiEwx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BbQVuA3K5tnBzrPjR16Nc2ee.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wOKwrkymfxFfhOm2FZEpEVRX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uZQOpXsUf8qxrBzPxFrU4WWD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YNv3v0TiCqqRgqvzS1JahAtg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jUxlSY3X8RNvjzpDEnG4FdTc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WRc6Nj7IiyekJECfqSqmGbiJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kmKveqc1ZwLvfDhrqiJIPwpU.jpg?f=fotoalbum_large)