Dat is jouw gevoel,maar voor hetzelfde geld zijn de Ford motoren volgend jaar wel oppermachtig.PatrickC schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:20:
[...]
Als ik nu mocht kiezen/gokken tussen Mercedes en een Red Bull (zonder Newey en Ford motoren) wist ik het wel…
Hij staat er niet goed voor maar de punten worden verdeeld op zondag dus kan nog best wat worden. Is vaker gebeurd. Altijd Maximaal gaan is wat Max gebracht heeft waar hij nu is.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Opzich zat Max er wel oke bij in alle trainingen.. De gele vlag gooide wat roet in het eten ook
7e is alsnog niet wat je wilt zien morgen.. Hele tribune voelde ook vrij doods
Yeah zit er nu nog (in Lando shirt, gisteren Antonelli shirt, morgen Max shirt)basjuuhhh schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:33:
[...]
Zat jij daar?
Vrij logisch denk ik... max supporters i.p.v. f1 liefhebbers
Op zich is meerendeel Max fan hier maja dat heb je volgende week ook in Silverstone! Je ziet gelukkig best wel wat andere shirtjes etc hier ook
Wat me wel opvalt het lijkt rustiger dan vorige 3 jaren dat ik was. En dat is denk ik wel het resultaat van Redbull die Max geen betere auto geeft.. Dat maakt me zorgen voor volgend jaar
Wou ook Hamilton shirt maar die hebben ze hier niet lijkt het met zijn branding… Wel een pet maar daar heb ik er genoeg van
[ Voor 9% gewijzigd door dglavimans op 28-06-2025 17:40 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
:strip_exif()/f/image/KO7NRIh7Ir9NQqHaoRdrloki.jpg?f=fotoalbum_large)
It needed to be done. Geen shirtjes want die hadden geen nummer
[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 28-06-2025 18:00 ]
En voor hetzelfde geld bouwt Mercedes voor volgend jaar een kutauto.DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:30:
[...]
Dat is jouw gevoel,maar voor hetzelfde geld zijn de Ford motoren volgend jaar wel oppermachtig.
Blijft allemaal koffiedik kijken.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Red Bull Powertrains in samenwerking met Ford, die bepaalde onderdelen zal leveren.DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:30:
[...]
Dat is jouw gevoel,maar voor hetzelfde geld zijn de Ford motoren volgend jaar wel oppermachtig.
Ik zat aan de telefoon tijdens de snelle ronde van Verstappen, zag 3 sec langzamer (als ik het goed zag), had geen idee wat er was gebeurd, maar blijkbaar dus gele vlaggen.
Toch een setje meer nieuwe softs moeten hebben om 2x een snelle tijd neer te kunnen zetten. Dan had hij erbij gezeten, in ieder geval meegestreden om plek 3, mogelijk zelfs hoger.
Niet de juiste tactiek.
Toch een setje meer nieuwe softs moeten hebben om 2x een snelle tijd neer te kunnen zetten. Dan had hij erbij gezeten, in ieder geval meegestreden om plek 3, mogelijk zelfs hoger.
Niet de juiste tactiek.
Op de live stream was niet duidelijk dat de gele vlag daar was, dus ik snap de verwarring heel goed. De 3 commentatoren bij F1TV hadden de gele vlag ook gezien, maar ook voor hun was het niet duidelijk dat Max daar net reed.LAD93 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:19:
Er stond op de tracker ook gewoon geel dus snap al die opmerkingen niet zo
Dat bedoelde ik er juist mee te zeggen,lekker bij RB blijven en dan gaan kijken. 😉evilution schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:00:
[...]
En voor hetzelfde geld bouwt Mercedes voor volgend jaar een kutauto.
Blijft allemaal koffiedik kijken.
Ooit komt er een einde aan, rb is gewoon de weg kwijt al bijna 2 jaar.DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:41:
[...]
Dat bedoelde ik er juist mee te zeggen,lekker bij RB blijven en dan gaan kijken. 😉
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Meestal als een gele vlag zo snel weer groen wordt gaat het ook om een doorschieter bij bocht 1 of bocht 3 en daar was Max al voorbij, dus ik verwachtte eigenlijk ook niet dat Max zou stoppen.TheBrut3 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:38:
[...]
Op de live stream was niet duidelijk dat de gele vlag daar was, dus ik snap de verwarring heel goed. De 3 commentatoren bij F1TV hadden de gele vlag ook gezien, maar ook voor hun was het niet duidelijk dat Max daar net reed.
Ik kan me wel voorstellen dat hij het zekere voor het onzekere neemt. Beter een slechtere startplek dan een raceban.Wyke schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:31:
[...]
Meestal als een gele vlag zo snel weer groen wordt gaat het ook om een doorschieter bij bocht 1 of bocht 3 en daar was Max al voorbij, dus ik verwachtte eigenlijk ook niet dat Max zou stoppen.
Lees niks over McLaren die even 8 tiende vind ten opzichte van vorig jaar. Terwijl de rest van het veld amper aan de tijden van vorig jaar komt pak MCl bijna een seconde over een jaar. Vorig jaar pakte ze 1.5 seconde. Bizar wat die allemaal aan oplossingen vinden.
Max about giving Bortoleto a slip-stream at the end ❤️
— Verstappen News (@verstappenews) 28 juni 2025
"My lap was already ruined, I saw him behind me, and he has had a really good weekend, so I thought, let me help him a bit." pic.twitter.com/2xCPbaLhJc
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Is een reprimande gewoon bij dit soort fouten/overtredingen?CreativeS schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:34:
Reprimande voor Mercedes en waarschuwing voor RUS.
[Afbeelding]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Je weet het antwoord al.ZeRoC00L schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:42:
[...]
Is een reprimande gewoon bij dit soort fouten/overtredingen?
Als het goed is komen straffen overeen met eerdere vergelijkbare straffen voor fouten van (andere) coureurs.ZeRoC00L schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:42:
[...]
Is een reprimande gewoon bij dit soort fouten/overtredingen?
Volgend jaar andere motor, andere auto, is weinig van te zeggen hoe de teams ervoor staan in het volgend seizoen. Kan ook weer een ommekeer voor RBR zijn. Mercedes ging van een winnende auto naar een auto die amper mee kan komen zelfs zonder grote reglementswijziging. Wie weet heeft Ferrari opeens een auto die zo goed is dat dat zelfs met Ferrari strategie niet te verneuken is en hebben we de komende jaren een Hamilton-LeClerc een-tweetje. Successen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar dat geldt natuurlijk net zo als dat niet succesvol zijn in het verleden iets zegt over de toekomst.Amaze86 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:06:
[...]
Ooit komt er een einde aan, rb is gewoon de weg kwijt al bijna 2 jaar.
We gaan het zien
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
de overgang naar ground-effect auto's was IMHO een enorme regelementswijzigingevilution schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:55:
[...]
Mercedes ging van een winnende auto naar een auto die amper mee kan komen zelfs zonder grote reglementswijziging.
Tja maar de trend is negatief en je zult toch een inschatting moeten trachten te maken. Het erge is dat RBR steeds verder achteruitgaat en het 4e team op de grid is. Dat geeft weinig hoop voor volgend jaar, tenzij dit jaar volledig wordt afgeschreven. Daar komt nog bovenop de onzekerheid met Ford….evilution schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:55:
[...]
Volgend jaar andere motor, andere auto, is weinig van te zeggen hoe de teams ervoor staan in het volgend seizoen. Kan ook weer een ommekeer voor RBR zijn. Mercedes ging van een winnende auto naar een auto die amper mee kan komen zelfs zonder grote reglementswijziging. Wie weet heeft Ferrari opeens een auto die zo goed is dat dat zelfs met Ferrari strategie niet te verneuken is en hebben we de komende jaren een Hamilton-LeClerc een-tweetje. Successen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar dat geldt natuurlijk net zo als dat niet succesvol zijn in het verleden iets zegt over de toekomst.
We gaan het zien
Tegenover je lijkt het helemaal niet volledig verkocht? Of waarom ligt daar allemaal oranje zeil?dglavimans schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:31:
Opzich zat Max er wel oke bij in alle trainingen.. De gele vlag gooide wat roet in het eten ook
Mijn boefje is liev!
Staat ook een artikel in De Gelderlander van 27.06.2025 over de teruglopende verkopen.dglavimans schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:38:
Wat me wel opvalt het lijkt rustiger dan vorige 3 jaren dat ik was. En dat is denk ik wel het resultaat van Redbull die Max geen betere auto geeft.. Dat maakt me zorgen voor volgend jaar
Een klein citaat uit het 'premium' artikel:
https://www.gelderlander....mooi-is-geweest~a028f36f/Tickets die nog te koop zijn aan de kassa’s. Lege stoelen. Minder opgebouwde tribunes ook. Touroperators die blijven zitten met kaarten. De Grand Prix van Oostenrijk maakt het allemaal mee dit jaar.
Spielberg bei Knittelfeld lijkt dezer dagen nog steeds een Nederlandse gemeente, met alle gele nummerborden, Max-vlaggen en Snollebollekes en Yves Berendse die uit de speakers op de campings schallen. Maar zo sterk vertegenwoordigd als tussen 2019 en 2023 is de Orange Army niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door CreativeS op 28-06-2025 22:28 ]
Mclaren onderstreept maar weer eens de dominantie met wat pech voor PIA. Wel leuk dat Norris eindelijk weer z'n snelheid laat zien want anders zou het een saai 2e deel van het kampioenschap kunnen worden. Bij RBR zijn ze het spoor al een jaar bijster met de 'upgrades'.
Ik kan me ook nog heugen dat kinderen dit jaar ineens volle bak moesten betalen terwijl dat voorgaande jaren niet zo was. Daarom ben ik afgehaakt, wilde graag eens met mijn zoontje gaan.CreativeS schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:27:
[...]
Staat ook een artikel in De Gelderlander van 27.06.2025 over de teruglopende verkopen.
Een klein citaat uit het 'premium' artikel:
[...]
https://www.gelderlander....mooi-is-geweest~a028f36f/
Mijn boefje is liev!
Ik zeg doen hoor! Kan niet in je portomonee kijken natuurlijk, maar ik ben 3 jaar geleden geweest (hij was toen 12), maar wordt toch altijd weer besproken als ze weer in Oostenrijk landen... Erg toffe herinnering voor beide!JB schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:43:
[...]
Ik kan me ook nog heugen dat kinderen dit jaar ineens volle bak moesten betalen terwijl dat voorgaande jaren niet zo was. Daarom ben ik afgehaakt, wilde graag eens met mijn zoontje gaan.
Verstappen zat er niet zover vandaan, niet meer dan de rest. Had alleen pech, of verkeerde tactiek, ligt eraan hoe je het bekijkt.Chefbierrr schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:32:
Mclaren onderstreept maar weer eens de dominantie met wat pech voor PIA. Wel leuk dat Norris eindelijk weer z'n snelheid laat zien want anders zou het een saai 2e deel van het kampioenschap kunnen worden. Bij RBR zijn ze het spoor al een jaar bijster met de 'upgrades'.
McLaren is duidelijk de snelste op het moment, dat Dunne ook meteen snel kan zijn in die auto zegt een hoop over de auto's van McLaren.
Feit blijft dat de RB een hok is. Geen enkele update lijkt nog te werken bij Red Bull.
Mijn boefje is liev!
Is zeker zo, maar van 59 euro voor een heel weekend naar 299 euro voor een heel weekend (11 alhier), schoot bij mij in de weerstand vorig jaar.IJsbeer schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:54:
[...]
Ik zeg doen hoor! Kan niet in je portomonee kijken natuurlijk, maar ik ben 3 jaar geleden geweest (hij was toen 12), maar wordt toch altijd weer besproken als ze weer in Oostenrijk landen... Erg toffe herinnering voor beide!
Mijn boefje is liev!
Dit dus. Echt ver-uit de beste auto (dit seizoen). Dat die Dunne even zonder voorbereiding zo’n tijd rijdt in een vrije training zegt mij genoeg. Knap hoorLynx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:01:
Lees niks over McLaren die even 8 tiende vind ten opzichte van vorig jaar. Terwijl de rest van het veld amper aan de tijden van vorig jaar komt pak MCl bijna een seconde over een jaar. Vorig jaar pakte ze 1.5 seconde. Bizar wat die allemaal aan oplossingen vinden.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Het is heel knap dat een team dat kan, zoveel tijd winnen en een auto bouwen die blijkbaar zo snel onder de knie te krijgen is voor een coureur uit de F2. Hij is natuurlijk geen pannenkoek, rijdt niet voor niets bovenaan mee in F2, maar is nog geen ervaren F1 coureur.Jeroenvde89 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 00:48:
[...]
Dit dus. Echt ver-uit de beste auto (dit seizoen). Dat die Dunne even zonder voorbereiding zo’n tijd rijdt in een vrije training zegt mij genoeg. Knap hoor
En er zijn wel de nodige verdenkingen voorbij gekomen, zonder enig bewijs overigens, en teams moesten aanpassingen doen om aan de regels te voldoen.en ondanks dat alles is de auto nog altijd verreweg de snelste. En niet zozeer op topsnelheid, maar over een hele ronde. En dat op bijna elk circuit. En zeker ook met de kwalificaties, ook omdat de band langer goed lijkt te blijven presteren. Ik las of zag een tijdje geleden de uitleg waarom dat zou kunnen. Door hoe zij hun velgen en remschijven weten te koelen door een slim systeem van luchtdoorstromingen. En als de auto in balans is, helpt dat ook mee banden goed te houden.
Benieuwd hoe groot de verschillen zijn op racesnelheid. Daar heeft Verstappen een hoop tijd in gestoken met zijn longruns, ook nog in FP3. Beetje jammer dat hij wel zoveel naar achteren staat. Zal een superstart moeten hebben.
Weet ik ook niet eerlijk gezegd. Dit was de vorige 2 jaren dat ik er was niet zoJB schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:02:
[...]
Tegenover je lijkt het helemaal niet volledig verkocht? Of waarom ligt daar allemaal oranje zeil?
Maar dat is wel de tribune waar altijd de rookbommen en fakkels komen dus wellicht daar iets mee te maken? Gaan het zien vandaag! Oranje shirtje is aan
Blijkbaar veel minder Nederlanders dit jaar.dglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 06:34:
[...]
Weet ik ook niet eerlijk gezegd. Dit was de vorige 2 jaren dat ik er was niet zo
Maar dat is wel de tribune waar altijd de rookbommen en fakkels komen dus wellicht daar iets mee te maken? Gaan het zien vandaag! Oranje shirtje is aan
https://www.nu.nl/formule...hte-fans-zijn-er-nog.html
NVM Linkje is een Nu+ artikel geworden
[ Voor 3% gewijzigd door TinusTegengas op 29-06-2025 14:34 ]
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Gelukkig zijn er nog échte fans en blijven de nep fans thuisTinusTegengas schreef op zondag 29 juni 2025 @ 08:13:
[...]
Blijkbaar veel minder Nederlanders dit jaar.
https://www.nu.nl/formule...hte-fans-zijn-er-nog.html
Alleen de McLaren fans zitten er nu nog in het oranje.Tk55 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 08:22:
[...]
Gelukkig zijn er nog échte fans en blijven de nep fans thuis
Ik weet dat je het humoristisch bedoeld, maar liever gewoon niet.Tk55 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 08:22:
[...]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De weersvoorspelling van vandaag: lekker warm!
Ik ga ervan genieten deze race dag.
Hopelijk komen er geen reacties meer over de echtheid van F1 fans. Die ben ik wel zat nu.
Geniet vanmiddag van de race allemaal!
Ik ga ervan genieten deze race dag.
Hopelijk komen er geen reacties meer over de echtheid van F1 fans. Die ben ik wel zat nu.
Geniet vanmiddag van de race allemaal!
Ach, in 2016 én 2017 geweest (eerste bocht vloog ie eruit). Toen was het ook al te gek en top organisatie
Spielberg is en blijft gewoon een top baan dus als je er nog niet bent geweest, zeker een keer doen, met of zonder Max
Spielberg is en blijft gewoon een top baan dus als je er nog niet bent geweest, zeker een keer doen, met of zonder Max

En dan vervolgens klagen dat er steeds meer races in de zandbak komen?Tk55 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 08:22:
Die nep fans zorgen er mede voor dat sommige Europese races nog op de kalender blijven. Zandvoort stopt omdat het te risicovol is dat Verstappen weg valt, Spa valt weg in 2028 en 2030, Barcelona is onzeker na 2026.
Ook Hockenheim en de Nürburgring zag je sterven door zakkend Duits succes.
Gelukkig blijft oostenrijk nog even:
BREAKING: The Austrian Grand Prix will remain on the F1 calendar through 2041 🇦🇹#F1 #AustrianGP pic.twitter.com/TkFQkTB4wt
— Formula 1 (@F1) 29 juni 2025
Om 13.00 kunnen we alvast zien hoe warm en hoeveel oranje aanwezig is in Spielberg.
LIVE: Austrian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade
Benieuwd naar het spanningsgehalte van de race vandaag.
Zweten ga ik sowieso wel denk ik
Zweten ga ik sowieso wel denk ik
[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2025 10:41 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zou me niet verbazen dat Max 1 stopper gaat proberen, starten op hard, rustig achter de McLarens en kijken of lukt.
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk, Oostenrijk is met deze auto's altijd minstens een tweestopper geweest. Daarnaast wordt het behoorlijk warm, dus extra degradatie, en is de RB niet denderend met bandenmanagement, dus een éénstopper lijkt me vragen om problemen. Ik zou zelfs eerder driestoppers verwachten.
Net op Twitter (Andrew Benson):
"Ferrari say team principal Frederic Vasseur will not be at the track for the Austrian Grand Prix as he has had to return home for personal reasons. Deputy team principal Jerome d’Ambrosio will stand in for him".
Hoop dat het snel goed gaat in de familie van Fred!
Ik heb zo'n zwak voor Fred! Hele aardige man en ook goed in namen onthouden.
"Ferrari say team principal Frederic Vasseur will not be at the track for the Austrian Grand Prix as he has had to return home for personal reasons. Deputy team principal Jerome d’Ambrosio will stand in for him".
Hoop dat het snel goed gaat in de familie van Fred!
Ik heb zo'n zwak voor Fred! Hele aardige man en ook goed in namen onthouden.
Sorry voor mijn afwezigheid! Het is een ware rollercoaster thuis sinds donderdag, plotseling ontslag en weer helemaal de arbeidsmarkt in te moeten.
Ik vond het geen spannende kwalificatie, vooral tegenvallende resultaten van Verstappen. Maar dat kwam dus blijkbaar door die gele vlag van Gasly, hopelijk word het een mooie spannende race en geen optocht rijden. Verstappen heeft veel plaatsen goed te maken voor het kampioenschap, die nog open ligt
Ik vond het geen spannende kwalificatie, vooral tegenvallende resultaten van Verstappen. Maar dat kwam dus blijkbaar door die gele vlag van Gasly, hopelijk word het een mooie spannende race en geen optocht rijden. Verstappen heeft veel plaatsen goed te maken voor het kampioenschap, die nog open ligt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Off topic, maar succes gewenst!G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:41:
Sorry voor mijn afwezigheid! Het is een ware rollercoaster thuis sinds donderdag, plotseling ontslag en weer helemaal de arbeidsmarkt in te moeten.
Welk kampioenschap ligt nog open dan? Enige onzekere is een beetje welke van de twee MCLs WDC wordt maar dat lijkt ook al een bepaalde kant op te gaan.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:41:
Vasseur is blijkbaar om persoonlijke redenen afwezig vandaag.
Ferrari have their best starting positions of the season so far but team principal Frederic Vasseur will not be at the track to see their race as he's returned home for personal reasons. Deputy team principal Jerome d'Ambrosio is standing in for him, the team confirm. #F1 #AustrianGP #RaceFans
— RaceFans (@racefans.net) 29 juni 2025
Ik zie Red Bull zichzelf nog wel verbeteren, vaak na een zomerstop weten sommige teams nog wel iets te vinden.Shinji schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:43:
[...]
Welk kampioenschap ligt nog open dan? Enige onzekere is een beetje welke van de twee MCLs WDC wordt maar dat lijkt ook al een bepaalde kant op te gaan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Als je in het dagelijks leven net zo optimistisch bent als hier, heb je binnen no time een nieuwe baan;) succesG_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:53:
[...]
Ik zie Red Bull zichzelf nog wel verbeteren, vaak na een zomerstop weten sommige teams nog wel iets te vinden.
Ze hebben volgens mij al aangegeven dat de updates van dit weekend de laatste zijn dit jaar. Dus geen idee waar dat dan vandaan moet komen.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:53:
[...]
Ik zie Red Bull zichzelf nog wel verbeteren, vaak na een zomerstop weten sommige teams nog wel iets te vinden.
Goh wat warm al joh.. Net F2 gezien en na de race gelijk schaduw in.. Ga zo echt niet volle race F1 volhouden sadly
3e jaar nu Oosterijk maar lichaam zegt dit jaar toch wel even nee
laat je denken over volgend jaar
3e jaar nu Oosterijk maar lichaam zegt dit jaar toch wel even nee
Oh sh*t die F2 race heb ik gemist, wou hem nog gaan kijkendglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
Goh wat warm al joh.. Net F2 gezien en na de race gelijk schaduw in.. Ga zo echt niet volle race F1 volhouden sadly
3e jaar nu Oosterijk maar lichaam zegt dit jaar toch wel even neelaat je denken over volgend jaar

Volgens Herr Doktor Marko staan ook nog wat upgrades voor Silverstone en Spa in de planning..Shinji schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
[...]
Ze hebben volgens mij al aangegeven dat de updates van dit weekend de laatste zijn dit jaar. Dus geen idee waar dat dan vandaan moet komen.
of tot 2041 zelfsdglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
3e jaar nu Oosterijk maar lichaam zegt dit jaar toch wel even neelaat je denken over volgend jaar
Sterkte daar! Hopelijk drink je genoeg (en ook genoeg zonnebrand)!dglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
Ik vrees ook voor de coureurs en de toeschouwers straks.
(En ook voor mijzelf, hier in huis is het ook al niet fijn, en dat wordt de komende dagen nog erger ...)
Ryur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:37:
Sterkte daar! Hopelijk drink je genoeg (en ook genoeg zonnebrand)!
(En ook voor mijzelf, hier in huis is het ook al niet fijn, en dat wordt de komende dagen nog erger ...)
offtopic:
Daarom zitten we altijd overdekt... zonder wind ook wel eens minder, maar goed. Beter dan vol in de zon zitten. Dat hebben we eens bij een NLS-race op de Nürburgring gehad bij een voorprogramma van Red Bull. Goed misselijk van geworden die dag.
Sterkte met de warmte in huis.
Daarom zitten we altijd overdekt... zonder wind ook wel eens minder, maar goed. Beter dan vol in de zon zitten. Dat hebben we eens bij een NLS-race op de Nürburgring gehad bij een voorprogramma van Red Bull. Goed misselijk van geworden die dag.
Sterkte met de warmte in huis.
Haha ben ginger dus het is een beetje par of the course! Dus inderdaad genoeg drinken, patatje voor de zout en wat mayo etc..Ryur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:37:
[...]
Sterkte daar! Hopelijk drink je genoeg (en ook genoeg zonnebrand)!
Kijken het even aan sowieso even de start kijken natuurlijk voor rest niet teveel risico nemen
Goeie race zo allemaal
Toch jammer met die banden, dat was pre corona toch beter dat ze zelf nog konden bepalen hoeveel ze van welke band mee namen.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:06:
Mogelijke race strategieën
[Afbeelding]
Banden per correur:
[Afbeelding]
Met die Wache gaan ze alleen maar achteruit.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:53:
[...]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat een enthousiasme bij STR tijdens de Drivers Parade. Al had ALO ook weinig aandacht voor de bühne.
Treveo schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:19:
[...]
Ja die vlaggen waren niet te zien bij VER onboard. Misschien dat er nog geel op zijn dash stond.
:strip_exif()/f/image/WeU95ylayi41JA3OJUq5TUXA.png?f=user_large)
Onder de parasol zit een mannetje met een gele vlag te zwaaien, was op de onboard redelijk duidelijk te zien. Een paar frames verder nog duidelijker:
:strip_exif()/f/image/YqCPWu9DMxurdXcwu3Wqbw74.png?f=user_large)
Zou dit dan het resultaat zijn van op scherp staan? Als er een reden is Max een straf te geven, zal het gebeuren, dus is ie extra alert?DataGhost schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:42:
[...]
[Afbeelding]
Onder de parasol zit een mannetje met een gele vlag te zwaaien, was op de onboard redelijk duidelijk te zien. Een paar frames verder nog duidelijker:
[Afbeelding]
ping 127.212.23.124
In de bergen kan het weer maar zo opeens om slaan, zeker in een jaar tijd.dglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
laat je denken over volgend jaar
Beter nu dan tijdens de race.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:48:
Begint al goed als ik de berichten lees
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Timing mast/boog naar beneden gekomen?G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik bewonder je optimisme, maar na Barcelona is mijn hoop vervlogen. Nog steeds wel spannend welke van de twee McLaren coureurs hem gaat pakken, want kan inmiddels eigenlijk niet meer missen.G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:41:
Verstappen heeft veel plaatsen goed te maken voor het kampioenschap, die nog open ligt
Succes trouwens bij het vinden dan een leuke baan!!
[ Voor 5% gewijzigd door ZeromaNoiS op 29-06-2025 14:17 ]
Holy! Wie kan er een screenshot maken van de twee F1TV presentatoren die in bocht drie staan. Debiel hoe goed het hoogte verschil zichtbaar werd in dat shot.
Dat heb je normaal niet zo door
Bij geel hoor je toch gewoon van je gas te gaan? Hij doet niks raars toch. Dat zou hij ook doen als hij niet op scherp staat.pjottum schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:53:
[...]
Zou dit dan het resultaat zijn van op scherp staan? Als er een reden is Max een straf te geven, zal het gebeuren, dus is ie extra alert?
hoef je geen sorry te melden. Ik ben amper aanwezig en zeg dat niet. Hopelijk vindt je weer wat leuks. Kwali vond ik idem niks aan dus hopelijk straks wel leuke race die ik waarschijnlijk terug moet kieken ivm bezorgenG_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:41:
Vanaf hier is het ook al goed te zien.Jasphur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:17:
Holy! Wie kan er een screenshot maken van de twee F1TV presentatoren die in bocht drie staan. Debiel hoe goed het hoogte verschil zichtbaar werd in dat shot.
:strip_exif()/f/image/ON4xoDKjRS4rAHFZ32ShRPhd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PDn4Fmu8k97h0NKLMhSxNNNl.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu met de video erbij:G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Meanwhile at #AustrianGP
— Jef (@rallyjef3) 29 juni 2025
Brug ingestort#Oostenrijk #f1 #maxverstappen #redbull #redbullring #norris #hamilton pic.twitter.com/3PfUWOwx2O
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Veel plezier met de race allemaal. De ventilator staat hier lekker te draaien om de boel koel te houden. 
Ik hoop op een beetje een rommelige start.
Ik hoop op een beetje een rommelige start.
"When you grow up your heart dies"
Iemand is vergeten te zeggen in Oostenrijk dat het ESF al ff afgelopen is....
TV aan, raam open met rolluik omlaag, achterdeur open.
Ik ga genieten van de race.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Moet Yuki nou echt zelf z’n paraplu vasthouden? :’)
En toch nog even vragen naar de penalty points
van Max bij F1TV, iedereen veel plezier met de race.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Fijne race allemaal en vergeet niet stay hydrated.
[ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 29-06-2025 14:53 ]
Fijne race allen!
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Precies! Tijd voor een koud pilsje dusChocoball schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:52:
Fijne race allemaal en vergeet niet stay hydrated.
[Afbeelding]
per aspera ad astra
De vijfminuten countdown is begonnen. Iedereen een heel fijne race zonder al te veel spanning want het is al warm genoeg! Letsgo!
Lees de waarschuwing van het KNMI nog eens goed
Goedemiddag! Net op tijd geïnstalleerd hier, de eerste sessie die ik dit weekend live kan kijken. Veel kijkplezier gewenst iedereen!
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0 %
29 Jun 2025, 14:45:09, Lap 1
TV aan, alles dicht en de airco's staan vol te loeienMeg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:49:
TV aan, raam open met rolluik omlaag, achterdeur open.
Vaak bu'j te bang!
Net op tijd voor de inhaal race van MAX.
Veel plezier allemaal
Veel plezier allemaal
https://f1manager.info/ranking/4605
Ja, hier loopt de kat buiten en die groene knuppel, die begint met een H en eindigt op een N? Goed idee!-tom-562 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:56:
[...]
TV aan, alles dicht en de airco's staan vol te loeienzo ff een ijskoude groene knuppels pakken en ik ga ook genieten
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Iemand regendans?StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:56:
Goedemiddag! Net op tijd geïnstalleerd hier, de eerste sessie die ik dit weekend live kan kijken. Veel kijkplezier gewenst iedereen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |