Dat was het al 😏 Al zou McLaren niets meer doen aan upgrades, dan nog zijn ze op elke baan of de snelste of strijden mee om plek 1.jaapstobbe schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:50:
Kans op Max 5e WDC is nagenoeg nul, dus daar ga ik vast aan wennen. Piastri maar aanmoedigen, die Engelsen gun ik niks.
Zou dit een 1 stopper zijn voor Piastri, Leclerc en Hamilton?
Bij FER hebben ze betere pitstops dan MCL, dat lek hebben ze intussen boven.
Weinig “questions” ook momenteel.
Weinig “questions” ook momenteel.
ICE ICE Baby
Beide mogen ze de veters niet strikken van Senna.Vinniedh schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:38:
Beetje prost senna vibes
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rondetijden voor ronde 28
1 | NOR | 1:09.528 |
2 | PIA | 1:09.519 |
3 | LEC | 1:10.656 |
4 | LAW | 1:12.809 |
5 | ALO | 1:12.033 |
6 | HAM | 1:10.230 |
Dit is vrijwel zeker een 2-stopper.TheBrut3 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:52:
Zou dit een 1 stopper zijn voor Piastri, Leclerc en Hamilton?
"When you grow up your heart dies"
Tot zover ze laten racen. Die papaya rules zijn er voor de bühne en voor het imago.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Kom op, dan maar een Safety Car om NOR en PIA weer bij elkaar te krijgen. Wie gaan we opofferen? TSU? COL?
Dat denk ik ook, ook gezien de temperatuur van de baan.
George, Mercedes heeft wat goed te maken naar Max.StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:54:
Kom op, dan maar een Safety Car om NOR en PIA weer bij elkaar te krijgen. Wie gaan we opofferen? TSU? COL?
Wat een actie van Hamilton, ook al heeft ie veel nieuwere banden
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Omdat?DoubleDutch schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:55:
Voor Max is het beter als Lando wint.
Kampioenschap is klaar voor Max
TSU dusStefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:54:
Yuki botst bij elke inhaalactie. Man man man.
Mijn boefje is liev!
TSU en COL luisteren wel goed. Maar goed, geen SC. Wie gaat een volgende poging doen?
Voor Max is het beter als er een nieuwe Covid-uitbraak is en het seizoen per direct wordt gestopt zonder winnaar. Dat is het enige wat zijn seizoen kan redden. Verder maakt het allemaal weinig uit,DoubleDutch schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:55:
Wat een Ei die Yuki
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Yuki wat doe je
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
TSU deelt wat schoudertikkies uit.
Ik ben benieuwd wat Max gaat doen na dit seizoen.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Man man man wat is Tsunoda aan het doen. Dat worden wel 10 seconden
Vind ik het nog wat vroeg voor mbt pia.Pierre schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:53:
[...]
Beide mogen ze de veters niet strikken van Senna.
Tsunoda wil ook wat penalty points...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het maakt echt niet meer uit. Één van de McLaren coureurs wordt wereldkampioen, ik gok Piastri.DoubleDutch schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:55:
TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 43 (COL) NOTED - CAUSING A COLLISION
29 Jun 2025, 15:56:56, Lap 32
29 Jun 2025, 15:56:56, Lap 32
Ik denk dat ze bij Red Bull toch flink wat spijt hebben dat ze Perez hebben laten gaan
Tsunoda is gewoon enorm gefrustreerd. Lawson rijdt op 5. Dat was zijn auto. En nu rijdt die in een barrel.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Red Bull heeft zijn beste GP ooit op hun thuis circuit… wat een malaise dit weekend…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zeg switchen! 😜uchiha tijntje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:58:
Tsunoda is gewoon enorm gefrustreerd. Lawson rijdt op 5. Dat was zijn auto. En nu rijdt die in een barrel.
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
FIA STEWARDS: TURN 4 INCIDENT INVOLVING CARS 22 (TSU) AND 43 (COL) UNDER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
29 Jun 2025, 15:57:44, Lap 33
29 Jun 2025, 15:57:44, Lap 33
Prima toch? Tijd voor nieuwe namen aan de topjaapstobbe schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:50:
Kans op Max 5e WDC is nagenoeg nul, dus daar ga ik vast aan wennen. Piastri maar aanmoedigen, die Engelsen gun ik niks.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk niet dat Perez veel meer met deze auto had gekundGynnad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
Ik denk dat ze bij Red Bull toch flink wat spijt hebben dat ze Perez hebben laten gaan
Weet je nog hoevaak die gecrashed is vorig jaar?Gynnad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
Tsunoda is lekker bezig
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Adrian Newey bedoel je toch neem ik aan?Gynnad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ach ja, zo hebben alle teams er wel eens eentje gehad toch? Mercedes bij de GP in Duitsland in 2019. Heerlijke race.PatrickC schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:58:
Red Bull heeft zijn beste GP ooit op hun thuis circuit… wat een malaise dit weekend…
Stukje carbon ligt er nog…StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:56:
TSU en COL luisteren wel goed. Maar goed, geen SC. Wie gaat een volgende poging doen?
Voor of na z'n contractverlenging?jaapstobbe schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:58:
[...]
Weet je nog hoevaak die gecrashed is vorig jaar?
Ze zullen al die reparaties wel missen ja, hadden ze het lekker druk meeGynnad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
Maar eerlijk gezegd, dat kon ook niet meer. Die lag ook te vaak te ver achter Verstappen om hem te helpen met strategie of iets dergelijks.Gynnad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 22 (TSU) - CAUSING A COLLISION
29 Jun 2025, 15:58:27, Lap 33
29 Jun 2025, 15:58:27, Lap 33
10s voor TSU, dat was ook wel te verwachten.
OW, ik dacht echt dat het 16:00 uur begon.... 
wat is er met VER gebeurd ?
Waarom voelen mensen de noodzaak dit telkens te melden? Laat mensen toch lekker hopen op een wonder voor Max zijn 5e WDC of dat die nog dichtbij kan komen.Charles Hill schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
[...]
Het maakt echt niet meer uit. Één van de McLaren coureurs wordt wereldkampioen, ik gok Piastri.
(Niet specifiek jij, maar een aantal melden een vergelijkbare reactie wanneer iemand nog titelkansen aan Max toekent)
Perez bakte er laatste jaar ook weinig van, als in: Hij zat heel vaak buiten de punten. Dus Perez zou hier het verschil niet maken.Gynnad schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:57:
Dat alleen Verstappen wat uit die auto krijgt is al een wonder.
Het maakt verder geen reet uit. RBR doet maar met 1 auto mee. Die was al uitgevallen.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
Tsunoda is lekker bezig
Mijn boefje is liev!
Had er geen zin inDutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
https://nos.nl/artikel/25...-na-crash-in-eerste-ronde
[ Voor 20% gewijzigd door jdiezrequejo op 29-06-2025 16:01 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Voor de formation lap sainz op zijn bek geslagen. Beide dnfDutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
Antonelli is gebeurd.Dutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
Die torpedeerde Max in ronde 1.
Rondetijden voor ronde 34
1 | NOR | 1:09.561 |
2 | PIA | 1:09.196 |
3 | LEC | 1:09.701 |
4 | HAM | 1:09.769 |
Een geweldig seizoen voor McLaren.Yonix schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:00:
Man, man, man … wat een seizoen zo voor RBR.
Is altijd 15.00u in Europa 😏Dutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
In bocht 2 eruit gekegeld door Antonelli die van veel te ver kwam aan glijden.
Lap 1, ff terugkijken in dit topic. Iemand had een mooi gifje gemaaktDutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
Steam/Epic: Deurstopper
Die had even last van een Italiaans momentjeDutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Horner moet zijn eigen advies opvolgen - fix the fucking carJB schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:00:
[...]
Het maakt verder geen reet uit. RBR doet maar met 1 auto mee. Die was al uitgevallen.
Die had een etentje met Wolf. 🤡Dutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
Gasly weet niet hoelang hij nog op de baan kan blijven. Parkeer 'm dan effe in de grindbak. Krijgen wij nog wat actie zo met NOR en PIA.
meh wat een saaie race inmiddels.....
Zit op het vinketouw wat anders te gaan doen. Gebeurt echt amper wat.
VER kan al lekker aan zijn sabattical beginnen dit jaar, nog een gast optreden op zandvoort.
Beetje racesim, DTM en wat 24 uurs races voor de lol.
Beetje racesim, DTM en wat 24 uurs races voor de lol.
[ Voor 23% gewijzigd door djmuggs op 29-06-2025 16:03 ]
ICE ICE Baby
Bocht 3, van zo ver kwam hij ook weer niet. AlhoewelCharles Hill schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:01:
[...]
Is altijd 15.00u in Europa 😏
In bocht 2 eruit gekegeld door Antonelli die van veel te ver kwam aan glijden.
Als iemand het post, mag er ook op gereageerd worden toch? Mijn mening is dat het al klaar is gezien alles, een ander mag natuurlijk wat anders vinden en hopen.MC_Sparkles schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:
[...]
Waarom voelen mensen de noodzaak dit telkens te melden? Laat mensen toch lekker hopen op een wonder voor Max zijn 5e WDC of dat die nog dichtbij kan komen.
(Niet specifiek jij, maar een aantal melden een vergelijkbare reactie wanneer iemand nog titelkansen aan Max toekent)
Ben je gek, die zit inmiddels alweer op de sim. Heeft iemand nog een linkje naar de livestream?djmuggs schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:02:
VER kan al lekker aan zijn sabattical beginnen dit jaar, nog een gast optreden op zandvoort.
Nou, laat ome Toto maar even koffie komen doen volgende week... Kan ik dat Mercedes petje dat ik 10 jaar geleden bij MB in Stuttgart heb gekocht ook weer eens zolder halen... 😜
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
Zou m best goed doen denk ik. Even opladen voor volgend jaar!djmuggs schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:02:
Signature
Als je een raceban krijgt door strafpunten, vervallen ze allemaal of blijven ze staan tot het moment waarop ze eigenlijk zouden vervallen
Ik vind het wel een leuke race - jammer van Max, maar lekker veel overtakes (en Sauber in P6 en P7 lol) - hopelijk straks nog een leuke Norris vs Piastri aan het eind.
Vervallen allemaalVinniedh schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:03:
Als je een raceban krijgt door strafpunten, vervallen ze allemaal of blijven ze staan tot het moment waarop ze eigenlijk zouden vervallen
Klopt muv Silverstone, die is om 16u.
En voor iedereen die wel eens de tijd verkeerd heeft, kijk op https://f1calendar.com/ en abonneer je op hun kalender.
Bocht 3 😅dutchgio schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:03:
[...]
Bocht 3, van zo ver kwam hij ook weer niet. Alhoewel
En hij kwam van best ver, gleed er een aantal voorbij. Als hij zo in remmen gaat en nog iemand raakt die aan de buitenkant zit, dan is dat echt veel te laat remmen.
Achteraf had Max beter de raceban kunnen krijgen vorige week. Zelfde resultaat qua punten, maar wel al de strafpunten weg.
Dus een raceban voor deze race was uiteindelijk niet eens zo raar geweest...
What a fine day for Science! | Specs
Zo spannend zeg. Ik denk een oranje of een oranje auto...
Zonder max zit er geen geur of kleur aan in het deelnemersveld
Zonder max zit er geen geur of kleur aan in het deelnemersveld
Met dit tempo gaat Russel gewoon gelapped worden, dat kan toch gewoon niet (p5).
Signature
Waar rook is, is vuur.Animal_X schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:03:
Nou, laat ome Toto maar even koffie komen doen volgende week... Kan ik dat Mercedes petje dat ik 10 jaar geleden bij MB in Stuttgart heb gekocht ook weer eens zolder halen... 😜

Rondetijden voor ronde 38
1 | NOR | 1:09.723 |
2 | PIA | 1:09.273 |
3 | LEC | 1:09.362 |
4 | HAM | 1:09.319 |
Dit.Dutchie01 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 15:59:

Met zijn dochtertje lekker race simmen, dan is ze over paar jaar beter dan haar papa 🤣StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:03:
[...]
Ben je gek, die zit inmiddels alweer op de sim. Heeft iemand nog een linkje naar de livestream?
ICE ICE Baby
Dat werkt ideaal inderdaad.Tk55 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:04:
[...]
Klopt muv Silverstone, die is om 16u.
En voor iedereen die wel eens de tijd verkeerd heeft, kijk op https://f1calendar.com/ en abonneer je op hun kalender.
/f/image/Xezrrv7kLm9qZSNrtFcuEezw.png?f=fotoalbum_large)
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Wellicht ook nog schade aan de bak / moterExocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:05:
Achteraf had Max beter de raceban kunnen krijgen vorige week. Zelfde resultaat qua punten, maar wel al de strafpunten weg.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Zoals elke week weer een deceptie.LZ86 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:02:
meh wat een saaie race inmiddels.....
Laatste seizoen abbo denk ik met dit saaie gedoe
Iemand de graphic met striking distance tussen NOR en PIA al voorbij zien komen?
Dat zou wel echt briljant zijn. Als zij net zoveel beter wordt dan Max als Max beter bleek dan Jos hoeft er verder niemand meer me te doen tegen die tijddjmuggs schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:05:
Met zijn dochtertje lekker race simmen, dan is ze over paar jaar beter dan haar papa 🤣

After 30 lapssjaool schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:07:
Iemand de graphic met striking distance tussen NOR en PIA al voorbij zien komen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |