Max komt niet in die positiejan390 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:56:
[...]
2 reamgenotrn die vechten om de titel is echt wel enorm veel lastiger en stressvoller, dan rijden zonder teamgenoot
Wie moeten ze dan filmen, de buurman van Norris?cy-gor25 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:56:
krijgt de regisseur een premie per beeld van de moeder van NOR of zo. Please, niet meer volgend jaar
Andere familieleden?renegrunn schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
[...]
Wie moeten ze dan filmen, de buurman van Norris?
Houd die champagne weg bij de moeder
Tweakers gebruikers hebben niet echt een goeie relatie met hun familie merk ik?cy-gor25 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:56:
krijgt de regisseur een premie per beeld van de moeder van NOR of zo. Please, niet meer volgend jaar
De camera ook wel.Deruxian schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:58:
Houd die champagne weg bij de moeder
Ik denk niet dat Max hier wakker van ligt. Door naar de volgende.Alfa Novanta schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
Ik denk dat Max toch wel een naar gevoel overhoudt aan zijn actie met Russel op Barcelona ... en terecht .. maar wel jammer
Nu praat je Perez echt wel te min hoor. Perez pakte Verstappens verloren podium plekken en overwinningen meerdere keren op. Zorgdeer meerdere keren voor dat de andere teams geen 1-2 of 2-3 podium krijgen etc.ThomasG schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:55:
[...]
Max rijdt al jaren effectief zonder teamgenoot. Maar dat is ook niet makkelijk. Probeer maar eens Max zijn teamgenoot te zijn, je hebt gewoon een schijn van kans.
Max rijdt gewoon in een Max-mobiel. Niet in een Red Bull F1 auto.
Mooi man. Saaie race, maar door de verhoudingen in WDC tot de laatste paar rondes spannend.
Gefeliciteerd Lando & McLaren fans.
Gefeliciteerd Lando & McLaren fans.
De vriendinrenegrunn schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
[...]
Wie moeten ze dan filmen, de buurman van Norris?
Bedankt Max dat het seizoen leuk bleef!
Hopelijk volgend jaar meer teams die mee doen om het podium.
Hopelijk volgend jaar meer teams die mee doen om het podium.
Jij werkt voor Sky? Ligt aan de auto en niet aan de skills van de coureur?BiaggioLuciano schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:58:
[...]
Ik hoop het niet natuurlijk, maar stel de plank is weer teveel afgesleten, wat een deceptie zou dit dan voor Norris zijn.
Of de kamikaze van Antonelli, of Qatar dat Lando er langs kon gaan. Zo kunnen we wel even doorgaan.Alfa Novanta schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
Ik denk dat Max toch wel een naar gevoel overhoudt aan zijn actie met Russel op Barcelona ... en terecht .. maar wel jammer
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mee eens. Aan de andere kant; zonder de fouten van McLaren had het kampioenschap al eerder besloten geweest. Het was dus eigenlijk een kadootje dat we hier nog een seizoensontknoping hadden.Alfa Novanta schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
Nou dat was het dan. Bedankt allemaal en tot volgend jaar
Jammer, maar mooie winnaar... Bescheiden, staan bleiten gelijk ne kleine, een zotte moeder... Grandioos!!
TSU had er ook gewoon veel vaker bij moeten zitten. Vind het een prestatie dat VER het alleen heeft opgenomen tegen twee MCL's en het dan op 2 punten aflegt tegen de WDC.jan390 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:56:
[...]
2 reamgenoten die vechten om de titel is echt wel enorm veel lastiger en stressvoller, dan rijden zonder teamgenoot
Steam/Epic: Deurstopper
Ach, als je daarop een WDC niet wint met zo'n duidelijk nadeel in auto, tja.Alfa Novanta schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
Hetzelfde als Antonelli, Max niet had uitgeschakeld in Oostenrijk. Dan was Max nu ook WDC. En zo zijn er nog wel een paar kleine dingetjes geweest en natuurlijk wat races waarbij die RB21 gewoon niet vooruit te branden was.
Max heeft gewoon wederom laten zien dat hij de beste coureur van de huidige Formule 1 is.
Dit was een seizoen alla Alonso in 2012 waarbij het net niet lukte in een slechtere auto. Dat gebeurd gewoon.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kijk Las Vegas anders nog even terug.Boeryepes schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:54:
[...]
Tja ik weet het niet maar je reactie doet vermoeden van wel
Of Piastri in Monza de positie te wisselen met NorrisAlfa Novanta schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
Gamertag: timmie271
Precies, hij kon nooit een McLaren in een pitstop dwingen via een teamgenoot. Dat is echt een enorm nadeel.Deurstopper schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:00:
[...]
TSU had er ook gewoon veel vaker bij moeten zitten. Vind het een prestatie dat VER het alleen heeft opgenomen tegen twee MCL's en het dan op 2 punten aflegt tegen de WDC
Want de andere coureurs bakken er niets van? Het is toch wel duidelijk dat een auto is die geoptimaliseerd is voor/door Verstappen. En dat is niet verkeerd natuurlijk, hij toont immers dat hij een van de beste alle tijden is.Nemean schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:00:
[...]
Jij werkt voor Sky? Ligt aan de auto en niet aan de skills van de coureur?
En wat een strategisch inzicht van McLaren. Als in Monza Piastri niet was verplicht om zijn tweede plek af te staan als Norris, was Verstappen hier wereldkampioen geworden.
Leren van je fouten en volgend jaar sterker terug komen is Max ook best goed inAlfa Novanta schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:57:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gaat Norris eigenlijk met nummer 1 rijden volgend jaar of heeft hij daar nog geen uitspraken over gedaan?
Wat een onzinBiaggioLuciano schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:58:
[...]
Nu praat je Perez echt wel te min hoor. Perez pakte Verstappens verloren podium plekken en overwinningen meerdere keren op. Zorgdeer meerdere keren voor dat de andere teams geen 1-2 of 2-3 podium krijgen etc.
Daar hebben ze tenminste wel een team met 2 rijders die kampioen kunnen worden. VER doet alles in zijn eentje, en met een flinke marge ook.TinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:02:
Gaat Norris eigenlijk met nummer 1 rijden volgend jaar of heeft hij daar nog geen uitspraken over gedaan?
Stel je voor dat je gewoon eerlijk zijt over een #1 en #2 coureur. Dan heb je al dat gezeik niet halverwege het seizoenTha Deo schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:02:
En wat een strategisch inzicht van McLaren. Als in Monza Piastri niet was verplicht om zijn tweede plek af te staan als Norris, was Verstappen hier wereldkampioen geworden.
Piastri is nu toch wel klaar bij McLaren?
Bizar hoe hij is benadeeld dit jaar, was anders kampioen geworden.
Nu wordt hij zeker tweede viool
Dat was een mazzeltje. Voor hetzelfde geld was Oscar dan kampioen geworden.Tha Deo schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:02:
"When you grow up your heart dies"
Die moeder heb ik niet gezien. Gun de familie alles, maar ze is te veel in beeld.BiaggioLuciano schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:04:
[...]
Stel je voor dat je gewoon eerlijk zijt over een #1 en #2 coureur. Dan heb je al dat gezeik niet halverwege het seizoen. Maar toch jammer van Piastri, ik had hem liever als #1 gezien.
Jos ook, maar die is nog rijder.
Hopelijk leeft ze wel nog, de familie van PIA heb ik niet echt op mijn netvlies/
Het ophemelen van Lando is begonnen.
Als als...Tha Deo schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:02:
Als Max geen aanslag op Russel had gepleegd in Barcelona was hij ook kapoioen geweest. En daar had hij zelf wat aan kunnen doen. Had niets met racen te maken en was letterlijk punten in de prullenbak gooien.
Dat zal marketingtechnisch gezien waarschijnlijk gewoon moeten. Zou vreemd zijn als dat niet zo is.TinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:02:
Laten we hopen dat ze met Hadjar straks weer iemand hebben die wel mee kan komen.HollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:03:
[...]
Daar hebben ze tenminste wel een team met 2 rijders die kampioen kunnen worden. VER doet alles in zijn eentje, en met een flinke marge ook.
Al is het natuurlijk nog afwachten hoe de verhoudingen volgend jaar uberhaupt liggen.
Toch nog weer veel reacties https://x.com/fia/status/1997682443705356388 dat de FIA weer inconsistent is in vergelijking met andere races.
Welke deel? Dat Perez in het begin van 2022 op redelijk gelijke hoogte was met Verstappen? Dat Perez verschillende keren de op het podium staat als Verstappen zo nu en dan uitviel?
Perez is toch echt wel een niveautje hoger dan Tsunoda/Lawson. Wat natuurlijk niet vreemd is als je kijkt naar de ervaring.
Dat jij dingen niet helemaal goed aanvoelt heb je al meermaals aangetoond, maar hier neem ik even extra aanstoot aan.dglavimans schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:58:
[...]
Tweakers gebruikers hebben niet echt een goeie relatie met hun familie merk ik?
Ga even lekker voor jezelf praten ofzo.
Precies, that's called racing. You win some, you loose some. Wat bijvoorbeeld als de McLaren geen teveel afgesleten plank zouden hebben gehad. Teveel variabelen om een geval aan te wijzen waar iemand een kampioenschap wint of verliest.Erazzzer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:06:
[...]
Als als...
Als Max geen aanslag op Russel had gepleegd in Barcelona was hij ook kapoioen geweest. En daar had hij zelf wat aan kunnen doen. Had niets met racen te maken en was letterlijk punten in de prullenbak gooien.
Gedeetelijk ook wel zelf verkloot met zijn slechte tweede seizoenshelft.Exocet schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:05:
Piastri is nu toch wel klaar bij McLaren?
Sinds Zandvoort 115 punten verloren op Verstappen.
Na de finish kijk ik meestal niet maar bedankt voor de tip.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
In ieder geval is het een auto die niet is ontwikkeld voor Verstappen, maar begint alles op 0, althans, meer dan nu.TinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:06:
[...]
Laten we hopen dat ze met Hadjar straks weer iemand hebben die wel mee kan komen.
Al is het natuurlijk nog afwachten hoe de verhoudingen volgend jaar uberhaupt liggen.
Dan is HAM nog nooit wereld kampioen geweest dusCharles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:06:
[...]
Dat zal marketingtechnisch gezien waarschijnlijk gewoon moeten. Zou vreemd zijn als dat niet zo is.
Nee, maar hij heeft deze race gedaan wat hij moest doen. Niet heel veel bijzonders. F1TV deed even alsof hij er heel hard voor heeft moeten werken.HollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:07:
[...]
Op welk niveau schaal jij Lando in dan? LAT?
Die dubbele inhaalactie deed Charles ook maar die jongens waren met hun eigen race bezig.
Heeft hij nooit met nummer 1 gereden? Dat is vreemd.Marc3l schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:10:
[...]
Dan is HAM nog nooit wereld kampioen geweest dus
Dit is al zo vaak aangekaart dat dit niet het geval is. Die auto is complex.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:09:
[...]
In ieder geval is het een auto die niet is ontwikkeld voor Verstappen, maar begint alles op 0, althans, meer dan nu.
Het is een vrije keuze. De kampioen mag het zelf bepalen. Maar ik gok dat Lando met trots die 1 op zijn wagen wil hebben.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:06:
[...]
Dat zal marketingtechnisch gezien waarschijnlijk gewoon moeten. Zou vreemd zijn als dat niet zo is.
Jawel, eenmalig dacht ik.Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:11:
[...]
Heeft hij nooit met nummer 1 gereden? Dat is vreemd.
Door een veel slechtere auto ja! Je gaat mij niet wijs maken dat het aan Piastri lagTinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:08:
[...]
Gedeetelijk ook wel zelf verkloot met zijn slechte tweede seizoenshelft.
Sinds Zandvoort 115 punten verloren op Verstappen.
Tsunoda was echt niet slim om het verdedigen.
En waarom ging hij niet langzamer rijden en Norris ophouden buiten de rechte stukken?
En waarom ging hij niet langzamer rijden en Norris ophouden buiten de rechte stukken?
Water under the bridge.
Gefeliciteerd Lando Norris!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Nee, altijd 44Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:11:
[...]
Heeft hij nooit met nummer 1 gereden? Dat is vreemd.
Lance Stroll gaat trouwens ook geschiedenisboeken in als laatste DRS-overname! Een stukje minder belangrijk dan WDC maar toch. Felicitaties aan hem zijn ook terecht
De enige echte fout van Max in het hele seizoen
Maak anders deze ook even van Norris.
Oh wacht, doe maar niet, te veel screenshots verpesten het topic en de tweakers servers gaan roken 😁
Ferrari is al vaker een career stopper gebleken. Daar zit iets fundamenteel niet goed.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:11:
Faillissement van F1..
Nu wachten op het nieuws dat hij stopt
Het hele jaar gezien wel. PIA en VER waren toch echt kanshebbers. Misschien heeft hij vandaag geluk gehad, maar misschien wij ook met VER in zijn eerste kampioenschap (al vond ik het racen)?sjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:10:
[...]
Nee, maar hij heeft deze race gedaan wat hij moest doen. Niet heel veel bijzonders. F1TV deed even alsof hij er heel hard voor heeft moeten werken.
Die dubbele inhaalactie deed Charles ook maar die jongens waren met hun eigen race bezig.
McLaren is volgens mij al veel eerder gestopt met het door ontwikkelen omdat ze zo dik voorlagen. Red Bull is nog heel lang doorgegaan.Drials schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:12:
[...]
Door een veel slechtere auto ja! Je gaat mij niet wijs maken dat het aan Piastri lag
Context?Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:11:
Faillissement van F1..
Nu wachten op het nieuws dat hij stopt
Ik heb het over Lando. Als hij en Lewis stoppen gaan ze 3 dagen van nationale rouw aankondigensjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:14:
[...]
Ferrari is al vaker een career stopper gebleken. Daar zit iets fundamenteel niet goed.
Nee, 2009 reed hij met 1.
En daarna heeft hij 44 tijdens een vrije training wel eens ingeruild voor de 1.
Tijdens free practice heeft hij nummer 1 gebruikt.
Okésjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:11:
[...]
Het is een vrije keuze. De kampioen mag het zelf bepalen. Maar ik gok dat Lando met trots die 1 op zijn wagen wil hebben.
Verwacht ook dat het team dat wel wil hebben. Hebben de dubbel gepakt. En merchandising, zal een hoop verkocht worden met de nummer 1 erop.
Ferrari wordt alleen kampioen als ze max inhurensjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:14:
[...]
Ferrari is al vaker een career stopper gebleken. Daar zit iets fundamenteel niet goed.
Ik zou het mooi vinden. Geweldig zelfs. Max in de Ferrari.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Masi verwoorde het toen nog zo mooi: "we went car racing". Shit happens en soms heb je geluk.HollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:14:
[...]
Het hele jaar gezien wel. PIA en VER waren toch echt kanshebbers. Misschien heeft hij vandaag geluk gehad, maar misschien wij ook met VER in zijn eerste kampioenschap (al vond ik het racen)?
Hij moet terug, maar vanaf volgend seizoen mogen coureurs wel weer wisselen van nummer dus misschien dat Verstappen voor 3 gaat.Cartman! schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:16:
Waarom kan Max niet gewoon terug naar 33?
Tot 2014 was het verplicht met 1 te rijden als wereldkampioenTinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:15:
[...]
Nee, 2009 reed hij met 1.
En daarna heeft hij 44 tijdens een vrije training wel eens ingeruild voor de 1.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Kan hij wel, maar hij wil 3. Zolang RIC geen toestemming geeft... terug naar 33.Cartman! schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:16:
RIC is pas sep 2024 uit de F1 vertrokken en dat nummer (3) blijft 2 jaar gereserveerd voor RIC.
[ Voor 17% gewijzigd door CreativeS op 07-12-2025 16:22 ]
Kan hij wel. Maar ik geloof dat hij heel graag nummer 3 wil. Die is nu nog van Daniel.Cartman! schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:16:
Zolang max in f1 of vergelijkbaarnrijdt is 33 gereserveerd voor Verstappen dus die blijft vrij. Zelfde dat nu 4 voor Norris gereserveerd blijft.Cartman! schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:16:
Ik vond dat wij veel te nuchter waren toen legende's als Johan Cruijff ons hebben verlaten.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:15:
[...]
Ik heb het over Lando. Als hij en Lewis stoppen gaan ze 3 dagen van nationale rouw aankondigen
Misschien doen ze het in de UK overdreven, maar bij ons is er 3 dagen rouw als iets in de maatschappij gebeurt, en onze helden laten we links liggen.
Hij wilde graag nr 3 toch?Cartman! schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:16:
Is al gezegd..
[ Voor 6% gewijzigd door Het Peertje op 07-12-2025 16:20 ]
Spannende kampioenschaps ontknoping, megasaaie flutrace verder.
Mooie overwinning van VER.
HAM wmb DotD
Gelukkig geen controverse deze keer, het is Lando gegund z'n eerste/enige WDC.
DRS you won't be missed. Volgend seizoen weer ouderwets slipstreamen.
Mooie overwinning van VER.
HAM wmb DotD
Kleinere auto's en voor XR ook goed nieuws.PalingDrone schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:19:
Mooie overwinning van VER.![]()
![]()
![]()
HAM wmb DotD
Had een paar seconde gescheeld, hooguit. Het kampioenschap is verloren waar Verstappen echt punten heeft laten liggen halverwege het seizoen, of door de auto of zichzelf.Exocet schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:12:
Tsunoda was echt niet slim om het verdedigen.
De vader van Lando: "you only remember the winner". Ik denk dat het dit seizoen toch iets anders zal liggen.
De context is dat Norris op z’n best een middelmatige coureur is en nu in een geweldige auto wereldkampioen kan worden. Dat is het faillissement van de F1, waar zeker al 40 jaar altijd een rijder die van top-niveau is, kampioen is geworden. Na Button is dit wel de meest “Jan met de pet rijder” die wint.
Volgens seizoen is het toch gewoon DRS op de voorvleugel met die actieve aero?PalingDrone schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:19:
Mooie overwinning van VER.![]()
![]()
![]()
HAM wmb DotD
Geld dat niet algemeen in de sport?Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:20:
[...]
De context is dat Norris op z’n best een middelmatige coureur is en nu in een geweldige auto wereldkampioen kan worden. Dat is het faillissement van de F1, waar zeker al 40 jaar altijd een rijder die van top-niveau is, kampioen is geworden. Na Button is dit wel de meest “Jan met de pet rijder” die wint.
Als Oranje (WK) kampioen wordt, ga je dit dan ook noemen?
Overigens over het hele seizoen vond ik Ferrari/Hamilton toch wel echt teleurstellend.
Vorig seizoen tot de laatste race in gevecht voor het kampioenschap en dit jaar niet eens een overwinning.
Vorig seizoen tot de laatste race in gevecht voor het kampioenschap en dit jaar niet eens een overwinning.
Dit is ook F1. De auto is onderdeel van het team, niet alleen de coureurs. Het is geen F2Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:20:
[...]
Whataboutism, altijd een goed argumentHollowGamer schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:22:
[...]
Geld dat niet algemeen in de sport?
Als Oranje (WK) kampioen wordt, ga je dit dan ook noemen?
Helemaal eens, wat dat betreft zie ik liever Leclerc wereldkampioen worden.Holk schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:20:
[...]
Je bedoeld de generatie auto in 2021?TinusXIII schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:22:
Overigens over het hele seizoen vond ik Ferrari/Hamilton toch wel echt teleurstellend.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Wat was deze race puur genieten zeg
Norris meer dan welverdiend wereldkampioen en mooi om die blijdschap in zijn oogjes te zien.
* Technomania pakt nog een biertje en zegt proost Norris
Norris meer dan welverdiend wereldkampioen en mooi om die blijdschap in zijn oogjes te zien.
* Technomania pakt nog een biertje en zegt proost Norris
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Oké, omdat je niet heel m’n bericht goed leest de vraag; Neem de laatste 40 jaar; welke wereldkampioen was van gemiddeld niveau op het moment dat hij kampioen werd en lag het bijna volledig aan de auto?Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 16:23:
[...]
Dit is ook F1. De auto is onderdeel van het team, niet alleen de coureurs. Het is geen F2
Nee, vorig seizoen. 2024. Tot Abu Dhabi in gevecht voor het kampioenschap en daar pas verloren. Dit jaar geen deuk in een pakje boter.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/DmWQEXp1CLJ5Vdm5oG1lz5PW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zVVrkrAyCk8Nz4Atu1urhuHd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/oQicJaCGuWDT8EGGqYeUWtYE.png?f=fotoalbum_large)