[F1 2025] Race 11 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 47.655 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

JB

Cédric roelt!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iICMWzZBRBWrXlO7dMMl80WBMd8=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/03nIlM5QjXbdTfLhSYyn1U4P.png?f=user_large

:D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:43
MikeyMan schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:25:
[...]

Als het Russell of Hamilton was geweest, had het er waarschijnlijk anders uit gezien :P
Maar die twee zijn niet je teamgenoot in 2027 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:56
Het is jammer voor Verstappen, maar dit circuit is er ook wel naar dat dit soort dingen kunnen gebeuren, was het niet 2017 dat hij in bocht 1 een beuk kreeg?

Ik heb ook even de F2 races gekeken maar daar viel mij weer op hoe onervaren het er uit ziet, met als toppunt de crash in de laaste ronde van de sprintrace. Dan ook niet verwonderlijk dat een rookie als Antonelli deze fout maakt. Het is zonde, want met Verstappen nog in de race had het mogelijk wel een andere race geweest (ook gezien de problemen met de Ferrari's dat zij lift&coast voor de remzone moesten aanhouden om de bodem niet te veel te laten slijten). Uiteindelijk was het verschil tussen Piastri en Leclerc maar 16 seconden waar Norris en Piastri de laaste ronden niet echt kalm aan deden.

De streak van 31 punten finishes komt helaas ook ten einde, wat maar weer aangeeft hoe steady Verstappen gepresteerd heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Thinlanet schreef op maandag 30 juni 2025 @ 11:15:
De streak van 31 punten finishes komt helaas ook ten einde, wat maar weer aangeeft hoe steady Verstappen gepresteerd heeft.
En de streak van aantal finishes voor zijn teamgenoot is nu ook afgelopen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-07 15:41
YakuzA schreef op maandag 30 juni 2025 @ 11:23:
[...]

En de streak van aantal finishes voor zijn teamgenoot is nu ook afgelopen.
Technisch gezien is hij niet gefinished dus ook niet achter zijn teamgenoot gefinished.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zo, maandag, even pauze op werk, toch maar eens terugdenken aan de race: wat fijn dat McLaren hun coureurs laat racen, dan gebeurt er tenminste nog "iets". Niet dat inhalen compleet onmogelijk was, maar er gebeurde gewoon niet zo heel veel. Jammer van Max, maar het was toch al een beetje een verloren weekend en ik had niet de indruk dat hij er erg mee zat. Het kampioenschap is wel zo'n beetje over voor hem, vol de focus op 2026 dan maar :) Is ook goed voor de strafpuntjes, hoewel hij na dit weekend weer wat meer marge heeft, maar nu het toch niet meer om WDC #5 gaat, kun je een jaar lang al die strafpunten weer afbouwen, zodat je in 2026 met een schone lei slechts 3 punten kunt beginnen.

Het viel me een beetje tegen wat Oscar nog kon tegen Lando. Ik begreep ook niet zo goed waarom hij een paar ronden langer door reed. Nu blijft toch dat gevoel hangen: als hij nou direct na Lando was binnengekomen, had hij dan wel een goede kans gehad? De druk er vol ophouden werkt bij Norris, dat is niet zo'n koele kikker, getuige de forse fout in de laatste (?) bocht, waar hij vol door de grindbak ging. En wat ontzettend zuur dat de achterblijvers zo'n rol speelden in het gevecht tussen Norris en Piastri.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:17
Miki schreef op maandag 30 juni 2025 @ 10:19:
[...]

Het is maar net met welke bril je gisteren naar de race hebt hebt gekeken, want er gebeurde genoeg.

Om er een paar te noemen:
  • Piastri en Norris die vooral voor de eerste bandenwissel elkaar het leven zuur maakten. Waarbij de pitstop van Norris ook een halve seconden langer was dan Piastri maar dat hij uiteindelijk pech had ivm traffic.
  • Hamilton die een hele andere strategie wilde dan het team maar uiteindelijk toch binnen kwam.
  • Alonso en Bortoletto die aan het einde van de race flink aan het strijden waren
  • Hulkenberg die 11 plaatsen opschoof!
  • Tsunoda en Colapinto die letterlijk elkaar in de haren vlogen waarbij Colapinto Piastri van de baan duwde.
  • Lawson die voor zijn doen weer eens prima race reed
Was het grootste race zeker niet maar ik heb me zeker vermaakt want er gebeurde gewoon veel tijdens de race.
De pitstop van Piastri was langzamer als norris, dus andersom :+
McLaren (NOR) - 3.15
McLaren (PIA) - 3.45

Verder waren er wat momentjes, maar eigenlijk gebeurde er weinig wat je boeit gedurende de race zelf. Op het einde leek het leuk te worden, maar dat werd gecockblocked waardoor we geen gevecht meer kregen.

Dus snap wel dat men het vond tegenvallen kwa race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:03

AvK

Ready Set Go

Grrrrrene schreef op maandag 30 juni 2025 @ 12:17:

Het viel me een beetje tegen wat Oscar nog kon tegen Lando. Ik begreep ook niet zo goed waarom hij een paar ronden langer door reed. Nu blijft toch dat gevoel hangen: als hij nou direct na Lando was binnengekomen, had hij dan wel een goede kans gehad? De druk er vol ophouden werkt bij Norris, dat is niet zo'n koele kikker, getuige de forse fout in de laatste (?) bocht, waar hij vol door de grindbak ging. En wat ontzettend zuur dat de achterblijvers zo'n rol speelden in het gevecht tussen Norris en Piastri.
Vermoed dat McLaren een beetje ruimte tussen de beide mannen wilde creëren. En Piastri was het er mee eens om nog even buiten te blijven om te checken wat zijn pace was in schone lucht. Inderdaad jammer.

NB: Was niet de meest geweldige race maar voor mij toch nog genoeg mooie momenten. Saubers die in de punten rijden, Lawson idem. Gevecht Borteleto en Alonso met die fraaie bro-mans beelden na de race. Erg leuk.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Wel grappig/pijnlijk dat Lawson nu boven Tsunoda in het kampioenschap staat.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Je begint je af te vragen wat Max in zo'n VCARB-Racing Bulls zou kunnen.

[ Voor 55% gewijzigd door Grrrrrene op 30-06-2025 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Grrrrrene schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:12:
Je begint je af te vragen wat Max in zo'n VCARB-Racing Bulls zou kunnen.
Ben zelf ook wel heel benieuwd!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:47

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:15:
[...]

Ben zelf ook wel heel benieuwd!
Max is standaard 0.4s tot 0.8s sneller dan wie dan ook. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Waarom was Albon eigenlijk uitgevallen. Ik heb daar niets meer over gehoord tidjens de race. Motor?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-07 16:10

basvn

Breezand - NHN

zonoskar schreef op maandag 30 juni 2025 @ 13:56:
Waarom was Albon eigenlijk uitgevallen. Ik heb daar niets meer over gehoord tidjens de race. Motor?

daarna geen update meer met wat er zou zijn

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Ik zet net de P1 review aan en die beginnen ermee dat het een geweldige race was. Ze hebben het over een epic battle tussen Norris en Piastri... Heb ik een andere race gezien dan zij kregen? Piastri reed op het gemak achter Norris aan en heeft volgens mij 1x een poging gewaagd, daarna vond hij het wel best en McLaren ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
TheBrut3 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:22:
Ik zet net de P1 review aan en die beginnen ermee dat het een geweldige race was. Ze hebben het over een epic battle tussen Norris en Piastri... Heb ik een andere race gezien dan zij kregen? Piastri reed op het gemak achter Norris aan en heeft volgens mij 1x een poging gewaagd, daarna vond hij het wel best en McLaren ook.
De eerste stint vond ik het best vermakelijk hoor tussen hun twee, je weet dat het niet "on edge" is als dat het twee verschillende teams waren geweest maar hij heeft echt wel een aantal keer aangezet, net niet gelukt, weer iets terug vallen en nog eens proberen.

Na de eerste pits was het een ander verhaal, had gehoopt dat die laatste paar ronden nog wat dichterbij zou komen voor nog een poging maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
Shinji schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:25:
De eerste stint vond ik het best vermakelijk
Als best vermakelijk kan ik de eerste stint ook nog wel omschrijven, maar meer was het toch ook niet?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:51

JB

Cédric roelt!

TheBrut3 schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:27:
[...]

Als best vermakelijk kan ik de eerste stint ook nog wel omschrijven, maar meer was het toch ook niet?
Iedereen vind het klaarblijkelijk normaal dat PIA gewoon de gehele stint op de trekhaak zat bij NOR :? Kan geen enkele auto in het veld.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQGN7ESDf26pROmAMb765goNjGk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uD5hD82HBBe40La3LieFoShV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 13:45
Jammer dat deze gast geen F1 video's meer maakt, Dacha44. Kon er wel om lachen.

https://youtube.com/@dacha44?feature=shared

[ Voor 11% gewijzigd door Charles Hill op 30-06-2025 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:06
JB schreef op maandag 30 juni 2025 @ 14:43:
[...]

Iedereen vind het klaarblijkelijk normaal dat PIA gewoon de gehele stint op de trekhaak zat bij NOR :? Kan geen enkele auto in het veld.
Dit dus. Knap hoor die McLarens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Lynx schreef op maandag 30 juni 2025 @ 22:27:
[...]

Ik vond het mooi om te zien hoe de verschillen in karakter tussen Norris en Piastri zo duidelijk te zien waren in de eerste stint als je het vergelijkt met Canada. Piastri heeft goede racecraft en blijft koel, Norris bezwijkt toch te vaak onder druk, maakt dan in the heat of the moment de verkeerde keuzes... Ik zou mijn geld dus echt inzetten op Piastri en niet op Norris, ook al is hij nu ingelopen op zijn teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:41
Lynx schreef op maandag 30 juni 2025 @ 22:27:
[...]

Dat is toch normaal, de mclarens zijn de snelsten van het veld en Pia is sneller dan NOR in racecraft. Als je dan een klein baantje hebt rijd je continue achter elkaar aan. De rest een halve minuut erachter dus echt racen doen ze niet. Showrun met afgesproken winnaar ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynx
Bvanham schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:06:
[...]

Dat is toch normaal, de mclarens zijn de snelsten van het veld en Pia is sneller dan NOR in racecraft. Als je dan een klein baantje hebt rijd je continue achter elkaar aan. De rest een halve minuut erachter dus echt racen doen ze niet. Showrun met afgesproken winnaar ?
Je mist het punt. Iedereen verbrand z’n banden in een paar rondes als ze te dicht achter de voorganger rijden. Echter we hebben al meermaals gezien hoe McLaren vrolijk rondes binnen 1 a 2 seconde kunnen volgen en daarna alsnog het allersnelst zijn als de auto er voor moet pitten. Het verschil kan niet zo groot zijn als alle teams binnen een paar tienden zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
Bvanham schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:06:
[...]

De andere auto’s kunnen niet zo lang direct achter een andere auto rijden. Dan oververhitten de banden. Dat is uniek aan de MCL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geoslogos
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 13:10
Shinji schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:10:
[...]

De andere auto’s kunnen niet zo lang direct achter een andere auto rijden. Dan oververhitten de banden. Dat is uniek aan de MCL
Precies dit ja, ze doen bij McLaren iets dat gedurende het hele Pirelli-tijdperk vrijwel onmogelijk was. Dit is ook anders dan de dominantie van Max de afgelopen jaren. Dat was gewoon een gevolg van het beter begrijpen van het groundeffect. Nu doen ze iets speciaals met de banden en is het eigenlijk heel simpel rijden. Zelfs als er iemand anders voor ze zit, blijven ze er gewoon een rondje of 10-15 vlak achter rijden totdat de voorligger door z'n banden zakt en dan rijden ze ineens met >1 sec per ronde weg.

Ergens heel knap om zoiets te vinden, maar ik hoop dat we niet genept worden met een of ander illegaal systeem...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArgantosNL
Geoslogos schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:22:
[...]

Precies dit ja, ze doen bij McLaren iets dat gedurende het hele Pirelli-tijdperk vrijwel onmogelijk was. Dit is ook anders dan de dominantie van Max de afgelopen jaren. Dat was gewoon een gevolg van het beter begrijpen van het groundeffect. Nu doen ze iets speciaals met de banden en is het eigenlijk heel simpel rijden. Zelfs als er iemand anders voor ze zit, blijven ze er gewoon een rondje of 10-15 vlak achter rijden totdat de voorligger door z'n banden zakt en dan rijden ze ineens met >1 sec per ronde weg.

Ergens heel knap om zoiets te vinden, maar ik hoop dat we niet genept worden met een of ander illegaal systeem...
Mijn gok is dat dit systeem ergens in een grijs gebied zit in de regels dus gebanned kan worden als de FIA het zou willen. En gezien de trend van Red Bull tegen werken wil de FIA waarschijnlijk een nieuwe WDC en laten ze hun hang gaan. Als je kijkt naar hoe flip floppy de FIA is met flexywings van een paar jaar terug zeggen van de "spirti of the rules" belangrijker vinden omtrend Flex vleugels en dan vorig jaar mclaren lekker laten rijden met flex vleugels en zodra RB eindelijk ook flexvleugels maakt in eens de regels aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoslogos
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 13:10
ArgantosNL schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:33:
[...]

Mijn gok is dat dit systeem ergens in een grijs gebied zit in de regels dus gebanned kan worden als de FIA het zou willen. En gezien de trend van Red Bull tegen werken wil de FIA waarschijnlijk een nieuwe WDC en laten ze hun hang gaan. Als je kijkt naar hoe flip floppy de FIA is met flexywings van een paar jaar terug zeggen van de "spirti of the rules" belangrijker vinden omtrend Flex vleugels en dan vorig jaar mclaren lekker laten rijden met flex vleugels en zodra RB eindelijk ook flexvleugels maakt in eens de regels aan te passen.
Nou, ik denk niet dat dit soort dingen nodig zijn om ervoor te zorgen dat RedBull geen WDC en WCC binnen zal gaan halen dit seizoen. Daar heeft RedBull zelf wel voor gezorgd door een hok van een auto te bouwen. Ook Ferrari en Mercedes zijn inmiddels sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
ArgantosNL schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 09:33:
[...]

De FIA heeft al eens eerder iets gezegd over hun remkoeling en dat dat volledig legaal was. Er zijn wat dingen uitgesloten, zoals vloeistofkoeling, dus dat is het niet. Nu stond er van Craig Scarborough ergens iets online dat McLaren een soort "DAS-systeem" had, maar dan automatisch functionerend door de geometrie van hun wielophanging. Dat zou zomaar eens kunnen bijdragen aan minder bandenslijtage, door ze recht te zetten op het rechte stuk en in bochten weer wat "toe in" te geven. Geen idee of dat HET trucje is, maar wat ik ervan begreep is het niet iets wat zich makkelijk (nog in 2025) laat kopiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
Ergens rond imola was dat verhaal dat RB een lading ontwerp voorstellen had ingediend bij FiA. Alles werd toen als illegaal betiteld behalve als 1 punt, daarvan werd gezegd dat het pas illegaal zou zijn vanaf het nieuwe 2026 seizoen. Conclusie lijkt me evident. Als dit het niet is dan is er ongetwijfeld iets wat niet in de regels beschreven staat. Ik kan niet geloven dat dit kan zonder de regels te “omzeilen”. Iets wat MCL al anderhalf jaar doet terwijl de FIA de andere kant op kijkt.

Uit de het bericht van @Chocoball chocobal in het algemene F1 topic:
Thermoelektrische koeling
Dit is geen koeling met vloeistof maar met vormveranderende materialen. Hoewel artikel 15.4.1 vormveranderende materialen niet toestaat met de uitzondering dat piëzo-elektrische materialen voor sensoren gebruikt mogen worden. De FIA zegt over piëzo-elektrisch elementen wanneer deze niet als sensor gebruikt wordt dan is het volgens artikel 15.4.1. illegaal.

Verder is het van mening als peltier-elementen voor koeling wordt gebruikt dit niet onder de technische voorschriften valt, dat het hier niet positief tegenover staat en het specifiek voor 2026 zal uitsluiten.

Het artikel staat met vol met uitleg en foto's daarom is het beter om het artikel zelf te lezen.

https://www.the-race.com/...for-mclarens-tyre-tricks/

[ Voor 71% gewijzigd door Lynx op 01-07-2025 11:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArgantosNL
Lynx schreef op dinsdag 1 juli 2025 @ 11:33:
Ergens rond imola was dat verhaal dat RB een lading ontwerp voorstellen had ingediend bij FiA. Alles werd toen als illegaal betiteld behalve als 1 punt, daarvan werd gezegd dat het pas illegaal zou zijn vanaf het nieuwe 2026 seizoen. Conclusie lijkt me evident. Als dit het niet is dan is er ongetwijfeld iets wat niet in de regels beschreven staat. Ik kan niet geloven dat dit kan zonder de regels te “omzeilen”. Iets wat MCL al anderhalf jaar doet terwijl de FIA de andere kant op kijkt.

Uit de het bericht van @Chocoball chocobal in het algemene F1 topic:

[...]
Dit is wat ik bedoeld met een grijs gebied, het feit dat het verboden gaat worden vanaf volgende jaar geeft aan dat dit niet de bedoeling was met de huidige regels. Maar niet verboden is volgens de letter van de regels. De FIA heeft in het verleden ingegrepen met flex vleugels van RB die door de tests kwamen en dus legaal waren. De FIA maak soms bepaalde keuzes omvoordeel te geven aan bepaalde teams, 2021 pitstop verranderingen die vanuit het niets kwamen midden in het seizoen dat het ritme van de RB pitstops verstoorde die gewoon veruit het snelste team was in dat specifiek ding. RB en Max zijn beide geen favorieten van de FIA en ze hebben lieven een andere WDC dit is voor mij de beste uitleg van de vreemde patronen die we zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Dat argument wordt vaker gebruikt, maar gaat mijns inziens niet op. Het feit dat iets volgens de regels niet toegestaan is of het feit dat iets met een test niet opgemerkt wordt, is niet hetzelfde.

De tekst zegt: flexen mag niet. We testen dit door x statische belasting op de vleugel. <- de regel is flexen mag niet, dus flexen is illegaal, ookal kan de test dat niet staven.

De text zegt: vloestofkoeling en koeling op basis van vormveranderende materialen mogen niet. Peltier elementen zijn geen vloestofkoeling of vormveranderende materialen. <- de regel zegt niet, dat het niet mag, dus niet illegaal.

edit: de regels zijn dus ook niet veranderd m.b.t. de flexende vleugels, alleen de meetmethode. De regels zijn gelijk gebleven. Het was voorheen al illegaal en met de nieuwe tests nogsteeds illegaal.

[ Voor 14% gewijzigd door DeKaerften op 01-07-2025 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Ga nou niet ontkennen dat het direct, of later, doorvoeren van TD’s behoorlijk riekt naar voorkeur. Asymmetrisch remmen kon behoorlijk snel op ingegrepen worden. Net als de voorvleugel van AM of de achtervleugels van RBR. Schijnt dat RBR tussentijds ook nog geraakt zou zijn door een aanpassing op het doorzakken van de achtervering. En de TD rond vloerhoogte kon op aandringen van MB ook midden in het seizoen. Echter bij flexvleugels hebben we gezien dat het wel erg goed valt voor MCL en deze discussie over remmen vind ik ook nogal “opvallend”. Norris die voor causing a collision een aai over z’n bol krijgt terwijl Max en Kimi een flinke peer krijgen. Hamilton die reprimande na reprimande krijgt voor zijn idioterie in de VT’s en ik vond de toelichting van de stewards dat Russel zijn brakecheck geen brakecheck was helemaal schokkend. Ze hoeven alleen te beoordelen of het illegaal was of niet. Ze hoeven helemaal geen advocaat te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Slotje erop.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord