[F1 2025] Race 11 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:26

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8XWjvbJxjGqoyKd4Z0ZK39U3.png
RONDE 11: AUSTRIAN GRAND PRIX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/5nfOiqb15gw03HXZrGDuUH7W.jpg

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G3lUwISs9OvTp0Eb6YdqHyUNw9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ydWfNmyeo3JgUm1Sc8a3dDLq.png?f=user_large
vr 27 jun
Practice 1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 13:30
Local time: 13:30
Practice 2Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 17:00
Local time: 17:00
za 28 jun
Practice 3Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 12:30
Local time: 12:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 16:00
Local time: 16:00
zo 29 jun
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 15:00

Circuit
▸ Naam: Red Bull Ring▸ Aantal rondes: 71
▸ Locatie: Spielberg, Oostenrijk▸ Lengte circuit: 4.318 km
Meer info ↗▸ Race-afstand: 306,452 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto,c_limit,q_auto,w_1320/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Austria_Circuit

Bandenoverzicht

Voor de race in Spielberg zijn de volgende banden gekozen: Hard - C3, Medium - C4 en Soft - C5.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GuIDRhWXQAImcM2?format=jpg&name=4096x4096

Terug naar boven

[ Voor 6% gewijzigd door Chocoball op 25-06-2025 08:01 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Een aantal vaste coureurs zullen de eerste training in Oostenrijk overslaan zodat een junior de kans krijgt om meer ervaring op te doen.

Bij McLaren maakt Norris even plaats voor Alex Dunne en bij Ferrari gaat Dino Beganovic in de plaats van Leclerc rijden.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:04
Yes, het is weer zover! Vanavond vertrek ik weer richting Oostenrijk voor de GP.

Voorspelling: Max gaat komende race winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

rammes

koekebakker 1e klas

Hoge verwachtingen van Max dit weekend, ik weet niet waarom. Is het doordat ze verbetering hebben doorgevoerd aan de auto, komt het door de nieuwe flexwing regels, of toch door de scheurtjes bij Nor en Pia gezien de vorige race. Misschien wel door alle zaken bij elkaar opgeteld .

Ik heb er zin in!

Ik zou het doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13

JB

Cédric roelt!

z0bin schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:33:
Yes, het is weer zover! Vanavond vertrek ik weer richting Oostenrijk voor de GP.

Voorspelling: Max gaat komende race winnen
Veel plezier! Prachtige plek om te zijn daar tussen die bergen en vooral dat je overal wel een mooi overzicht hebt van bijna de complete baan :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z0bin
rammes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:37:
Hoge verwachtingen van Max dit weekend, ik weet niet waarom.
Ik heb hetzelfde gevoel. Op een of andere manier denk ik dat de RB met Max vanaf dit weekend weer vooraan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38

AvK

Ready Set Go

Ben benieuwd hoe de sfeer tussen Norris en Piastri is.
En inderdaad zegt mijn water ook dat Max hier best eens goed voor de dag kan komen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z0bin
JB schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:39:
[...]

Veel plezier! Prachtige plek om te zijn daar tussen die bergen en vooral dat je overal wel een mooi overzicht hebt van bijna de complete baan :)
Dat is de reden dat we ieder jaar deze race bezoeken. Ander land, lekker sfeertje, goede weersverwachtingen en lekker eten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:30
rammes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:37:
Hoge verwachtingen van Max dit weekend
Ik heb eigenlijk altijd dezelfde verwachtingen als het om Max gaat. Namelijk; Geef hem een auto om te winnen en hij wint. Getuige het seizoen 2023.

Ik weet alleen niet meer wat we van de shitbox genaamd RB21 kunnen verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:06

Pierre

Van nature lui!

Ben ook wel benieuwd naar de weersverwachting daar tussen de bergen. Heb wel zin in een beetje regen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:52
Pierre schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:17:
Ben ook wel benieuwd naar de weersverwachting daar tussen de bergen. Heb wel zin in een beetje regen.
Wat ze nu zeggen: vrijwel geen kans op regen het hele weekend. Zon met wolken wordt aangegeven.
Vrijdag maximaal 27 graden, zaterdag 28 en zondag 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb videos voorbij zien komen dat men er eindelijk achter is hoe McLaren de (voor)banden langer op temperatuur houdt, ik ben benieuwd hoe dat uitpakt dit weekend en of (en wanneer) andere teams met een antwoord komen.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 25-06-2025 09:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 26-06 16:26
JB schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:39:
[...]

2 jaar geleden geweest en inderdaad fantastisch dat je bijna de hele baan kunt zien. Prachtige locatie ook en de sfeer was uitmuntend (geen gekke dingen gezien i.i.g.). Ondanks berichten op de Telegraaf dat er geen bier geschonken zou worden vlogen de halve liters je om de oren. En heerlijke curryworst :9
We zaten toen op de tribune naast het lange rechte stuk na bocht 1. Recht voor ons duwde Perez Max toen het gras op (tijdens de sprint geloof ik). Dat werd niet heel goed ontvangen :P
Al met al een geweldige ervaring O+ :)F

Ben benieuwd of Max een vuist kan maken tegen de McLarens dit weekend. Zou het voor de toegestroomde fans wel extra mooi maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32

krietjur

Where am I?

z0bin schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 08:42:
[...]

Dat is de reden dat we ieder jaar deze race bezoeken. Ander land, lekker sfeertje, goede weersverwachtingen en lekker eten ;)
Ik heb 'm voor volgend jaar op de planning staan. M'n vrouw wil graag weer een keer naar Oostenrijk op vakantie en ik wil graag een keer een F1 race bezoeken. win-win :) Aangezien je ieder jaar gaat: kan je me misschien tips geven qua tribunes?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12
JEightyFive schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:26:
Ondanks berichten op de Telegraaf dat er geen bier geschonken zou worden vlogen de halve liters je om de oren.
Het was zeker Heineken? :+ Slootwater dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
Heerlijke baan, heerlijke locatie. Ik ben er bij van achter mijn tv!

[ Voor 16% gewijzigd door Jasphur op 25-06-2025 09:38 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:37:
[...]

Op het circuit zelf helaas wel, er omheen lekkere Oostenrijkse pils!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:06

Pierre

Van nature lui!

Die van Volkswagen :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
RobertMe schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:37:
[...]

Op het circuit weinig keuze helaas. Op weg van en naar het circuit hadden we beter bier tot onze beschikking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Zondag 15u is het enige moment dat ik live kijk. Naja, is het meest belangrijke onderdeel ;)

Te koop....

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chocoball
Thuisracehelm voor Verstappen voor Oostenrijk, België en Nederland.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-verstappens-special-helmet-for-the-2025-austria-belgian-v0-hiy9s1ht2u8f1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=60f742244cb5823b7cb952ef60901ca75bd00266

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/max-verstappens-special-helmet-for-the-2025-austria-belgian-v0-zdani0ht2u8f1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=9e5dae11ed0ec97accde127a470f2c7ecd8521ed

Bijbehorende cap kan natuurlijk niet ontbreken.

Afbeeldingslocatie: https://assets.redbullshop.com/images/f_auto,q_auto/t_product-still-3by4-auto/products/RBR/2025/M-RBR25255_N01/1-4-Max-Verstappen-2025-Orange-Mini-Helmet.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Chocoball op 25-06-2025 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 11:32:
Thuisracehelm voor Verstappen voor Oostenrijk, België en Nederland.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Bijbehorende cap kan natuurlijk niet ontbreken.

[Afbeelding]
Helm voor drie races in een keer?! Zou die financieel dan eindelijk binnen zijn? Want uiteraard kun je ook weer een mini versie van deze helm bestellen in de Verstappen shop. Loopt die toch weer 2x inkomsten mis. Of zou die zo goed verdiend hebben aan de Franz Hermann gear?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 00:33
RobertMe schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 12:53:
[...]

Helm voor drie races in een keer?! Zou die financieel dan eindelijk binnen zijn? Want uiteraard kun je ook weer een mini versie van deze helm bestellen in de Verstappen shop. Loopt die toch weer 2x inkomsten mis. Of zou die zo goed verdiend hebben aan de Franz Hermann gear?
Dat doet hij toch vaker? Vorig jaar de oranje helm voor Spanje, Oostenrijk, België en Nederland?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:48

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GuSlNZaXcAAOKyQ?format=jpg&name=small

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Sh*t....realiseer me net dat ik de F1 race & Motogp in Assen waarschijnlijk moet missen dit weekend.
Ik hoop dat we in Milaan ergens een bar vinden die F1 uitzend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Toke_gt schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 14:28:
[...]

Dat doet hij toch vaker? Vorig jaar de oranje helm voor Spanje, Oostenrijk, België en Nederland?
Gevoelsmatig is dit de eerste keer dat die een "one off" livery meerdere races gebruikt. Anders had hij steeds een echte one off. Dus een unieke helm in Oostenrijk, en een andere unieke helm in Spa, en weer een andere unieke helm voor Zandvoort. Terwijl die nu deze helm dus 3 races gaat gebruiken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Toke_gt
RobertMe schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:09:
[...]

Gevoelsmatig is dit de eerste keer dat die een "one off" livery meerdere races gebruikt. Anders had hij steeds een echte one off. Dus een unieke helm in Oostenrijk, en een andere unieke helm in Spa, en weer een andere unieke helm voor Zandvoort. Terwijl die nu deze helm dus 3 races gaat gebruiken.
Vorig jaar de Orange tribute helm voor Nederland, België en Oostenrijk (alle races met veel oranje fans) en een USA helm voor alle races daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JEightyFive
pilskes schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:05:
Sh*t....realiseer me net dat ik de F1 race & Motogp in Assen waarschijnlijk moet missen dit weekend.
Ik hoop dat we in Milaan ergens een bar vinden die F1 uitzend
Je hebt toch gewoon de F1TV app op je telefoon? ;)

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:55
Dit gaat er weer 1 worden waar ik probeer tot maandag het nieuws te vermijden (1 keer gelukt). Dit weekend trouwen we en zal het mijn vrouw (even oefenen vast) niet aan doen om de dag erna F1 te gaan kijken :D Maandag terugkijkdag dus, ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:37
Southern Sun schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 15:58:
Dit gaat er weer 1 worden waar ik probeer tot maandag het nieuws te vermijden (1 keer gelukt). Dit weekend trouwen we en zal het mijn vrouw (even oefenen vast) niet aan doen om de dag erna F1 te gaan kijken :D Maandag terugkijkdag dus, ben benieuwd.
Hallo, wat zijn dat voor prioriteiten? :(

Geintje natuurlijk, Geniet ervan!! ^)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z0bin
krietjur schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 09:34:
[...]

Ik heb 'm voor volgend jaar op de planning staan. M'n vrouw wil graag weer een keer naar Oostenrijk op vakantie en ik wil graag een keer een F1 race bezoeken. win-win :) Aangezien je ieder jaar gaat: kan je me misschien tips geven qua tribunes?
Tribune Nord is de tribune waar wij al jaren zitten. Vanaf deze tribune kun je een groot gedeelte van het circuit zien.
De tribune is overdekt dus je zit droog en uit de zon. Neem wel vanaf rij 5-6 van onderen. Volgens mij was het in 2019 erg warm en zaten we halverwege de middag nog te verknetteren.

Zie je volgend jaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Een van de toffere tracks van het seizoen. Hopen dat Max hier wederom wat moois kan laten zien. :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z0bin
Geniet van jullie bruiloft!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Een heel weekend trouwen? Dat hoeft toch niet zo lang te duren? :+

Veel plezier, geniet er van en maak het een dag van mooie herinneringen!

Te koop....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:36

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

albino71 schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 20:16:
[...]

Een heel weekend trouwen? Dat hoeft toch niet zo lang te duren? :+

Veel plezier, geniet er van en maak het een dag van mooie herinneringen!
“Nou vooruit dan, hier een ring. Ik ga naar de Red Bull Ring, zie je maandag weer.”

Hoe moeilijk kan het zijn?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
pjottum schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:26:
[...]

“Nou vooruit dan, hier een ring. Ik ga naar de Red Bull Ring.”

Hoe moeilijk kan het zijn?
FTFY

[ Voor 4% gewijzigd door Toke_gt op 25-06-2025 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb nog even getwijfeld om naar de GP van Oostenrijk te gaan. Ik ben tot nu toe alleen in Zandvoort geweest, maar een andere GP lijkt me ook erg leuk. Toch niet gedaan uiteindelijk, nu het weekend voor de deur staat wel een beetje spijt :P Veel plezier in ieder geval voor de mensen die er wel fysiek bij zijn!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Waarom de dag na je huwelijk geen F1 kijken? Je moet d'r juist meteen duidelijk maken wat haar plek is.

:+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

De kwalificatie op een beamer tijdens het ja-woord. Die is voor mij nieuw, maar kan ik me tegelijkertijd wel iets bij voorstellen. :p

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ach, aan de naam van het curcuit zal het niet liggen, alvast gefeliciteerd!!

Edit: Anders even zorgen dat je goed beschonken bent, dan mis je zo de dingen tot je gaat kijken! :+

[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 26-06-2025 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38

AvK

Ready Set Go

Er geldt een weer waarschuwing voor Spielberg nu. Er komt inderdaad een bak met uien aan........ :X

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:56
DrivinUCrazy schreef op woensdag 25 juni 2025 @ 22:55:
De kwalificatie op een beamer tijdens het ja-woord. Die is voor mij nieuw, maar kan ik me tegelijkertijd wel iets bij voorstellen. :p
Niet op mijn trouwdag, maar wel op het 1jarige jubileum zat ik een heel weekend op de camping in Monza bij de GP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:55

OzzieMann

PSN: OzzieMann

AvK schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:23:
Er geldt een weer waarschuwing voor Spielberg nu. Er komt inderdaad een bak met uien aan........ :X
Wel handig om genoeg Tiroler Gröstl voor iedereen te maken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

uien zijn gelukkig beter dan buien :Y)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Blijkbaar wordt het zulk erg weer dat de garagedeuren dicht mogen van de FIA.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5CAykUA.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:43
Ik moest meteen aan "Het regent gehaktballen" denken _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://images.moviesanywhere.com/303cb93f117afa0a2f22b872560d99e8/8909beeb-6678-4097-b6c7-e493a06d9cef.jpg

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

p.d.akkerman schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 14:30:
[...]

Niet op mijn trouwdag, maar wel op het 1jarige jubileum zat ik een heel weekend op de camping in Monza bij de GP
Op huwelijksreis in 2004 naar Italië geweest en daar langs Monza gereden en het circuit bezocht. Het raceweekend was net afgelopen.
Daar nog een stukje metaal tape uit de pitstraat gehaald (was ivm voorkomen statische vonken bij tanken).

Verderop tijdens de reis nog een dagje Monaco gedaan en daar 'het rondje' gereden.

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
Code Oranje 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:03
Thats because its Papaya, not Orange!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 19:10

rammes

koekebakker 1e klas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMACVZ5AQE8bNuXSH2ppHNpyhyk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eKCU14bgjvu77qHoioIHuodh.jpg?f=fotoalbum_large

Gezellig!

[ Voor 26% gewijzigd door rammes op 26-06-2025 18:29 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Chocoball
Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen maar volgens mij is dat zwarte-gele kader op de kaart niet waar Spielberg ligt. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Hij gedraagt zich nog netjes... :)

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:55
Oh, oh dat wordt een weekendje wenen dan...

:+

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:03

-tom-562

Oliesjeik

Rijden ze dit weekend op de Varsselring? :+

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Voor wie de F1 Weekend Warmup nog niet gekeken heeft weet waarschijnlijk nog niet dat vriend van de show Davide Valsecchi dit weekend in Spielberg aanwezig is . :)

[ Voor 8% gewijzigd door Chocoball op 26-06-2025 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 22:50:
Voor wie de F1 Weekend Warmup nog niet gezien heeft weet waarschijnlijk nog niet dat vriend van de show Davide Valsecchi dit weekend in Spielberg aanwezig is . :)
Maar als echte fan van hem heb je toch gewoon in Canada gehoord dat die er in Oostenrijk ook bij zou zijn? Weinig verrassends aan dus.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Weerman mullet;

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Maar zolang die oranjes achter hem zitten op Zondag is het toch ook goed? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Aanpassingen aan het circuit uit de Race Director Notes:

- Resurface from Turn 2 to exit Turn 3
- Turn 1 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 3 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 4 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 6 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 7 entry: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 8 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.

Zo te lezen een nieuwe asfaltlaag vanaf bocht 2 tot en met de uitgang van bocht 3.
De blauwe naast de witte lijn is bedoeld om met hulp van AI te kunnen controleren op track limiits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-06 21:46

Damian

Insane Obtrusion

Voor de race ziet het er helaas voorlopig prima uit qua weer, geen regen voor zover ik kan zien :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• z0bin
Damian schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:31:
Voor de race ziet het er helaas voorlopig prima uit qua weer, geen regen voor zover ik kan zien :(
Laten we het maar droog en warm houden hoor. Ik heb niets anders dan korte broeken en t-shirts bij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:52
Chocoball schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:17:
Aanpassingen aan het circuit uit de Race Director Notes:

- Resurface from Turn 2 to exit Turn 3
- Turn 1 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 3 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 4 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 6 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 7 entry: realigned the white line and added a blue line behind the white line.
- Turn 8 exit: realigned the white line and added a blue line behind the white line.

Zo te lezen een nieuwe asfaltlaag vanaf bocht 2 tot en met de uitgang van bocht 3.
De blauwe naast de witte lijn is bedoeld om met hulp van AI te kunnen controleren op track limiits.
Ohja dit zal wel weer track limit feest worden tijden s de kwalificatie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
TinusXIII schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:59:
[...]

Ohja dit zal wel weer track limit feest worden tijden s de kwalificatie :D
Voor mijn gevoel was dat vorig jaar al helemaal niet meer aan de orde? En is het '23 geweest dat Perez later nog een track limits kreeg waarmee die, onterecht, door was? En is het al '22 of '23 geweest dat tijdens de race (en erna nog) zo verschrikkelijk veel track limit violations zijn geweest / geteld incl nog extra straffen. Waarbij het jaar erop er al veel meer grindbakken waren waardoor de TL violations zo goed als voorbij waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:22
z0bin schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 08:33:
[...]

Laten we het maar droog en warm houden hoor. Ik heb niets anders dan korte broeken en t-shirts bij me.
Ik was er vorig jaar bij, en met 30+ graden op een heuvel in de brandende zon is absoluut geen pretje :N

Worth it though! *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• z0bin
Waah schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 09:34:
[...]

Ik was er vorig jaar bij, en met 30+ graden op een heuvel in de brandende zon is absoluut geen pretje :N

Worth it though! *O*
Dat is de reden dat wij op de overdekte nord tribune zitten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 22:22
z0bin schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 09:44:
[...]

Dat is de reden dat wij op de overdekte nord tribune zitten. ;)
tja dat was het me dan weer niet waard :+ Dat was me wat te duur voor met zijn vieren :+

Wel mooi plekje! Maar Oostenrijk is sowieso een track waar je heel veel van de race kan volgen doordat je van hoog kan kijken. Zat zelf op de heuvel vlak na T3 (die langzame K*bocht) en dan kan je een heel groot deel van het circuit zien. Op TV zie je het hoogteverschil vrij slecht vind ik. Maar als je zelf de heuvel op bent gewandeld weet je goed hoe steil het is.

Dat er maar net zoveel chaos mag zijn als toen ik er was O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 27-06-2025 09:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Geen Gianpiero Lambiase als race engineer voor Verstappen dit weekend maar Simon Rennie de vroegere race engineer van Ricciardo. Lambiase zal volgende week in Silverstone weer aanwezig zijn.

https://www.telegraaf.nl/...ro-lambiase/74245445.html

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 27-06 17:16
Updates!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GucDMGbW0AAsvWA?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GucDMVwXIAA3eOk?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GucDMKbXQAANImZ?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GucDMTrWgAAYWjw?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GucDMKZWAAAlnKY?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GucDMZXaoAAC1dR?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 8% gewijzigd door Extigo op 27-06-2025 11:00 ]

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Teleurstellend lijstje voor Red Bull. Ik dacht dat ze hier wel meer updates zouden brengen.

[ Voor 32% gewijzigd door Shiver23 op 27-06-2025 11:05 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06 22:14
Alleen zichtbare updates hoeven aangegeven te worden, dus het kan zijn dat er onderhuids aanpassingen zijn. Bijvoorbeeld in de koeling of de dempingselementen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 10:52:
Geen Gianpiero Lambiase als race engineer voor Verstappen dit weekend maar Simon Rennie de vroegere race engineer van Ricciardo. Lambiase zal volgende week in Silverstone weer aanwezig zijn.

https://www.telegraaf.nl/...ro-lambiase/74245445.html
Voor diegene die het en niet weten en het artikel niet lezen: na het vertrek van Ricciardo is Rennie op eigen verzoek naar de fabriek gegaan. En daar is hij nu simulator engineer. Mogelijk dat Verstappen ook in die rol ervaring met hem heeft (maar ik kan mij ook indenken dat bij de vaste coureur de vaste race engineer die rol vervult).
Daarnaast heeft Rennie eind 2020 nog tijdelijk de race engineer van Albon "gespeeld". Omdat die wat hem in 2019 vervangen had een prutser was (zowel eerst met Gasley en daarna met Albon). 2021 is Perez dan de coureur geworden met Hugh Bird als race engineer, waarbij Bird daarvoor de performance engineer van Verstappen was.

En Rennie is daarvoor ook nog race engineer bij Lotus geweest. Waarbij er sowieso een memorabele Kimi radio is met Rennie. Ik twijfel alleen of dat de "Leave me alone, I know what I am doing" was. Als dat niet met Rennie was, dat was dat met die fransman die zo nu en dan ook op F1TV is, Julien <onuitspreekbaar :p >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06 22:14
RobertMe schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:47:
[...]
2021 is Perez dan de coureur geworden met Hugh Bird als race engineer, waarbij Bird daarvoor de performance engineer van Verstappen was.
En Perez had in een recent interview aangegeven dat zijn race engineering team "0 experience" had

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 21:35
[...]
Als dat niet met Rennie was, dat was dat met die fransman die zo nu en dan ook op F1TV is, Julien <onuitspreekbaar :p >
Die is (bij mij tenminste) vooral bekend van de FOR WHAT radio van een jaar of 4 terug!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
mavamal schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:56:
En Perez had in een recent interview aangegeven dat zijn race engineering team "0 experience" had
Ja, je moet ergens de schuld neerleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
[...]

Voor diegene die het en niet weten en het artikel niet lezen: na het vertrek van Ricciardo is Rennie op eigen verzoek naar de fabriek gegaan. En daar is hij nu simulator engineer. Mogelijk dat Verstappen ook in die rol ervaring met hem heeft (maar ik kan mij ook indenken dat bij de vaste coureur de vaste race engineer die rol vervult).
Daarnaast heeft Rennie eind 2020 nog tijdelijk de race engineer van Albon "gespeeld". Omdat die wat hem in 2019 vervangen had een prutser was (zowel eerst met Gasley en daarna met Albon). 2021 is Perez dan de coureur geworden met Hugh Bird als race engineer, waarbij Bird daarvoor de performance engineer van Verstappen was.

En Rennie is daarvoor ook nog race engineer bij Lotus geweest. Waarbij er sowieso een memorabele Kimi radio is met Rennie. Ik twijfel alleen of dat de "Leave me alone, I know what I am doing" was. Als dat niet met Rennie was, dat was dat met die fransman die zo nu en dan ook op F1TV is, Julien <onuitspreekbaar :p >
En waarom is GP er niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Toke_gt schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:10:
[...]

En waarom is GP er niet?
Privéomstandigheden

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:01
Grrr… Davide Valsecchi is er weer… :r

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Is toch heerlijk... in Italië hoor je niets anders. Gratis denken aan de vakantie.
Al genoeg engels volk dat ik liever ook niet zie ;)

[ Voor 31% gewijzigd door CreativeS op 27-06-2025 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

De banden worden ook steeds vager, of :? Harder met hard is het nieuwe compound gedachtegoed?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Laatst online: 23:39
CreativeS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:02:
[...]
Ja, je moet ergens de schuld neerleggen...
Tja, je kunt zeggen wat je wil, maar de vervangers hebben er niet veel meer van gebakken. We zullen deze race weer afwachten, maar ik heb er een hard hoofd in.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:01
CreativeS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:46:
Is toch heerlijk... in Italië hoor je niets anders. Gratis denken aan de vakantie.
Al genoeg engels volk dat ik liever ook niet zie ;)
Het gaat mij niet zo zeer om zijn accent… maar om de inhoud… of beter.. gebrek aan inhoud.

“It is better than a movie theater this one..”. Waar gaat dit over!?

[ Voor 9% gewijzigd door PatrickC op 27-06-2025 14:01 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00Dy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-06 14:27

w00Dy

Make soap, not war

PatrickC schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:59:
[...]

Het gaat mij niet zo zeer om zijn accent… maar om de inhoud… of beter.. gebrek aan inhoud.
Hier vooral omwille van het accent, komop je spreekt het zo vaak. Werk eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

franssie

Save the albatross

[...]

De Netflix F1 film?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online

Ik bedoel dit echt niet verkeerd... mijn vriendin heeft er soms ook zo'n handje van... maar het is een keuze om je er aan te irriteren _/-\o_ Ik snap je volledig (!), maar het is zo nutteloos. Echt zonde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 14:16
[...]

Het gaat mij niet zo zeer om zijn accent…
Mij dus wel. Het doet pijn aan de oren om hem bezig te horen en wat hij dan nog zegt, voegt eigenlijk absoluut niets toe.

Hij kent wel de woorden in het engels. Hoe veel werk is het dan om eens enkele lessen te volgen? Ik heb absoluut geen probleem met een accent. Maar het ligt er zo vingerdik op dat ik er hem van verdenk van, speciaal voor de uitzendingen, zeer zwaar te overdrijven met zijn accent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
redwing schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 13:58:
Tja, je kunt zeggen wat je wil, maar de vervangers hebben er niet veel meer van gebakken. We zullen deze race weer afwachten, maar ik heb er een hard hoofd in.
Nee, maar dit ging toch over Perez? Essentie.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 21:35
Ik ben geloof ik het enige lid van de Valsecchi fanclub in Nederland. Vind het juist wel wat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
ParaDroid2 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:10:
Ik ben geloof ik het enige lid van Valsecchi fanclub in Nederland. Vind het juist wel wat hebben.
Het onderbreekt de engelse aanwezigheid een beetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Wel fijn dat dit topic alleen over het raceweekend gaat en geen geleuter over een accent. ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 14:16
Knap van Alex Dunne. Went blijkbaar zeer snel aan de auto.

Zegt misschien al bij al zoveel niet maar vind het toch knap
albino71 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:14:
Wel fijn dat dit topic alleen over het raceweekend gaat en geen geleuter over een accent. ;)
Dat accent is dan ook enkel maar tijdens een raceweekend te horen ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Kenhas op 27-06-2025 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Laatst online: 23:39
CreativeS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:09:
[...]

Nee, maar dit ging toch over Perez? Essentie.
Het ging inderdaad over Perez zijn prestaties. Welke achteraf gezien dus helemaal niet zo slecht waren als je het nu vergelijkt met zijn vervangers.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:16
Gebeurt er nog iets in de VT? Kan niet kijken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
albino71 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:14:
"Onderdeel van..."

Je kunt het nooit iedereen naar het zin maken. Dat heeft iedereen wel eens.

In ander nieuws: ANT zakt weer, hij stond zo mooi 2e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
redwing schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:17:
Het ging inderdaad over Perez zijn prestaties. Welke achteraf gezien dus helemaal niet zo slecht waren als je het nu vergelijkt met zijn vervangers.
Maar dat was niet gedurende zijn hele aanstelling zo. Hij heeft zijn mooie momenten gehad, maar ook vele slechte momenten en laat je nou net vaak op je slechte momenten beoordeeld worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:59
Is er ook een Netflix F1 Film? Ik weet van Apple+ een die nu in de bios draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
Blik1984 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:18:
Gebeurt er nog iets in de VT? Kan niet kijken :)
Nope. Alleen Russell zweet weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
TheBrut3 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:21:
[...]

Nope. Alleen Russell zweet weer.
Ik vind het zo verrassend dat Dunne zo dicht bij Piastri zit. Zal wel weer redenen hebben, maar toch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:17
CreativeS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:22:
[...]

Ik vind het zo verrassend dat Dunne zo dicht bij Piastri zit. Zal wel weer redenen hebben, maar toch.
McLaren is wellicht wel een heel snelle auto?
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord