Ja die tijden gaan niet meer verbeteren op deze manier
Fun fact:
Een regendans zoals in bepaalde culturen werd / wordt gedaan werkt altijd omdat er door gedanst werd / wordt totdat het ging / gaat regenen. Ook al duurt het dagen, weken, etc
Een regendans zoals in bepaalde culturen werd / wordt gedaan werkt altijd omdat er door gedanst werd / wordt totdat het ging / gaat regenen. Ook al duurt het dagen, weken, etc
Zoals het nu loopt kun je het avondeten alvast gaan voorbereidenmir4dor schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:27:
Ik heb al gestofzuigd, broodje gesmeerd, koffie gemaakt , toilet schoongemaakt. Best handig zo een quali. Wat zal ik nu eens gaan doen
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Nu heeeeele kleine druppeltjes, maar dat stelt echt niks voor
Het is 11 jaar geleden dat Williams een pole haalde met Massa in Oostenrijk.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De Leclerc special op Baku
Letterlijk dit gedaan zojuist, maar zo'n pannenkoekenbeslagje is ook zo gemaaktKilljoy schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:29:
[...]
Zoals het nu loopt kun je het avondeten alvast gaan voorbereiden
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - RED FLAG INFRINGEMENT
20 Sept 2025, 15:30:07
Wel met bloem, melk en ei he? Niet zo'n kant en klaar flesje...Melkunie schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:30:
[...]
Letterlijk dit gedaan zojuist, maar zo'n pannenkoekenbeslagje is ook zo gemaakt

Ik denk dat met al die wind en dat beetje regen, de baan niet bepaald beter is.
Kan alsnog op niks uitlopen omdat de baan te weinig grip heeft.
Kan alsnog op niks uitlopen omdat de baan te weinig grip heeft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik hoop niet dat de organisatie wacht op een weersverbetering ofzo.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Kom op, groene vlag already
Dan nog, blijft altijd wel ergens een verraderlijk glad stukje wegdekQuad schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:33:
Ik hoop niet dat de organisatie wacht op een weersverbetering ofzo.
De baan lijkt nu groen te zijn, maar de tijd loopt niet...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Q3 WILL RESUME AT 15:37
20 Sept 2025, 15:33:32
20 Sept 2025, 15:33:32
Allicht!SomerenV schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:32:
[...]
Wel met bloem, melk en ei he? Niet zo'n kant en klaar flesje...
Precies drie eieren, ongeveer 750ml volle melk en ongeveer 300 gram bloem. Keurig grofweg afgewogen en alles

Terecht, had hij anders met 320 km/uur driftend die pit straat in moeten glijden?😂StefanVerkerk schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:30:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - RED FLAG INFRINGEMENT
Maar wat een vermakelijke kwali dit 👌 kan nog alle kanten op!
(En maar goed dat we geen drankspelletje met shotjes nemen zijn bij elke gele of rode vlag, had ik de komende 2 dagen KO gelegen inmiddels 😆)
Dat is elke keer, dan komt de start vervolgens nog weer ergens daarnaDaniëlWW2 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:34:
De baan lijkt nu groen te zijn, maar de tijd loopt niet...
Nou, wie zal de volgende zijn die rood veroorzaakt
Jij snapt het! Smakelijk eten straksMelkunie schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:34:
[...]
Allicht!
Precies drie eieren, ongeveer 750ml volle melk en ongeveer 300 gram bloem. Keurig grofweg afgewogen en alles
De wind wordt forser en forser. Met name rukwinden
Stroll zit er niet meer inkrietjur schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:35:
Nou, wie zal de volgende zijn die rood veroorzaakt
Durf mn bad nog niet aan te zetten iig.
Kunnen nog wel 2 vlaggen komen, makkelijk....
Kunnen nog wel 2 vlaggen komen, makkelijk....
Ik werd wel een beetje verdrietig van de marshals achter het hek bij die crash van leclerc. Ik zag geloof ik 2 of 3 telefoons door het hek heen gaan...
Volgens mij zou dat op Zandvoort mijn laatste dag als marshal betekenen...
Volgens mij zou dat op Zandvoort mijn laatste dag als marshal betekenen...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Te langzaamDrials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:37:
Hoe is Hamilton eruit gegaan? Gemist helaas..
Zoals gebruikelijk als het hem niet lukt: te traag.Drials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:37:
Gaf gewoon te weinig gas!Drials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:37:
Mijn boefje is liev!
Niet snel genoeg.Drials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:37:
Niet hard genoeg gereden in Q2Drials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:37:
Gewoon te langzaam, geen bijzondere oorzaakDrials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:37:
Hopen dat RB de juiste keuze maakt met mediums.
Wel balen voor Ferrari. De VT gingen best goed, zaten er goed bij. En dan is zo'n Q enorm teleurstellend.
⏩ PVOutput☀️
Zou 2 rondes mogelijk zijn? Medium-pit-rood?
Staan wel gezellig bij elkaar morgenQuad schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:38:
Wel balen voor Ferrari. De VT gingen best goed, zaten er goed bij. En dan is zo'n Q enorm teleurstellend.
Piastri
Jeeeeeetje mina. Nou, ik kan dus niet eens afkijken.
FVCK!!!
---RAWE CEEK!!!---
Bizarre taferelen zeg
Elect a clown, expect a circus.
We hadden een vlaggen-bingokaart moeten hebben
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Jeeeeeezus
I served in a company of heroes.
Man, waarom zo snel rood nu. PIA was de laatste auto....
Ze vallen als vliegen, zeg.
Dit is wel een rookie error van Piastri.
Dit is wel een rookie error van Piastri.
[ Voor 44% gewijzigd door gambieter op 20-09-2025 15:42 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Poah die is er hard af gegaan.
⏩ PVOutput☀️
Wat is het weer voor morgen? En kun je ergens wedden op aantal vlaggen/safety cars?
Misschien ziet race control ook graag Sainz op poleMC_Sparkles schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:41:
En nu is het wel rode vlag net voordat Max zijn ronde zet...
Zo te zien was rood de juiste keuze.
Dit is wel belangrijk voor het kampioenschap!
Nu rood er onder en gelijk in de rij gaan staan, kan zomaar zijn dat sommigen hun rondje niet kunnen doen.
Dit is wel belangrijk voor het kampioenschap!
Nu rood er onder en gelijk in de rij gaan staan, kan zomaar zijn dat sommigen hun rondje niet kunnen doen.
Stop maar met hier racen… dit is gewoon een loterij…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Omdat PIAMC_Sparkles schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:41:
Mijn boefje is liev!
"Gaan ze Norris nu ook vragen eraf te gaan"
Maak niet uit. Rood geld voor de hele track.PWM schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:42:
Waarom rood als er een rijder 3 seconden voor de finish rijdt en er achter het ongeluk niemand zit.
In de herhaling goed te zien, van heel veel kmh naar 0 in 1 klap.
⏩ PVOutput☀️
Ik verwacht nu ook Papaya rules hoor.
De rest kan prima nog een tijd zetten zo toch
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Ik neem aan dat Sainz zometeen ook even een bochtje mist? Pole verzekerd!
De baan gaat naar links.Holk schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:42:
Echt, waarom insturen? Met die snelheid had hij rechtdoor moeten gaan
Daar hadden ze dus prima op kunnen wachten om de 4 rijders over de lijn te laten gaan. Het is geen race waar continu mensen van achter komen.Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:43:
[...]
Maak niet uit. Rood geld voor de hele track.
Gaat lekker zo pfff.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Tenzij er weer eentje afgaatVidaR-9 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:43:
De rest kan prima nog een tijd zetten zo toch
Opmerkelijk dat Piastri dus wel door mocht, maar nu vlaggen ze gelijk af... Dat krijg je ervan FIA, gewoon gelijk die rode vlag uit als er wat is of altijd wachten.
Punt is meer dat bij eerdere rode vlaggen in ieder geval even gewacht werd omdat er mensen aan het eind van hun rondje waren. Ik denk dat het verschil was dat dit de zwaarste crash was, waarbij blijkbaar ook sensoren voor de medical car af gingen, dan lijkt me z.s.m. rood wel te begrijpen.Jorah_Newstone schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:43:
[...]
Maak niet uit. Rood geld voor de hele track.
Nu zijn ze wakker. Eerder hadden ze nog koffie nodig.TheBrut3 schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:44:
Opmerkelijk dat Piastri dus wel door mocht, maar nu vlaggen ze gelijk af... Dat krijg je ervan FIA, gewoon gelijk die rode vlag uit als er wat is of altijd wachten.
Nee al een paar keer enorm zitten uitstellen en twijfelen met rood.. en nu wisten ze niet hoe snel het rood moest worden..dglavimans schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:42:
Want dat rood kon niet 3 seconde later
Is de taxi voor Piastri richting de pits.Aardappelbakker schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:41:
Medical car deployed
Medical car was ook deployed, en die mag alleen bij rood de baan op. Ik gok daarom.PWM schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:43:
[...]
Daar hadden ze dus prima op kunnen wachten om de 4 rijders over de lijn te laten gaan. Het is geen race waar continu mensen van achter komen.
I served in a company of heroes.
Meer dan 2 minuten echte tracktijd (geen outlaps) is wel een luxeproduct vandaag he?
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Dit was wel een zware crash.Giem schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:45:
[...]
Nee al een paar keer enorm zitten uitstellen en twijfelen met rood.. en nu wisten ze niet hoe snel het rood moest worden..
Max zal nu ook wel een penalty krijgen ivm de pit entry
Mijn boefje is liev!
Ik zou als Sainz zijnde gewoon even een run offje pakken. Een Rosbergje in Monaco
Nou inderdaad. Zo slecht dit.d-vine schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:44:
"even" de kwalificatie kijken
Ik vind het wel gaaf om te zien dat Verstappen weer kan aansluiten bij de MacLarens maar ik ben wel benieuwd wat ze gevonden hebben. Van kansloos rondrijden naar weer goed aanhaken in een paar maanden tijd is wel bijzonder.
Rood duurt even voordat deze geactiveerd wordt maar gezien de tijd tussen geel, situatie etc was het gewoon op tijd.
P1 in Q2Drials schreef op zaterdag 20 september 2025 @ 15:47:
Als het zo blijft Max 4e? Waarom staat Max bovenaan aan bij de mensen zonder tijd??
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |