I.i.g. een van de weinigen die zich er druk om maakt;)masauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:47:
Ben ik de enige die die pet van max een schijtkleur vind?
Jamasauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:47:
ICE ICE Baby
Geen idee of je de enige bent, maar ik vind 'm wel gaafmasauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:47:
Nee daar ga ik mijn geld ook niet aan uitgeven. ook dat embleem wat op die petten geplakt is ziet er goedkoop uit. De Japanse petten waren wel ok.masauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:47:
Ik zou het doen!
Die japanse pet vond ik de mooiste dit seizoen!rammes schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:48:
[...]
Nee daar ga ik mijn geld ook niet aan uitgeven. ook dat embleem wat op die petten geplakt is ziet er goedkoop uit. De Japanse petten waren wel ok.
Heb nog gekeken maar nergens meer te krijgen..

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Norris 6de, Piastri 8steWaah schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:46:
[...]
Brazilie een regendans en hij staat daar al bijna gelijk. We hebben gezien hoe Norris het deed onder druk in de regen.... En piastri deed het volgens mij niet beter
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ja.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:46:
Martin Brundle: "That was a champions drive Max"
Norris: "Am I a joke to you?"

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
23Waah schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:49:
25 punten gepakt dit weekend tov Piastri. Das toch wel lekker hoor.
Rob
ICE ICE Baby
Ding ziet er smerig uit, alsof hij een winter onder een auto heeft gehangen en daarvoor paprika/oranjekleurig was.masauri schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:47:
En er komen nog 2 sprints aan. Als dit zo doorgaat hebben we iets episch.:DWaah schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:49:
25 punten gepakt dit weekend tov Piastri. Das toch wel lekker hoor.
Brundle: "Not just to me"StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:46:
Martin Brundle: "That was a champions drive Max"
Norris: "Am I a joke to you?"
Vaak bu'j te bang!
Maar ze moeten er wel voor werken
Het verschil tussen PIA en NOR is 14 punten. Die gaan elkaar nog wel van de baan rijden, met iedere race een grotere kans-tom-562 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:51:
Als dit een voorbode is voor de resterende races, dan heb ik er heeeeel veeel zin in
Kop of munt helpt wel via nr.1 wordt van MClarenStefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:52:
Mooie discussie net bij SkyF1/F1TV met Karun Chandok en Crofty: Zou Mclaren nu niet gewoon een coureur moeten aanwijzen op wie ze gaan focussen nu er toch weer een kans bestaat dat VER kan gaan winnen? Crofty zegt: "Maar wie ga je dan voorrang geven? Degene die nu nummer 1 staat, in dit geval PIA?" - Karun: "Maar ja, PIA is 22 seconde achter NOR gefinisht(!)". M.a.w. een dilemma dus voor Mclaren!
Zeker als Piastri het idee krijgt dat McLaren, Norris gaat voortrekken als hij achter Norris ligt.... Dan zal die helemaal met hand en tand moeten gaan vechten.ThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:52:
[...]
Het verschil tussen PIA en NOR is 14 punten. Die gaan elkaar nog wel van de baan rijden, met iedere race een grotere kans
Hij was oorspronkelijk papayaPalingDrone schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:50:
[...]
Ding ziet er smerig uit, alsof hij een winter onder een auto heeft gehangen en daarvoor paprika/oranjekleurig was.
We weten allemaal dat Zak voor NOR kiest, als het er op aan komt.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:52:
Mooie discussie net bij SkyF1/F1TV met Karun Chandok en Crofty: Zou Mclaren nu niet gewoon een coureur moeten aanwijzen op wie ze gaan focussen nu er toch weer een kans bestaat dat VER kan gaan winnen? Crofty zegt: "Maar wie ga je dan voorrang geven? Degene die nu nummer 1 staat, in dit geval PIA?" - Karun: "Maar ja, PIA is 22 seconde achter NOR gefinisht(!)". M.a.w. een dilemma dus voor Mclaren!
Ik ook het idee dat ze het nog eerder Max gunnen dan elkaar.ThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
We weten allemaal dat Zak voor NOR kiest, als het er op aan komt.
Dat moet gewoon het volkslied wordenStefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:52:
Kijken of 'dududududu, Max Verstappen' zo van de bingokaart kan.
maar dat zal die nog niet kunnen verkopen nu Piastri nog voor staat.... Dus zal die wachten tot Norris voorbij Piastri is. En dan zullen ze denk ik vrij snel voor Norris gaan kiezen.ThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
Al is de vraag of dat nu nog gaat uitmaken met de vorm van Max en de vorm van Piastri.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgens mij riep het publiek Lando, Lando voor ze weg werden gefilterd.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:52:
Kijken of 'dududududu, Max Verstappen' zo van de bingokaart kan.
Voor mijn kinderen is het dat al. Die zongen vandaag al niets anders.
Als iemand "du du du du" roept, schreeuwen zij "MAX VERSTAPPEN"
Laten ze het maar lekker op de baan uitvechtenThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:54:
[...]
Iets met "2 honden die vechten om een been" en Max gaat ermee heen

Nee hoor, jij kunt niet tellenWaah schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:51:
[...]
Dan kan de interviewer niet tellendie zei toch echt 25
Edit: verkeerd gelezen
[ Voor 3% gewijzigd door miicker op 19-10-2025 22:58 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb niet geteld.De interviewer zegt 25miicker schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:57:
[...]
Nee hoor, jij kunt niet tellenSprint race waren 8 punten, nu pakt hij er 15 op Piastri (Ver P1 = 25, Pia P5 = 10 punten). 15+8 = 23 punten.
Sowieso al omdat die dan terug zou zijn gekomen van een achterstand van 104 punten.dawg schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:56:
Maar stel dat Max het WDC toch nog binnen weet te slepen, dat zou wel echt epic zijn. Daar waar het Norris vorig seizoen niet lukte.
Maar goed, moet nog wel veel goed op zijn plaats vallen om dat voor elkaar te krijgen
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dit hebben ze geheel aan zichzelf te danken bij McLaren.StefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:52:
Al dat gepruts bij de coureurs en het team. Het had nooit zover mogen komen. En nu ze hun enorme voordeel in snelheid kwijt lijken te zijn, zitten ze hiermee. Want geen van beide coureurs gaat een no.2 rol accepteren. Dat is wel duidelijk. Maar als ze het niet doen, dan kan Max er zomaar met de prijs ervandoor gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik zag het, ik kan blijkbaar niet lezenWaah schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:58:
[...]
Ik heb niet geteld.De interviewer zegt 25ik was de lui om te tellen
Kunnen we allebei iets nietmiicker schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Ik zag het, ik kan blijkbaar niet lezenHeb al een edit toegevoegd

:gifsicle():strip_exif()/f/image/flJDdsziaQwC4ZpbeA1FGsgO.gif?f=user_large)
Precies, 1 van de twee kan makkelijk kampioen worden, als ze elkaar zouden helpen en dat gaat echt niet gebeuren. Ik denk overigens dat beide mannen eerder denken: als ik geen kampioen wordt, dan jij ook niet. Dus dat is alleen maar gunstig voor Verstappen.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Dit hebben ze geheel aan zichzelf te danken bij McLaren.
Al dat gepruts bij de coureurs en het team. Het had nooit zover mogen komen. En nu ze hun enorme voordeel in snelheid kwijt lijken te zijn, zitten ze hiermee. Want geen van beide coureurs gaat een no.2 rol accepteren. Dat is wel duidelijk. Maar als ze het niet doen, dan kan Max er zomaar met de prijs ervandoor gaan.
VER heeft ervaring met WDC winnen, en de druk daarvan. Van NOR weten we dat hij omvalt onder druk, en PIA bakt er de laatste races ook vrij weinig van. Als LEC de volgende races ook weer sterk is, kan het nog wel eens gaan lukken.Blik1984 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:58:
[...]
Sowieso al omdat die dan terug zou zijn gekomen van een achterstand van 104 punten.
Maar goed, moet nog wel veel goed op zijn plaats vallen om dat voor elkaar te krijgen
mijn mening? ook al kiezen ze voor een 1st/2nd driver, dan nog gaan ze Max niet tegenhouden. Je moet er namelijk wel voor zitten dan... En dat zitten ze de laatste races gewoonweg niet.DaniëlWW2 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:59:
[...]
Dit hebben ze geheel aan zichzelf te danken bij McLaren.
Max is gewoon de betere coureur. Dat hebben we gezien in de quali hier. Toen de baan goed was, scheelde het hondersten... (sprint quali). Toen de baan lastiger was (main quali) scheelde het 3 tiende.... en had Max maar 1 ronde nodig.
Het is Max ... waarom twijfelen we er überhaupt nog aan?Jorah_Newstone schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:50:
En er komen nog 2 sprints aan. Als dit zo doorgaat hebben we iets episch.:D
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Na Grand Prix in Zandvoort bedroeg voorsprong Piastri op Verstappen nog 104 punten.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 19 oktober 2025
Nu, vier races later, zijn dat er nog maar 40.
Norris volgt op 14 punten van Piastri. #F1
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Het is inderdaad mooi dat McLaren nu niet alleen Verstappen als rivaal heeft voor de GP winst, maar ook soms vanuit Ferrari of Mercedes. Zolang Ferrari of Mercedes af en toe Max (die er dan voor moet liggen) kan splitsen met McLaren, maakt Verstappen echt wel een kans. Het beloven nog hele spannende races te worden, al zal het lastig worden voor Verstappen.ThomasG schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:00:
[...]
VER heeft ervaring met WDC winnen, en de druk daarvan. Van NOR weten we dat hij omvalt onder druk, en PIA bakt er de laatste races ook vrij weinig van. Als LEC de volgende races ook weer sterk is, kan het nog wel eens gaan lukken.
JA-tom-562 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:51:
Als dit een voorbode is voor de resterende races, dan heb ik er heeeeel veeel zin in

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hier is de twijfel weg. in 4 races 64 punten dichterbij gekomen.Alfa Novanta schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:02:
[...]
Het is Max ... waarom twijfelen we er überhaupt nog aan?
Nog 5 races te gaan EN 2 sprints.
Op dit tempo zit die er over 4 races bijna een racewin voor
EDIT:
ohja, laatste 5 races was 2x 2e en 3x 1e. En we weten van Max dat die altijd maximaliseert.
[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 19-10-2025 23:04 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Nevermind, ik zit verkeerd te tellen.
[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 19-10-2025 23:06 ]
Verstappen in deze vorm is bijna niet te verslaan. En de McLaren coureurs staan onder MAXimale druk.
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Sinned123 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:55:
Ik ook het idee dat ze het nog eerder Max gunnen dan elkaar.

ik zeg niks
Here you godawg schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:00:
Trouwens mooie iRacing pose van Max toen hij uit de auto stapte.
ps.
Doet ie vaker
:strip_exif()/f/image/vhJhBSsF8atZDrcB4oon0dPG.jpg?f=fotoalbum_large)
TheBrut3 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:05:
Volgens mij kunnen er officieel ook nog maar 3 coureurs kampioen worden. Na vandaag doet Russell niet meer mee.
anyway
mooi verwoordLekker Ventje schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 22:55:
Hoe gaat Piastri hier uitkomen? Het is duidelijk dat een eerste rijder aanwijzen zinloos is. Piastri staat eerste maar levert niet en Norris doet het veel beter maar staat nog achter Piastri. En ondertussen geeft Max beiden rijles.
Die hoorns moeten dichter bij elkaar, en die zonnebril moet afStefanVerkerk schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:00:
Moest ome Ben het bijna met een oog minder doen. Och wat jammer nou.
[Afbeelding]
T-max weer wat dichter bij de papaya-Jeepdawg schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:07:
Ik ben wel echt blij nu. Ik had een half jaar geleden dit niet gedacht, dat Max toch nog de spanning terug zou brengen.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nee, het mooiste hebben we al gehad.Inspired schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:04:
Max gaat dit pakken. Nog even en hij heeft het in eigen hand. Als RB de auto goed kan krijgen elk weekend gaat dit gewoon gebeuren. Dit gaat mooier zijn dan 2021. Nou ja, bijna mooier.
Mijn boefje is liev!
Was zwanger. Paar weken terug bevallen.
Hoeveel races had Max er nodig in 2022 om die 46 in te halen? 3..SomerenV schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:11:
Hier nog een leuk feitje:
[Afbeelding]
Een gat van 100+ punten dichtrijden zou echt ongekend zijn.
Zo snel gaat het niet hoor, zelfs niet bij F1 presentatoren.
Precies, dan was het wel heel erg paars paars paars in alle drie de secto..trimesters!TheBrut3 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:16:
[...]
Het droomscenario voor mij is weer zo'n weergaloze regenrace op Brazilië. Afgelopen week terug zitten kijken vanuit het perspectief van Max, hij was toen zoveel sneller dan de rest, dat het niet grappig meer was. Piastri was kleurloos.
ps verstappen weet dit seizoen nog niet wat een derde plek is
Ik had echt in mn hoofd dat ze er een tijdje uit heeft gelegen vanwege haar zwangerschap en ze een paar weken terug bevallen is. Geen idee met wie ik haar verwar danTheBrut3 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:16:
[...]
psst de sprintrace van china..Peter F schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:18:
poeh , 3 van de laatste 5 wedstrijden gewonnen. En nog 2 keer tweede worden ook.
ps verstappen weet dit seizoen nog niet wat een derde plek is
:strip_exif()/f/image/lWS8jodOexVU6mJxWiBYGStS.png?f=user_large)
het team dus niet een van de drivers (gelukkig)
Dit meldt Chris Medland (F1 journalist) op X. Hij geeft aan dat als er een straf volgt, dit meestal geen sportieve straf is. Ben benieuwd...
Bron: https://x.com/chrismedlandf1/status/1980021138664120462?s=46 (weet niet hoe ik een tweet moet insluiten eerlijk gezegd

Einde van het jaar komt er weer aan, dus er moet geld worden ingezameld voor het diner van de stewards.
Het heeft weinig met vorm te maken. Verstappen was altijd al een hele goede coureur en heeft nu het geluk dat het team onder leiding van Mekkies nu wel updates heeft gevonden die werken. Daardoor doet Verstappen weer mee terwijl het voor de zomerstop niet best was en hij mee reed voor p4 t/m p10.Joris748 schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:05:
Verstappen got under their skin.
Verstappen in deze vorm is bijna niet te verslaan. En de McLaren coureurs staan onder MAXimale druk.
Edit; Alleen Amerikanen en Britten kunnen meedoen begrijp ik. £25/$34 per ticket.
[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 19-10-2025 23:43 ]
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ja, ongelooflijk toch. Bij de bookmakers is Max inmiddels favoriet voor het kampoenschap.

Mijn boefje is liev!
Of is MCL sinds de zomerstop aan het sandbaggen?
[ Voor 22% gewijzigd door Mawlana op 20-10-2025 00:02 ]
Krijgt Daniil Kvyat toch nog zijn comeback?Mawlana schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 00:01:
MCL moet maar eens een paar torpedo's gaan regelen...
Mclarens zijn erg slecht in las vegas. Ik denk dat het verschil zal maken. Maxico wint die makkelijk.Major_ton schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:02:
64 punten ingelopen in 4 races + 1 sprintrace. Nog 5 races en 2 sprintraces te gaan met 40 punten achterstand. Op basis van deze statistieken moet Max het makkelijk winnen. De realiteit is anders, maar het geeft toch een sprankeltje hoop.
🇳🇱 104 pts
🇮🇹 94 pts
🇦🇿 69 pts
🇸🇬 63 pts
🇺🇸 40 pts
Five races and two sprints to go...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Men gaf aan dat hij het niet meer in eigen had had. Dat klopt, maar dat scheelt niet veel meer.G_Dragon schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 00:28:
Max's points deficit to Piastri:
🇳🇱 104 pts
🇮🇹 94 pts
🇦🇿 69 pts
🇸🇬 63 pts
🇺🇸 40 pt
Five races and two sprints to go...
als hij eerste wordt overal en piastri 2de dan met de sprint erbij komt hij op 37 punten.
Als Piastri dus nog een keer 3de zou worden , dan wint verstappen op meeste overwinningen.
Ik weet niet of ik een 2de 2021 nog aan kan, maar als ik de opinie zo hoor dan staan ze nu allemaal achter verstappen.
Jij hebt niet zo goed opgelet denk ik.Miki schreef op zondag 19 oktober 2025 @ 23:32:
[...]
Het heeft weinig met vorm te maken. Verstappen was altijd al een hele goede coureur en heeft nu het geluk dat het team onder leiding van Mekkies nu wel updates heeft gevonden die werken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |