Alleen Piastri en wellicht Leclerc hebben wat pit wat dat betreft, de rest speelt op veilig.Scorpio861 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:05:
Zo spannend zeg. Ik denk een oranje of een oranje auto...
Zonder max zit er geen geur of kleur aan in het deelnemersveld
Verwacht volgend jaar wel iets anders door de nieuwe regelsScorpio861 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:06:
[...]
Zoals elke week weer een deceptie.
Laatste seizoen abbo denk ik met dit saaie gedoe
Weet iemand wat de rondetijd is van Tsunoda t.o.v. wat Norris rijdt?
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Afgelopen ronde 1.09,8 voor Nor en 1.10,2 voor TsuLasmibalsingh schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:08:
Tsu op 10 laps oude mediums en Nor op 21 laps oude hards.
[ Voor 11% gewijzigd door Aardappelbakker op 29-06-2025 16:09 ]
1:09:899 vs 1:10:486Lasmibalsingh schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:08:
"When you grow up your heart dies"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nor is vast zijn bandjes aan het sparen en Pia is ze aan het opbranden.
Benieuwd waar Lawson gaat uitkomen met zijn 1 stop.
Die kreeg een kusje van AntonelliDutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
OW, ik dacht echt dat het 16:00 uur begon....
wat is er met VER gebeurd ?
Ik zou het doen!
Tegen die tijd kijken we alleen nog maar racesim ivm klimaat.Dido schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:07:
[...]
Dat zou wel echt briljant zijn. Als zij net zoveel beter wordt dan Max als Max beter bleek dan Jos hoeft er verder niemand meer me te doen tegen die tijd
Al die datacenters zijn dan beter voor het klimaat dan een V2 F1 wagen.
ICE ICE Baby
Kusje? Meer droog hard er achterin 🤣
ICE ICE Baby
Dat krijg je als iedereen banden moet managen.Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:10:
Bizar de gaten in de top 10.
Tot zo ver het verhaal dat het dit jaar heel dicht bij elkaar zit
Dat gat tussen HAM en RUS is wel bizar met 20s.
Kan iemand de nachtkaars even met een vlammenwerper opnieuw ontsteken?

Beetje standaard.geworden. Hooguit 2 die nog strijden voor meer punten, de rest rijdt op hun eigen eilandje.Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:10:
Als ik te veel details geef en zeg wat ik denk krijg ik een BAN
Ik zou het doen!
Bij de kwalificatie zat het hele veld binnen een seconde… het verschil tussen de teams is dus niet de absolute snelheid, maar hoe goed ze de bandenslijtage onder controle hebben.Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:10:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Happens to the best helaas. Ook Max heeft dit soort acties wel vaker gedaan, jammer maar dat zijn de kosten die je soms moet nemen als je niet geweldig kwalificeert.
Kunnen ze TSU niet gewoon een retire geven bij RBR?
Het resultaat wordt er niet slechter op.
ICE ICE Baby
Hoezo? Ik zou mij als VER maar zorgen maken om mijn stoeltje, TSU doet het toch echt een stuk beter. /sdjmuggs schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:16:
Kunnen ze TSU niet gewoon een retore geven bij RBR?
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/orOggK8vcsI7TGo9BeOc6EVW.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/tn63zCh1Q7TG7LtKyZ6XSkin.jpg?f=user_large)
En motorafstelling, hoeveel zijn ze bereid te vragen van alle onderdelen. Willen aan het eind niet onnodig nog motors of versnellingsbakken vervangen en straffen krijgen, of zo min mogelijk.PatrickC schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:14:
[...]
Bij de kwalificatie zat het hele veld binnen een seconde… het verschil tussen de teams is dus niet de absolute snelheid, maar hoe goed ze de bandenslijtage onder controle hebben.
Geweldige communicatie weer bij Ferrari. Allemachtig. KOLERE. HET WORDT STEEDS ERGER. LOL.
Best okay voor Ferrari’s WCC dit
Nou nou, het niveau daalt hard zonder VER op de baan 🤣
ICE ICE Baby
“I don’t want to stop”
“We don’t care, you’re driving our car”
“We don’t care, you’re driving our car”
HAM en zn pitmuur
Die had meteen na Norris moeten pitte.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nou volgens mij voelt Lewis hem ook ergens . ai ai ai.
Ik zou het doen!
Als HAM niet wilt stoppen, waarom blijft die niet gewoon rijden? Ze kunnen hem niet vam de baan trekken.
NOR > pit
Even compenseren voor hen die de tribunes al verlaten hebben.djmuggs schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:20:
[...]
Nou nou, het niveau daalt hard zonder VER op de baan 🤣
Oscar nu er meteen achteraan.
Omdat HAM wellicht snapt dat hij de bigger picture niet helemaal helder heeft en de pit wall vertrouwdMC_Sparkles schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:20:
Als HAM niet wilt stoppen, waarom blijft die niet gewoon rijden? Ze kunnen hem niet vam de baan trekken.
PIA > pit
Lewis and Ferrari… a match made in heaven… als die auto in 2026 niet vooraan rijdt, dan wordt het een kort huwelijk denk ik…
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zie hem net echt vlak achter Norris rijden, zelfs!StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:18:
[...]
Hoezo? Ik zou mij als VER maar zorgen maken om mijn stoeltje, TSU doet het toch echt een stuk beter. /s
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Norris moet winnen dussjaool schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:21:
Oscar nu er meteen achteraan.
Ja, dan zou ik mijn gouden kettingen inpakken en em peren.PatrickC schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:22:
Lewis and Ferrari… a match made in heaven… als die auto in 2026 niet vooraan rijdt, dan wordt het een kort huwelijk denk ik…
Ik zou het doen!
WTF Colapinto. Neem er nog eentje joh haha.
Daar hadden we dus bijna wat geks dat deze race nodig heeft.
TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 43 (COL) AND 81 (PIA) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
29 Jun 2025, 16:23:26, Lap 54
29 Jun 2025, 16:23:26, Lap 54
Dat is gewoon een zwarte vlag voor Colapinto
FIA STEWARDS: TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 43 (COL) AND 81 (PIA) UNDER INVESTIGATION - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
29 Jun 2025, 16:23:54, Lap 55
29 Jun 2025, 16:23:54, Lap 55
WTF, TSU ging netjes aan de kant, en COL denkt "dan ga ik er langs!" 
Daar had zijn team hem wel even voor mogen waarschuwen
Daar had zijn team hem wel even voor mogen waarschuwen

Zonder Verstappen is Red Bull echt het laatste team hè 
De goede tactieken hebben ze ook niet echt meer gelet op Tsunoda tot z’n fout.
De goede tactieken hebben ze ook niet echt meer gelet op Tsunoda tot z’n fout.
Komt een strafje aan voor Colopinto
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die kreeg even de Norris experience daar in het gras.
Lijkt alsof PIA in de dode hoek van COL zit. Hij trekt naar links zodra die t door heeft. Rookie mistake, maar wss wel een strafje waard. PIA komt iig goed weg.
McLaren had dit natuurlijk ook makkelijk kunnen voorkomen door Piastri 2 rondjes later te laten stoppen. Ze weten dat Piastri nu midden in het verkeer naar buiten komt.
Ik raad RBR er vanaf nu 1 aan per raceweekend.
ICE ICE Baby
Als ze Piastri nog langer lieten rijden, was dezelfde situatie ontstaan als bij de eerste stopts. Nu wordt het gat niet groter .... Behalve als Piastri zo gaat doen. Seconde kwijt en vuile banden.
Zelfs nu geen Piastri op de boordradio? Waar is de fighting spirit van de kampioen in spe?
Ik denk dat je echt niet ver van de waarheid af zit.TinusXIII schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:24:
Zonder Verstappen is Red Bull echt het laatste team hè
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Rondetijden voor ronde 55
1 | NOR | 1:09.357 |
2 | PIA | 1:08.558 |
3 | LEC | 1:08.970 |
4 | HAM | 1:08.757 |
Uitgevallen in lap1PatrickC schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:25:
Zelfs nu geen Piastri op de boordradio? Waar is de fighting spirit van de kampioen in spe?
De rookies zijn wel erg dom bezig vandaag.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 43 (COL) - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
29 Jun 2025, 16:26:00, Lap 57
Is TSU nog een rookie?gambieter schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:26:
De rookies zijn wel erg dom bezig vandaag.
Kap met trollen
[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2025 16:53 ]
ICE ICE Baby
Laatste team, zonder Verstappen.Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:26:
Hoe waardeloos is de Red Bull eigenlijk? Tsunoda in gevecht voor de laatste plaatsen
Heel erg mildStefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:26:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 43 (COL) - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
Rondetijden voor ronde 56
1 | NOR | 1:08.527 |
2 | PIA | 1:08.283 |
3 | LEC | 1:08.765 |
4 | HAM | 1:08.989 |
Die gaat voor FL puntje.mr thee schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:26:
Stroll op rood is ook wel bijzonder
/s
www.google.nl
Die gaat voor 1 punt voor de snelste ronde…want had die email niet gelezen aan het begin van het seizoen.mr thee schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:26:
Stroll op rood is ook wel bijzonder
Ik heb Lawson gekozen. Mag ook wel eens toch?
Max rijdt volgend jaar in het zilver.
En als die bij RBR blijft is het een wonder wat mij betreft.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Die mag je niet kiezen...djmuggs schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:27:
Ik zeg DoD voor ANT.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Kun je niet eens kiezen.
Die moet zijn tractor rijbewijs nog halen.StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:27:
Is TSU nog een rookie?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of in een amerikaanse bakuchiha tijntje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:28:
Max rijdt volgend jaar in het zilver.En als die bij RBR blijft is het een wonder wat mij betreft.
ICE ICE Baby
Rondetijden voor ronde 58
1 | NOR | 1:08.326 |
2 | PIA | 1:08.157 |
3 | LEC | 1:08.839 |
4 | HAM | 1:08.669 |
wat een gepruts vandaag zeg. De gemiddelde open lobby bij F1 2024 is er niets bij.
Hulkenberg driver of the day tot nu toe. Gewoon 11 plekken hoger en er zitten nog 2 voor die nog moeten stoppen (gok ik). Dus Hulkenberg gaat gewoon dik de punten in.
Alleen als Marko met pensioen gaat, anders blijft hij denk ik toch trouw aan red bull/Markouchiha tijntje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:28:
Max rijdt volgend jaar in het zilver.En als die bij RBR blijft is het een wonder wat mij betreft.
Want Merc doet het zo geweldig op 't moment...uchiha tijntje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:28:
Waarom? Hij wordt er nu uitgekegeld door eentje. Hier kan Red Bull niet veel aan doen.uchiha tijntje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:28:
Beter dan Red Bull Racing.Snowdog schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:29:
[...]
Want Merc doet het zo geweldig op 't moment...
PIA is nu flink aan het stampen. Die probeert nog bij NOR te komen.
Rondetijden voor ronde 59
1 | NOR | 1:08.435 |
2 | PIA | 1:07.924 |
die hoeven echt niet meer te stoppen hoorAardappelbakker schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:29:
Hulkenberg driver of the day tot nu toe. Gewoon 11 plekken hoger en er zitten nog 2 voor die nog moeten stoppen (gok ik). Dus Hulkenberg gaat gewoon dik de punten in.
Lawson was laatste in de Red Bull, rijdt nu op een vijfde plek.
Dat ding is echt niet te rijden lijkt het, zie nu ook Tsunoda
Dat ding is echt niet te rijden lijkt het, zie nu ook Tsunoda
Ik heb The Hulk gekozen
Kleine troost voor Max: Verstappen.com auto heeft zijn klasse gewonnen in de Spa 24h.
Red Pia wel binnen 10 laps?StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:29:
PIA is nu flink aan het stampen. Die probeert nog bij NOR te komen.
1 NOR 1:08.435 2 PIA 1:07.924

Kijk even naar de punten in het kampioenschap, dan zie je al snel een ander verhaal. Sure, de Mercs zijn soms snel, maar in general weinig beter dan de RB.
Strategisch wel. Dankzij een Merc een RBR uit de raceSnowdog schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:29:
[...]
Want Merc doet het zo geweldig op 't moment...
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Nu op 1.8s.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |