I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dromen mag toch?
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Het verschil blijft gelijk, anders werd het groter.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Anders was Norris punten uitgelopen op Piastri en nu niet.miicker schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:54:
[...]
Want? Denk dat hij blijer was geweest met alleen een dsq voor Norris.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Eerder all out
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
De gouden zoon staat op 1 dus effectief zijn het maar 2 mensen binnen de 24 punten.Bvanham schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:50:
Maar worden ze nu nog zenuwachtiger in het papayakamp ? 3 man binnen 25 punten. 1 sprint en 2 races te gaan. Dat kan leuk worden.
Zeker met Qatar er tussenin met de verplichtte mac. 25 ronden per band geen bandenvoordeel voor Mclaren meer denk ik, als dat er nog was.
(Maar dat zal dan misschien een knip/plak probleem zijn .. hopelijk geen basis om er weer onderuit te komen)RHS Front 8.88mm, RHS Rear 8.93mm
En later sneeuw, meh.. goeie zondag als je het mij vraagtByteDelight schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:54:
Een typische zondagochtend: croissant, eitje, koffie, meisie, en een dubbele diskwalificatie van de grootste rivalen van Max.
Dromen mag toch?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 89% gewijzigd door LTTFF op 23-11-2025 10:58 ]
NOR loopt in ieder geval niet verder uit op PIA. Dat er nu een 3e echt mee kan gaan doen is alleen maar een mooier eind van dit seizoen.miicker schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:54:
[...]
Want? Denk dat hij blijer was geweest met alleen een dsq voor Norris.
Teams krijgen recht van verweer. Natuurlijk probeert Mclaren er iets tegen in te brengen. Maar fia zegt terecht: 9 mm is 9 mm, er is geen bewuste opzet maar er is ook geen verzachtende omstandigheid aanwezig en dus resteert niks anders dan de usual straf DSQ.StefanVerkerk schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:52:
WTF, McLaren probeerde dus serieus nog koehandel te doen. Serieus?!
[...]
https://www.fia.com/syste...ormity_plank_assembly.pdf
Nee zonder gekheid. Ik wens het MCL zeker niet toe. Ik ga er ook vanuit dat ze het niet expres doen. Maar het is gewoon een duidelijke overtreding. Dat ze blijkbaar zoeken naar een lichtere straf is dan weer jammer. Waarom hebben andere teams het dan wel voor elkaar?
Maakt het slot van dit seizoen wel echt heel spannend. 2 races en 1 sprint in 2 weken tijd, en slechts 24 punten tussen de top-3. The plot thickens...
[ Voor 4% gewijzigd door Fauna op 23-11-2025 10:59 ]
-McLaren voerde eerst aan door limited running niet goed uit te hebben kunnen rekenen wat de slijtage was.
-McLaren heeft aangevoerd dat hier de afwijking kleiner was dan in eerdere gevallen dit jaar. Volgens FIA zit er geen marge in het reglement op dit punt.
-McLaren heeft aangehaald dat door opgelopem schade de vloer is gezakt en het daardoor komt.
Kortom: MCL heeft zich al in allerlei bochten gewrongen om eronderuit te komen. Het document beschrijft ook dat er beperkte mogelijkheden tot beroep zijn tegenover andere inbreuken op het reglement
Oh ja! Hier al langsgekomen om 5.00.SinergyX schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:55:
[...]
En later sneeuw, meh.. goeie zondag als je het mij vraagt
Dun laagje, prachtig.
Wat een zondagochtend!
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Viel mij ook al op, misschien de meest afgesleten maten (uit de Jo Bauer meting) gewoon in het document opgenomen? Ze spreken namelijk bij de na-metingen ook over "nog verder afgesleten".duvekot schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:55:
Wat wel bijzonder is .. is dat volgens beide documenten de metingen voor beide autos gelijk waren.
[...]
(Maar dat zal dan misschien een knip/plak probleem zijn .. hopelijk geen basis om er weer onderuit te komen)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Die keuze is volgens mij wel gemaakt..Deruxian schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:58:
Als McClaren zijnde moet je nu toch ook wel een hele duidelijke keuze maken tussen je twee coureurs?
Die zal al onderzocht zijn in de standaard procedureHan schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:59:
Kan McLaren nog eisen dat Max zijn auto ook wordt onderzocht?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Als ze uberhaupt nog performance hebben, want ja, oude motoren, de auto moet hoger…Deruxian schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:58:
Als McClaren zijnde moet je nu toch ook wel een hele duidelijke keuze maken tussen je twee coureurs?
Klopt, anders was Schumcher Spa '94 ook niet gediskwallificeerd. Iedereen weet dat de slijtage van de plank daar door een spin over de kerbs kwam.Joosie200 schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:56:
[...]
Teams krijgen recht van verweer. Natuurlijk probeert Mclaren er iets tegen in te brengen. Maar fia zegt terecht: 9 mm is 9 mm, er is geen bewuste opzet maar er is ook geen verzachtende omstandigheid aanwezig en dus resteert niks anders dan de usual straf DSQ.
toch zie ik wel de charme van een paintd-vine schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:55:
Mercedes zijn creative content maker zat al in het vliegtuig
[Afbeelding]
Volgens mij worden de top 3 van de race altijd onderzocht.Han schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:59:
Van wat ik begreep was deze controle een steekproefZewatanejo schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:59:
Die zal al onderzocht zijn in de standaard procedure
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ze hebben bewust het uiterste opgezocht in de afstelling van de auto. Daarnaast hadden ze de feedback van de drivers tijdens de FP's en telemetry van de sensoren, ze hadden het dus kunnen weten en er maatregelen voor kunnen nemen... maar dan waren ze waarschijnlijk een stuk langzamer geweest.Fauna schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:56:
All we need is one DNF DSQ
Nee zonder gekheid. Ik wens het MCL zeker niet toe. Ik ga er ook vanuit dat ze het niet expres doen. Maar het is gewoon een duidelijke overtreding. Dat ze blijkbaar zoeken naar een lichtere straf is dan weer jammer. Waarom hebben andere teams het dan wel voor elkaar?
Maakt het slot van dit seizoen wel echt heel spannend. 2 races en 1 sprint in 2 weken tijd. The plot thickens...
Kan best zijn dat ze vanwege het niet meer mogen aanraken van de skid blokjes een rekenfout hebben gemaakt
Eigen schuld...
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Ach, het is het resultaat dat telt en liever gezeik vooraf dan achteraf.Technofreakz schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:00:
Vind wel dat nieuws naar buiten brengen belachelijk lang geduurd heeft.
Dus dan nu RUS en ANT?Sir_Lion schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:00:
[...]
Volgens mij worden de top 3 van de race altijd onderzocht.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Sum Ting Wong?Major_ton schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:47:
Ho Lee Fuk.
Is altijd een random steekproef, weet alleen niet de winnaar altijd onderdeel van de steekproef is. Zou wel logisch zijn. In het wielrennen is de winnaar ook altijd aan de beurt om een plasje in te leveren bij de anti-dopingofficials.Han schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:00:
[...]
Van wat ik begreep was deze controle een steekproef
Enige wat altijd gebeurd bij alle auto's die over de finish zijn gekomen is wegen en fuel sample de rest at random, tenzij er reden is om toch alle auto's te controleren.
[ Voor 13% gewijzigd door TIGER1125 op 23-11-2025 11:03 ]
En daar ben ik het niet mee eens. De auto stond gewoon te laag afgesteld, maar het team probeerde als excuus de spin te gebruiken!Frappuccino schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:00:
[...]
Klopt, anders was Schumcher Spa '94 ook niet gediskwallificeerd. Iedereen weet dat de slijtage van de plank daar door een spin over de kerbs kwam.
Enerzijds een beetje zonde, want die 2 rijders kunnen er (weer) niks aan doen. Anderzijds is het wel heerlijk voor een spannende ontknoping, en zowel Piastri als Norris laten regelmatig zien dat ze nét niet op het niveau van de allerbesten zitten.
Ik zou ze niet onterecht WK noemen als ze het dit seizoen over de streep trekken, maar hun sterke punt (het team en de auto) heeft nu al voor meerdere uitvalbeurten gezorgd die het onnodig spannend maken.
Die van Oscar is recalled nuduvekot schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:55:
Wat wel bijzonder is .. is dat volgens beide documenten de metingen voor beide autos gelijk waren.
[...]
(Maar dat zal dan misschien een knip/plak probleem zijn .. hopelijk geen basis om er weer onderuit te komen)
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die is vast al nagekeken .. is nml een standaard check. In Brazilië waren het deze auto die nagekeken waren bijvoorbeeld:Han schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:59:
(Uit Doc 67 - Race Scrutineering voor Brazilië dus)The skid wear was checked on car numbers 81, 04, 01, 63, 12, 10 and 27.
Eigen schuld, absoluut eens. Maar hoeveel risico wil je lopen als team in deze laatste 3 races?ArcticWolf schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:01:
[...]
Ze hebben bewust het uiterste opgezocht in de afstelling van de auto. Daarnaast hadden ze de feedback van de drivers tijdens de FP's en telemetry van de sensoren, ze hadden het dus kunnen weten en er maatregelen voor kunnen nemen... maar dan waren ze waarschijnlijk een stuk langzamer geweest.
Kan best zijn dat ze vanwege het niet meer mogen aanraken van de skid blokjes een rekenfout hebben gemaakt![]()
Eigen schuld...
Dus eigenlijk gewoon dom imho. En die excuusjes dus blijkbaar zijn aangevoerd bij de stewards gaan er bij mij dan erg slecht in.
Document voor Piastri is teruggetrokken en er staat nu een nieuwe. Waarschijnlijk omdat ze dezelfde metingen als voor Norris erin hadden gezet. Hoe verpest je dit?
https://www.fia.com/documents/season/season-2025-2071
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn er inmiddels wel ies meer gewordenStefanVerkerk schreef op zondag 23 november 2025 @ 06:57:
Maar 16 pagina's dit topic... voor een compleet raceweekend echt bizar weinig.![]()
Tot volgende week!
Daar mag je het niet mee eens zijn maar dan heb je destijds toch echt niet de beelden van de bodemplaat gezien.Ryur schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:02:
[...]
En daar ben ik het niet mee eens. De auto stond gewoon te laag afgesteld, maar het team probeerde als excuus de spin te gebruiken!
Die excuses zijn een hail mary. Terecht geprobeerd, terecht terzijde geschoven. Verder 100% eens met @Ypuh: de drivers kunnen er niks aan doen en das zuur. En Norris heeft echt wel laten zien dat hij het kampioenschap waardig is.Fauna schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:04:
[...]
Dus eigenlijk gewoon dom imho. En die excuusjes dus blijkbaar zijn aangevoerd bij de stewards gaan er bij mij dan erg slecht in.
Maar zo is 't wel spannender en we blijven hopen op de comeback of the century
Tijdsdruk, laat, jetlagDaniëlWW2 schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:05:
De FIA echt...
Document voor Piastri is teruggetrokken en er staat nu een nieuwe. Waarschijnlijk omdat ze dezelfde metingen als voor Norris erin hadden gezet. Hoe verpest je dit?![]()
https://www.fia.com/documents/season/season-2025-2071
Extra extra spanning in het WK
...Staigaire...
Maar eens hoor, zeker met zoiets als dit... Dan check je toch even 2x of het document klopt...
[ Voor 9% gewijzigd door TIGER1125 op 23-11-2025 11:08 ]
Wi Tu Lo denk ik.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Doet niks af aan de uitslag. Het document geeft hetzelfde weer. Ze hebben 2 keer gemeten en 2 keer zat de plank onder de limiet.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
De vraag is of McLaren de aankomende races nog wel snel kan blijven... eerst die TD in Brazilië en nu deze klap voor het team. Een ezel stoot zich niet twee maal aan dezelfde steen?Bundin schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:06:
[...]
Die excuses zijn een hail mary. Terecht geprobeerd, terecht terzijde geschoven. Verder 100% eens met @Ypuh: de drivers kunnen er niks aan doen en das zuur. En Norris heeft echt wel laten zien dat hij het kampioenschap waardig is.
Maar zo is 't wel spannender en we blijven hopen op de comeback of the century
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Ze zullen wat snelheid moeten inleveren. Of het genoeg is gaan we zien. RB moet sowieso top zijn en meteen de juiste afstelling weten te vinden.ArcticWolf schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:09:
[...]
De vraag is of McLaren de aankomende races nog wel snel kan blijven... eerst die TD in Brazilië en nu deze klap voor het team. Een ezel stoot zich niet twee maal aan dezelfde steen?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Op zich kan Lando nog gewoon twee keer tweede worden. Maar die zal wel een paar dagen in een hoekje zitten huilen nuInspired schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:13:
[...]
Ze zullen wat snelheid moeten inleveren. Of het genoeg is gaan we zien. RB moet sowieso top zijn en meteen de juiste afstelling weten te vinden.
Snelste rondes? Welkom in seizoen 2025....S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:17:
Wordt nog steeds een huzaren stukje om Norris van de titel te houden. Volgens ChatGPT moet Verstappen alles winnen, inclusief sprint en snelste rondes en Norris mag nergens beter worden als 3e positie. Dan komen ze gelijk en wint verstappen op meer overwinningen.
Basement Bios ---- Exo-S
Hebben we hier ook al chatgpt voor nodig tegenwoordig?S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:17:
Wordt nog steeds een huzaren stukje om Norris van de titel te houden. Volgens ChatGPT moet Verstappen alles winnen, inclusief sprint en snelste rondes en Norris mag nergens beter worden als 3e positie. Dan komen ze gelijk en wint verstappen op meer overwinningen.
Nog met foute info ook.
Ik ben het wel eens over het feit dat de banden te betrouwbaar zijn geworden, dit kwam namelijk ten sprake tijdens de race. Je ziet geen klapbanden meer of andere gekkigheid en ze kunnen vaak veel langer door rijden dan voorspelt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Weinig tijd gehad in de FPs. Ze hebben bijna het hele seizoen met de cheat gereden dus ze wisten niet hoe de slijtage zou zijn denk ik.scrappy.doo schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:16:
Wat een prutsers bij McLaren. Waarom neem je zo'n risico. Norris hoefde geen race meer te winnen. Gewoon een paar punten bij elkaar sprokkelen. Hup je bent WDC, maar nu is het spel weer vol op de wagen.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Om alle mogelijk scenario's te vergelijken, jazeker.MikeyMan schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:18:
[...]
Hebben we hier ook al chatgpt voor nodig tegenwoordig?
Nog met foute info ook.
Dank je voor het aantonen dat ChatGPT en AI in het algemeen de domste uitvinding is van de mens, mede omdat de mens er blindelings op vertrouwdS.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:17:
Ik vermoed dat het geen brandstof issue was maar dat ze al wisten van het plank issueG_Dragon schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:19:
Zo net de race gezien, wat een leuke spannende race was! Wat een afgang voor Mclaren dat ze te weinig brandstof in de auto hadden en dan het hele drama na de race, gewoon gediskwalificeerd.. dit groot het hele kampioenschap voor Verstappen weer helemaal open en zorgt voor een super spannend eind van het seizoen, lets go!!
Ik ben het wel eens over het feit dat de banden te betrouwbaar zijn geworden, dit kwam namelijk ten sprake tijdens de race. Je ziet geen klapbanden meer of andere gekkigheid en ze kunnen vaak veel langer door rijden dan voorspelt.
Ik denk wel dat die een rekenfout heeft gemaakt. Snelste rondes geven geen punt meer dit seizoen ;-)S.McDuck schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:19:
[...]
Om alle mogelijk scenario's te vergeliken, jazeker.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Gelukkig maar. Het laatste wat je wil zien is een klapband met 300+km/u 😏G_Dragon schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:19:
Ik maak mij eerder zorgen over de prestatiedruk op het team en de rijders eigenlijkArcticWolf schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:09:
[...]
De vraag is of McLaren de aankomende races nog wel snel kan blijven... eerst die TD in Brazilië en nu deze klap voor het team. Een ezel stoot zich niet twee maal aan dezelfde steen?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En idd dat geeft aan dat als je ergens over heen leest je nog steeds foute lijstjes maaktjdiezrequejo schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:20:
[...]
Ik denk wel dat die een rekenfout heeft gemaakt. Snelste rondes geven geen punt meer dit seizoen ;-)
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat een onscherpe foto's je kan ze amper lezen
Moet je de scherpere versie hebben?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja was ineens 6 tiende ofzo kwijt, merkte ik ook op.Wom schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:23:
Wat gebeurde er met Norris eigenlijk voor zijn pitstop? Verloor op korte tijd veel op Verstappen. Terwijl hij daar voor licht sneller was. Is niet in beeld geweest of benoemd geloof ik. Zal iets van remfout oid geweest zijn?
[ Voor 10% gewijzigd door jaapstobbe op 23-11-2025 11:46 ]
Om dat te voorkomen gaan de teams dus ook eerder wisselen is de gedachteCharles Hill schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:20:
[...]
Gelukkig maar. Het laatste wat je wil zien is een klapband met 300+km/u 😏
Als je erop klikt zijn ze scherpG_Dragon schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:25:
[...]
Wat een onscherpe foto's je kan ze amper lezen![]()
Oh dat had ik nog niet eens geprobeerd, dank je!
Precies!D-Ed schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:26:
[...]
Om dat te voorkomen gaan de teams dus ook eerder wisselen is de gedachteDe spanning van de banden is er gewoon niet meer zo als eerst.
De spanning moet terug komen door nieuwe regels auto's. Benieuwd hoe dat de komende jaren gaat uitpakken.D-Ed schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:26:
[...]
Om dat te voorkomen gaan de teams dus ook eerder wisselen is de gedachteDe spanning van de banden is er gewoon niet meer zo als eerst.
En idd .. Max zijn auto was ook gecontroleerd op de skid blocks in Las Vegas:Han schreef op zondag 23 november 2025 @ 10:59:
Doc 59 - Race Scrutineering Published on 23.11.25 11:12 CETThe plank and skid wear was checked on car numbers 81, 04, 16, 44, 01, 63, 12, 06, 55 and and 27.
[ Voor 99% gewijzigd door Charles Hill op 23-11-2025 11:32 ]
Of het kusje van Kimi.Frappuccino schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:28:
Hoe het ook gaat lopen, Max heeft zich in Spanje geen plezier gedaan met dat kusje tegen Russell.
Of de zeepkist in het begin van het seizoen.
Als hij het kampioenschap mist is het niet alleen door het Russel incident
Neem aan dat de auto's op het podium altijd gecontroleerd zullen worden?duvekot schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:30:
[...]
En idd .. Max zijn auto was ook gecontroleerd op de skid blocks in Las Vegas:
[...]
Doc 59 - Race Scrutineering Published on 23.11.25 11:12 CET
hij veloor ongeveer 1 seconde de laatste ronde op antonellijaapstobbe schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:25:
LEC kwam nog 0.1 s tekort voor de 3e plek....
Komt doordat Tweakers ze resized, als je erop klikt zijn ze wel scherpG_Dragon schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:25:
Wat een onscherpe foto's je kan ze amper lezen![]()
Banden zijn een onderdeel van de nieuwe autoCharles Hill schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:28:
[...]
De spanning moet terug komen door nieuwe regels auto's. Benieuwd hoe dat de komende jaren gaat uitpakken.
Alleen is Spanje geheel zijn eigen schuld, Oostenrijk kon hij weinig aan doen.d-vine schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:33:
[...]
Of het kusje van Kimi.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
per aspera ad astra
Gewoon, "O dat is lullig voor ze"Quad schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:35:
Ik ben erg benieuwd hoe Max op het nieuws reageerde.
[Afbeelding]
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Simply lovelyQuad schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:35:
[Afbeelding]
Ik denk dat hij het al wist voordat hij vertrok, hij kent de regels op z'n duimpje.Quad schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:35:
[Afbeelding]
Komt toch goed, alleen wel na de race…..StefanVerkerk schreef op zondag 23 november 2025 @ 06:57:
Maar 16 pagina's dit topic... voor een compleet raceweekend echt bizar weinig.![]()
Tot volgende week!
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Als ik zo keek naar Norris na de race, denk ik dat Norris ook al een vermoeden had dat er iets niet goed wasTinusXIII schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:36:
[...]
Ik denk dat hij het al wist voordat hij vertrok, hij kent de regels op z'n duimpje.
Ik na ronde 24LAD93 schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:35:
Zo. Na de race weer in slaap gevallen en net wakker geworden, lekker zeg! Fijne zondag!
Het is altijd makkelijk om het alleen daar naar te herleiden.TinusXIII schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:34:
[...]
Alleen is Spanje geheel zijn eigen schuld, Oostenrijk kon hij weinig aan doen.
Gebeurt zoveel gedurende het seizoen van kwalificaties tot de races.
Door Max zijn kwaliteiten zit hij nog in het kampioenschap anders was het allang over en uit
Maar wel iets waar hij zelf invloed op had.d-vine schreef op zondag 23 november 2025 @ 11:33:
[...]
Of het kusje van Kimi.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/r6FK83yzUH4aWHtEdjdkQS9l.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Xb66rPShYroDC4xCBqs0jYEE.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4RBFmS3xWKrK3ruHbVIlnNje.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/8n2U6dAo3x5g9vayPY3NnLwt.png?f=fotoalbum_large)