[F1 2025] Race 24 GP van Abu Dhabi Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
-ET- schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:01:
[...]

Toch maar het eerste podium voor Hamilton waardoor Norris op 4 eindigd?
Je weet dat die niet meer voor Mercedes rijd? :+
Voor kans op een podium in de huidige vorm moeten er een stuk of 10 voor hem uitvallen.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:20

-ET-

Phone Home

dutchgio schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:08:
[...]

Je weet dat die niet meer voor Mercedes rijd? :+
Voor kans op een podium in de huidige vorm moeten er een stuk of 10 voor hem uitvallen.
ja, maar zou wel de ultieme plottwist zijn als hij hier zijn vorm vind en dan er voor zorgt dat Max weer WDC wordt.

*droomt ondertussen verder*

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:03
Denman schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:08:
[...]

Ik geef Norris nog steeds de meeste kans. Maar ik hoop op een spannende en zenuwslopende race á la 2021 met Max wederom als overwinnaar. Dat is uiteindelijk toch meer memorabel dan kampioen worden met 6 races te gaan :)
Op de eerste ronde en de laatste ronde na was er toch weinig spanning in 2021 in Abu Dhabi? Hamilton reed met speels gemak weg van Verstappen.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:44

JB

Cédric roelt!

autje schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:04:
[...]

Gezien Hamilton's huidige vorm zie ik hem eerder in de Latifi-rol.
:D dat zou wat zijn!

Mijn boefje is liev!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:22
autje schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:04:
[...]

Gezien Hamilton's huidige vorm zie ik hem eerder in de Latifi-rol.
In het voordeel van NOR.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18:45
Welke kant de ironie op valt zien we wel, maar het zou wel leuk zijn :).

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:36
Zoals Max al tijden roept: McLaren zal hier wel het snelste zijn. Als er niks geks gebeurt, is Verstappen "kansloos", net als in 2021.

Het is hopen op iets geks. Verder is er eigenlijk geen hoop. Het aantal keer dat RBR ook de plank volledig heeft misgeslagen met de setups in de eerste vrije training(s) is ook flink omhoog gegaan de laatste tijd.

Dus het zal weer een frusti FP1, FP2 en mogelijk FP3 worden, dan een kwali waar het net niet lukt en dan een race waarin McLaren wegrijdt.

[ Voor 42% gewijzigd door Sluuz op 04-12-2025 14:42 ]

PSN: Sluuz

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:15
Afgelopen race best een verrassing, maar ik voorzie gewoon een 1-2 voor de oranje auto's, verwacht dat het helemaal niet zo spannend wordt.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:46
spartacusNLD schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:48:
poh.. ik zie nu die promo van canal+ voorbij komen voor de laatste race -> https://www.reddit.com/r/...wars_themed_dubai_teaser/
was al gepost: Chocoball in "[F1 2025] Race 24 GP van Abu Dhabi"

Kippelvel hoor :) ben echt benieuwd.. we kunnen 4000 scenario's voorbespreken, maar dan zal je net zien dat 4001 uit gaat komen. Morgen maar weer klaar zitten voor de FP1.. is lang geleden dat ik naar een FP uit keek :+
Scenario 4001: Norris wordt in de paddock gebeten door de hond van Charles Leclerc waardoor Lando hondsdolheid oploopt en te ziek is om te racen...

• autje
RogerSch schreef op donderdag 4 december 2025 @ 14:58:
[...]

Scenario 4001: Norris wordt in de paddock gebeten door de hond van Charles Leclerc waardoor Lando hondsdolheid oploopt en te ziek is om te racen...
Incubatietijd voor rabiës is gemiddeld meestal in een paar maanden gerekend, niet een dag.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:15

DDX

JEightyFive schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:36:
[...]

"Nee, daar hebben we het niet over gehad", zei Norris donderdag op de persconferentie. "Eerlijk gezegd zou ik het fijn vinden. Maar ik denk niet dat ik het zal vragen. Het is niet aan mij. Dat is andersom ook zo. Ik zou het zelf wel doen, maar zo ben ik."

Met andere woorden...
We hebben het er niet over gehad, sure...

https://www.strava.com/athletes/2323035

• bertvanoosten
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:44
autje schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:05:
[...]

Incubatietijd voor rabiës is gemiddeld meestal in een paar maanden gerekend, niet een dag.
Het schijnt dat de hond in Zandvoort al gebeten heeft

• autje
bertvanoosten schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:08:
[...]

Het schijnt dat de hond in Zandvoort al gebeten heeft
Dus die motorplof was fake? Hij had gewoon last van de beet!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Piastri geeft eigenlijk in het interview al aan "we hebben het er niet over gehad, ik wacht op wat het team me verteld".
Dus die gaat gewoon opzij.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Waah schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:16:
Piastri geeft eigenlijk in het interview al aan "we hebben het er niet over gehad, ik wacht op wat het team me verteld".
Dus die gaat gewoon opzij.
Als de McLarens op P1&P2 kwalificeren zou ik bij de start een do-or-die actie van Piastri niet uitsluiten.

Want natuurlijk zijn scenario’s wel besproken. :z

It’s the economy, stupid!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:40
Waah schreef op donderdag 4 december 2025 @ 12:48:
Als iedereen een wonder verwacht komt het niet. 2021 had niemand meer echt verwacht. Dus gebeurt het. Nu verwachten heel veel mensen het (als ik de polls op verschillende media zit 75% op een max WDC wat gezien de situatie wel erg optimistisch is) dus gaat het niet gebeuren.

Word een saaie race, Mclaren op kop. Lando hoeft niet per se dus geen risico in het racen tegen Piastri.
Dit denk ik dus ook.

'Probleem' is alleen dat ik dit de voorgaande 2 races ook dacht, en heb uitgesproken. 'Verwacht maar niks, Norris rijdt rustig achter Verstappen aan en pakt de titel'.

Maar gezien wat er in die 2 races allemaal gebeurt is weet ik het zo net nog niet dit keer. Norris kan niet met druk om gaan, en McLaren zelf blijkbaar ook niet. Beetje het probleem dat Mercedes in haar dominante jaren ook had: van tevoren een plan maken waarmee je met je superieure auto toch wel wint, maar als er iets onverwachts gebeurt volledig door het ijs zakken.

Maar goed, nu ik ditmaal dit gezegd heb zal het nu dus wel een doodsaaie 1-2 voor McLaren worden :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:18
DDX schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:07:
[...]

We hebben het er niet over gehad, sure...
Het is te hopen, want dat zou betekenen dat ze zich elke seconde dat ze wakker zijn helemaal opvreten :P

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:05
Waah schreef op donderdag 4 december 2025 @ 12:48:
Als iedereen een wonder verwacht komt het niet. 2021 had niemand meer echt verwacht.
Voor de race in 2021 lag het behoorlijk open, vanwege de gelijke stand.
Tijdens de race leek het kansloos, tot die SC...

• Waah
  • Nu online
dawg schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:25:
[...]

Als de McLarens op P1&P2 kwalificeren zou ik bij de start een do-or-die actie van Piastri niet uitsluiten.

Want natuurlijk zijn scenario’s wel besproken. :z
Do or die... Wat dan? Denkt die naar P1 te gaan en Norris 5 plekken aan te naaien zonder straf? Hoe heeft die dat in gedachten :+

Piastri weet ook dat hij het niet in de hand heeft. Zelfs niet met een divebomb.... Tenzij hij Lando kan rondtikken zoals Max vorig jaar Piastri wist rond te tikken en zelf door te kunnen rijden voor P1. Maar good luck. Wie denkt hij dat hij is, Hamilton?

• Waah
  • Nu online
Plenkske schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:30:
[...]

Voor de race in 2021 lag het behoorlijk open, vanwege de gelijke stand.
Tijdens de race leek het kansloos, tot die SC...
Ja de stand was open. Maar het was het hele seizoen al duidelijk dat het een race was tussen 2 coureurs: Max en Lewis. Hun teamgenoten finishten vaak 20+ seconden daar achter.... En dan nog een straatlengte daarachter de rest.

En de motor van Lewis was vol opgeschroeft. Dus echt spannend was het niet. Ik zou eerst niet eens kijken omdat iedereen wel wist dat het praktisch onmogelijk zou zijn tenzij Lewis een DNF zou hebben. Zoveel sneller was de auto.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Waah schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:30:
[...]

Do or die... Wat dan? Denkt die naar P1 te gaan en Norris 5 plekken aan te naaien zonder straf? Hoe heeft die dat in gedachten :+

Piastri weet ook dat hij het niet in de hand heeft. Zelfs niet met een divebomb.... Tenzij hij Lando kan rondtikken zoals Max vorig jaar Piastri wist rond te tikken en zelf door te kunnen rijden voor P1. Maar good luck. Wie denkt hij dat hij is, Hamilton?
Nee nee, do or die. Dus of Piastri haalt Norris koste wat kost in bij de start, of allebei eraf. Tenminste, ik zou me als Piastri wel enigszins genaaid voelen door McL. Kan me wel voorstellen dat hij diep van binnen liever Max dan Norris kampioen ziet. Ik weet niet of ze hun hoofden koel kunnen houden zoals Max dat kan namelijk.

Maar is allemaal speculatie natuurlijk. We gaan het zien. :P

It’s the economy, stupid!

• alexbl69
  • Laatst online: 16:40
dawg schreef op donderdag 4 december 2025 @ 15:34:
[...]

Nee nee, do or die. Dus of Piastri haalt Norris koste wat kost in bij de start, of allebei eraf. Tenminste, ik zou me als Piastri wel enigszins genaaid voelen door McL. Kan me wel voorstellen dat hij diep van binnen liever Max dan Norris kampioen ziet. Ik weet niet of ze hun hoofden koel kunnen houden zoals Max dat kan namelijk.

Geen ondenkbaar scenario. Dat ze 1-2 op de startopstelling staan lijkt me - als de coureurs en team het hoofd enigszins koel houden - een gegeven. Deze baan ligt ze uitstekend, Verstappen mag blij zijn als hij vanaf P3 mag starten.

Zie inderdaad Piastri nog wel wat proberen in T1. Het is immers z'n enige kans, weet zeker dat Webber hem dat wel in zal peperen. Wellicht dat Multi-21 Verstappen toch nog kampioen weet te maken :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:49

Major_ton

Shoot!

Ik vraag mij af in hoeverre de druk erop staat bij Norris. Hij kan 'rustig' 3e worden, iets wat in de huidige McLaren en op deze baan nou niet echt een uitzonderlijke opgave is. Met 95% inzet moet het lukken zou je zeggen. Wanneer hij zich dat realiseert moet hij toch redelijk ontspannen in z'n auto kunnen zitten.

Some infinities are bigger than others.

• Fanta
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:34

Fanta

FordPerformance™️

alexbl69 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:14:
[...]

Geen ondenkbaar scenario. Dat ze 1-2 op de startopstelling staan lijkt me - als de coureurs en team het hoofd enigszins koel houden - een gegeven. Deze baan ligt ze uitstekend, Verstappen mag blij zijn als hij vanaf P3 mag starten.

Zie inderdaad Piastri nog wel wat proberen in T1. Het is immers z'n enige kans, weet zeker dat Webber hem dat wel in zal peperen. Wellicht dat Multi-21 Verstappen toch nog kampioen weet te maken :).
Op zijn Coronel's: "De Papayas vliegen er samen uit in bocht 1.." >:)

Lijkt me een prima scenario.

Daily driver | ’19 Ford Focus ST | Orange Fury
Weekend car | ’07 Mazda MX-5 | Copper Red

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 19:47
Erg benieuwd wat er dit weekend gaat gebeuren. In principe Norris kampioen, maar dat is al een tijdje zo. Ik had de hoop allang opgegeven dat Verstappen nog een echte kans zou hebben, maar er is toch nog van alles mogelijk.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:28

codex

Geen OpenAI agent :)

Dit scenario is wel mooi en ook nog aannemelijk. Max start vanaf P3 en heeft weer een weergaloze start. Haalt zowel Piastri als Norris in, die vervolgens met toedoen van Max in de knel komen en elkaar eraf tikken :)

Hebben we in elk geval een race met een hartslag onder de 120.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
Lets gaan racing! Super hyped weekend, vrees dat Max het niet gaat halen, maar hey! Hoop doet leven!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:29

SomerenV

It's something!

Major_ton schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:37:
Ik vraag mij af in hoeverre de druk erop staat bij Norris. Hij kan 'rustig' 3e worden, iets wat in de huidige McLaren en op deze baan nou niet echt een uitzonderlijke opgave is. Met 95% inzet moet het lukken zou je zeggen. Wanneer hij zich dat realiseert moet hij toch redelijk ontspannen in z'n auto kunnen zitten.
Hamilton stond ook comfortabel eerste in 2021. Verstappen maakte geen schijn van kans. En toen was daar Latifi en een SC... 3e staan is niet comfortabel. 3e is net goed genoeg.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:49

Major_ton

Shoot!

SomerenV schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:13:
[...]

Hamilton stond ook comfortabel eerste in 2021. Verstappen maakte geen schijn van kans. En toen was daar Latifi en een SC... 3e staan is niet comfortabel. 3e is net goed genoeg.
Ik hoop dat je gelijk krijgt natuurlijk.

Some infinities are bigger than others.

• Damian
  • Laatst online: 18:29

Damian

Insane Obtrusion

Moet echt wel iets mis gaan met de McLarens wil Max nog een kans maken. Maar goed, dingen mis doen zijn de McLaren boys wel erg goed in 😂

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:47
Start is hier ook wel weer een beetje speciaal. Niet een hele lange run naar t1 en plek 1 en 3 starten aan de buitenkant. Do or die aan de binnenkant is heel erg realistisch hier. Kijk maar naar vorig jaar. Hopen dat Max als winnaar uit de bus komt maar we gaan een spannend weekend in.

• Waah
  • Nu online
[...]

Als hij Norris eraf rijd, is die volgend jaar driver no 2. Zeker bij McLaren. Piastri gaat echt zijn eigen glazen niet ingooien. En denk je dat een Ferrari of Mercedes zit te wachten op een coureur die je het WDC door de neus boort omdat je voor eigen glorie gaat ten koste van het team?

Nee Piastri doet echt geen T1 do or die actie. Ook omdat P1 staat lang geen voldoende is.

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Nu online
[...]

Was een andere situatie, 2 coureurs en tijdens de race en races ervoor leek Mercedes ongenaakbaar. Die laatste 10 rondjes kwam de spanning pas volop binnen. Nu 3 man met kansen waarvan 2 teamgenoot met grote kans op teamorders. Ik hoop op een mechanisch defect of Lando die het zelf verkloot en aub geen aanrijdingen met elkaar, dan horen we weer 5 jaar ellende van de Britse kant.

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:37
Bvanham schreef op donderdag 4 december 2025 @ 18:05:
[...]

Was een andere situatie, 2 coureurs en tijdens de race en races ervoor leek Mercedes ongenaakbaar.
Niet zo gek als je te pas en te onpas een verse ICE in je auto propt en dan de race in kwalificatiestand rijdt.
Alleen daarom verdiende HAM de titel al niet, nog los van Silverstone.

• Fishione
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:32
In mijn opinie verdient diegene met de meeste punten te winnen op het einde van het seizoen. Diegene dat dan 2de of 3de eindigt heeft het dan toch op een of ander moment laten liggen (wie dat dan ook is)
In 2021 heeft Verstappen gewonnen maar Hamilton had een even goede uitkomst geweest.

• toolkist
  • Niet online
Tuurlijk gaat Piastri opzij indien nodig, net als dat Tsunoda :+ dat zal doen voor Verstappen. En natuurlijk gaan ze dat niet vantevoren al aan de boom hangen. Dat jullie je daar al zo lang over druk maken zeg...

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Mijn voorspelling: Beide MCL vallen uit, HAM wint de race omdat RBR vergeet te pitten voor verse banden op een cruciaal moment, VER 2e, TSU 3e.

* evilution is niet goed in voorspellen maar zoals mijn vader altijd zei: voorspellen is moeilijk, vooral als om de toekomst gaat.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• RegularJohn
  • Niet online
Mijn voorspelling dan. Norris, Verstappen en Piastri gaan er samen af in bocht 1. Norris DNF, Max en Piastri beginnen aan een epische inhaalrace. Piastri wordt 2e en Max uit eindelijk 3e en dus WK.

• MarvinJames
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:32

MarvinJames

Theatermaker

[...]

Maar dat is niet waar. Want VER en HAM stonden gelijk qua punten voor aanvang van de race. Degene die voor de ander finishte zou wereldkampioen worden. Dat is echt een significant andere situatie.

McLaren heeft gewoon de snelste wagen. Van de 23 gereden races is NOR er 20 op het podium gefinisht en 2x op de 4e plek. Alleen in Azerbeidzjan kon NOR echt geen snelheid vinden. Dus er moet zich echt een absurd scenario voordoen dat hij geen kampioen wordt.

Gezien het gehele seizoen is het natuurlijk reeël dat er iets geks gebeurd. Maar NOR hoeft zeker niet op 110% te rijden.

• Waah
  • Nu online
RegularJohn schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:51:
Mijn voorspelling dan. Norris, Verstappen en Piastri gaan er samen af in bocht 1. Norris DNF, Max en Piastri beginnen aan een epische inhaalrace. Piastri wordt 2e en Max uit eindelijk 3e en dus WK.
En toen werd je wakker :+

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27

alienfruit

the alien you never expected

Zit te twijfelen of ik deze kaartjes die ik via een vriend kan krijgen moet kopen inclusief vlucht. Heb maandagochtend belangrijke vergadering met een nieuwe klant. Kaartjes zijn ook niet goedkoop. Gaat er iemand hier verder nog naar Abu Dhabi?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37
Ik zou het wel leuk vinden als Tsunoda op het podium komt. Tsunoda gun ik wel een waardig afscheid na zijn degradatie naar het team RBR. Die heeft geen moment een eerlijke kans gehad behalve testrijder spelen voor team Verstappen. Ik durf de stelling wel aan dat als hij bij het zusterteam had kunnen blijven/ had gebleven veel meer punten zou hebben gehaald dit seizen.
Ah ja een podium Tsunoda, Stroll en Colapinto zou ik geweldig vinden maar vermoedelijk wordt het een podium met de 3 titelkandidaten met eventueel een Mercedes rijder die het feestje bederft voor 1 van de 3 rijders.

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Er is natuurlijk ook een kans dat het een saaie race gaat worden natuurlijk he

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Miki schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:41:
Ik zou het wel leuk vinden als Tsunoda op het podium komt. Tsunoda gun ik wel een waardig afscheid na zijn degradatie naar het team RBR. Die heeft geen moment een eerlijke kans gehad behalve testrijder spelen voor team Verstappen. Ik durf de stelling wel aan dat als hij bij het zusterteam had kunnen blijven/ had gebleven veel meer punten zou hebben gehaald dit seizen.
Ah ja een podium Tsunoda, Stroll en Colapinto zou ik geweldig vinden maar vermoedelijk wordt het een podium met de 3 titelkandidaten met eventueel een Mercedes rijder die het feestje bederft voor 1 van de 3 rijders.
Hmm, dan zou ik Lawson ook een podium gunnen. Heb de meeste moeite dat Tsunoda nogal van de toren blies destijds dat hij beter zou zijn dan Lawson en dat blijkbaar in de simulator had laten zien, maar uiteindelijk nooit iets heeft laten zien. Lawson heeft meer punten op dit moment en werd na 2 races al uit RBR getrapt. Het podium gun je alleen aan coureurs die laten zien dat ze het waard zijn en dat is Tsunoda in mijn ogen echt niet.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:03
Jasphur schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:46:
Er is natuurlijk ook een kans dat het een saaie race gaat worden natuurlijk he
Norris op pole en rijdt makkelijk weg. Grote kans.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
[...]

Ik ben voorbereid op een enorm saaie optocht met Mclaren op 1/2 met 20 seconden voorsprong ;)

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:38
Michael Masi and Nicholas are entering the track :p

https://x.com/formula1god/status/1995188119906537870

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Wok

Dakloos...

ArcticWolf schreef op donderdag 4 december 2025 @ 20:48:
[...]

Hmm, dan zou ik Lawson ook een podium gunnen. Heb de meeste moeite dat Tsunoda nogal van de toren blies destijds dat hij beter zou zijn dan Lawson en dat blijkbaar in de simulator had laten zien, maar uiteindelijk nooit iets heeft laten zien. Lawson heeft meer punten op dit moment en werd na 2 races al uit RBR getrapt. Het podium gun je alleen aan coureurs die laten zien dat ze het waard zijn en dat is Tsunoda in mijn ogen echt niet.
Tsunoda is de zoveelste coureur die bewijst wat voor een draak de RB21 feitelijk is. Ik denk dat - naast Verstappen die het onmogelijke mogelijk maakt met dat hok - er maar twee coureurs op de huidige grid zijn die er mogelijk iets mee zouden kunnen presteren en dat zijn LeClerc en Sainz, omdat die qua rijstijl vaak een enigszins vergelijkbare setup met Verstappen willen hebben (strakke voorkant ten koste van stabiliteit achter).

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord