VER heeft toch een behoorlijk deel van het gat dichtgereden op RUS. Nog maar 3.3 sec achterstand nu.
Papaya verwarring dit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kee..NOR naar binnen, nu wordt het interessant
Dan gaat Max het moeilijk krijgen met oudere bandjes. 🫣
Hahahaha nu begint het gegoochel weer bij MCL
Mijn boefje is liev!
Rondetijden voor ronde 25
1 | NOR | 1:37.153 |
2 | PIA | 1:36.701 |
3 | RUS | 1:43.178 |
4 | VER | 1:35.870 |
Denk dat max zn banden oprookt en hoopt op een SC laatste paar rondes..
Signature
2.1Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:35:
[...]
Behalve dan de vorige twee races waarbij het telkens bij Norris fout ging en niet bij Piastri.
Wat een gekkigheid bij McLaren. Neem gewoon een beslissing!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja hoor.Giem schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:47:
Mag die McLaren zo de baan op met een kapotte vleugel?
Ferrari is Max lekker aan het helpen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zou gewoon doorrijden als ik HAD was. Honda moet het maar eens fixen.
McLaren kan dus gewoon geen tweede pitstop doen.
Russel is gelijk weer aan het uitlopen.
Vandaag simpel weg de snelste man
Wat?LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:48:
Het ligt er ZO DIK bovenop
Ze kunnen het dus wel
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ze zijn nerveus bij McLaren en niet zo'n beetje ook.
Ik zou het doen!
"Norris give position back to Piastri, because of the bad pitsstop"
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hahaha… nog meer olie op het McLaren vuurtje…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Weer eens geïllustreerd waarom niemand de tweede pitstop wil doen bij MCL

Ik vind het verschil na de start veel groter?d-vine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:48:
Hopelijk krijgen we in de tweede helft nog wel een safety car. Want anders blijft het zo.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Pak um Verstappen, win de race!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rondetijden voor ronde 27
1 | RUS | 1:35.676 |
2 | VER | 1:36.002 |
3 | NOR | 1:51.946 |
4 | PIA | 1:42.830 |
6 | ANT | 1:35.303 |
Winnaar ook als er niks bijzonders gebeurt en ik heb het gevoel dat er niks bijzonders gaat gebeurend-vine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:48:
Gaat soepel bij McLaren
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat is niet het F1 team. Ferrari in WEC is bijvoorbeeld hardstikke goed.
Wat een totale onzin.LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:49:
[...]
Dat Mclaren er alles aan doet om NOR te helpen PIA te verslaan.
McLaren kan de schijn ook echt niet wegnemen op deze manier...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wow, een inhaalactie, je verwacht het niet in de auto sport.
Met de reclame van max zijn winst die ferrari er zelf mee gemaakt heeft ? 💀DaniëlWW2 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:50:
[...]
Dat is niet het F1 team. Ferrari in WEC is bijvoorbeeld hardstikke goed.
Vlokkenfeest ftw

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Voelt een beetje als Monaco at night zo.... Hopelijk zit er wat venijn in de staart.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Norris niet de vleugel hoefde te wisselen. Ding hangt er steeds minder jovel bij
Haha! Die Alonso over het inpluggen van de radio.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Hahaha… Alonso… hoogtepunt van deze race die boordradio.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Wat een slaapverwekkende race zeg, de board radio van Alonso was het hoogtepunt tot nu toe...
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Iemand moet voor de SC zorgen.squashedraven schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:51:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom Norris niet de vleugel hoefde te wisselen. Ding hangt er steeds minder jovel bij
Aardige pace van VER nu. Houd Russell bij op oudere banden
[ Voor 4% gewijzigd door d0s op 05-10-2025 14:53 ]
Tot nu toe ja, lol!PatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:52:
Hahaha… Alonso… hoogtepunt van deze race die boordradio.
Niet om het 1 of ander, maar Max blijft nu prima in het spoor van RUS. Tenzij hij (RUS) nu aan het managen is.
We zijn nu dus pas halverwege de race. Lap 31 van de 62.
Ik denk dat iedereen wel vervelend is door het warme weer/klimaat. Sommige beschrijven dit als brutal, dus denk dat je daardoor nog moe'er en slechte humeur hebt dan normaal.
Dacht dat het namelijk best normaal was om elke ronde de tijd te geven?
Normaliter duurt dat nog eventjes
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Jahaaa, als je me dat elke ronde gaat vertellen trek ik de stekker er uit.StefanVerkerk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Ik zou het doen!
Uit de race? Dat wil ik zien!rammes schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Jahaaa, als je me dat elke ronde gaat vertellen trek ik de stekker er uit.
Uit de WAN-poort hoop ik.rammes schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Meld je beter aan race control, aka de mods, 😂🤡rammes schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
Het zou wel het lijden van de kijkers verhelpen...
En water is nat, de aarde is rond en vuur is warm...Exocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:54:
Tsunoda wel weer erg slecht dit weekend
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Bedoel je dat je dit jammer vindt of dat het voelt alsof het lang duurt?StefanVerkerk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Ik ga maar Engels voetbal ernaast opzetten zometeen. Heb toch maar verlengd met ViaPlay.
Je kan maar 1 ronde halverwege de race zijn. Hij kan het dus maar 1x per race vertellen.rammes schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:54:
[...]
HUL en BEA de enigen binnen DRS waar je hier toch niets aan hebt.
"When you grow up your heart dies"
Hopen we nog op een safety car door een schuivertje in de muur van iemand?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik laat het volledig aan jouw interpretatie over. Maar ik hoop nog wel op wat actie...HollowGamer schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
[...]
Bedoel je dat je dit jammer vindt of dat het voelt alsof het lang duurt?
Er werd geen tijd gegeven, maar hoeveel rondes ALO nog moest.HollowGamer schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:53:
Ik denk dat iedereen wel vervelend is door het warme weer/klimaat. Sommige beschrijven dit als brutal, dus denk dat je daardoor nog moe'er en slechte humeur hebt dan normaal.
Dacht dat het namelijk best normaal was om elke ronde de tijd te geven?
Een radiobericht betekent dat er iets aan de hand is, of op zijn minst dat er iets nuttigs gemeld wordt. Anders wordt je alleen maar nutteloos afgeleid van het racen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat Alonso daar inderdaad niet op zit te wachten.
Yes pleaseMajor_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
“Je bent geen echte fan als je op schuivers van anderen hoopt”Major_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
per aspera ad astra
Ligt niet aan hem,is geen pannenkoek.Exocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:54:
Tsunoda wel weer erg slecht dit weekend
Zet hem terug in een RacingBull en hij rijd zo mee in de top 10.
Max begint George binnen te hengelen. Heel langzaam.
Ja maar wie.. het is nu een beetje eentonig, gebeurd niet veelMajor_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
Waar is Latifi als je 'm nodig hebtMajor_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
Ligt eraan voor wie het positief uit komtMajor_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Grappig dat we weinig vrouwen van coureurs in beeld krijgen. Kennelijk geld dat alleen bij een spannende race.Major_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
Edit: geen vrouwen, wel families nu.
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 05-10-2025 14:58 ]
Deze race is zoooooo saaaaai.Major_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:56:
Dus doe maar!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Misschien z'n radio niet aan?
Ah, nog een kandidaat voor de SC.
Ze zitten op Sky te geinen dat ie geen andree banden krijgt van papa vanwege budget-cuts
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |