Vaak bu'j te bang!
Om pia tegen te houden om bearman in te halenDaniëlWW2 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:42:
Waarom was dat een VSC?
(Let op: FOM en Race Control is niet hetzelfde, voordat we de FOM gaan bashen...)
Als Norris WDC wint met minder dan 3 punten verschil weet je waaromDaniëlWW2 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:42:
Waarom was dat een VSC?
Ja!Robbie T schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Dan de ham vraag; kan Ver nog kampioen worden?
Ja het kan.Robbie T schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Aanslag op Russel?ThomasG schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
[...]
Als Norris WDC wint met minder dan 3 punten verschil weet je waarom
Daily driver | Ford Fanta ST | 280pk 420Nm | Orange Fury | Performance Pack
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Ja ik had duidelijker moeten zijn haha. Hoe?
VER 36 punten achter NOR. Tuurlijk kan het, met een DNF...Robbie T schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Welterusten.Jasphur schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
Heerlijke race gezien! Nu snel naar bed, ik heb het gevoel alsof het 23:44 uur is.
Ik weet nu al dat ik er niet van kan slapen.Maurice079 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Wat een schande die VSC. Dat sloeg echt nergens op. Snel naar bed nu. Shitshow
Bij F1TV hebben ze ook geen idee.
technisch gezien is ie wel 4 punten ingelopen toch?StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
[...]
VER 36 punten achter NOR. Tuurlijk kan het, met een DNF...
[Afbeelding]
Norris 4x 3e, max 4x 1eRobbie T schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
[...]
Ja ik had duidelijker moeten zijn haha. Hoe?
Zat je wel te kijken?Jumpman schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
Waarom was die VSC nu exact?
Wat een stelletje zeurpieten hier weer zeg...
Aluhoedjes af en op naar de volgende race!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Nu waarschijnlijk wel ja, lachwekkend teamTk55 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
Echt jammer zeg.
Ik zie McLaren nu ook wel vol Norris gaan steunen.
Maar Verstappen zou Leclerc zgaz hebben gepakt en daarmee meer winst hebben gepakt op Piastri en minder hebben verloren op Norris.-d- schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Bearman wel Piastri weg kunnen houden door die VSC. Gelukje bij ongelukje.
U zei?Bundin schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 21:40:
[...]
U zei?
Zullen we 't naar de toekomst toe gewoon laten dan?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat deden ze al.Tk55 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
Echt jammer zeg.
Ja dus, dankzij de VSC.Mawlana schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:33:
Zou Max 2-3 rondes te kort komen?
Stop hier toch mee. Volgens jou theorie had Max dan ook een straf moeten krijgen als het pro britten is. Dit begint echt triest te worden.TheBrut3 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Hoe duidelijk wil je het weer hebben dat de FIA op handen is van de Britten. Gewoon Max een P2 door de neur boren door een onnodige VSC en deze precies weghalen wanneer Max niet meer kan inhalen. Schandalig dit echt schandalig!
✌
Ze zwaaien enkel vlak voor de plek waar het gevaar is.Treveo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
Ben ik als enige bang dat VER straf krijgt voor speeding onder geel? Leek super veel tijd te pakken op LEC toen er geel werd gezwaaid.
Toch 4 punten ingelopen op de leider. En dat is een weekend dat de auto niet wil.StefanVerkerk schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
[...]
VER 36 punten achter NOR. Tuurlijk kan het, met een DNF...
[Afbeelding]
De stewards bepalen niks over de vlaggen of (V) SC's...Woudloper schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Dit voelt zo niet eerlijk.... Snap de stewards echt niet vandaag.
Ja en daar pakte ie opeens 0,5s op LECWaah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
[...]
Ze zwaaien enkel vlak voor de plek waar het gevaar is.
Natuurlijk. Max is verder ingelopen op de 40 punten.Robbie T schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
En nu komt Brazilië. Dus hopen dat dit werkt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Eens. Dit is geen complot. Dit is gewoon incompetentie.MJHH93 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
[...]
Stop hier toch mee. Volgens jou theorie had Max dan ook een straf moeten krijgen als het pro britten is. Dit begint echt triest te worden.
Masi had gewoon door laten rijden
Zodat Piastri niet voorbij kan aan Bearman en de koppositie behoudt.....Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:40:
Waarom VSC. Niemand die in die bocht wijd gaat en Sainz iets kan doen... kom op zeg
[/conspiracymodeoff]
Die auto heeft daar een ronde zonder VSC gestaan ver aan de binnenkant van een trage bocht, half achter de barriers. Een rondje extra met dubbel geel was absoluut geen probleem geweest.Damian schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
[...]
Zat je wel te kijken?
Wat een stelletje zeurpieten hier weer zeg...
Aluhoedjes af en op naar de volgende race!
Komt door dat de klok is verzet. Schijnbaar hebben we er nog maanden last van (helaas geen grap). Moeten daar ook mee stoppen, voor altijd wintertijd.Jasphur schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
Heerlijke race gezien! Nu snel naar bed, ik heb het gevoel alsof het 23:44 uur is.
Hoe voelt Max zich nu? Ben benieuwd. Zou zeggen BEA ga jij maar op dit podium staan, voor mij hoeft het niet.
Dat denk ik ook ja....plus onder vsc bleef hij ook constant op dezelfde tijd hangen, is toch vaak wat met plus en min.Treveo schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
Ben ik als enige bang dat VER straf krijgt voor speeding onder geel? Leek super veel tijd te pakken op LEC toen er geel werd gezwaaid.
Eens. Incompententie kan. Maar wij hebben niet alle beelden. Iedereen gaat er hier telkens maar van uit dat het een complot is.Waah schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Eens. Dit is geen complot. Dit is gewoon incompetentie.
Masi had gewoon door laten rijden
✌
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit is zo'n meedoen is belangrijker dan winnen reactie.Mog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
Veiligheid voor alles. De VSC komt ongelegen. Maar goed dat ze aan de veiligheid denken, ook in de laatste rondes.
Maar er is niks gebeurd, dus waarom zou hij een straf moeten krijgen?
Om de veligheid denken.............Lawson reed bijna 3 baancommissarisen overhoop. Noem ik nou niet echt velig...................Mog schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:45:
Veiligheid voor alles. De VSC komt ongelegen. Maar goed dat ze aan de veiligheid denken, ook in de laatste rondes.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Die volet zich genaaid en Mc Laren lacht zich kapot en bedanken nu de FIA voor de helemaal niet nodige VSC.HollowGamer schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Komt door dat de klok is verzet. Schijnbaar hebben we er nog maanden last van (helaas geen grap). Moeten daar ook mee stoppen, voor altijd wintertijd.
Hoe voelt Max zich nu? Ben benieuwd. Zou zeggen BEA ga jij maar op dit podium staan, voor mij hoeft het niet.
Ik zag het niet, moest zelfs inzoomen om het te zien.
Wat een ..
Van je fouten moet je leren. Dat hebben ze gedaan.aveenhuysen schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Om de veligheid denken.............Lawson reed bijna 3 baancommissarisen overhoop. Noem ik nou niet echt velig...................
Dat deden ze onofficieel al...Tk55 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:44:
Echt jammer zeg.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Sja dan moet je stuur loslaten wil je daar uitkomen....
Palmer gaf ook al aan dat het prima met een dubbel gele vlag had gekund. Auto stond niet op een gekke plek. Maarja. Dit is al meer dan ik voor de race had gedacht, en zeker meer dan ik na een paar rondes had verwacht.MJHH93 schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Eens. Incompententie kan. Maar wij hebben niet alle beelden. Iedereen gaat er hier telkens maar van uit dat het een complot is.
manmanman
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als je me vtv had gevraagd om hiervoor te tekenen, had ik het ws gedaan.
Soms vraag ik me af of ik niet moet solliciteren bij de FIA. Skills heb je in ieder geval niet nodig. Wat een puinhoop, bijna elke race!
Onder het mom van veiligheid natuurlijk.JeroenTheStig schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:48:
[...]
WTF? Hier werd een VSC voor gedeployed?
Voor niet genoeg liften onder geel. Maar ik hoop het natuurlijk niet.soulcrusher schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:47:
[...]
Maar er is niks gebeurd, dus waarom zou hij een straf moeten krijgen?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
:strip_exif()/f/image/1NQLC0lcXS1f6XUC9DXfhkL0.jpg?f=fotoalbum_large)
OLLIE BEARMAN YOU BEAUTY!!!!!!! 🎉🥳🐻
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 26 oktober 2025
That's what you call an INCREDIBLE drive from our rookie 👊#HaasF1 #F1 #MexicoGP pic.twitter.com/YQYYzRVC1c
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgende race een VSC voor auto's op de parkeerplaats.
Zo'n beetje op het langzaamste stuk van de baan...
Alfa Novanta schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:48:
Wat heeft Redbull hier de plank misgeslagen zeg .. wtfff .. Maxico .. hij heeft hier 5!! keer gewonnen. En nu ligt ie als een krant... Dankzij Max nog bijna 2e maar natuuuurlijkk moest een VSC roet in het eten gooien. Wtfff ... Als Max dit nog weet om te draaien is het a la 2021 drama !!
manmanman
Nou inderdaad, VER P3 die sneller is op 37 rondes oude softs terwijl LEC op P2 met 40 rondes oude mediums VER maar net (met hulp van de VSC) buiten de deur kon houden.SomerenV schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:48:
Positief bekijken: Verstappen P3 had niemand aan zien komen denk ik.
Behoorlijk.Exocet schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:49:
Werd Norris uitgejouwd?
Volgend jaar kunnen ze weer PER toejuichen
Eerlijkheidshalve.. Aan het begin van de race had het ook verkeerd kunnen vallen voor Max...Woudloper schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 22:43:
Dit voelt zo niet eerlijk.... Snap de stewards echt niet vandaag.
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/0Mr2ALwfEbw5aelopvQMpDdf.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/PJORxVz4EAw1gdsW4Yn6xN8A.png?f=fotoalbum_large)