Wat een pech met die VSC, ik had hem graag die move nog zien maken. Toch een prachtige race gezien vandaag!
Maar die gasten bij Viaplay… serieus? Ze zijn daar live aanwezig, alleen om naar de FOM-stream te kijken en daar commentaar op te geven? Dan kunnen ze net zo goed in Hilversum blijven zitten om daar te zeuren over de regie. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze met meer dan één scherm zouden werken. Dan zouden ze tenminste niet zo afhankelijk zijn van de inderdaad belachelijk slechte regie van vandaag.
Maar die gasten bij Viaplay… serieus? Ze zijn daar live aanwezig, alleen om naar de FOM-stream te kijken en daar commentaar op te geven? Dan kunnen ze net zo goed in Hilversum blijven zitten om daar te zeuren over de regie. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze met meer dan één scherm zouden werken. Dan zouden ze tenminste niet zo afhankelijk zijn van de inderdaad belachelijk slechte regie van vandaag.
:strip_exif()/f/image/WSirZvPBx80vEFdMFVWDeFiu.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/BZY1N5aMv5Wi9VVYZEA84YQg.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/DLRqRMp9A7b3h0PuDdNtOfef.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/FAqqgcwcNFxaaFpXBz9z3LU4.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/umiR3bPr7Bh9fAbw53gnH6qC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1XSsMw0bvM9iVK4AqNu5gqZF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ez7T0yo7RMW9ErzPtJB3FpMd.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/kSr5awrNUao90ZfrDgYcWTC8.png?f=fotoalbum_large)