18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽
Geen één was kampioen geworden in een Haas.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:26:
[...]
Oké, omdat je niet heel m’n bericht goed leest de vraag; Neem de laatste 40 jaar; welke wereldkampioen was van gemiddeld niveau op het moment dat hij kampioen werd en lag het bijna volledig aan de auto?
Meest verschrikkelijke gaat zijn dat de eerste test dagen achter gesloten deuren zijn… Krijg je allemaal halve beelden en tijden zonder te weten hoe en watMschamp schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:26:
Nu dit seizoen voorbij is, iemand al een aftelklok naar 1e race van volgend seizoen?
Soort “het zijn maar test dagen” V2.0
Oké oké, gezien de stand was het niet echt mee doen.TinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:26:
[...]
Nee, vorig seizoen. 2024. Tot Abu Dhabi in gevecht voor het kampioenschap en daar pas verloren. Dit jaar geen deuk in een pakje boter.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Als je gaat lopen trollen, is m’n suggestie ergens anders te gaan treiteren. Dat je de vraag niet kan beantwoorden zegt wel genoegCharles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:27:
[...]
Geen één was kampioen geworden in een Haas.
Perhaps 🤣 https://t.co/LA9dhG7VgK
— Sergio Pérez (@SChecoPerez) 7 december 2025
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je snapt best wel mijn antwoord. Het is een combinatie van talent en auto, staat niet los van elkaar.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:29:
[...]
Als je gaat lopen trollen, is m’n suggestie ergens anders te gaan treiteren. Dat je de vraag niet kan beantwoorden zegt wel genoeg
Ik zag hem net ook.. geweldig.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mensen die niet roepen, neem ik nooit serieus. Die kappen namelijk alles af, en willen alleen hunzelf horen.
Have fun, kan mij ook niet herinneren dat ik jouw in dit topic heb gezien afgelopen race seizoen? Kom je hier alleen om te trollen/voor aandacht?
Tweakers heeft ook echt een blokkeer modes nodig, jij zou er bij mij zeker opkomen.
[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 07-12-2025 16:32 ]
Perez vergeet even al zijn slechte prestaties in de Red Bull?
Hij was vorig jaar echt slecht, de jaren ervoor prima, maar toen was de auto veel beter.
Ik heb het over Ferrari, het team. Niet de coureurs. Je moet even op constructeurs klikkenPjottski schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:28:
[...]
Oké oké, gezien de stand was het niet echt mee doen.
[Afbeelding]
We zullen zien, eindelijk een behoorlijke aanpassing, werd wel tijd. Voorvleugel tik je makkelijker kapot dan die DRS achterflap, veel kwetsbaarder.TinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:21:
[...]
Volgens seizoen is het toch gewoon DRS op de voorvleugel met die actieve aero?
Verandering is goed, had het idee dat de grote ontwikkelingen redelijk stil stonden de laatste paar jaar.
Iig benieuwd hoe de kaarten volgend jaar geschud worden. Na al die jaren weer een seizoensstart die interessant wordt door alle veranderingen aan de wagens.
Norris is echt wel meer dan een middelmatige rijder, daar doe je hem te kort mee. Dat er betere rijders zijn, ja daar ga ik wel in mee maar middelmaat nee. Wat hij vandaag heeft laten zien was echt wel kampioenschap waardig.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:20:
[...]
De context is dat Norris op z’n best een middelmatige coureur is en nu in een geweldige auto wereldkampioen kan worden. Dat is het faillissement van de F1, waar zeker al 40 jaar altijd een rijder die van top-niveau is, kampioen is geworden. Na Button is dit wel de meest “Jan met de pet rijder” die wint.
Verder is de F1 een som van de rijder en wagen. Verstappen was halverwege dit seizoen ook nergens toen hij niet een raket tot zijn beschikking had. Toen was het chagrijn en het geklaag ook met Barcelona als dieptepunt. Lawson laat bijvoorbeeld ook zien dat de RB een draak van een wagen is maar dat hij bij het zusterteam prima tot zijn recht komt. Hamilton en LeClerc zouden waarschijnlijk in een McLaren of RB ook veel beter tot hun recht komen.
Ik post hier niet veel omdat ik mensen zoals jou kan missen als een boer met kiespijn. Max fanboys, halve kennis of oranje rode of groene brillen. Daar zouden ze zeker een mooi lijstje van moeten maken om een eigen hoekje te gevenHollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:30:
[...]
Mensen die niet roepen, neem ik nooit serieus. Die kappen namelijk alles af, en willen alleen hunzelf horen.
Have fun, kan mij ook niet herinneren dat ik jouw in dit topic heb gezien afgelopen race seizoen? Kom je hier alleen om een te trollen/voor aandacht?
Tweakers heeft ook echt een blokkeer modes nodig, jij zou er bij mij zeker opkomen.
Voor jou; ik post al jaren in F1 topics en mensen zoals jij zorgen ervoor dat er steeds meer mensen wegblijven
Van de zes ‘assistenten’ die Max heeft gehad was Perez wellicht de slechste nietExocet schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:31:
[...]
Hij was vorig jaar echt slecht, de jaren ervoor prima, maar toen was de auto veel beter.
Sorry maar dat recht heb jij helemaal niet joh om dat te bepalenSuBBaSS schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:07:
[...]
Dat jij dingen niet helemaal goed aanvoelt heb je al meermaals aangetoond, maar hier neem ik even extra aanstoot aan.
Ga even lekker voor jezelf praten ofzo.
Voor de rest geen idee wie je bent maar blij dat ik een indruk op je achterlaat!
[ Voor 10% gewijzigd door dglavimans op 07-12-2025 16:35 ]
Norris zeker niet de sterkste coureur op het circuit, maar met dat monster dat McLaren heeft gebouwd heeft hij wel de meeste punten binnen gehaald en daarmee terecht wereldkampioen is geworden.
Volgend jaar worden de kaarten weer geschud en ik kijk er nu alweer naar uit.
Ik wil iedereen hier bedanken voor hun bijdrage aan dit geweldige topic en tot de volgende.
Fijne feestdag
Vaak is het zo dat de grote(re) teams weer een gat slaan tov de kleinere teams. En het verschil tussen de teams weer groter wordt.PalingDrone schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:33:
[...]
We zullen zien, eindelijk een behoorlijke aanpassing, werd wel tijd. Voorvleugel tik je makkelijker kapot dan die DRS achterflap, veel kwetsbaarder.
Verandering is goed, had het idee dat de grote ontwikkelingen redelijk stil stonden de laatste paar jaar.
Iig benieuwd hoe de kaarten volgend jaar geschud worden. Na al die jaren weer een seizoensstart die interessant wordt door alle veranderingen aan de wagens.
De teams zaten nu redelijk dicht bij elkaar juist omdat de autos nu allemaal bijna uitgefaseerd waren. En dat maakte het toch wel spannend.
Ben bang dat de nieuwe regels juist voor een paar saaie(re) seizoenen gaat zorgen.
Hoop van niet, maar ben bang van wel.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik noem Norris middelmatig omdat hij niet een heel seizoen top is. Zoals Lewis, Alonso, Max, maar ook niet kampioen kunnen. Piastri mist ervaring maar is van hetzelfde hout gesneden. Norris is een goede coureur, maar geen topper. Lewis en Charles zouden in een McLaren met 2 vingers in hun neus kampioen zijn gewordenMiki schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:33:
[...]
Norris is echt wel meer dan een middelmatige rijder, daar doe je hem te kort mee. Dat er betere rijders zijn, ja daar ga ik wel in mee maar middelmaat nee. Wat hij vandaag heeft laten zien was echt wel kampioenschap waardig.
Verder is de F1 een som van de rijder en wagen. Verstappen was halverwege dit seizoen ook nergens toen hij niet een raket tot zijn beschikking had. Toen was het chagrijn en het geklaag ook met Barcelona als dieptepunt. Lawson laat bijvoorbeeld ook zien dat de RB een draak van een wagen is maar dat hij bij het zusterteam prima tot zijn recht komt. Hamilton en LeClerc zouden waarschijnlijk in een McLaren of RB ook veel beter tot hun recht komen.
Ik zal je niet missen, mogelijk waarderen andere jouw wel.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:33:
[...]
Ik post hier niet veel omdat ik mensen zoals jou kan missen als een boer met kiespijn. Max fanboys, halve kennis of oranje rode of groene brillen. Daar zouden ze zeker een mooi lijstje van moeten maken om een eigen hoekje te geven
Voor jou; ik post al jaren in F1 topics en mensen zoals jij zorgen ervoor dat er steeds meer mensen wegblijven
Op Reddit kun je mensen blokkeren. Dan hoef ik reacties van die persoon niet meer te zien, en die andere ook. Dat scheelt een hoop gedoe. Zoals in het echte leven, met sommige heb je gewoon geen connectie.
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 07-12-2025 16:40 ]
Kan het alleen maar met je eens zijn, dit is echt wel een dingetje in dit soort topics. Ik heb soms bij bepaalde reacties al, laat maar, niet happen want dan komt de brigade ook weer langs.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:33:
[...]
Ik post hier niet veel omdat ik mensen zoals jou kan missen als een boer met kiespijn. Max fanboys, halve kennis of oranje rode of groene brillen. Daar zouden ze zeker een mooi lijstje van moeten maken om een eigen hoekje te geven
Jullie kunnen altijd met z'n vijven een eigen topic maken hoor. Volgens mij kan dat gewoon?Miki schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:37:
[...]
Kan het alleen maar met je eens zijn, dit is echt wel een dingetje in dit soort topics. Ik heb soms bij bepaalde reacties al, laat maar, niet happen want dan komt de brigade ook weer langs.
Sorry hoor. Jij komt binnen met de opmerking dat Norris een middelmatige rijder is. Dat is een mening, geen feit. Zijn carriere spreekt voor zichzelf. Ik heb Max hele andere dingen over Norris horen zeggen. Maar wat weet hij er van, tenslotteHolk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:33:
[...]
De budgetcap blijft v.z.i.w. gewoon bestaan. Dus ongelimiteerd cash er tegen aan gooien gaat de grote teams niet helpen.Format-C schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:36:
[...]
Vaak is het zo dat de grote(re) teams weer een gat slaan tov de kleinere teams. En het verschil tussen de teams weer groter wordt.
De teams zaten nu redelijk dicht bij elkaar juist omdat de autos nu allemaal bijna uitgefaseerd waren. En dat maakte het toch wel spannend.
Ben bang dat de nieuwe regels juist voor een paar saaie(re) seizoenen gaat zorgen.
Hoop van niet, maar ben bang van wel.
Dank je wel dat je het punt van @Holk onderschrijftHollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:39:
[...]
Jullie kunnen altijd met z'n vijven een eigen topic maken hoor. Volgens mij kan dat gewoon?
Misschien aankomende seizoen twee topics per race aanmaken. Voor de neutrale F1 liefhebber en voor de Oranje Max glorie hunters.
Dus jij bepaald welke mening iemand mag hebben?jan390 schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:39:
[...]
Sorry hoor. Jij komt binnen met de opmerking dat Norris een middelmatige rijder is. Dat is een mening, geen feit. Zijn carriere spreekt voor zichzelf. Ik heb Max hele andere dingen over Norris horen zeggen. Maar wat weet hij er van, tenslotte
Prima dat hij het er niet mee eens bent, maar laat iedereen even in zijn waarde.
Klopt, is inderdaad mijn mening en ik verkondig het ook niet als feitjan390 schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:39:
[...]
Sorry hoor. Jij komt binnen met de opmerking dat Norris een middelmatige rijder is. Dat is een mening, geen feit. Zijn carriere spreekt voor zichzelf. Ik heb Max hele andere dingen over Norris horen zeggen. Maar wat weet hij er van, tenslotte
Maar als je al een aantal decennia F1 kijkt en dan ziet wie wat gepresteerd heeft valt Norris er redelijk buiten
Dat is waar.Pjottski schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:39:
[...]
De budgetcap blijft v.z.i.w. gewoon bestaan. Dus ongelimiteerd cash er tegen aan gooien gaat de grote teams niet helpen.
Maar bij de grote teams werken toch wel de beste mensen met de meeste know how en de beste faciliteiten.
Maar we gaan het zien.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Precies, zoek gelijkstemmige op zou ik zeggen. Misschien kunnen jullie ook een eigen partij beginnen? 'De neutrale F1 liefhebbers'.Miki schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:41:
[...]
Dank je wel dat je het punt van @Holk onderschrijft
Misschien aankomende seizoen twee topics per race aanmaken. Voor de neutrale F1 liefhebber en voor de Oranje Max glorie hunters.
Ik noem maar wat ideeën.
Lewis maakt anders ook genoeg fouten, soms zelfs hele bizarre die niemand anders maakt. Leclerc maakt ook genoeg fouten. Alsonso net zo. Verstappen ook. Piastri moet het ook nog maar laten zien, die heeft ook genoeg fouten gemaakt dit jaar.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:37:
[...]
Ik noem Norris middelmatig omdat hij niet een heel seizoen top is. Zoals Lewis, Alonso, Max, maar ook niet kampioen kunnen. Piastri mist ervaring maar is van hetzelfde hout gesneden. Norris is een goede coureur, maar geen topper. Lewis en Charles zouden in een McLaren met 2 vingers in hun neus kampioen zijn geworden
Ik ben het eens als je zegt dat een Verstappen echt wel een stap boven de rest staat, maar als Verstappen een 10 is, is Norris nog steeds een zeer solide 8-9.
Norris staat gewoon niet in het Pantheon van de grootste coureurs. Gewoon een hele snelle coureur maar geen great.Transportman schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:43:
[...]
Lewis maakt anders ook genoeg fouten, soms zelfs hele bizarre die niemand anders maakt. Leclerc maakt ook genoeg fouten. Alsonso net zo. Verstappen ook. Piastri moet het ook nog maar laten zien, die heeft ook genoeg fouten gemaakt dit jaar.
Ik ben het eens als je zegt dat een Verstappen echt wel een stap boven de rest staat, maar als Verstappen een 10 is, is Norris nog steeds een zeer solide 8-9.
Maar er zijn zat kampioenen waarvoor dat in het verleden ook zo is geweest.
Het is een Nederlands forum, uiteraard is men hier over het algemeen voor Max, maar het slaat nergens om iedereen een glory Hunter te noemen.Miki schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:41:
[...]
Dank je wel dat je het punt van @Holk onderschrijft
Het overgrote merendeel hier is gewoon een F1 liefhebber. En wie is er echt neutraal? Zo te horen jij ook niet.
Maar als je als F1 liefhebber Max Verstappen niet kan waarderen, dan snap je er weinig van.
Max is gewoon een absolute smaakmaker en dat is helaas de uitzondering, dat weet je wel als je al 30 jaar formule 1 kijkt.
Wat ik met Norris heb is dat de top coureurs over 24 wedstrijden 20x een 9, 1x een 7, 2x een 8 en 1x een 10 rijden. Norris heeft zeker 8’en en 9’s, maar te vaak een 7 en soms een 4. Lewis op z’n beste dagen was zoals de topper en nu wat minderTransportman schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:43:
[...]
Lewis maakt anders ook genoeg fouten, soms zelfs hele bizarre die niemand anders maakt. Leclerc maakt ook genoeg fouten. Alsonso net zo. Verstappen ook. Piastri moet het ook nog maar laten zien, die heeft ook genoeg fouten gemaakt dit jaar.
Daar zei Max nog wat over bij viaplay, had ook te maken met prive omstandighedensjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:48:
Max moet nog even een stevige borrel pakken met GP. Die had het er toch wat moeilijker mee.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Voornaamste reden dat ik van Norris als WDC bal is dat ik het Zac Brown gewoon niet gun. Norris zelf heeft gewoon de meeste punten van allemaal. Punt uit.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Typisch zo'n moment waar bij al je onderdrukte emoties, omdat je elke dag met de F1 bezig bent, er uit komen.sjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:48:
Max moet nog even een stevige borrel pakken met GP. Die had het er toch wat moeilijker mee.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Als ik die redenatie volg en kijk naar hoe Lewis nu presteert kan ik daar een soortgelijke conclusie trekken.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:20:
[...]
De context is dat Norris op z’n best een middelmatige coureur is en nu in een geweldige auto wereldkampioen kan worden. Dat is het faillissement van de F1, waar zeker al 40 jaar altijd een rijder die van top-niveau is, kampioen is geworden. Na Button is dit wel de meest “Jan met de pet rijder” die wint.
Ik kijk eigenlijk vooral om mooie races te zien en de laatste jaren zijn dat er gelukkig vrij veel. Volgend hopelijk een opgeschud veld waarbij de kansen weer totaal anders liggen.
Eens zien wie er dan komt bovendrijven voor de kans op het wereldkampioenschap.
"When you grow up your heart dies"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er is/was toch ook iets in zijn privé leven aan de hand? (niet om te weten wat, hij was een paar keer afwezig dit seizoen).jaapstobbe schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:51:
[...]
Typisch zo'n moment waar bij al je onderdrukte emoties, omdat je elke dag met de F1 bezig bent, er uit komen.
Snap de emotie dus wel, het lijkt me een zware job die veel mentaal vraagt, mede als er misschien nog iets anders speelt in zijn leven.
Daar zal idd de nodige spanning gezeten hebben maar manmanman wat een comeback van RBR dit seizoen, zag er echt hopeloos uit en de laatste races compleet foutloos.jaapstobbe schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:51:
[...]
Typisch zo'n moment waar bij al je onderdrukte emoties, omdat je elke dag met de F1 bezig bent, er uit komen.
Ook leuk weer een keer een andere wereldkampioen! Hopelijk volgend jaar weer eens een Ferrari coureur, gun het Leclerc ook echt
Life Begins at Conception - LiveAction.org / Schreeuwomleven.nl
Nergens zeg ik dat ik Verstappen niet kan waarderen. Hier ga je dus al de mist in door mij woorden in de mond te leggen. Het is overduidelijk de beste coureur van dit moment.Exocet schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:46:
[...]
Het is een Nederlands forum, uiteraard is men hier over het algemeen voor Max, maar het slaat nergens om iedereen een glory Hunter te noemen.
Het overgrote merendeel hier is gewoon een F1 liefhebber. En wie is er echt neutraal? Zo te horen jij ook niet.
Maar als je als F1 liefhebber Max Verstappen niet kan waarderen, dan snap je er weinig van.
Max is gewoon een absolute smaakmaker en dat is helaas de uitzondering, dat weet je wel als je al 30 jaar formule 1 kijkt.
Maar wel ik wel moeite mee heb is dat een kritische blik op Verstappen of Red Bull nou niet erg gewaardeerd wordt en vrij snel de kop wordt in gedrukt met een brigade. Dat hebben we ook weer gezien met de aanloop van dit topic naar vandaag toe. De stroom aan verwensingen over schade en botsingen aan het adres van beide McLaren rijders was praktisch oneindig maar oh wee als je er iets van opmerkte.
Maar goed als je 30 jaar lang al F1 volgt dan weet je ook dat het niet alleen om de rijders gaat maar het volledige spel van strategieën, rijders, kwaliteit van de auto, weersinvloeden en het lot zelf. Dat maakt voor mij de sport zo aantrekkelijk namelijk, tijdens een beetje goede race gebeurt ontzettend veel waarbij het vaak nog leuker is om het middenveld in de gaten te houden dan de absolute toppers die op ruim 10 seconden wegrijden.
Hopelijk verbertert zijn situatie en kunnen we van hem blijven genieten. Toch wel gewoon een icoon in de F1 in combinatie met Max.HollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:55:
[...]
Er is/was toch ook iets in zijn privé leven aan de hand? (niet om te weten wat, hij was een paar keer afwezig dit seizoen).
Snap de emotie dus wel, het lijkt me een zware job die veel mentaal vraagt, mede als er misschien nog iets anders speelt in zijn leven.
Mooi om te zien.
Vind het niet erg dat hij kampioen is. Hij kan best goed sturen. Max is de beste coureur, maar Lando en McLaren verdienen het dit jaar.
Edit: vond de reactie en samenvatting van dit seizoen van max trouwens ook top. Die heeft verloren maar heeft ook gewoon respect. En kijkt gewoon weer vooruit.
[ Voor 23% gewijzigd door Format-C op 07-12-2025 17:02 ]
2 tegen 1 en het dan nog maar net in de laatste race kunnen winnen, "gelukkig" heeft Yuki dit seizoen weinig punten afgesnoept van VERLondon schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:56:
Mooie ontknoping, hoewel de race wel saai was en daarbij hadden McLaren/Norris dit al veel eerder moeten afmaken natuurlijk
Ook leuk weer een keer een andere wereldkampioen! Hopelijk volgend jaar weer eens een Ferrari coureur, gun het Leclerc ook echt
LEC is echt los, die laat dingen zien in een Ferrari waar je alleen maar respect voor kan hebben, ook een stabiele coureur.
HAM voelt die Ferrari echt niet terwijl hij toch zeker wel een fatsoenlijk potje kan sturen. Was iig dit seizoen geen goed huwelijk tussen man and machine.
Helaas is het vaak Ferrari zelf die er voor zorgt dat hun coureurs geen WDC worden.
Perez heeft het zowel het beste gedaan TOV max (2022, ~0.4 seconden langzamer in quali) als het slechtste (2023, bijna 0.6 seconden langzamer in quali).Exocet schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:31:
[...]
Palmer had het uitgezocht. En eigenlijk alle coureurs die naast Max hebben gezeten (behalve ric) waren ongeveer 0.5 seconde langzamer dan Max. Maar het zal altijd de auto blijven.
Maar Norris gewoon verdient. Autopech, slechte strategie, onnodige DSQ. Als dat team gewoon normaal zou functioneren was die al lang kampioen geweest. Het was leuk dat Max het nog spannend kon maken dit seizoen voor de neutrale kijker.
Op naar nieuwe regs. Heel erg benieuwd hoe het er volgend jaar uit ziet!!
Een aantal Hamilton kampioenschappen in de MERC komt in mijn gedachten op. Vooral de jaren met Bottas als 2e rijder. Toen met Rosberg had ie het al zwaar. Maar toen reed de MERC met licht teruggeschroefde motoren rondjes om de rest van het veld. Bottas was een soort rijdende dienaar. Ging netjes aan de kant voor Sir LewisHolk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:26:
[...]
Oké, omdat je niet heel m’n bericht goed leest de vraag; Neem de laatste 40 jaar; welke wereldkampioen was van gemiddeld niveau op het moment dat hij kampioen werd en lag het bijna volledig aan de auto?
Wellicht iets minder middelmatig dan Norris, want als die tegen elkaar moeten was Hamilton denk ik wel wat beter.
Maar inderdaad, Norris gefeliciteerd. Maar echt zelfverdiend heeft ie het niet. Moest extreem geholpen worden door het team, die PIA ondertussen best genaaid hebben, en dan nog maar 2 punten verschil kampioen op een VER die er ruim 100 achter heeft gestaan......
Er is dit seizoen maar 1 coureur de beste, en dat was niet Norris.
[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 07-12-2025 17:18 ]
Hamilton doet eigenlijk sinds de reg changes niet echt meer mee. En zakt steeds verder af. Ik hoop voor hem dat hij wel met de nieuwe auto's overweg kan. Maar ik denk gewoon dat de Merc auto + de regulations een perfect storm was voor hem. Een beetje zoals een De Vries wel in Fomula E kan rijden maar met F1 toch beduidend langzamer is.PalingDrone schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:02:
[...]
2 tegen 1 en het dan nog maar net in de laatste race kunnen winnen, "gelukkig" heeft Yuki dit seizoen weinig punten afgesnoept van VER![]()
LEC is echt los, die laat dingen zien in een Ferrari waar je alleen maar respect voor kan hebben, ook een stabiele coureur.
HAM voelt die Ferrari echt niet terwijl hij toch zeker wel een fatsoenlijk potje kan sturen. Was iig dit seizoen geen goed huwelijk tussen die twee.
Helaas is het vaak Ferrari zelf die er voor zorgt dat hun coureurs geen WDC worden.
Dat vraag ik mij af. Nadat de geruchten begonnen over de auto's van McLaren, verdween de halve tot bijna hele seconde voorsprong op de rest als sneeuw voor de zon.Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:03:
[...]
Als dat team gewoon normaal zou functioneren was die al lang kampioen geweest. Het was leuk dat Max het nog spannend kon maken dit seizoen voor de neutrale kijker.
Sowieso is het uniek om in een winterstop zoveel winst te pakken op de rest, maar het ook weer kwijtraken maakt het extra opvallend.
Wat daar is gebeurd, geen idee, maar het is niet de normale gang van zaken. Dit is niet gewoon in de F1.
PalingDrone schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:02:
2 tegen 1 en het dan nog maar net in de laatste race kunnen winnen, "gelukkig" heeft Yuki dit seizoen weinig punten afgesnoept van VER![]()
HAM voelt die Ferrari echt niet terwijl hij toch zeker wel een fatsoenlijk potje kan sturen. Was iig dit seizoen geen goed huwelijk tussen man and machine.
Als het team normaal zou functioneren was imho Piastri kampioen geweest. Die heeft zich een aantal keer moeten wegcijferen ten faveure van Norris, zowel in de race als in de kwali (tow geven om NOR toch uit Q1/2 te krijgen)Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:03:
[...]
Maar Norris gewoon verdient. Autopech, slechte strategie, onnodige DSQ. Als dat team gewoon normaal zou functioneren was die al lang kampioen geweest. Het was leuk dat Max het nog spannend kon maken dit seizoen voor de neutrale kijker.
Natuurlijk heeft die ook een dip gehad, maar hij stond terecht voor en heeft ook minder stomme dingen gedaan.
Ik gun het Norris het beste, maar terecht kampioen vind ik m niet gezien het seizoen.
Ze zijn met iets betrapt, dat lijkt duidelijk. Het was niet tirewater, maar je verliest niet voor niets uit het niets ineens zoveel tijd per rondje.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:09:
[...]
Dat vraag ik mij af. Nadat de geruchten begonnen over de auto's van McLaren, verdween de halve tot bijna hele seconde voorsprong op de rest als sneeuw voor de zon.
Sowieso is het uniek om in een winterstop zoveel winst te pakken op de rest, maar het ook weer kwijtraken maakt het extra opvallend.
Wat daar is gebeurd, geen idee, maar het is niet de normale gang van zaken. Dit is niet gewoon in de F1.
Piastri heeft het ook zelf laten liggen. En ook niet zo vreemd als rookie. 24 races moeten blijven presteren is een extra opgave, ook dat moet iemand leren. Je ziet dit in veel sporten, dat het meer vraagt om altijd top te presteren en niet te verslappen en daarmee het kansen kwijt te raken om kampioen te worden.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:12:
[...]
Als het team normaal zou functioneren was imho Piastri kampioen geweest. Die heeft zich een aantal keer moeten wegcijferen ten faveure van Norris, zowel in de race als in de kwali (tow geven om NOR toch uit Q1/2 te krijgen)
Natuurlijk heeft die ook een dip gehad, maar hij stond terecht voor en heeft ook minder stomme dingen gedaan.
Ik gun het Norris het beste, maar terecht kampioen vind ik m niet gezien het seizoen.
Heb echt een aantal races niet afgekeken, enerzijds doordat het saaie banen waren waar eigenlijk niks kan maar anderzijds ook omdat deze grote logge auto's het ook wel onmogelijk maken om in te halen. Was duidelijk tijd voor die regelveranderingen. Hopelijk komend seizoen minder van die optochten.
[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 07-12-2025 17:14 ]
Nou ja, dat is het dus helaas wel. De knapste koppen bedenken de snelste motor, DAS, manipulatie van de brandstofsensor, dubbele diffusers, blown diffusers, enzovoorts.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:09:
[...]
Dat vraag ik mij af. Nadat de geruchten begonnen over de auto's van McLaren, verdween de halve tot bijna hele seconde voorsprong op de rest als sneeuw voor de zon.
Volgend jaar actieve airo en nog meer accu gedoe, dat wordt weer een heel nieuw spelletje..
ping 127.212.23.124
Die MERC van die regulations hadden zo'n bizarre voorsprong op de rest dat het ook niet anders kon dat ze domineerden. Weet de eerste race van die regulations nog. MERC's vooraan, en rijden binnen de ronden seconden los van de rest.Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:05:
[...]
Hamilton doet eigenlijk sinds de reg changes niet echt meer mee. En zakt steeds verder af. Ik hoop voor hem dat hij wel met de nieuwe auto's overweg kan. Maar ik denk gewoon dat de Merc auto + de regulations een perfect storm was voor hem. Een beetje zoals een De Vries wel in Fomula E kan rijden maar met F1 toch beduidend langzamer is.
Daarna geschrokken en de motoren ernstig teruggedraaid omdat ze bang waren dat de FIA ze zou aanpakken. Was echt bizar.
Op naar 2026, dank alle mensen hier voor de leuke reacties en alvast een fijn uiteinde gewenst
De nieuwe auto's zijn maar een fractie kleiner, en met meer batterij eerder zwaarder dan lichter.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:14:
Goed en nu maar hopen dat de nieuwe regels weer wat spanning terugbrengen, want voor de apotheose van het einde was dit seizoen met toch een partij saai...
Heb echt een aantal races niet afgekeken, enerzijds doordat het saaie banen waren waar eigenlijk niks kan maar anderzijds ook omdat deze grote logge auto's het ook wel onmogelijk maken om in te halen. Was duidelijk tijd voor die regelveranderingen. Hopelijk komend seizoen minder van die optochten.
De gebruikelijke banen zijn dure optochten, altijd al geweest, je kan ze stuk voor stuk aanwijzen. Om daar vanaf te komen moeten die geschrapt worden en ipv daarvan echte F1 banen komen. Maar helaas zijn contracten juist verlengd.
Maar wie weet wat volgend seizoen gaat worden. Teams zullen nog zoekende zijn. Maar uiteindelijk worden dezelfde banen weer optochten.
Het zou al helpen als er weer eens mechanisch falen of klapbanden komen doordat ze gepusht worden.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:20:
[...]
De nieuwe auto's zijn maar een fractie kleiner, en met meer batterij eerder zwaarder dan lichter.
De gebruikelijke banen zijn dure optochten, altijd al geweest, je kan ze stuk voor stuk aanwijzen. Om daar vanaf te komen moeten die geschrapt worden en ipv daarvan echte F1 banen komen. Maar helaas zijn contracten juist verlengd.
Maar wie weet wat volgend seizoen gaat worden. Teams zullen nog zoekende zijn. Maar uiteindelijk worden dezelfde banen weer optochten.
Enige wat ze nu doen is wegrijden bij de start en managen... De onvoorspelbaarheid is er totaal af. Als je dat dan combineert met die saaie optochtbanen in de zandbak en die stratencircuits dan blijft er weinig spanning over. (Ja, Zandvoort is ook rete saai)
https://www.fia.com/system/files/decision-document/2025_abu_dhabi_grand_prix_-_race_scrutineering.pdf
www.google.nl
Het was een domme actie van het team om die call te geven. 1. Het hoefde niet eens (want stewards hadden net besloten dat er niks aan de hand was); 2. Ze moeten intussen echt wel weten dat dit de aard van het beestje is (en dan evt penalty incasseren).Het Peertje schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:24:
[...]
Klopt. Maar Spanje was wel echt een geval apart.
Helemaal te danken aan zijn eigen domme heethoofdigheid (is dat een woord?)...
Ik ben er ziek van. Dat weet ik wel...
Met bewegend beeldsjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
https://dubz.co/c/5ab332
Tja Norris had ook gewoon een ontplofte motor, een DSQ die aan het team te wijten is... Piastri reed de laatste races gewoon slecht. Net als vorig jaar in die races ook. Niet consistent genoeg. Norris was consistenter en dus terechte winnaar.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:12:
[...]
Als het team normaal zou functioneren was imho Piastri kampioen geweest. Die heeft zich een aantal keer moeten wegcijferen ten faveure van Norris, zowel in de race als in de kwali (tow geven om NOR toch uit Q1/2 te krijgen)
Die banen worden alleen leuk met regen, ook Zandvoort inderdaad. Er zijn rechte stukken nodig om in te kunnen halen, zeker wanneer auto's gelijkwaardig zijn.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:23:
[...]
Het zou al helpen als er weer eens mechanisch falen of klapbanden komen doordat ze gepusht worden.
Enige wat ze nu doen is wegrijden bij de start en managen... De onvoorspelbaarheid is er totaal af. Als je dat dan combineert met die saaie optochtbanen in de zandbak en die stratencircuits dan blijft er weinig spanning over. (Ja, Zandvoort is ook rete saai)
Ik ben benieuwd wat volgend jaar brengt, het kan een hoop zijn, of meer van hetzelfde. Zelfde teams die achter elkaar hangen doordat de sport nu eenmaal zo is geworden.
Pitstops en tanken zou wat terug kunnen brengen, maar als een race daarvan afhankelijk is, schiet het ook niet op. Opgeblazen motoren is echt verleden tijd, anders is F1 onbetaalbaar en wordt het juist saai met een paar teams die het kunnen betalen en de rest echt niet meedoet zoals vroeger.
Ergo: Terechte uitslag. En gegund aan Norris.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Norris consistenter?Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:29:
[...]
Tja Norris had ook gewoon een ontplofte motor, een DSQ die aan het team te wijten is... Piastri reed de laatste races gewoon slecht. Net als vorig jaar in die races ook. Niet consistent genoeg. Norris was consistenter en dus terechte winnaar.
Die reed zichzelf en bijna Piastri eraf in Canada, is voorgelaten op Monza door Piastri (wat m dus nu uiteindelijk kampioen heeft gemaakt) heeft meermaals tows nodig gehad van Piastri om uit Q1 te komen en ga zo maar verder...
Ja, Piastri was ook niet consistent genoeg na Zandvoort, maar Norris had ook wel echt alle hulp nodig. Die reed de laatste 4 races pas best ok.
Mijn favoriete baan is Canada, gevolgd door Spa, Brazilië, Silverstone en Oostenrijk. Daar heb je tenminste actie (al is Canada ook wel tricky). Eigenlijk moeten imho alle banen gelijkwaardig aan deze zijn. Vooruit, een Monaco gaat toch nooit weg helaas, maar de rest mag van mij op de schop. Vooral die stratencircuits en de zandbak.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:30:
[...]
Die banen worden alleen leuk met regen, ook Zandvoort inderdaad. Er zijn rechte stukken nodig om in te kunnen halen, zeker wanneer auto's gelijkwaardig zijn.
Ik ben benieuwd wat volgend jaar brengt, het kan een hoop zijn, of meer van hetzelfde. Zelfde teams die achter elkaar hangen doordat de sport nu eenmaal zo is geworden.
Pitstops en tanken zou wat terug kunnen brengen, maar als een race daarvan afhankelijk is, schiet het ook niet op. Opgeblazen motoren is echt verleden tijd, anders is F1 onbetaalbaar en wordt het juist saai met een paar teams die het kunnen betalen en de rest echt niet meedoet zoals vroeger.
Uiteindelijk telt waar je finished. En hij heeft consistenter gefinished. Het voorlaten op Monza kun je van vinden wat je wil (ik haat papaya rules) maar als dat de afspraken zijn in het team. Zijn dat de afspraken gewoon.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:33:
[...]
Norris consistenter?
Die reed zichzelf en bijna Piastri eraf in Canada, is voorgelaten op Monza door Piastri (wat m dus nu uiteindelijk kampioen heeft gemaakt) heeft meermaals tows nodig gehad van Piastri om uit Q1 te komen en ga zo maar verder...
Ja, Piastri was ook niet consistent genoeg na Zandvoort, maar Norris had ook wel echt alle hulp nodig. Die reed de laatste 4 races pas best ok.
Je doet nu alsof Norris slechter was over het hele seizoen. En dat is gewoon objectief niet waar. Zonder die DNF was hij al lang kampioen. En zonder de DSQ ook.
toch wel eens met dit, ben blij dat het seizoen nog spannend is geworden, maar dat Red Bull er nog aan te pas is gekomen sloeg eigenlijk nergens op. Zin in 2026!Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:03:
[...]
What's in the case?
Hier in discussie met de mensen die klagen dat Max de verdiende kampioen had moeten zijn, dat McLaren een illegale auto had of niet.... Dat Hamilton klaar is etckrietjur schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:44:
Zin in 2026, maar nu eerst de leegte van maanden geen F1Wat gaan julllie in tussentijd doen? Wellicht dat ik maar wat oude seizoenen ga terugkijken
:
edit: oh en vergeet niet dat de teambaas van hun team ook de grootste eikel is
[ Voor 14% gewijzigd door twiFight op 07-12-2025 17:51 ]
Austin hoort ook wel in dat rijtje vind ik. Lastig om te kiezen, maar dat is denk ik mijn favoriet.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:37:
[...]
Mijn favoriete baan is Canada, gevolgd door Spa, Brazilië, Silverstone en Oostenrijk. Daar heb je tenminste actie (al is Canada ook wel tricky). Eigenlijk moeten imho alle banen gelijkwaardig aan deze zijn. Vooruit, een Monaco gaat toch nooit weg helaas, maar de rest mag van mij op de schop. Vooral die stratencircuits en de zandbak.
Dat is achteraf gezien altijd makkelijk praten, als Verstappen niet los was gegaan in Barcelona, niet door Antonelli van de baan was getikt en zo kan je van beide kanten wel dingen verzinnen.Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:37:
[...]
Uiteindelijk telt waar je finished. En hij heeft consistenter gefinished. Het voorlaten op Monza kun je van vinden wat je wil (ik haat papaya rules) maar als dat de afspraken zijn in het team. Zijn dat de afspraken gewoon.
Je doet nu alsof Norris slechter was over het hele seizoen. En dat is gewoon objectief niet waar. Zonder die DNF was hij al lang kampioen. En zonder de DSQ ook.
Misschien was Norris dan wel gestresster geweest, we zullen het nooit weten.
Uiteindelijk heeft Norris gewonnen, maar niet helemaal op eigen kracht.
Piastri heeft laten zien dat die het wel kan, alleen had die gewoon een slechte stint aan het einde. Die tracks moet die echt aan werken... Want dat wil je niet elk jaar hebben.twiFight schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:49:
Ik kan niet wachten tot volgend jaar bv. Piastri, Sainz of Hadjar aan de top rijden. Kan heel nederland kontjedraaien en die coureurs lekker een jaar lang afzeiken, dat ze middelmatig zijn, niks presteren en alleen kunnen winnen met een sneller auto.
Sainz heeft overal wel laten zien dat die erg goed is. Kan zich nu praktisch meten met een Leclerc.
Hadjar doet het ook top voor een rookie.
Echter missen ze allemaal de consistentie die een Max heeft ja. Als je hoopt dat mensen dat niet meer zien kom je van de koude kermis thuis. Zeker nu zelfs de Britten inzien dat Max toch echt wel een klasse apart is zoals een Schumacher. Coureurs die meer uit een auto halen dan erin zit. Consistent hun teamgenoot verslaan ongeacht wie, en ook onder druk nog kunnen presteren.
Het is een teamsport. Als ze het op eigen kracht moeten doen zou het een hardloopwedstrijd zijn.Lizard schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:52:
[...]
Uiteindelijk heeft Norris gewonnen, maar niet helemaal op eigen kracht.
Als je wil kijken welke coureur het verdient, moet je geen F1 kijken
Dat was zijn eigen schuld. Wat ik benoem is volledig buiten Norris' controleLizard schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:52:
[...]
Dat is achteraf gezien altijd makkelijk praten, als Verstappen niet los was gegaan in Barcelona,
Een stuk minder zijn schuld. Maar nog altijd meer zijn schuld dan een ontplofte motor of een DSQniet door Antonelli van de baan was getikt en zo kan je van beide kanten wel dingen verzinnen.
Alles kan. Daarom pakte ik er enkel dingen uit waar Lando echt 0 invloed op had.Misschien was Norris dan wel gestresster geweest, we zullen het nooit weten.
Maanden? Eind volgende maandi beginnen de eerste testdagen al.krietjur schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:44:
Zin in 2026, maar nu eerst de leegte van maanden geen F1Wat gaan julllie in tussentijd doen? Wellicht dat ik maar wat oude seizoenen ga terugkijken
:
En ook in die series is het een teamsport en een mechanische sport en is het niet altijd de beste die wint. Je kan als coureur nog zo hard rijden en geweldig zijn, maar als je team je met een slechte strategie opzadelt of de pitstops verknalt ben je nergens, of als je motor een paar keer plof zegt, je band klapt of eraf wordt getikt door een ander verlies je alsnog.Waah schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:54:
[...]
Het is een teamsport. Als ze het op eigen kracht moeten doen zou het een hardloopwedstrijd zijn.
Als je wil kijken welke coureur het verdient, moet je geen F1 kijkenzijn genoeg series met gelijke wagens waar je kan zien wie de beste coureur is
En dan is nog maar de vraag of zo een serie de beste coureurs trekt, of dat het een opstapklasse is (of juist het afvoerputje voor afgeserveerde coureurs).
Mwah.. geen spanning, dus niet echt hetzelfdeChocoball schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:58:
[...]
Maanden? Eind volgende maandi beginnen de eerste testdagen al.
Zero compensation
12 weken afzien.krietjur schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:44:
:
27 februari begint Moto GP weer. De week daarna F1.
15 februari de Daytona 500 in Nascar. (Dat is nog maar 10 weken wachten)
In de tussentijd maar wat voetbal kijken. En wat extra gamen.
Jij zegt wat ik denk, maar was bang dat ik als Hamilton-hater werd afgeschilderd.LZ86 schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:05:
[...]
Een aantal Hamilton kampioenschappen in de MERC komt in mijn gedachten op. Vooral de jaren met Bottas als 2e rijder. Toen met Rosberg had ie het al zwaar. Maar toen reed de MERC met licht teruggeschroefde motoren rondjes om de rest van het veld. Bottas was een soort rijdende dienaar. Ging netjes aan de kant voor Sir Lewis
Wellicht iets minder middelmatig dan Norris, want als die tegen elkaar moeten was Hamilton denk ik wel wat beter.
Maar inderdaad, Norris gefeliciteerd. Maar echt zelfverdiend heeft ie het niet. Moest extreem geholpen worden door het team, die PIA ondertussen best genaaid hebben, en dan nog maar 2 punten verschil kampioen op een VER die er ruim 100 achter heeft gestaan......
Er is dit seizoen maar 1 coureur de beste, en dat was niet Norris.
Tjoh, terecht misschien wel, niet de gene die de beste was. Ongetwijfeld heeft hij veel geleerd van Verstappen vorig jaar in LV. Doe het minimale wat nodig was. Al hadden ze voor evt gekke uitslag Piastri achter de hand om door Norris te laten inhalen. Beklijft toch de uitslag van Barcelona en Spielberg,Internet Janny schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:11:
Eindelijk de race kunnen kijken. Een terechte kampioen.
De beste is lastig als niet iedereen in een gelijke auto rijdtThinlanet schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:16:
[...]
Tjoh, terecht misschien wel, niet de gene die de beste was. Ongetwijfeld heeft hij veel geleerd van Verstappen vorig jaar in LV. Doe het minimale wat nodig was. Al hadden ze voor evt gekke uitslag Piastri achter de hand om door Norris te laten inhalen. Beklijft toch de uitslag van Barcelona en Spielberg,
Zero compensation
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Lekker juist even, die seizoenen duren me al te lang tegenwoordigkrietjur schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:44:
:
Ook een aantal races overgeslagen dit jaar, later teruggekeken of alleen de samenvatting.
Een echte F1 fanTinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:24:
[...]
Lekker juist even, die seizoenen duren me al te lang tegenwoordig![]()
Ook een aantal races overgeslagen dit jaar, later teruggekeken of alleen de samenvatting.
Oude F1 races terugkijken. F1 games spelen. Andere raceklassen kijken.krietjur schreef op zondag 7 december 2025 @ 17:44:
:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Canada 2011Mog schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:29:
[...]
Oude F1 races terugkijken. F1 games spelen. Andere raceklassen kijken.
[ Voor 6% gewijzigd door MisteRMeesteR op 07-12-2025 18:32 ]
www.google.nl
Ik wil iedereen even persoonlijk bedanken voor het telkens weer aanwezig zijn in de race onderwerpen hier op Tweakers, want zonder jullie zouden ze heel saai zijn geweest. Op naar 2026, waar we er weer een leuk jaar van gaan maken met elkaar
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De dm van iedereen staat open, dus leef je uit.G_Dragon schreef op zondag 7 december 2025 @ 18:34:
Ik wil iedereen even persoonlijk bedanken voor het telkens weer aanwezig zijn in de race onderwerpen hier op Tweakers, want zonder jullie zouden ze heel saai zijn geweest. Op naar 2026, waar we er weer een leuk jaar van gaan maken met elkaar
Jij ook bedankt voor je inzet.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/XGK4w0uAFKogFFQMY4cduvI4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/6nKub52Z6UtYTjLi22ggYi5k.jpg?f=fotoalbum_large)