✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Dan nog een giga race. Hij begint helemaal achteraan. Ook hulde aan het team.VidaR-9 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:34:
Bandjes duidelijk op. Jammer maar helaas.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Vergeet niet dat ie ook nog lekke band hadHollowGamer schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:35:
[...]
Dan nog een giga race. Hij begint helemaal achteraan. Ook hulde aan het team.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
DUGG
9 Nov 2025, 19:36:20, Lap 71
Sony A7 iv en wat recycled glas
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dan had hij waarschijnlijk een lange stint gehad op hards? Zeg het maar...Technofreakz schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:37:
Ben toch benieuwd wat het was geweest zonder puncture.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Mooie race, dat wel.
1 van de leukste races dit seizoen.
GP: "I can only apologise for yesterday, mate. That was a race-ready drive. So, yeah, sorry."
VER: "No, it's not plan B. That's a really, really good race for us. And we at least try, you know. We have to sit there and be happy with second and third. We try a lot of stuff, so I say stop doing that. And I thank you very much for today. I think that went really well, so thank you everyone."
Mekies: "What to say, Max? Well done. It may not be the win of last year, but it looked as impressive as that from here. So very, very impressed. Well done. Never give up."
VER: "Exactly that. I gave it everything out there. So, yeah, we keep pushing."
Qua eindstand had mijn onderbuikgevoel het toch goed. Wel iets andere aanloop dan ik verwacht had.OzzieMann schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 08:42:
Mijn onderbuikgevoel zegt dat McLaren hier weer mijlenver voor ligt. Piastri mist nog steeds vorm, Norris verdwijnt uit zicht en rijdt zonder problemen naar de overwinning. Max krijgt het moeilijk met de Mercedessen en misschien zelfs de Ferrari's maar weet 3 van de 4 nog achter zich te houden en een P3 veilig te stellen.
Ik hoop dat mijn onderbuikgevoel mij zoals gewoonlijk volledig in de steek laat!
https://untappd.com/user/OzzBier
Geeft Leclerc en Russell nou ook eens een goeie auto, dan hebben we pas echt een leuk seizoen.
Zou het? Of zou het misschien ook komen omdat VER nu een nieuwe motor heeft? Ik denk dat we dat ook niet moeten onderschatten.floriz87 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:38:
Toch, had RB zijn zaakjes op orde, dan had P1 er misschien wel in gezeten.
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Ja, mijn God wat een saaie rukker. Je staat 1 in het WK op heel veel punten en dan klink je nog als Tsunoda met de rode lantaarn..............PatrickC schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:38:
Norris begint op Piastri te lijken… grafstemming op de radio na een overwinning.
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
En als ze de motor al voor het weekend hadden gewisseld.Technofreakz schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:37:
Ben toch benieuwd wat het was geweest zonder puncture.
How do you save a random generator ?
Blijft toch zonde, zoveel punten als Mercedes Max heeft gekost. Niet alleen Antonelli in Oostenrijk maar ook elke race waar Mercedes competitief was en net tussen de McLarens en Max wist te finishen met 1 of 2 auto's.
3 pitstops toch? Of heb ik liggen slapen?Quad schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:36:
Pitlane start, 4x pit, lekke band en dan naar P3 rijden, Wat. Een. GOAT.
![]()
Mijn reviews al gezien?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
RUS is wel een echt typische Brit. Geef mij maar andere coureurs.RegularJohn schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:39:
Toch zonde dat zo'n kleurloos persoon als Norris het WK gaat pakken.
Geeft Leclerc en Russell nou ook eens een goeie auto, dan hebben we pas echt een leuk seizoen.
Alleen de aller grootste kunnen dit.
Dit was inderdaad een van de weinige races dit seizoen die het afkijken echt waard was.Tommie12 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:37:
Eindelijk nog eens een race die echt de moeite was.
Zo zie je maar, de klassieke circuits zijn toch 100000 x beter dan die nieuwerwetse stratencircuits waar alleen maar poepraces zijn.
Tjah, goed punt, moeilijk te zeggen. Het zal ongetwijfeld niet enkel en alleen de afstelling geweest zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:39:
[...]
Zou het? Of zou het misschien ook komen omdat VER nu een nieuwe motor heeft? Ik denk dat we dat ook niet moeten onderschatten.
Uiteraard maakt een nieuwe motor wat uit, maar ze hebben blijkbaar ook de juiste afstelling gevonden, anders kan dit niet. Het is een combinatieStefanVerkerk schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:39:
[...]
Zou het? Of zou het misschien ook komen omdat VER nu een nieuwe motor heeft? Ik denk dat we dat ook niet moeten onderschatten.
Succes voor de mensen die dat doen! Respect! Ik sla overG_Dragon schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:40:
Word de wekker zetten voor Las Vegas, die is om 05:00 in de nacht..
Zou m laten schieten, zal wel weer een saaie optocht worden op dat circuit.G_Dragon schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:40:
Als PIA iets stoms doet kan NOR dan wel kampioen worden
hard - medium - medium - softPeacekeeperNL schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:40:
[...]
3 pitstops toch? Of heb ik liggen slapen?
3 keer.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Andersom kan ook nog.StefanVerkerk schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:41:
Deze twee vakjes heb ik op de bingokaart: Gigantisch applaus voor VER zo bij de interviews, geboe voor NOR (niet dat ik dit goedkeur overigens). Nou, kijken wat het wordt.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vanuit de pitstraat, daar begint de inhaalrace meteen al
Die moet nog een drive trough penalty inlossenJeroenvde89 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:43:
Is Tsunoda al binnen?
Dat is toch wel treurig... die pace van RBR en dan Tsunoda die dit laat zijnJeroenvde89 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:43:
Is Tsunoda al binnen?
[ Voor 34% gewijzigd door Help!!!! op 09-11-2025 19:48 ]
For Sale: Case Phanteks P600S. Zeer fijne, nette en in goede staat verkerende Case.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Heb geen nagels meer over.
Dat camera shot van het publiek toen Verstappen Russell inhaalde voor P3 sprak boekdelen.d-vine schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:41:
Na 2016 pakt Max weer P3 waar de hele wereld over praat ipv de winnaar.
Alleen de aller grootste kunnen dit.
P3 stond niet in mijn boekje vandaag
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Gelukkig heb je 2 weken om je nagels weer aan te laten groeien.PalingDrone schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:45:
Die was ik vanmiddag al kwijt na de 2-1 overwinning, anders waren ze nu ook op geweest 😜PalingDrone schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:45:
Brasil heeft niet teleurgesteld, wat een race!
Da's te kort, zat de laatste rondes echt op bot te kluivenStefanVerkerk schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:46:
[...]
Gelukkig heb je 2 weken om je nagels weer aan te laten groeien.
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ja.G_Dragon schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:40:
Maar hij houdt zich niet bezig met het kampioenschap en wat andere zeggen.BlackMonkey schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:48:
Norris geeft aan dat Max goed in zijn hoofd zit
Wat hij dit jaar laat zien, in F1 en bijv tijdens NSL… Jim Clark was goed , maar voor mij is Max er wel voorbij
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Max zit nu echt in z'n hoofd, PIA is vergeten, tenzij PIA een "all or nothing" actie gaat uitvoeren op NOR de komende races.Jeroenvde89 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:48:
Norris zit nu al met z’n hoofd bij de pace van Max voor de komende races. Knikkende knietjes
24 om 49 is de achterstandStefanVerkerk schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:48:
NOR nu 34 punten voor op PIA.
NOR nu 51 punten voor op VER.
[Afbeelding]
Ja als Norris vooraan rijd dat kan hij het wel maar ohwee als dat niet isMiki schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:51:
Ondanks dat Verstappen de show steelt reedt Norris in de schaduw weer foutloos rond. Deed vrijwel alles goed het hele weekend door. Die jongen heeft een knop om weten te zetten en dat is best knap wetende dat hij van de zomer in de touwen lag.
Ik zou het doen!
Wat een geweldenaar is hetStefanVerkerk schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:39:
Complete radio GP / VER / Mekies:
GP: "I can only apologise for yesterday, mate. That was a race-ready drive. So, yeah, sorry."
VER: "No, it's not plan B. That's a really, really good race for us. And we at least try, you know. We have to sit there and be happy with second and third. We try a lot of stuff, so I say stop doing that. And I thank you very much for today. I think that went really well, so thank you everyone."
Mekies: "What to say, Max? Well done. It may not be the win of last year, but it looked as impressive as that from here. So very, very impressed. Well done. Never give up."
VER: "Exactly that. I gave it everything out there. So, yeah, we keep pushing."
Ik denk dat max gewoon een nieuwe motor nodig had. Misschien dat norris ook een nieuwe motor pakt en dus ook een inhaalrace moet doen. Zie hem niet zo snel een max doen.Het Peertje schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:52:
Mexico nèt geen P2 en vandaag dito... 6 puntjes misgelopen.. Toch een klein beetje zuur .
Bottas 2.0rammes schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:52:
[...]
Ja als Norris vooraan rijd dat kan hij het wel maar ohwee als dat niet is
En ach - dat boegeroep en alle misgunners hier - het is allemaal een beetje treurig gedrag maar de wie heb je er nou mee. Lekker negatief doen de hele tijd, bedankt!
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Na het podium krijgen ze het heuptasje.HollowGamer schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:55:
Is er iets niet gesponsord aan de F1? Wat een beker overigens.
Droog en met een normale afstelling gisteren ook.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Norris? Welke show heeft hij er van gemaakt? Die is het alleen maar weer aan het downplayen want pace was niet goed enz.BakkerM schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:56:
Wat een toffe race! Niet alleen Max, maar ook Norris, Antonelli en velen anderen hebben er een mooie show van gemaakt.
En ach - dat boegeroep en alle misgunners hier - het is allemaal een beetje treurig gedrag maar de wie heb je er nou mee. Lekker negatief doen de hele tijd, bedankt!
Mijn boefje is liev!
Nou. Even een positieve kijk op het geheel dan...BakkerM schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:56:
Lekker negatief doen de hele tijd, bedankt!
Piastri P1 in Vegas en Norris een DNF en raad eens wie er dan het kampioenschap leidt?
Dat vraag ik mij af. Die nieuwe motor geeft de nodige pk's extra.DaniëlWW2 schreef op zondag 9 november 2025 @ 19:57:
[...]
Droog en met een normale afstelling gisteren ook.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/1IwZJHZyBz27hXkjbtv1QdXs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gTlYA7CiOS3bipebJB4bPn0b.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yE6bzle8dhVbcppag7Mp3FYZ.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/0m5uy0HPzkdYaDcnqSLeJSFL.png?f=fotoalbum_large)