www.google.nl
Snelste tijd in Q2Drials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:47:
Als het zo blijft Max 4e? Waarom staat Max bovenaan aan bij de mensen zonder tijd??
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Anyway. Dad zou positief zijn als er geen tijden meer worden neergezet lijkt me.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ze hadden gewoon een hele race kunnen rijden in deze tijdd-vine schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:44:
"even" de kwalificatie kijken

Nu oppassen met Hadjar, Lawson en Sainz voor hem. Ik zou pas vanaf bocht 3 gaan inhalen als ik Max was.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Het zijn 2 circuits met langzame bochten… niet te vroeg juichen.Miki schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:47:
Ik vind het wel gaaf om te zien dat Verstappen weer kan aansluiten bij de MacLarens maar ik ben wel benieuwd wat ze gevonden hebben. Van kansloos rondrijden naar weer goed aanhaken in een paar maanden tijd is wel bijzonder.
Mijn boefje is liev!
Was nog vrij laat op de baan, net als Tsunoda. Dus die pakte echt op het allerlaatste de snelste tijd en Tsunoda glipte nog binnen bij Q2.VidaR-9 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:50:
Was Max snelste in Q2? Ik dacht derde. Maar zit half te dutten 🤓
Anyway. Dad zou positief zijn als er geen tijden meer worden neergezet lijkt me.

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-09-2025 15:52 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Schumacher Monaco’tjeDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:51:
Sainz zou nu als eerste moeten gaan en "per ongeluk" even van de baan gaan.
Alleen dan niet zo opzichtig dat er een penalty komt
Mijn boefje is liev!
Rode vlag in 3...2...1...Aardappelbakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:53:
Het waait nu echt hard. De prullenbakken waaien weg
Zijn de commentatoren alles aan het opnaaien? Het is zo droog als iets hierMikeyMan schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:52:
Inters eronder maar?
Ligt eraan hoeveel mensen er nu nog een tijd zetten.JB schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:53:
PIA moet spullen vervangen… waar gaat hij normaliter starten?
P9JB schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:53:
Op tv is regen te zienAardappelbakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:54:
[...]
Zijn de commentatoren alles aan het opnaaien? Het is zo droog als iets hier
[ Voor 8% gewijzigd door SomerenV op 20-09-2025 15:55 ]
Op de TV beelden zien we toch aardig regen hoorAardappelbakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:54:
[...]
Hangt er vanaf of ze van alles een exemplaar met dezelfde specs hebben. Zo ja p10 en anders pitstraat.JB schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:53:
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Baan zoveel mogelijk droog gereden?Exocet schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:54:
Waarom gaat Max zo laat?
Dat wordt heel moeilijk
Op tv is regen te zien.Aardappelbakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:54:
[...]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
---RAWE CEEK!!!---
⏩ PVOutput☀️
---RAWE CEEK!!!---
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
⏩ PVOutput☀️
Elect a clown, expect a circus.
Maar Norris gooit het ook gewoon weg. Hier had je gewoon naar voren moeten komen en P7 met Piastri P9...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
[ Voor 13% gewijzigd door WhatsappHack op 20-09-2025 16:00 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dat was close...Het Peertje schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:52:
Ik voorspel dat Norris hem ook in de muur zet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wauw wauw wauw...
Wat laat die gast dit jaar zien hoe ongelooflijk goed hij is.
Beste auto dat welmikkelnl schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:00:
Heeft Zack al geroepen dat MCL de beste driver lineup heeft?
Het wordt toch gewoon wederom duidelijk? Als een van hun WDC wordt, is het gewoon omdat de auto goed was. Prutsers.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:00:
Max ging echt even los.![]()
Maar Norris gooit het ook gewoon weg. Hier had je gewoon naar voren moeten komen en P7 met Piastri P9...
Mijn boefje is liev!
Gelukt!Holk schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 14:53:
Met die rugwind bocht 4 in gaan we vandaag 16:00 uur nog wel halen
3de rode vlag. Record is 5, die gaat er aan vandaag (jinx!)
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Done. Eitjed-vine schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:31:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Tijd voor Max om weer eens een statistiek om zeep te helpen
[X]
2015 Champion - Lewis Hamilton
2016 Baku - Not on pole ❌
2016 Champion - Nico Rosberg
2017 Baku - Not on pole (Ret'd) ❌
2017 Champion - Lewis Hamilton
2018 Baku - Not on pole ❌
2018 Champion - Lewis Hamilton
2019 Baku - Not on pole ❌
2020 Champion - Lewis Hamilton
2021 Baku - Not on pole ❌
2021 Champion - Max Verstappen
2022 Baku - Not on pole ❌
2022 Champion - Max Verstappen
2023 Baku - Not on pole ❌
2023 Champion - Max Verstappen
2024 Baku - Not on pole ❌
2024 Champion - Max Verstappen
2025 Baku - ❓
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
En wat een hoop wagens tussen de McLarens en Max. Dat duurt zeker 5 rondjes voor ze achter Max zitten, als hij de kop kan houden morgen.
Ik zou Lawson promoten naar de Red Bull. Hij verdient een kans!jan390 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:00:
Brilliant van Max en Liam
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Alleen als hij de RB mee mag nemen.Mog schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:01:
[...]
Ik zou Lawson promoten naar de Red Bull. Hij verdient een kans!
Bedoel, ik heb m'n leaseauto ook wel eens meegenomen naar nieuwe WG.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 20-09-2025 16:02 ]
⏩ PVOutput☀️
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mooi om te zien dat er met al die variabelen toch 1 constante is: Max op P1
Goed, deze kunnen we dus ook afvinkend-vine schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 13:31:(...)
Tijd voor Max om weer eens een statistiek om zeep te helpen
[X]
2025 Baku - ❓

Maar het team is laatste 2 races achteruit gegaan. Max kan nu beginnen met inlopen. Het seizoen wordt zo erg spannend.
Dat was al een tijdje duidelijk. Maar Piastri is tenminste nog een veelal consistente coureur. Beetje zoals een Button die ook zijn kans greep in 2009. Norris kan het gewoon niet.JB schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:01:
[...]
Het wordt toch gewoon wederom duidelijk? Als een van hun WDC wordt, is het gewoon omdat de auto goed was. Prutsers.
Tijd voor een ontspannend badje
2025 Baku - ❓
Max heeft weer eens maling aan statistieken
Fixed:
2025 Baku - Max Verstappen
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zal een leuke top3 zijn.g0tanks schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:04:
Als er niets geks gebeurt morgen zal dit een makkelijke P1 worden voor Max, want Sainz en Lawson zullen wel een lekkere DRS-trein maken.
⏩ PVOutput☀️
McLaren sorteert vast voor op reverse grid.Chocoball schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:03:
Een 2 uur kwalificatierace is een beter format dan een reversed grid
⏩ PVOutput☀️
Wel een natte poes!Aardappelbakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:05:
En nu... Volle bak regen. Jammer!
Mijn boefje is liev!
Volgens mij staat Norris er nog prima bij in het WK. Zeggen dat die het niet kan vind ik wel erg kwalijk..DaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 16:04:
[...]
Dat was al een tijdje duidelijk. Maar Piastri is tenminste nog een veelal consistente coureur. Beetje zoals een Button die ook zijn kans greep in 2009. Norris kan het gewoon niet.
✌
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Prima rondje van Max, maar ik had het Sainz ook gegund. Dat die tweede staat is helemaal prima. Ferrari zakt weer helemaal door het ijs. zoveelste bewijs dat ze het gewoon niet meer hebben welke coureurs ze ook aantrekken.
Hoop dat yuki er vol voor gaat en de mclarens het lastig maakt.
Dat kan toch helemaal niet
Dat zou betekenen dat Max de laatste 8 races allemaal moet winnen en Piastri moet in alle races 4e of lager eindigen. En dan is er Norris nog....
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |