In het begin had Max het lastig. Paar keer langs de baan. Auto leek ook heel laag afgesteld op dat moment.
Maar dat hadden ze volgens mij best snel opgelost.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In het begin had Max het lastig. Paar keer langs de baan. Auto leek ook heel laag afgesteld op dat moment.
Dan nog is het op z'n minst knap om als rookie bij een toch niet onaardige coureur als Piastri te staan.jaapstobbe schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:22:
[...]
McLaren is wellicht wel een heel snelle auto?
Trek hem ook vrij slecht inderdaad. Wellicht is het het accent.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beetje Russel in de auto van Hamilton in 2020 vibes krijg ik erbij inderdaad.jaapstobbe schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:22:
[...]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Beganovic staat inderdaad niet zo dicht op Hamilton.ParaDroid2 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:25:
Dan nog is het op z'n minst knap om als rookie bij een toch niet onaardige coureur als Piastri te staan.
Die staat in het F2 kampioenschap ook ver achter Dunne.CreativeS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:39:
Beganovic staat inderdaad niet zo dicht op Hamilton.
Alles voor de show maar ik trek die nerveuze energie en dat k* geluid van hem niet. Doe die blonde ex-Sauber strateeg maar.Jasphur schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:33:
[...]
Trek hem ook vrij slecht inderdaad. Wellicht is het het accent.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Ik volg de F2 eigenlijk de laatste tijd weinig. F1 al veel minder, dus dan gaat F2 ook al vrij snel minder bekeken worden. Dit was ook de eerste VT in weken die ik even gekeken heb. Dus bedankt voor de verduidelijkingTheBrut3 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:43:
Die staat in het F2 kampioenschap ook ver achter Dunne.
Dunne kan zomaar weer een F2 kampioen worden welke buiten de boot gaat vallen omdat er geen plek is.
[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 27-06-2025 14:49 ]
Oh, dacht dat die ook van Netflix was. Hoe dan ook doelde ik op die film inderdaad.Shinji schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:20:
[...]
Is er ook een Netflix F1 Film? Ik weet van Apple+ een die nu in de bios draait.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Dat is opzich niet zo relevant, het gaat vooral om de tijd ten opzichte van Piastri, dat is ontzettend knap.jaapstobbe schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:22:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Eigenlijk best gek als dat zo zou zijn, omdat er volgend jaar twee stoeltjes extra zijn. Dan zou je zeggen dat er toch zeker een plek is voor de F2 kampioen, zeker als dat Dunne is die het kampioenschap in zijn eerste jaar zou winnen.TheBrut3 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 14:43:
[...]
Die staat in het F2 kampioenschap ook ver achter Dunne.
Dunne kan zomaar weer een F2 kampioen worden welke buiten de boot gaat vallen omdat er geen plek is.
Hoeveel "experience" zou zijn race engineer van 2014, bij Force India, gehad hebben?mavamal schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 11:56:
[...]
En Perez had in een recent interview aangegeven dat zijn race engineering team "0 experience" had
Toch mooi dat je voor een paar honderd euro ergens in de verte wat autootjes voorbij ziet komen. Tribunes staan daar wel erg ver van de baan of verbeeld ik me dat in vergelijking met andere circuits?z0bin schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:07:
Een foto vanaf het circuit voor m’n mede tweakers.[Afbeelding]
je weet wel dat je vanaf nu verplicht bent om weer updates te doen tijdens de F1 sessies he? (in geval van regen ect)z0bin schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:07:
Een foto vanaf het circuit voor m’n mede tweakers.[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
[ Voor 54% gewijzigd door Miki op 27-06-2025 17:41 ]
Valt wel mee hoor.. iig een stuk beter dan Zandvoort, waar de tribunes zo dicht op de baan staan dat je blij mag zijn dat je het bovenste puntje van de auto ziet tussen de hoofden voor je.pjlgt schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:48:
[...]
Toch mooi dat je voor een paar honderd euro ergens in de verte wat autootjes voorbij ziet komen. Tribunes staan daar wel erg ver van de baan of verbeeld ik me dat in vergelijking met andere circuits?
Maar met de namen die rond gaan voor die twee nieuwe plekken... Bottas, Perez, Schumacher, .... Dat er geen rookies voor genoemd worden is denk ik wel logisch (als nieuw team wil je een ervaren coureur hebben die op vorige ervaringen kan bouwen en het team en de auto verbeteren?), maar er wordt niet eens een van de huidige coureurs genoemd. Oftewel: met het toetreden van een extra team zou er niet eens een plekje vrij komen bij een bestaand team doordat een coureur verhuisd naar "het nieuwe team".ParaDroid2 schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:03:
[...]
Eigenlijk best gek als dat zo zou zijn, omdat er volgend jaar twee stoeltjes extra zijn. Dan zou je zeggen dat er toch zeker een plek is voor de F2 kampioen, zeker als dat Dunne is die het kampioenschap in zijn eerste jaar zou winnen.
Dat was inderdaad wel de gedachte die ik had. Hoewel ik snap dat Cadillac in ieder geval één ervaren coureur wil, zijn dit ook wel namen die al een mooie carrière gehad hebben of in het geval van Schumacher bewezen hebben niet zoveel toe te voegen... Zou het van weinig ambitie vinden spreken als beide coureurs dit soort namen zijn.RobertMe schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 18:12:
[...]
Maar met de namen die rond gaan voor die twee nieuwe plekken... Bottas, Perez, Schumacher, .... Dat er geen rookies voor genoemd worden is denk ik wel logisch (als nieuw team wil je een ervaren coureur hebben die op vorige ervaringen kan bouwen en het team en de auto verbeteren?), maar er wordt niet eens een van de huidige coureurs genoemd. Oftewel: met het toetreden van een extra team zou er niet eens een plekje vrij komen bij een bestaand team doordat een coureur verhuisd naar "het nieuwe team".
Hahaha, deze is goud. Bearman die even een blikje Red Bull jat, prachtig!
Red Bull had het door en bood hem gelijk een blikje aan (via IG)ZeromaNoiS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:12:
[...]
Hij had gewoon zin in een frisje lijkt het
Ik heb het incident niet gezien, maar Max kreeg als straf 1 gridplek terug + 1 penaltypunt voor het impeden van Russell tijdens een vrije training, terwijl Russell zelf in een slowlap zat. Was dit dan zo anders dat hier alleen een waarschuwing volgt?
Lijkt op een colaatje (van Red Bull wel)ZeromaNoiS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:12:
[...]
Ik wilde het net zeggen... maar goed, er zijn cola's die lekkerder zijn.
Ja dit was zeker anders. Hamilton heeft een Brits pasport en Verstappen niet. Dat is zeker wel een verschil.Biggg schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Ik heb het incident niet gezien, maar Max kreeg als straf 1 gridplek terug + 1 penaltypunt voor het impeden van Russell tijdens een vrije training, terwijl Russell zelf in een slowlap zat. Was dit dan zo anders dat hier alleen een waarschuwing volgt?
Ja, paspoortBiggg schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Klopt, is een Red Bull Organics Cola en geen Red Bull. Iets wat hij in het IG filmpje ook bevestigtJasphur schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:17:
[...]
Hij had gewoon zin in een frisje lijkt hetsneaky
Dat was in Qatar tijdens de kwali. Heel anders zoals ze zelf ook uitleggen. Desondanks:Biggg schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:18:
[...]
Da's wel letterlijk scorebord journalistiek.Chocoball schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 23:31:
Vorig jaar kwam de winnaar na 2 bandenwissels over de finish. Pirelli denk dat ook dit jaar de 2 stop de beste strategie is.
En hoeveel blikjes Red Bull cola?Jake schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 07:38:
Die hadden ook 2 stops.
Ik ga m’n best doen…basvn schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:51:
[...]
je weet wel dat je vanaf nu verplicht bent om weer updates te doen tijdens de F1 sessies he? (in geval van regen ect)
De tribunes bij bocht 3 en 4 staan inderdaad wat verder van het circuit, maar dat maakt het er voor ons niet minder leuk om.pjlgt schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 16:48:
[...]
Toch mooi dat je voor een paar honderd euro ergens in de verte wat autootjes voorbij ziet komen. Tribunes staan daar wel erg ver van de baan of verbeeld ik me dat in vergelijking met andere circuits?
[ Voor 45% gewijzigd door z0bin op 28-06-2025 08:12 ]
Verwijderd
hoop niet dat je tussen al dat oranje zit, het is geen voetbalwedstrijdz0bin schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:06:
[...]
Ik ga m’n best doen…
[...]
De tribunes bij bocht 3 en 4 staan inderdaad wat verder van het circuit, maar dat maakt het er voor ons niet minder leuk om.
Want het is natuurlijk alleen F1 als je tussen het rood in zit? Tifosi is geweldig, maar oh jee als het het orange army is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:54:
[...]
hoop niet dat je tussen al dat oranje zit, het is geen voetbalwedstrijd
Ik houd me maar vast aan het eventuele feit dat Zak een gloryrun gegund heeft aan die jongen... Beetje spriet erin en 1x gas geven, anders ziet het eruitLynx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:11:
Ik lees vanochtend meerdere conclusies. Max zou wel op het vinkentouw zitten bij McLaren. Ik heb de meeste zorg over het feit dat die Dunne zo snel competitief was in vt1. Dat laat m.i zien dat de potentie van de auto hoog is, en bovendien relatief makkelijk te ontsluiten.
Mijn boefje is liev!
Helaas moet dat absoluut serieus genomen worden. Het verziekt zelfs de sport behoorlijk.ZeromaNoiS schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 19:21:
[...]
Ja dit was zeker anders. Hamilton heeft een Brits pasport en Verstappen niet. Dat is zeker wel een verschil.![]()
(Niet te serieus nemen dit)
Waarom niet tussen oranje zitten?? Dat maakt het volgens mij juist extra leuk. Vreemde uitspraak!Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 08:54:
[...]
hoop niet dat je tussen al dat oranje zit, het is geen voetbalwedstrijd
Joh, iemand met zo’n nickname, en die beweert fan te zijn van Stroll omdat het zo’n sympathieke vent is, en zo’n fantastische coureur, die zou ik niet al te serieus nemen.Charles Hill schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:48:
[...]
Waarom niet tussen oranje zitten?? Dat maakt het volgens mij juist extra leuk. Vreemde uitspraak!
Gewoon een mislukte (S)trollZeromaNoiS schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:01:
[...]
Joh, iemand met zo’n nickname, en die beweert fan te zijn van Stroll omdat het zo’n sympathieke vent is, en zo’n fantastische coureur, die zou ik niet al te serieus nemen.![]()
Dit geeft volgens mij goed weer wat het verschil is tussen RBR en McLaren. McLaren heeft een auto ontwikkeld die goed te besturen is voor iedereen die wat kan in dit soort auto's, ook wanneer deze op z'n snelst is.Lynx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:11:
Ik lees vanochtend meerdere conclusies. Max zou wel op het vinkentouw zitten bij McLaren. Ik heb de meeste zorg over het feit dat die Dunne zo snel competitief was in vt1. Dat laat m.i zien dat de potentie van de auto hoog is, en bovendien relatief makkelijk te ontsluiten.
Zo makkelijk is het ook weer niet....JB schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:24:
[...]
Ik houd me maar vast aan het eventuele feit dat Zak een gloryrun gegund heeft aan die jongen... Beetje spriet erin en 1x gas geven, anders ziet het eruit
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Dat is ook weer zo.ZeromaNoiS schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:01:
[...]
Joh, iemand met zo’n nickname, en die beweert fan te zijn van Stroll omdat het zo’n sympathieke vent is, en zo’n fantastische coureur, die zou ik niet al te serieus nemen.![]()
[ Voor 33% gewijzigd door Charles Hill op 28-06-2025 13:22 ]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit... dat was het hoofdtopic volgens mij.Lynx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 09:11:
Kan er niet eens ingegrepen worden tegen dat eindeloze “elitaire” gedrag van de zogenaamde “pure” fans. Het verzuurt het topic behoorlijk. Maak ergens een eigen forum voor “echte” fans dan gaan wij genieten van neerlands trots in de autosport.
[ Voor 4% gewijzigd door CreativeS op 28-06-2025 22:25 ]
Klaar om zijn kwalificatie te verpesten?Charles Hill schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 13:17:
Norris lijkt klaar voor de kwalificatie.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De rondetijden zijn nu nog hoger dan in FP3, dus het gaat nog niet voluit. Laten we hopen dat het toch wat spannender wordt.LZ86 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:16:
Dat gaat een rete saaie race worden morgen.......
Gatverdamme die McLarens zijn weer bizar snel...
Enige hoop is dat de McLarens het zichzelf moeilijk makenLZ86 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:16:
Dat gaat een rete saaie race worden morgen.......
Gatverdamme die McLarens zijn weer bizar snel...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 53% gewijzigd door Miki op 28-06-2025 16:25 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Q1*nocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
Tsunoda laat het weer eens liggen in Q3.... Wat moeten we hier nu mee?
Bonkersnocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
De auto door de shreddernocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik denk dat ik daar zomaar weinig invloed op heb.jaapstobbe schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:17:
Door jou pakt ie pole
Was het maar Q3..nocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
Sorry...je hebt natuurlijk gelijk!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Horner verantwoordelijk houden? Perez, Lawson en Tsunoda lijken helemaal niets met die wagen te kunnen. Er is dus veel meer aan de hand.nocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq