[F1 2025] Race 19 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste
Acties:
  • 71.156 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Inspired schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 22:42:
[...]

Denk het niet. Een herhaling van de start gaat nog steeds voor actie op de baan.. :/
Welke actie op de baan? Een auto in de grindbak die vervolgens weg rijdt?

Als in: ze waren toch al te laat, who cares. Dan kan een replay later net zo goed. Live viel er op dat moment niet meer veel te zien in ieder geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Inspired schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 22:42:
[...]

Denk het niet. Een herhaling van de start gaat nog steeds voor actie op de baan.. :/
Nou, de regie was echt VEEEEEELLLL beter dan de afgelopen 5 races.
Had er het nog over met een collega dat alle acties (ook veel achterin) getoond werden.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 08:54
Lando wil liever op easy mode :+ zoals het begin van het jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 10:06
Waah schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 22:54:
[...]

Lando wil liever op easy mode :+ zoals het begin van het jaar
Volgens mij viel dat ook toen tegen? Allemaal foutjes hier en daar. Zowel in Q als race.

Moet ik wel oprecht zeggen dat Norris de laatste races volgens mij geen echte foutjes gemaakt heeft? Onhandig met inhalen gisteren, sure. Maar niet zoals begin van het seizoen lockups tijdens Q of race (onder druk). En was het niet Spa waar die op Piastri aan het jagen was en wel sneller was, maar zo ongeveer om de ronde met een lockup / foutje tijd verloor en die weer zo ongeveer opnieuw kon beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 08:54
RobertMe schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 23:02:
[...]

Volgens mij viel dat ook toen tegen? Allemaal foutjes hier en daar. Zowel in Q als race.

Moet ik wel oprecht zeggen dat Norris de laatste races volgens mij geen echte foutjes gemaakt heeft? Onhandig met inhalen gisteren, sure. Maar niet zoals begin van het seizoen lockups tijdens Q of race (onder druk). En was het niet Spa waar die op Piastri aan het jagen was en wel sneller was, maar zo ongeveer om de ronde met een lockup / foutje tijd verloor en die weer zo ongeveer opnieuw kon beginnen?
Nee wat dat betreft heeft die nu wel het beter voor elkaar. Maar de druk ligt er nog niet echt op. Hij weet dat Piastri de vorm nu niet heeft. Maar Max komt nu wel dichterbij....

Aan de andere kant: hoeveel rondes had die gisteren nodig om een vlag te krijgen voor track limits?
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord