Er zijn van die landen waar je het van verwacht.Exocet schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:49:
Werd Norris uitgejouwd?
Dit is zo’n als Max Verstappen niet wint zet ik de tv uit reactie.Justevo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Dit is zo'n meedoen is belangrijker dan winnen reactie.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Die kunnen het zeer goed vinden met elkaar.Wognummer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:49:
Wel weer leuk om te zien dat Max weer staat te geinen met Lec
Fantastische strategy call van Red Bull. Toen ik het zag dacht ik echt: "wtf are you doing". Maar complimenten aan de strategiedames weerStefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:49:
[...]
Nou inderdaad, VER P3 die sneller is op 37 rondes oude softs terwijl LEC op P2 met 40 rondes oude mediums VER maar net (met hulp van de VSC) buiten de deur kon houden.
Even leek het erop dat max p8 zou worden, dus laten we niet teveel zeuren... Het blijft gewoon leuk de komende races, dat is toch genoeg om te genieten van F1?!
De strategie van RBR was ook gewoon effectief. Leek nergens op eerste deel van de race maar daarna was het smullen!StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:49:
[...]
Nou inderdaad, VER P3 die sneller is op 37 rondes oude softs terwijl LEC op P2 met 40 rondes oude mediums VER maar net (met hulp van de VSC) buiten de deur kon houden.
SAI stond in de uitloper van bocht 14. Maar de combinatie 13-14-15 is echt mega traag door het stadion heen. Kan mij niet voorstellen dat dit echt gevaar oplevert.
Als je die actie door het gras zag had dit zo een DNF kunnen zijnLuapper schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:51:
Even leek het erop dat max p8 zou worden, dus laten we niet teveel zeuren... Het blijft gewoon leuk de komende races, dat is toch genoeg om te genieten van F1?!
Ok, horen we allemaal wat Max over de VSC zei?
Niet zo piepen dus.
Niet zo piepen dus.
Ergens wel goed ingezien en gegokt dat de softs het vol zouden houden. De mediums deden het een stuk minder, dat wisten ze bij RBR dus al wel met de eerste stint van VER. Toen op softs en de rest op mediums, toen moest de rest weer terug op softs en was het voor RBR kennelijk duidelijk: op softs blijven en kijken hoever je het kunt rekken.Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:50:
[...]
Fantastische strategy call van Red Bull. Toen ik het zag dacht ik echt: "wtf are you doing". Maar complimenten aan de strategiedames weer
Max heeft het maximale eruit gehaald. Toch wat punten ingelopen. P2 was kerst op de taart maar all in all door naar Brazilië.
Oh wat genant dit zeg. Treurig interview zo.
Laat mensen hun mening hebben, dat bepaal je niet.renegrunn schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
Ok, horen we allemaal wat Max over de VSC zei?
Niet zo piepen dus.
Toch mooi dat Max het beter kan relativeren kan de meeste hier in dit topic
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
We zeuren niet om Max, we zeuren op de FIA.Luapper schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:51:
Wel sneu dat Lando zo wordt uit gejoeld.
Max is wel een stukje populairder dan Lando.
Dit inderdaad. Kut einde maar wel een heel toffe en verrassende race.twain4me schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:50:
Het einde was bijzonder, maar ik heb een toffe race gezien
En wat is het publiek in Mexico kansloos zeg... De tering.
Dromen van een regenrace in Brazilië zoals vorig jaar...
Dat ging goed ja. Maar Max had hier P2 moeten pakken.Luapper schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:51:
Zonder de VSC was dat wel gelukt omdat Leclerc erdoor zat. Maar ook als Hamilton niet zo was gaan verdedigen, dan had Max vroeg in de race al P3 gelegen en die P2 ook verzekerd.
Het zijn drie punten, maar die kunnen gaan tellen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De overgrote meerderheid is het niet met je eens. Dubbel geel was meer dan voldoende op die plek. Het feit dat de VSC ook zo snel weer weg was bewijst dat.Mog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:50:
[...]
Dit is zo’n als Max Verstappen niet wint zet ik de tv uit reactie.
Totaal onverwacht dat VER P3 pakt en ik zou blijer moeten zijn met het resultaat maar toch voelt het alsof hij punten verloren heeft door die VSC.. benieuwd naar de volgende races!
per aspera ad astra
Wat onsportief dat ze booo roepen, terwijl Norris juist zo ontzettend goed reedt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Huh? Hij staat gewoon weer op het podium.Alfa Novanta schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:48:
Wat heeft Redbull hier de plank misgeslagen zeg .. wtfff .. Maxico .. hij heeft hier 5!! keer gewonnen. En nu ligt ie als een krant... Dankzij Max nog bijna 2e maar natuuuurlijkk moest een VSC roet in het eten gooien. Wtfff ... Als Max dit nog weet om te draaien is het a la 2021 drama !!
manmanman
Als Max elke race op het podium staat, en de McLarens om en om de mist in blijven gaan, is dit zeker nog niet voorbij.
Als Norris een race heeft zoals Piastri vandaag, dan word het nog heel spannend.
[ Voor 6% gewijzigd door Harrie op 26-10-2025 22:54 ]
Wat een k#t publiek daar met dat boe geroep
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik kan wel wat redenen verzinnen. Een echt sympathieke coureur is het niet, met soms nogal eigenaardige uitspraken waarmee hij zicht niet echt populair meer maakt onder fans van andere coureurs.TinusXIII schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
Wauw Norris is echt niet populair.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dat geboe heeft Max ook jaren gehad, helaas. Blijft jammer voor welke coureur dan ook...KlaasjeNL schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Komt denk ik doordat er een Mexicaan in dat team heeft gezeten.KlaasjeNL schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
Waarom? Omdat ie geen penalty gekregen heeft?HollowGamer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
[...]
We zeuren niet om Max, we zeuren op de FIA.
NOR is met dit resultaat nog niet veilig.
ICE ICE Baby
Waar komt de afgunst voor Norris vandaan bij de Mexicaanse fans?
Huub Huub Barbatruc!
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken. Ik vond hem eerst echt een toffe en sympathieke gast, maar de afgelopen 2 jaar heeft hij een hoop domme uitspraken gemaakt.TinusXIII schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
Wauw Norris is echt niet populair.
Hebben denk ik het commentaar gelezen van Max over Perez.KlaasjeNL schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
Behoorlijk zielig om Norris uit te joelen 
Mooi, hij maakt zich blijkbaar niet zoveel zorgen.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik denk dat ze zelfs BEA zouden uit joelen.miicker schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
Ik kan wel wat redenen verzinnen. Een echt sympathieke coureur is het niet, met soms nogal eigenaardige uitspraken waarmee hij zicht niet echt populair meer maakt onder fans van andere coureurs.
Nothing to loseJoris748 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:54:
Behoorlijk zielig om Norris uit te joelen
[...]
Mooi, hij maakt zich blijkbaar niet zoveel zorgen.
Max kan toch niets meer doen.Biggg schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:54:
Wat was de reden dat de vsc weer werd opgeheven? Was die auto toen weer weg?
Ik gun Oscar het kampioenschap. Ik vind Norris maar een klein kind.Sito schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken. Ik vond hem eerst echt een toffe en sympathieke gast, maar de afgelopen 2 jaar heeft hij een hoop domme uitspraken gemaakt.
P3 waar het ook in turn 1 afgelopen had kunnen zijn..
Dat is wel wat breder dan Mexico die afgunstDNA_Saint schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
Mexico is een Ferrari landDNA_Saint schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
Eerlijk, liever boegeroep waarin iedereen door elkaar zit. Of toch voornamelijk. Dan dat voetbal hooliganisme met bekers enz. Gooien...
Dat zeker, maar heb ik een reference met de Mexicanen gemist? Ik weet van Top Gear nog hoe leuk ze dat vinden.Sito schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
Dat heeft ie toch echt aan zichzelf te danken. Ik vond hem eerst echt een toffe en sympathieke gast, maar de afgelopen 2 jaar heeft hij een hoop domme uitspraken gemaakt.
Het is geen populariteitswedstrijd. De Williams staat gewoon niet veilig. Goed dat de VSC dan actief wordt. Ja, het vern&$!#%kt het einde van de race. Maar veiligheid > sensatie.Justevo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
De overgrote meerderheid is het niet met je eens. Dubbel geel was meer dan voldoende op die plek. Het feit dat de VSC ook zo snel weer weg was bewijst dat.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Podcast Rally-X editie van Max z'n offroad uitstapjes
Ze staan daar bijna stil, en de auto van Sainz stond ver buiten de racelijnMog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:56:
[...]
Het is geen populariteitswedstrijd. De Williams staat gewoon niet veilig. Goed dat de VSC dan actief wordt. Ja, het vern&$!#%kt het einde van de race. Maar veiligheid > sensatie.
Dat is de grote vraag... Ik neem aan dat ze de auto hebben kunnen wegduwen?Biggg schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:54:
Wat was de reden dat de vsc weer werd opgeheven? Was die auto toen weer weg?
Zo te zien heeft VER wel gelift bij de dubbel geel in het stadion gedeelte, maar minder dan LEC.renegrunn schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:39:
Deed Max wel lift in geel?
Het gat voor het stadion gedeelte is ±1 sec, loopt terug naar 0.4 sec en bij start finish is het nog maar 0.5 sec.
Voorlopig niks te zien in Race Control messages.
Maar waarom werdt hij weer opgeheven,was de Williams daar weer weg gehaald?Mog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:56:
[...]
Het is geen populariteitswedstrijd. De Williams staat gewoon niet veilig. Goed dat de VSC dan actief wordt. Ja, het vern&$!#%kt het einde van de race. Maar veiligheid > sensatie.
Zeker, maar waarom verlagen tot voetbalniveau als het ook gewoon netjes kan gaan zonder boe-geroep? Ik was vorig jaar in Oostenrijk toen Max en Lando elkaar raakte en geen enkele animositeit onder fans en zeker geen ge-boo. Het iets beter doen dan voetbal is denker begraven en blij zijn dat je er boven zit...masauri schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:55:
Eerlijk, liever boegeroep waarin iedereen door elkaar zit. Of toch voornamelijk. Dan dat voetbal hooliganisme met bekers enz. Gooien...
Zou mooi zijn als het dan weer regent.Joosie200 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:52:
Max heeft het maximale eruit gehaald. Toch wat punten ingelopen. P2 was kerst op de taart maar all in all door naar Brazilië.
Jammer van potentiële P2 maar gezien de start en de mogelijke straffen vs HAM is P3 een mooi resultaat
Ik heb je een +1 gegeven en die 'dt' met verleden tijd gooien we maar even op het ingaan van de wintertijdG_Dragon schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
Wat onsportief dat ze booo roepen, terwijl Norris juist zo ontzettend goed reedt.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ah dat verklaard het wel, thanks!StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Zo te zien heeft VER wel gelift bij de dubbel geel in het stadion gedeelte, maar minder dan LEC.
Het gat voor het stadion gedeelte is ±1 sec, loopt terug naar 0.4 sec en bij start finish is het nog maar 0.5 sec.
[Afbeelding]
Ben benieuwd wat HAM nog te melden heeft…
Mijn boefje is liev!
Theoretisch kan Max nog steeds kampioen worden, maar hij wordt het niet. Maar verwacht het onverwachte zeg ik altijd.
Met een race minder.Holk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:56:
Optimistisch gezien: Max had 40 punten achterstand, nu nog maar 36
Tenzij Piastri en Norris er een keer samen af gaan lijkt het een brug te ver, maar er is in ieder geval nog kans.
357-356-321 is nu de top 3.
Max is dus 4 punten ingelopen op de leider.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je hoeft ook alleen maar te liften. Staat nergens hoeveel.StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Zo te zien heeft VER wel gelift bij de dubbel geel in het stadion gedeelte, maar minder dan LEC.
[Afbeelding]
En er komt ook geen message. Want als Ferrari niet klaagt gaan ze er niet eens naar kijken. En Ferrari heeft geen reden om te klagen want Max heeft Leclerc niet ingehaald
De vraag is, moest er iemand tape plakken om de auto op de juiste plek te krijgen voor die omhoog moest?
Ik zou het positiever willen zien: als PIA weer iets terug weet te komen richting NOR qua pace, dan hebben ze nog meer reden om elkaar van de baan te drukken.desalniettemin schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:58:
Theoretisch kan Max nog steeds kampioen worden, maar hij wordt het niet. Maar verwacht het onverwachte zeg ik altijd.
En 1 race minder dit is gewoon niet voldoende als die derde wordt in wdc mag die blij zijnHolk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:56:
Optimistisch gezien: Max had 40 punten achterstand, nu nog maar 36
Of verder achter het hek geduwd zoals vaak gebeurd.DoubleDutch schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Maar waarom werdt hij weer opgeheven,was de Williams daar weer weg gehaald?
Yep! Heb een te gekke race gezien met verschillende strategieën die goed of minder goed werkte.. Eigenlijk dus primaLuapper schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:51:
Nope, vorig jaar werd Max uitgefloten omdat hij zogenaamd voorgetrokken werd t.o.v. Checo... dat Mexicaanse publiek heeft blijkbaar altijd een zondebok nodigHollowGamer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:53:
[...]
Komt denk ik doordat er een Mexicaan in dat team heeft gezeten.
Kleine plot twitst nog
Mercedes en Mclaren hebben mogelijk het budgetcap overschreden in 2024. Dit is door sky italie en ook door een engelse zneder bevestigd. kan zo maar zijn dat er nog een straf volgt. ben benieuwd.
Mercedes en Mclaren hebben mogelijk het budgetcap overschreden in 2024. Dit is door sky italie en ook door een engelse zneder bevestigd. kan zo maar zijn dat er nog een straf volgt. ben benieuwd.
Even liften is toch genoeg?StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
[Afbeelding]
Het kan nog.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:58:
357-356-321 is nu de top 3.
Ik zie McLaren vandaag nog wel aankondigen dat ze nu Norris vol gaan steunen. Gezien de historische keuzes zou dat echt niet heel verbazingwekkend zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Ik zou het positiever willen zien: als PIA weer iets terug weet te komen richting NOR qua pace, dan hebben ze nog meer reden om elkaar van de baan te drukken.Nog maar 1 punt verschil tussen beide coureurs.
Nou nou, kleine boete achter gesloten deuren en je hoort er niks meer over.Peter F schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:00:
Kleine plot twitst nog
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voor straf de laatste race allemaal gelijke punten tussen Max/Norris/Piastri. En Michael Masi wordt race directorPeter F schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:00:
Kleine plot twitst nog
Het lijkt erop dat die auto van sainz begon te roken/fikken, waardoor de marshalls erheen liepen om te blussen. Die stonden dus een beetje op het circuit. Gewoon pech dus
Heeft iemand Russel nog in het publiek gespot tijdens de uitreiking? 🤡
wellicht scheelt het ook dat het effect van de vieze lucht bij het liften veel minder heftig is, waardoor hij dichterbij door de bocht konStefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
[Afbeelding]
Ja, jij denkt dat Russel Verstappen nog wel even inhaalt voor die derde plek?Joostje123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
En 1 race minder dit is gewoon niet voldoende als die derde wordt in wdc mag die blij zijn
Detaildutchgio schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:58:
[...]
Met een race minder.
Tenzij Piastri en Norris er een keer samen af gaan lijkt het een brug te ver, maar er is in ieder geval nog kans.
In Mexico was er blijkbaar ook een gevecht gaande....Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Zeker, maar waarom verlagen tot voetbalniveau als het ook gewoon netjes kan gaan zonder boe-geroep? Ik was vorig jaar in Oostenrijk toen Max en Lando elkaar raakte en geen enkele animositeit onder fans en zeker geen ge-boo. Het iets beter doen dan voetbal is denker begraven en blij zijn dat je er boven zit...
https://x.com/GaslyArg/status/1982437780207661179
Hij denkt dat Piastri voor Verstappen blijft. Dat zie ik niet snel gebeuren.TinusXIII schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:02:
[...]
Ja, jij denkt dat Russel Verstappen nog wel even inhaalt voor die derde plek?
Max WDC ook niet meer trouwens. Dit geeft Norris wel vertrouwen. Als Max hier Norris ook had kunnen pakken dan was het echt spannend geweest
Kolder. En ik stop hier de video ook nog een seconde zodat je ziet dat hij links en rechts achter de barrière staat, de auto rolt nog een stuk verder door. En dit is in het langzame stadion gedeelte. Een VSC was helemaal nergens voor nodig.Mog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:56:
[...]
Er zijn drie zekerheden in moderne F1:
- De regie is slecht
- De wedstrijdleiding is inconsistent
- Tweakers kibbelen over het wel of niet hebben van een roze/oranje bril
Ik hoop wel dat PIA z'n mojo een beetje herpakt. Het moet wel spannend blijven tussen die 2
Vorgie race was top regie.soulcrusher schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:03:
Er zijn drie zekerheden in moderne F1:Tot over twee weken.
- De regie is slecht
- De wedstrijdleiding is inconsistent
- Tweakers kibbelen over het wel of niet hebben van een roze/oranje bril
1 van die 2 McL wordt 100% zeker geen kampioen, da's op zich al een reden tot vuurwerk want beide kunnen het nu worden, desnoods door de ander eruit te rijden.dutchgio schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:58:
[...]
Met een race minder.
Blijft dat het een mechanische sport is en er random van alles mis kan gaan, tot een wiel wat er niet af gaat met een stop.
Al geldt dat natuurlijk ook voor VER.
Heinekenkevlar01 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:03:
[...]
In Mexico was er blijkbaar ook een gevecht gaande....
Don't drink and fight!
Omdat een vergelijking met voetbal het eenvoudigst is. Bij het wielrennen zijn er ook incidenten geweest, waarom dat niet erbij halen? Of darten?Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Zeker, maar waarom verlagen tot voetbalniveau als het ook gewoon netjes kan gaan zonder boe-geroep? Ik was vorig jaar in Oostenrijk toen Max en Lando elkaar raakte en geen enkele animositeit onder fans en zeker geen ge-boo. Het iets beter doen dan voetbal is denker begraven en blij zijn dat je er boven zit...
Derde is wel vrij zeker met ~60 punten voorsprong op RussellJoostje123 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
En 1 race minder dit is gewoon niet voldoende als die derde wordt in wdc mag die blij zijn
Post race show.
Op F1TV Pro vertikt deze het.
Op F1TV Pro vertikt deze het.
[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 26-10-2025 23:07 ]
"When you grow up your heart dies"
Dit was een spannender gevecht tussen Ferrari en Red Bull dan op baan de laatste ronde... en de 2e RB deed hier nog iets!kevlar01 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 23:03:
[...]
In Mexico was er blijkbaar ook een gevecht gaande....
Maar wel triest... maarja drank. Gebeurt denk ik wel vaker maar niet altijd op beeld.
Vorig jaar in Oostenrijk werd er ook ff geknokt. Maar dat was een beveiliger met een bezoeker, want die bezoeker had iets gejat van een standhouder.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |