Ik heb mijn twijfels of het wel aan Tsunoda en zijn voorgangers te wijten is. Het is wel iets te toevallig dat er 3 rijders zijn die er zogenaamd helemaal niets van kunnen terwijl zij bij andere teams hebben laten zien dat een potentiële RB rijder zijn.SpeedyNick schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:29:
Slecht weer van Yuki..![]()
Als straf de hele week tankstation sushi voeren
3 zelfs. Out lap, fast lap en in lap 😇Exocet schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:33:
Had Max een tweede ronde?
Nou euh... Niet echt 🤨RRCreations schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 12:51:
Als Tsnuoda in de buurt van McLaren kan blijven dan heeft dat hoop voor Red Bull.
De auto van Max leek totaal geen grip te hebben in sector 2.
Maar goed dat het publiek veelal oranje gekleed is. Goed ingeschat!
Die auto is blijkbaar echt niet te besturen. En de McLaren juist heel goed gezien de prestatie van Dunne.Miki schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:34:
[...]
Ik heb mijn twijfels of het wel aan Tsunoda en zijn voorgangers te wijten is. Het is wel iets te toevallig dat er 3 rijders zijn die er zogenaamd helemaal niets van kunnen terwijl zij bij andere teams hebben laten zien dat een potentiële RB rijder zijn.
Fik
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Brandje
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Morgen maar de uitslag afwachten zonder te kijken en als het verrassend is dan maar de herhaling, maar dit ziet er als een saai oranje een-tweetje uit..........Exocet schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:39:
Wat een gat....
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Fire!
Rode vlag veroorzaakt door Lewis, die mag dan niet meer starten
Rode vlag veroorzaakt door Lewis, die mag dan niet meer starten
De FIA regels over bermbrandjes voorkomen kunnen ook weer de prullenbak in.
Daar gaan we weer, bermbrandje 😑
Die Red Bull auto is gewoon rommel. Kijk naar de McLaren: ze zetten er in FP een rookie in en die staat meteen bovenin. Tuurlijk, tijden zeggen daar op zich weinig. Maar dat is gewoon een auto waar je mee kunt rijden. De Red Bull voelt altijd alsof je aan het koortdansen bent. Kan geweldig uitpakken. Maar je kunt ook te pletter vallen.Miki schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:34:
[...]
Ik heb mijn twijfels of het wel aan Tsunoda en zijn voorgangers te wijten is. Het is wel iets te toevallig dat er 3 rijders zijn die er zogenaamd helemaal niets van kunnen terwijl zij bij andere teams hebben laten zien dat een potentiële RB rijder zijn.
Ik denk dat Verstappen met zijn kwaliteiten heel veel weet te verbloemen maar het is zeer waarschijnlijk een draak van een wagen om in te rijden.Charles Hill schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Die auto is blijkbaar echt niet te besturen. En de McLaren juist heel goed gezien de prestatie van Dunne.
Die McLarens gaan als er geen gekke dingen gebeuren fluitend een 1,2 pakken dit weekend.
Auto ligt op rails.
Auto ligt op rails.
Ze hebben 1 keer getest met metalen blokken maar was niet een goede oplossing.Chocoball schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:41:
De FIA regels over bermbrandjes voorkomen kunnen ook weer de prullenbak in.
Ontzettend knap wat McLaren voor elkaar heeft gekregen. Die auto is zo goed...
Dat gezeik op Viaplay is ook lachwekkend, gaan ze nou de rest van t seizoen over dat hok van Max zeuren?
Wat heeft dat voor zin.
Dat gezeik op Viaplay is ook lachwekkend, gaan ze nou de rest van t seizoen over dat hok van Max zeuren?
Wat heeft dat voor zin.
Vreemd besluit om terug te gaan naar deze skitblocks met de vonken. Ziet er leuk uit, maar dit is het gevolg. Geen idee waarom de andere niet goed waren.Holk schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Ze hebben 1 keer getest met metalen blokken maar was niet een goede oplossing.
De teams moeten de skid blocks van staallegering elke race bij zich hebben. Ben alleen benieuwd of de FIA de teams voor morgen gaat verplichten te wisselen?Holk schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Ze hebben 1 keer getest met metalen blokken maar was niet een goede oplossing.
Dit is precies wat het is, en ook niet meer dan dat. RBR had het tot ‘23 (beetje ‘24) een aantal jaren het beste voor elkaar, en de jaar daarvoor Mercedes etc etc.sly___ schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:42:
Ontzettend knap wat McLaren voor elkaar heeft gekregen. Die auto is zo goed...
Verder moet men er ook niet zoveel drama van maken.
Ook toen al vooral Verstappen, niet iedereen binnen RBR 😏renegrunn schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Dit is precies wat het is, en ook niet meer dan dat. RBR had het tot ‘23 (beetje ‘24) een aantal jaren het beste voor elkaar, en de jaar daarvoor Mercedes etc etc.
Verder moet men er ook niet zoveel drama van maken.
Bring back Checo! 
Wat een carrierevernietigende krracht.
Wat een carrierevernietigende krracht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik luister ook F1TVChocoball schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:45:
[...]
De teams moeten de skid blocks van staallegering elke race bij zich hebben. Ben alleen benieuwd of de FIA de teams voor morgen gaat verplichten te wisselen?
30 minuten voor de race even met een paar trekkers en tankwagens rond rijden en gras natmaken is makkelijker
[ Voor 3% gewijzigd door Holk op 28-06-2025 16:49 ]
Hoezo, PER eindigde gewoon 3e en 2e in ‘22 en ‘23.Charles Hill schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:46:
[...]
Ook toen al vooral Verstappen, niet iedereen binnen RBR 😏
Max won ja. Dankzij auto.
Verrassende kwali voor Borteleto, Gasly en Lawson.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Lawson Q3, dat is wel even lekker voor hem zeker op de Red Bull ring.
Verder wat is die Bortoletto aan het doen? Die is ook lekker aan het knallen.
Verder wat is die Bortoletto aan het doen? Die is ook lekker aan het knallen.
Oja, inderdaad. Alleen zat er al een behoorlijk gat in 2023. Beide jaren was toch al wel duidelijk dat het Verstappen is en niet de auto die zoveel beter is. Kijk naar McLaren hoe het eruit ziet als de auto zoveel beter is, aantal overwinningen, aantal podiums, aantal punten, en dat met 2 auto's.renegrunn schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:50:
[...]
Hoezo PER, eindigde gewoon 3e en 2e in ‘22 en ‘23.
Max won ja. Dankzij auto.
Eindstand coureurs 2022
1e plaats Max Verstappen - 454
(2e titel)
2e plaats Charles Leclerc - 308
3e plaats Sergio Pérez - 305
Eindstand coureurs 2023
1e plaats Max Verstappen - 575
2e plaats Sergio Pérez - 285
3e plaats Lewis Hamilton - 234
[ Voor 10% gewijzigd door Charles Hill op 28-06-2025 16:59 ]
Heeft Bortoletto nog rode banden over? Wel super gedaan zeg!
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Q3 halen betekent toch een extra setje?nocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:56:
Heeft Bortoletto nog rode banden over? Wel super gedaan zeg!
Norris gaat wel straf krijgen denk ik?
---RAWE CEEK!!!---
Sure, binnen RBR is Max altijd de betere coureur geweest. Maar mijn punt is meer, had Max in een Mercedes gezeten van ‘17 tot ‘21, dikke kans dat hij ze dan ook allemaal had gewonnen.Charles Hill schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Oja, inderdaad. Alleen zat er al een behoorlijk gat in 2023. Daar was toch al wel duidelijk dat het Verstappen is en niet de auto die zoveel beter is.
Eindstand coureurs 2022
1e plaats Max Verstappen - 454
(2e titel)
2e plaats Charles Leclerc - 308
3e plaats Sergio Pérez - 305
Eindstand coureurs 2023
1e plaats Max Verstappen - 575
2e plaats Sergio Pérez - 285
3e plaats Lewis Hamilton - 234
F1 is en blijft een autosport
Nee.NoFearCreations schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:58:
Wat gebeurde er?NoFearCreations schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:58:
NoFearCreations schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:58:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/PPUtTy7dfHU9Di9FOFohzsAh.jpg?f=user_large)
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Helemaal niks.renegrunn schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:59:
Wat gebeurde er?
Hij is een Brit, sowieso geen straf....NoFearCreations schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:58:
Was ook niet veel aan de hand imho.
Hij zal een hoop gepakt hebben ja. De vraag is of Mercedes dan misschien ook deze kant op was gegaan, dat Verstappen er snel in zou zijn gebleven maar de rest afhaakt.renegrunn schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 16:58:
[...]
Sure, binnen RBR is Max altijd de betere coureur geweest. Maar mijn punt is meer, had Max in een Mercedes gezeten van ‘17 tot ‘21, dikke kans dat hij ze dan allemaal had gewonnen.
F1 is en blijft een autosport
Maar wat als jan niemand beantwoorden
Hij bleef gewoon op de racing line rijden?
---RAWE CEEK!!!---
Poeh, dit wordt wel een erg pijnlijk voor RRB haar thuisrace..
Eerder downgrades.. Max deed hier vorig jaar 1:04.3TheBrut3 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:08:
Zo de updates van Red Bull stellen wel heel erg teleur.
Gaan we zometeen zien als er nieuwe banden onder zitten. Maar de McLarens zijn sneller, dat is al wel bekend, geen verrassing.
Klaar, over en uit.
RBR vol focus op volgend jaar, want dit is echt einde seizoen.
RBR vol focus op volgend jaar, want dit is echt einde seizoen.
Ontzettend gaaf voor Norris om nu pole te pakken na de dramatisch verlopen race vorige ronde. Mooie opsteker voor hem, hopelijk kan ie morgen het doorzetten. Het is hem wel gegund.
Wat doet Max nou...? Hij was sneller dan de eerste poging.
Wat gebeurde daar nou met VER. Moest hij liften ivm geel? Of is besloten uit de pitstraat te starten?
[ Voor 27% gewijzigd door Zewatanejo op 28-06-2025 17:15 ]
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Klasseprestatie van Norris.
⏩ PVOutput☀️
Max kan beter de RB pakken...
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Yep.Zewatanejo schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:14:
Wat gebeurde daar nou met VER. Moest hij liften ivm geel?
⏩ PVOutput☀️
Gele flag. Dus moest van gas.....TheBrut3 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:14:
Ik vermoed dat hij moest afremmen vanwege de gele vlag.TheBrut3 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:14:
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Max wilde geen risico nemen met een mogelijk gele vlag daar
Er was even een gele vlag in die ronde vanwege een spin van GAS, vlak daarna vertraagde VER. Of het met elkaar te maken heeft is me niet duidelijk.Exocet schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:14:
Wat was er met Max?
[ Voor 4% gewijzigd door Dido op 28-06-2025 17:15 ]
Dikke pech voor Max door geel moest hij zijn snelle ronde afbreken.
Denk dat dat goed was voor p3
Denk dat dat goed was voor p3
Gasly een 720 spin.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij was het session finished....
Heel vreemd allemaal.
Heel vreemd allemaal.
Max was er gewoon klaar mee denk ik… even bij Toto langs zo dadelijk dan maar?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dan loopt de klok achter bij onsnocalimero schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:15:
Volgens mij was het session finished....
Heel vreemd allemaal.
Nee het was heel door GaslyPatrickC schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:15:
Max was er gewoon klaar mee denk ik… even bij Toto langs zo dadelijk dan maar?
Ongelukkig niet meer niet minder
Heel kortTreveo schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:17:
Was er echt wel een gele vlag? Ik zag het niet iig
Toto belde 100m voor de finish
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 28-06-2025 17:17 ]
Denk dat Haas nog wel een plaatsje over heeft. Anders bij Sauber altijd raak.Exocet schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:16:
Max zo snel mogelijk een nieuw stoeltje voor volgend jaar regelen
Waaronder de verslaggevers bij F1 TV…LAD93 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:17:
De helft hier heeft die gele vlag niet gezien waar VER voor moest remmen?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Volgend jaar andere auto's en nieuwe motor waarom zou hij weg gaan?Exocet schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:16:
Max zo snel mogelijk een nieuw stoeltje voor volgend jaar regelen
[ Voor 3% gewijzigd door DoubleDutch op 28-06-2025 17:18 ]
Zodra GAS spinde werd het geel, het werd weer groen zodra hij door reed.Treveo schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:17:
Was er echt wel een gele vlag? Ik zag het niet iig
Het heeft in ieder geval Piastri beinvloed, die reed er relatief dicht achter.
En mogelijk dus ook Verstappen.
in de herhaling van de spin van Gas zie je een marshal goed in beeld met twee gele vlaggen zwaaien.LAD93 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:17:
De helft hier heeft die gele vlag niet gezien waar VER voor moest remmen?
Idd.renegrunn schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:09:
[...]
Eerder downgrades.. Max deed hier vorig jaar 1:04.3
Pff doet Norris hier nu dus 1:03.971. Dat scheelt niet eens zoveel.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Die zijn niet veel minder denk ikSnowdog schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:17:
[...]
Denk dat Haas nog wel een plaatsje over heeft. Anders bij Sauber altijd raak.
Wie hier zei ook alweer dat Norris zijn q3 ging verprutsen?
Stond ook gewoon in beeld boven de timing.D-Ed schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:18:
[...]
in de herhaling van de spin van Gas zie je een marshal goed in beeld met twee gele vlaggen zwaaien.
[ Voor 3% gewijzigd door renegrunn op 28-06-2025 17:19 ]
Ja die vlaggen waren niet te zien bij VER onboard. Misschien dat er nog geel op zijn dash stond.D-Ed schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:18:
[...]
in de herhaling van de spin van Gas zie je een marshal goed in beeld met twee gele vlaggen zwaaien.
Er stond op de tracker ook gewoon geel dus snap al die opmerkingen niet zoD-Ed schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:18:
[...]
per aspera ad astra
Inderdaad maar voor het geval mensen dát al niet hadden gezien stond in ieder geval de marshal er nog
Nah gebeurt morgen.jaapstobbe schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:18:
Wie hier zei ook alweer dat Norris zijn q3 ging verprutsen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als ik nu mocht kiezen/gokken tussen Mercedes en een Red Bull (zonder Newey en Ford motoren) wist ik het wel…DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:18:
[...]
Volgend jaar andere auto's en nieuwe motor waarom zou hij weg gaan?
ik gok dat laatste bocht dubbelgeel was en een-na-laatste enkelgeel en als je dan over die bult komt zie je wellicht nog net een glimp van die enkel-geel waardoor Max gelijk lifte ipv een Russeltje te doen en "minder te versnellen".Treveo schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:19:
[...]
Ja die vlaggen waren niet te zien bij VER onboard. Misschien dat er nog geel op zijn dash stond.
Red Bull heeft geprobeerd Mclaren bij te houden. Het lijkt erop dat ze achteruit hebben geschroefd.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |