[F1 2025] Race 24 GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:03

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:05

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8XWjvbJxjGqoyKd4Z0ZK39U3.png
RONDE 24: ABU DHABI GRAND PRIX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8q6XJZUvmnRyOQII5sImNFHj.jpg
Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYB87N2HeWIktoMrr8idh9Ayzis=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULzHwXnC9viVPp8LGA57g3ZW.png?f=user_large
vr 5 dec
Practice 1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 10:30
Local time: 13:30
Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 14:00
Local time: 17:00
za 6 dec
Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 11:30
Local time: 14:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 18:00
zo 7 dec
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 14:00
Local time: 17:00
Circuit
▸ Naam: Yas Marina Circuit▸ Aantal rondes: 58
▸ Locatie: Abu Dhabi, VAE▸ Lengte circuit: 5,281 km
Meer info ↗▸ Race-afstand: 306,183 km
Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/c_fit,h_704/q_auto/v1740000000/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Abu_Dhabi_Circuit.webp
Bandenoverzicht
Voor de race in Abu Dhabi zijn de volgende banden gekozen: Hard - C3, Medium - C4 en Soft C5.

Afbeeldingslocatie: https://content.presspage.com/uploads/2363/8848ac07-ae6e-486e-8495-aac6e018aa7a/1920_24-ae25-preview-en.jpg?10000

Terug naar boven

[ Voor 1% gewijzigd door Chocoball op 03-12-2025 08:02 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Verstappen kampioen?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Chocoball
De Canal+ Abu Dhabi 2025 teaser, die geluidseffecten _O-

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Poll: Wie wordt de 2025 F1 wereldkampioen?
Lando Norris
Max Verstappen
Oscar Piastri
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407352&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Afbeelding werkt niet goed ivm caching door T.net; laatste resultaten: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407352

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 03-12-2025 08:38 ]

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:36

Bezulba

Formerly known as Eendje

Oh ja ik mag niet op tweaker polls stemmen vanwege iets in de beveiliging hier...

Maar ik ga voor Lando. Hun auto is gewoon te goed. Zelfs als hij 3de of 4de rijd boeit het niet, dan laat Oscar hem voorbij en is hij wereldkampioen. Er moet wel zo iets bijzonders gebeuren dat het eigenlijk geen realistisch scenario meer is. Max heeft al z'n hail mary's al gebruikt dit seizoen, het kan niet nog een keer lukken.

blup

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

NOR en PIA zie ik onder druk teveel fouten maken, daardoor zie ik VER dichterbij gekomen zijn. Mijns inziens is dit écht een interessante race en ontknoping van het kampioenschap. Om een of andere reden zie ik NOR uitvallen (uit de race getikt worden) en VER winnen.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Ik hoop het. Ik ben ook altijd wel fan geweest van Norris, maar dit seizoen is er iets veranderd in hem. De sympathieke enthousiaste jongen is veranderd in een zeurend verwend en onzeker mannetje. Sinds dit seizoen gun ik het hem echt niet meer. Piastri is het ook gewoon niet, die jongen straalt niets uit en als de druk te hoog wordt valt hij door de mand. Ik las ergens anders al dat als Norris of Piastri kampioen wordt, dit de zwakste kampioen zal zijn na Jenson Button, en zo is het ook gewoon. Er is maar 1 iemand die de titel echt verdient, en dat zeg ik niet vanachter een gekleurde bril.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Weekend car | ’07 Mazda MX-5 | Copper Red

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Bezulba schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:16:
Oh ja ik mag niet op tweaker polls stemmen vanwege iets in de beveiliging hier...

Maar ik ga voor Lando. Hun auto is gewoon te goed. Zelfs als hij 3de of 4de rijd boeit het niet, dan laat Oscar hem voorbij en is hij wereldkampioen. Er moet wel zo iets bijzonders gebeuren dat het eigenlijk geen realistisch scenario meer is. Max heeft al z'n hail mary's al gebruikt dit seizoen, het kan niet nog een keer lukken.
Gezien PIA ook kans maakt op WDC en eerdere uitspraken, zie ik McLaren géén teamleiders uitdelen, ze hebben géén voorkeur immers wie WDC wordt en WCC zijn ze al een paar races. ;)

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20:03
CH4OS schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:22:
[...]
Gezien PIA ook kans maakt op WDC en eerdere uitspraken, zie ik McLaren géén teamleiders uitdelen, ze hebben géén voorkeur immers wie WDC wordt en WCC zijn ze al een paar races. ;)
Dat zeggen ze, maar als brits team zijnde en een CEO die 1 coureur al lang steunt en in de F1 gebracht heeft is er echt wel een voorkeur.

Net zoals dat in vegas de auto te laag afgesteld was maar niet om performance redenen

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

squashedraven schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:29:
[...]

Dat zeggen ze, maar als brits team zijnde en een CEO die 1 coureur al lang steunt en in de F1 gebracht heeft is er echt wel een voorkeur.

Net zoals dat in vegas de auto te laag afgesteld was maar niet om performance redenen
Ze gooien een WCD mogelijkheid weg op Oscar te naaien? Ga lekker weg... als ze echt pro Lando waren waren die hele Papaya rules allang de prullebak in gegaan. De hele reden dat ze in deze shit zitten is dat ze niet willen/kunnen/mogen kiezen.

blup

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

[...]
Even terug naar het scenario dat Max als leider de laatste ronde in gaat, Piastri als 3e en Norris als 4e. Ik kan jou op een briefje geven dat Zak dan op de lijn komt om Piastri even van zijn gas te laten gaan. Piastri kan dan namelijk toch geen kampioen meer worden, maar Norris wel.

• squashedraven
Bezulba schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:31:
[...]

Ze gooien een WCD mogelijkheid weg op Oscar te naaien? Ga lekker weg... als ze echt pro Lando waren waren die hele Papaya rules allang de prullebak in gegaan. De hele reden dat ze in deze shit zitten is dat ze niet willen/kunnen/mogen kiezen.
Ik denk dat je 2 laatste woorden het zijn. Ze mogen niet kiezen, althans niet voor de voor de hand liggende redenen.

Wie was het ook alweer die een paar jaar geleden gezegd heeft dat de Verstappen tijdperk voorbij is en nu het Norris tijdperk begint?

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

squashedraven schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:29:

Tja, die AU rijder is dan toch ook onderdeel van het Gemenebest, ze hebben zelfs de Britse vlag in het klein in hun eigen vlag, Britse voorkeur geloof ik bij McLaren dus niet zo, dat komt vooral vanuit SkySports UK en dan met name Martin Brundle en Kravitz. ;)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fanta schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:33:
[...]

Even terug naar het scenario dat Max als leider de laatste ronde in gaat, Piastri als 3e en Norris als 4e. Ik kan jou op een briefje geven dat Zak dan op de lijn komt om Piastri even van zijn gas te laten gaan. Piastri kan dan namelijk toch geen kampioen meer worden, maar Norris wel.
Is niets geks aan eigenlijk. Want veel teams laten het hele seizoen al wel hun 1e rijder de ander passeren tijdens een race. (meestal omdat die dan wel meer pace heeft, maar goed)
Ik zou er niet van opkijken en het niet controversieel vinden.

nggyu nglyd

• Fanta
  • Nu online

Fanta

FordPerformance™️

Quad schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:35:
[...]

Is niets geks aan eigenlijk. Want veel teams laten het hele seizoen al wel hun 1e rijder de ander passeren tijdens een race. (meestal omdat die dan wel meer pace heeft, maar goed)
Ik zou er niet van opkijken en het niet controversieel vinden.
Sterker nog, ik zou het gek vinden als ze het niet zouden doen.

Neemt niet weg dat ik het een walgelijke ontknoping zou vinden en ik niet naar de feestviering zal gaan kijken, mocht dit scenario uitkomen.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Fanta schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:33:
[...]

Uiteraard. En Piastri doet dat gewoon want anders kan hij direct z'n koffers pakken en naar DTM verhuizen ofzo want geen enkel team wil je dan nog aannemen.

blup

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Ik hoop dat Verstappen het gaat lukken maar ik denk dat Norris gewoon de titel gaat pakken. McLaren ging vorig jaar ook goed op Yas Marina.

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het feit dat Max nog meedoet, die gigantische achterstand op Piastri heeft ingehaald en maar op 12 punten staat, is echt indrukwekkend. Het zou geweldig zijn als Max het lukt, maar Max moet winnen en Norris vierde worden. Dat gaat denk ik lastig worden. Ik ga me er dan ook niet druk om maken. Ik had het namelijk na Barcelona al opgegeven en dit ook nooit verwacht. :)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-12-2025 08:59 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ze zijn lekker bezig daar in frankrijk.
Jammer dat niet alle videos meer beschikbaar zijn.

Huub Huub Barbatruc!

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Wat gaat yuki doen in zn laatste race? Kan hij nog wat betekenen voor het team? Of wat gaat Hadjar (en lawson) doen voor RB?

Huub Huub Barbatruc!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:07

krietjur

Where am I?

Norris zal verwacht ik gewoon kampioen worden. Maarja, ik had ook verwacht dat Qatar een doodsaaie 1-2 voor McLaren zou worden, dus je weet maar nooit ;-) Als ik Red Bull was had ik trouwens Hadjar alvast in de Red Bull gezet de laatste race. Tsunoda was al niets qua prestaties, maar is natuurlijk nu totaal niet meer gemotiveerd om ook maar iets te doen voor Red Bull.

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

krietjur schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:23:
Norris zal verwacht ik gewoon kampioen worden. Maarja, ik had ook verwacht dat Qatar een doodsaaie 1-2 voor McLaren zou worden, dus je weet maar nooit ;-) Als ik Red Bull was had ik trouwens Hadjar alvast in de Red Bull gezet de laatste race. Tsunoda was al niets qua prestaties, maar is natuurlijk nu totaal niet meer gemotiveerd om ook maar iets te doen voor Red Bull.
Racing bulls zijn vaak sneller dan de 2de RB, grote kans dat Hadjar meer kan uithalen in z'n huidige auto dan de switch maken :X

blup

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:22
TinusXIII schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:54:
Ik hoop dat Verstappen het gaat lukken maar ik denk dat Norris gewoon de titel gaat pakken. McLaren ging vorig jaar ook goed op Yas Marina.
Ik geloof wel dat de RB er nu beter bij staat in vergelijking to vorig jaar.
Kansen zijn er, ik hoop dan Lando problemen gaat krijgen met de druk op zijn schouders. Laatste 2 races zijn er toch heel wat extra foutjes gemaakt door hem en laten we hopen dat deze trend door zet.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Norris moet P5 eindigen wilt hij geen kampioen worden. Ik zie geen scenario, behalve een crash of plof, waarin dat gaat gebeuren.

Norris kampioen. Dank aan Verstappen en Piastri dat het zolang spannend is gebleven

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
[...]
Het erge is dat ze inderdaad geen voorkeur hebben.. Zak heeft zelf aangegeven er géén probleem mee te hebben als Verstappen kampioen wordt doordat ze zelf niet kiezen.

En tóch is schijnbaar nu aangegeven dat ze er toch over gaan praten. Wat ook volkomen logisch is. Als Verstappen aan de leiding gaat met Piastri op P2 of P3 en Norris op P4 dan is het niet heel gek dat Piastri zich laat terugzakken naar P4. Dan wordt immers Norris, uit het eigen team, kampioen, i.p.v. Verstappen. En in beide gevallen verliest Piastri v.w.b. het WDC niks mee (blijft derde). En in die gevallen dat Piastri er wel iets mee verliest dan is een swap onzinnig. Want dan zou zonder swap Piastri WDC zijn (prima voor het team) of is zowel voor als na swap Verstappen WDC (swap levert niks op).

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Mog schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:26:
Norris moet P5 eindigen wilt hij geen kampioen worden. Ik zie geen scenario, behalve een crash of plof, waarin dat gaat gebeuren.

Norris kampioen. Dank aan Verstappen en Piastri dat het zolang spannend is gebleven
P4

Huub Huub Barbatruc!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Dan laat Piastri hem wel voorbij in de laatste ronde.

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:38
P4 als PIA er niet voor rijdt, P5 als PIA er wel voor rijdt.
Als NOR de race uitrijdt wordt ie imo kampioen; enige kans voor VER is uitval NOR.

Tot zover mijn glazen bol. :+

• krietjur
  • Laatst online: 16:07

krietjur

Where am I?

Bezulba schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:24:
[...]

Racing bulls zijn vaak sneller dan de 2de RB, grote kans dat Hadjar meer kan uithalen in z'n huidige auto dan de switch maken :X
haha zit ook wel wat in ja ;-)

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
Mog schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:36:
[...]

Dan laat Piastri hem wel voorbij in de laatste ronde.
Dus hopen dat Mercedes deze race weer lekker meedoet en misschien Leclerc.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:38
Max gaat 2 punten tekort komen.

• RobertMe
Waarschijnlijk gaat @Mog er vanuit dat Piastri er voor rijdt en ze dus kunnen swappen. Waardoor een P4 (niet kampioen) na swap een P3 (wel kampioen) wordt.

Waarbij we uiteraard massaal er overheen stappen dat Verstappen dan nog steeds moet winnen (/uberhaupt op het podium moet staan, zelfs al heeft Norris een DNF). Nu is de kans wel groot dat Norris/Piastri/Verstappen winnen, maar het is geen zekerheid. (Want Russell heeft bv Singapore gewonnen, totaal ander circuit natuurlijk, maar wel een andere coureur buiten de genoemde drie die op eigen kracht won.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Verstappen heeft ons een paar mooie laatste races gegeven en ook een spannend einde van het seizoen zo. Echter kan ik mij geen scenario bedenken dat de McLarens niet met Norris op het podium gaan eindigen zonder een zeer bijzondere plottwist (ploffende motoren, diskwalificatie, etc) te bedenken.

Bij een reguliere race wordt het gewoon Norris die er met het WDC vandoor gaat.

• azerty
  • Laatst online: 13:50
Realistisch? Lando
Mijn hoop? Max

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
In 2021 geloofde ik er op een gegeven moment tijdens de race ook niet meer in, kwartiertje later stond ik mn stem kwijt te schreeuwen. It ain't over till the fat lady sings.

• squashedraven
gysman11 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:44:
In 2021 geloofde ik er op een gegeven moment tijdens de race ook niet meer in, kwartiertje later stond ik mn stem kwijt te schreeuwen. It ain't over till the fat lady sings.
It ain't over till Gysman11 screams :+

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:17
Al onze hoop is gevestigd op Antonelli. :+

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:13
gysman11 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:44:
Ik kon de spanning niet aanzien en was een stukje wezen lopen. Even ter afleiding een tuincentrum in, door de stalen constructie of zo totaal geen bereik op m'n telefoon. Toen ik naar buiten liep ontplofte dat ding, stortvloed aan nieuwsberichten/appjes en andere meldingen.

Gelukkig had ik de race op pauze gezet, dus kon zonder verdere hartkloppingen alsnog de race afkijken.

De race is pas voorbij als de race voorbij is, en dan is pas na de technische controle. Als Oscar boven Norris kan komen en tweede kan worden, is het maar afwachten of hij wil wisselen. Max kan ook gediskwalificeerd worden of er in de laatste 2 bochten uitvliegen of uitgetikt worden.
En als Oscar 2e ligt, en Norris 5e, wil hij zich dan wel laten inhalen door nrs 3 en 4?

• Mawlana
Weet je wat pas hilarisch zou zijn? Dat Norris een podiumplaats bemachtigt, maar daarna wordt gediskwalificeerd vanwege te weinig brandstof. Of Max.

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05

AvK

Ready Set Go

Wat er ook gebeurt: Voor mij is Max al de morele overwinnaar dit afgelopen seizoen.

;)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• Mawlana
Als PIA een slechte Q heeft, dan zou NOR ook ervoor kunnen kiezen om VER uit te schakelen. Samen eraf - moet ie het wel goed doen.

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:25
Max p1
Russel p2
Antonelli p3
Alonso P4. die gaat de nieuwe spaans talige minister of defence gekroond worden.

• Harmsen
  • Laatst online: 16:41
Ik hoop op een eerlijke race zonder teveel poespas waar nog weken over gesproken wordt, wie er ook wint. Dus met een duidelijke uitslag zonder straffen/controversie. Dat de coureurs elkaar daarna ook elkaar gewoon een hand kunnen geven en feliciteren.

What a fine day for Science! | Specs

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harmsen schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:55:
Ik hoop op een eerlijke race zonder teveel poespas waar nog weken over gesproken wordt, wie er ook wint. Dus met een duidelijke uitslag zonder straffen/controversie. Dat de coureurs elkaar daarna ook elkaar gewoon een hand kunnen geven en feliciteren.
Maar wat moeten we dan doen tot maart?

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:16

JB

Cédric roelt!

AvK schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:52:
Wat er ook gebeurt: Voor mij is Max al de morele overwinnaar dit afgelopen seizoen.

;)
Het gaat ook alleen maar over Max (alweer) :D

Mijn boefje is liev!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XeWm6NTt30qtqFO1bDJUxNiuUwU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/cItONrgJ9gmJbeV4zv37Y30R.png?f=fotoalbum_large

Beetje olie op het vuur maar dan... ;)

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54

TTLCrazy

Listen to Frankie

Pat911 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:50:
[...]
En als Oscar 2e ligt, en Norris 5e, wil hij zich dan wel laten inhalen door nrs 3 en 4?
Honderd procent dat ze dat doen. Als Norris dan kampioen wordt ben je wel gestoord als rijder/team dat je dat niet doet. Piastri zal dat ook zeker doen.

Ik kan niet rekenen...

[ Voor 4% gewijzigd door TTLCrazy op 03-12-2025 10:48 ]

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:31
Die McLaren switch in Italië blijft jammer. Als PIA daar zijn poot stijf had gehouden, dan had hij nu op 10 punten gestaan (en VER op 9), en dan was het pas echt spicy geworden. Nu heeft PIA geen realistische kans meer op de titel, maar in dat geval had hij moeten winnen en dan hopen dat VER voor NOR eindigt (een realistische mogelijkheid). Door één overwinning meer had hij dan de titel gegrepen.

Fucking Papaya Rules.

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Had mijzelf een maand geleden ingeschreven voor een wedstrijd op zondag, helemaal vergeten dat de GP van Abu Dhabi op 7 dec. plaatsvindt 8)7 misschien maar beter ook, kan ik na m'n eigen wedstrijd (tussen 14 en 15:30) gelijk kijken wie er wdc is geworden, scheelt me stres }:O

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:09
Na 2021 weer een geweldige ontknoping in de laatste race :D
Wat mij betreft verdient Max het, na de geweldige inhaalrace op de ranglijst, gezien het materiaal waar hij het mee moet doen versus de McLarens en het feit dat die hele titelstrijd dankzij hem nog spannend is. Het zou wel de kers op de taart zijn als hij het weet te flikken.

Go Max! *O* :)F

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:44

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Klamp mijn vast aan de gedachte van de Championsleague finale seizoen 1998-1999 tussen Machester United en Bayern Munchen in Camp Nou.

Beckenbauer, oud Bayern speler, zou de trofee overhandigen aan de winnaar. Bayern stond met 0-1 voor met nog kleine 5 minuten te spelen. Beckenbauer staat op en loop alvast naar beneden. In de lift hoort hij het publiek juichen en hij denkt, Bayern scoort. In de catacomben hoort hij het publiek weer juichen. Als hij richting het veld loopt ziet hij het scorebord, 2-1 voor Manchester. :D })

Mag ik hopen dat of Piastri een dikke No roept, bij de vraag laat Norris voorbij, of alsnog Norris inhaalt in de laatste ronde? :+ >:)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:27
Proficiat Max met een vijfde opeenvolgende titel! :+

Ik zie Mclaren zichzelf wel weer op één of andere manier in de voet schieten. Of Norris die kraakt onder de druk zit er vrees ik ook nog in, die is gigantisch. Bewonderenswaardig dat Mclaren haar rijders laat strijden tot het eind, maar nu zou men toch echt vól de kaart van Norris moeten trekken. RBR ziet het natuurlijk allemaal graag gebeuren, die hebben al járen geen last meer van strijdende teamgenoten, lekker luxe.

(ik gun Norris keihard het WDC!) 8)

• Nhz
  • Laatst online: 19:21

Nhz

TTLCrazy schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:12:
[...]

Honderd procent dat ze dat doen. Als Norris dan kampioen wordt ben je wel gestoord als rijder/team dat je dat niet doet. Piastri zal dat ook zeker doen.
Dan wordt Norris dus 4e, met Max op P1 is Norris dan toch als nog geen kampioen...

Groetjes

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik heb alle vertrouwen in Queen Hannah!

Huub Huub Barbatruc!

• Chocoball
De 3 titelkandidaten zitten in de FIA persconferentie

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/fia-press-conference-for-abu-dhabi-gp-v0-9ru4lqbchy4g1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=41a2c4c7256c8a369627c585df66af0db86a3dd6

• autje
Chocoball schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:40:

[Afbeelding]
Mooi moment voor weer wat mindgames vanuit VER >:) .

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Ik zie het met de huidige paniek op alle fronten bij mclaren zelfs mogelijk dat ver nog kampioen wordt

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54

TTLCrazy

Listen to Frankie

Nhz schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:37:
[...]

Dan wordt Norris dus 4e, met Max op P1 is Norris dan toch als nog geen kampioen...
Je hebt gelijk, ik kan blijkbaar niet rekenen, heb mijn post aangepast...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ze moeten het wel weer extreem verklooien bij MCL als ze geen WDC worden. :Y

Als Max er alsnog mee vandoor gaat dan lach ik echt de ballen uit mijn broek! _O-

For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:30

Blokker_1999

Full steam ahead

autje schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:16:
Die McLaren switch in Italië blijft jammer. Als PIA daar zijn poot stijf had gehouden, dan had hij nu op 10 punten gestaan (en VER op 9), en dan was het pas echt spicy geworden. Nu heeft PIA geen realistische kans meer op de titel, maar in dat geval had hij moeten winnen en dan hopen dat VER voor NOR eindigt (een realistische mogelijkheid). Door één overwinning meer had hij dan de titel gegrepen.

Fucking Papaya Rules.
Er zijn zoveel punten die dit kampioenschap bepalen. Zonder die stomiteit in Canada was de titel ook zowat een zekerheid voor Norris op dit moment bijvoorbeeld. En ook de dubbele DSQ vanwege de plank was vermijdbaar voor het team. En zo zijn er wel meer punten. Het team had ook kunnen beslissen om, net als RBR, de wagen langer te ontwikkelen en pas later op de wagen voor 2026 te concentreren. Zovele punten die het verschil kunnen maken.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:04
Realistisch gezien gaat Norris die titel natuurlijk gewoon pakken. Maar als er 1 coureur is die in staat is om het onmogelijke mogelijk te maken, dan is het Verstappen.
Hoe dan ook gaat dit wel weer een historisch weekend in de F1 geschiedenis worden.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• DNA_Saint

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Welke records zijn nu al verbroken?
laatste race nog 3 contenders?

mogelijke records:
grootste inhaalslag ooit?

Huub Huub Barbatruc!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:47

Pierre

Van nature lui!

Dit is wel weer heel slecht voor mijn hart kan ik je zeggen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• stefanass
  • Laatst online: 16:39
NVM, was al gepost

[ Voor 94% gewijzigd door stefanass op 03-12-2025 11:18 ]

• Waah
  • Laatst online: 16:10
Met hoe McLaren het dit jaar doet... Zie ik nog wel voor me dat ze Piastri een ronde te laat vragen om Norris voorbij te laten :+

Of dat Piastri afremt om Norris voorbij te laten en dat Norris hem er vol achterin zet :+ Een beetje zoals Max en Hamilton in 2021 O-)

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:35

MetalStef

gietijzer

DNA_Saint schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:04:
Welke records zijn nu al verbroken?
laatste race nog 3 contenders?
Dat is al een aantal keer voorgekomen. Fun stat: Bij de laatste 5 keer (sinds 1981 of zo) waarin het WDC nog door 3 coureurs gewonnen kon worden, is die exact 0 keer gewonnen door de coureur die als leider aan de race begon.

Andere fun stat welke al jaren geldt: De winnaar van de race in Abu Dhabi wordt de WDC van het jaar erop. Norris won vorig jaar.

Één van deze statistieken zal komend weekend sneuvelen.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 19:13
Pierre schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:05:
Dit is wel weer heel slecht voor mijn hart kan ik je zeggen.
Als je ervan uitgaat dat de kans 10% of 20% o.i.d. dat Max kampioen wordt, dan zit je een stuk relaxter te kijken. Want die 2 MCLs gaan uiteindelijk toch samenwerken als het erop aankomt.

• autje
Blokker_1999 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:01:
[...]

Er zijn zoveel punten die dit kampioenschap bepalen. Zonder die stomiteit in Canada was de titel ook zowat een zekerheid voor Norris op dit moment bijvoorbeeld. En ook de dubbele DSQ vanwege de plank was vermijdbaar voor het team. En zo zijn er wel meer punten. Het team had ook kunnen beslissen om, net als RBR, de wagen langer te ontwikkelen en pas later op de wagen voor 2026 te concentreren. Zovele punten die het verschil kunnen maken.
Italië was echter het enige moment waarin een directe beslissing van McLaren zelf in het nadeel was van PIA en in het voordeel van NOR. Je zou nog de andere strategie in Hongarije kunnen noemen, maar dat was gezien de race niet een onlogische beslissing. PIA die de plek moet teruggeven omdat NOR een slechte pitstop is dat wel.

De persconferentie is een mooi moment voor VER om dat nog even subtiel te melden >:) .

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:41
Bezulba schreef op woensdag 3 december 2025 @ 09:24:
[...]

Hopen dat Tsunoda een beetje goed kwalificeert en ergens vooraan staat, zodat hij met een half afgetankte auto wellicht tactisch nog wat mensen op kan houden of inhalen. Beetje zoals Peren in 2021.

Hij kan dan uiteraard de race niet uitrijden. Maar dat kon Perez in 2021 ook niet. ;)

• Nhz

Nhz

ZeromaNoiS schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:23:
[...]

Hopen dat Tsunoda een beetje goed kwalificeert en ergens vooraan staat, zodat hij met een half afgetankte auto wellicht tactisch nog wat mensen op kan houden of inhalen. Beetje zoals Peren in 2021.

Hij kan dan uiteraard de race niet uitrijden. Maar dat kon Perez in 2021 ook niet. ;)
Haha dat zou wel een goede stunt zijn zeg. PerezYuki half aftanken, gloednieuwe bandjes eronder en dan op qualipace lekker Norris in de weg gaan rijden 8)

Groetjes

• RobertMe
Chocoball schreef op woensdag 3 december 2025 @ 10:40:

[Afbeelding]
Wheatley zal wel meer vragen krijgen over zijn oude werkgever dan zijn huidige.

• RobertMe
Nhz schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:25:
[...]

Haha dat zou wel een goede stunt zijn zeg. Perez half aftanken, gloednieuwe bandjes eronder en dan op qualipace lekker Norris in de weg gaan rijden 8)
We noteren hem voor volgend jaar in de Cadillac :+

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
om alvast in de stemming te komen (oud,maar wel lekker)..
<HYPE = TRUE> :+

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:22

codex

Geen OpenAI agent :)

Ik denk ook Norris, maar ik weet ook dat hij heel slecht met spanning om kan gaan en domme fouten maakt. Zou zo maar kunnen dat hij schade rijdt en niet meer meedoet om het podium. Wat dan wel bizar zou zijn is Piastri 1 en Verstappen 2e. Is Piastri alsnog kampioen, terwijl bijna niemand hem nog als echte kandidaat ziet.

• Nhz

Nhz

RobertMe schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:31:
[...]

We noteren hem voor volgend jaar in de Cadillac :+
Haha oeps, bedoelde uiteraard Yuki 8)7

Groetjes

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Quad schreef op woensdag 3 december 2025 @ 08:09:
Poll: Wie wordt de 2025 F1 wereldkampioen?
Lando Norris
Max Verstappen
Oscar Piastri
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Afbeelding werkt niet goed ivm caching door T.net; laatste resultaten: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407352
Ik hoop op Verstappen, maar zou het ook echt fantastisch vinden als Piastri ermee vandoor gaat terwijl Norris en Verstappen er hard om aan het vechten zijn.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• RobertMe
codex schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:36:
Ik denk ook Norris, maar ik weet ook dat hij heel slecht met spanning om kan gaan en domme fouten maakt. Zou zo maar kunnen dat hij schade rijdt en niet meer meedoet om het podium. Wat dan wel bizar zou zijn is Piastri 1 en Verstappen 2e. Is Piastri alsnog kampioen, terwijl bijna niemand hem nog als echte kandidaat ziet.
Piastri heeft tenminste nog 7 races gewonnen. Vettel werd in 2010 WDC waarbij die alleen in AD/laatste race won. En dus ook dat was met drie coureurs die kans maakte op het WDC (Alonso stond eerste, Webber 2e, Vettel derde).

• autje
Het is ook wel mooi dat ze alledrie 7 races hebben gewonnnen. Hoe krijg je het voor elkaar?

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:19
Probleem is dat de Mclaren zo snel is dat Norris zonder te pushen relatief eenvoudig op het podium kan komen. Alleen in Azerbaijan hadden ze geen snelheid. NOR heeft de laatste 6 races weinig fout gedaan, misschien een keer in de quali niet optimaal, maar dat is te veroorloven met de snelheid die ze hebben.

Mocht VER daadwerkelijk de snelheid hebben om te winnen (dat is ook nog maar de vraag, stabiel is de RBR niet) dan vraag ik me af wat voor spelletjes hij kan gaan spelen. Ik zou dan, net zoals HAM destijds met ROS, als de Mclarens op 2 en 3 liggen, het zooitje proberen op te houden en hopen dat er dan achter hem wat gebeurt.

Andere hoop is dat VER snel genoeg is en de Mercedes coureurs er tussen kunnen zitten en NOR max 4e wordt.

En daarnaast vraag ik me af op welk moment PIA zich moet gaan opofferen.

Al met al veel scenarios die zich kunnen afspelen, al ben ik bang dat de Mclaren's op 1-2 liggen na en VER ze niet bij kan houden.

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
RobertMe schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:41:
[...]

Piastri heeft tenminste nog 7 races gewonnen. Vettel werd in 2010 WDC waarbij die alleen in AD/laatste race won. En dus ook dat was met drie coureurs die kans maakte op het WDC (Alonso stond eerste, Webber 2e, Vettel derde).
Vettel won 5 races dat jaar. Stond alleen geen enkele keer op 1 in de stand, behalve natuurlijk aan het eind.

• Plenkske
  • Laatst online: 16:17
Het zal denk ik vooral een mentaal spel worden. Blijft Norris en McLaren koel en kunnen ze de druk aan.
Voor Max speelt dat minder, maar hij moet wel winnen...
Hoe dan ook wordt het een spannend weekend. Een mooie afsluiter van het seizoen !

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik hoop wel dat Piastri nu geen teamspeler gaat zijn wanneer ze hem vragen om Norris voorbij te laten gaan, want hij heeft dit jaar al genoeg gedaan voor het team. Zelfs soms in zijn nadeel :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Chocoball
Dit weekend zijn overigens de laatste trainingen, kwalificatie en race met de grondeffect wagens. Voor de jaarlijkse bandentest afsluiter zullen ze weer zogenaamde mule cars inzetten.

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19:14
Volgens mij waren deze nog niet gepost. Handig om er evt. bij te houden tijdens de race. Mijn voorspelling is dat het Norris wordt ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5WlOVQd7RH91XYxjKS2wFPLJ1s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/O1m8pyIH2lIkEQlqijfJ67Yz.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b7XJLO2q8Vz-YfVIxklBchwcD14=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xDQ3ykJy1sG7Huc1ooUtOYkg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ueGLfIcqdxIzl-6wjlGuqTA108M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YNWq6okyKHKhDxYTAMubRkDf.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Maurice079 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:32:
Volgens mij waren deze nog niet gepost. Handig om er evt. bij te houden tijdens de race. Mijn voorspelling is dat het Norris wordt ;)
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Waren wel al gepost in het vorige onderwerp, maar nog niet in dit onderwerp van Abu Dabi!
Goed om ze weer voorbij te zien komen d:)b

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:05

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Max wint, Piastir krijgt call om p3 af te staan aan Norris die p4 ligt. Norris doet een Latifi-tje in de laatste ronde.

https://untappd.com/user/OzzBier

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@Chocoball zijn de mule auto's van de teams zelf of van Pirelli? En in hoeverre zullen ze verschillen denk je van 2026 versie?

nggyu nglyd

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:03
Russell zit er ook vuistdiep in bij Norris dus die zie ik ook nog wel een handje helpen als het kan. Plus dat hij sowieso al een hekel heeft aan Verstappen.

Kampioenschap van Norris zal weinig waarde hebben als hij het niet zonder hulp van enkel McLaren/Piastri kan.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:22

codex

Geen OpenAI agent :)

OzzieMann schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:38:
Max wint, Piastir krijgt call om p3 af te staan aan Norris die p4 ligt. Norris doet een Latifi-tje in de laatste ronde.
Of een te heftige break check van Piastri op Norris, met als gevolg een lekke band voor Norris (dromen mag)

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Eindelijk gaan we dit weekend zien wie werledkampien 2025 wordt! Ik hoop op een spannende race, maar niet te, want dan moet ik wat meer bloeddrukpillen slikken vrees ik..

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:18

Major_ton

Shoot!

De strategie gaat ook nog wel een flinke rol spelen. Gaan RBR en Max inzetten op een P1 quali of juist een maximale race pace? Dezelfde vraag geldt natuurlijk voor McLaren. Inhalen kan op dit circuit wel met een beetje extra snelheid. Mijn gevoel zegt dat absolute race pace meer van belang gaat zijn, al is het voor Max wel heel lastig om 2 McLarens in te moeten halen en dan moeten er ook nog 2 andere auto's tussen Max en de McLarens in eindigen. Komt er tóch nog een nieuwe Mission Impossible op TV dit jaar?

Some infinities are bigger than others.

• RobertMe
pjlgt schreef op woensdag 3 december 2025 @ 11:57:
[...]

Vettel won 5 races dat jaar. Stond alleen geen enkele keer op 1 in de stand, behalve natuurlijk aan het eind.
Woeps, dat was hem idd. Nooit aan de leiding van het kampioenschap gestaan.

Maar maar één race gewonnen is volgens mij ook eens voorgekomen? Kekke Rosberg?

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

De druk staat er hoe dan ook vol op bij MCL en Lando.

Te koop....

• Nhz

Nhz

Justevo schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:40:
Russell zit er ook vuistdiep in bij Norris dus die zie ik ook nog wel een handje helpen als het kan. Plus dat hij sowieso al een hekel heeft aan Verstappen.

Kampioenschap van Norris zal weinig waarde hebben als hij het niet zonder hulp van enkel McLaren/Piastri kan.
Het zal wat zijn als Norris P5 ligt, met zowel Piastri als Russell voor hem en dat beide heren hem er gewoon voorbij laten. :o :+

Groetjes

• Waah
Maurice079 schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:32:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
klopt die van Max wel? :+

Als Max als 2e finished moet Piastri 3e of lager worden...
Als Max als 3e finished moet Piastri 2e of lager worden...??

• Waah
Nhz schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:54:
[...]

Het zal wat zijn als Norris P5 ligt, met zowel Piastri als Russell voor hem en dat beide heren hem er gewoon voorbij laten. :o :+
Als Russel hem er voorbij laat, zie ik Max nog wel maar Merc gaan. Al is het maar om Russel's carriere om zeep te helpen })

Maar het is wel jammer dan de voorste teams niet meer om plaatsen strijden voor de constructeurs.... Dat had nog wat extra spanning kunnen verzorgen als Norris en Piastri de rest van het veld zoek rijden -O-

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:08

Herman

FP ProMod
Waah schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:55:
[...]

Wat klopt daar niet aan? ;)

Als Max 2e wordt en Piastri 1e, dan haalt Piastri max in en wint Max dus niet het WDC.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• Cheezus
  • Laatst online: 19:09

Cheezus

Luiaard

Waah schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:55:
[...]

Als Max 2e finished mag Piastri niet winnen (dus 3e of lager). Als Max 3e wordt en Piastri 2e heeft Max alsnog meer punten.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:38
Dat is ook nergens voor nodig.

[ Voor 82% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-12-2025 13:10 ]

• Waah
Herman schreef op woensdag 3 december 2025 @ 12:57:
[...]

Wat klopt daar niet aan? ;)

Als Max 2e wordt en Piastri 1e, dan haalt Piastri max in en wint Max dus niet het WDC.
Ah natuurlijk. Als Max 2e wordt kan Piastri geen 2e worden :F DUH

Ik zag alleen "3e" en dan "2e" en ging er vanuit dat dat verkeerd om stond O-) had de moeite niet eens genomen om het na te rekenen :z

[ Voor 19% gewijzigd door Waah op 03-12-2025 13:02 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord