[F1 2025] Race 11 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 48.132 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:02
PatrickC schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:20:
[...]

Als ik nu mocht kiezen/gokken tussen Mercedes en een Red Bull (zonder Newey en Ford motoren) wist ik het wel…
Dat is jouw gevoel,maar voor hetzelfde geld zijn de Ford motoren volgend jaar wel oppermachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hij staat er niet goed voor maar de punten worden verdeeld op zondag dus kan nog best wat worden. Is vaker gebeurd. Altijd Maximaal gaan is wat Max gebracht heeft waar hij nu is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:38
Opzich zat Max er wel oke bij in alle trainingen.. De gele vlag gooide wat roet in het eten ook

7e is alsnog niet wat je wilt zien morgen.. Hele tribune voelde ook vrij doods

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
basjuuhhh schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:33:
[...]

Zat jij daar?
Vrij logisch denk ik... max supporters i.p.v. f1 liefhebbers ;(
Yeah zit er nu nog (in Lando shirt, gisteren Antonelli shirt, morgen Max shirt)

Op zich is meerendeel Max fan hier maja dat heb je volgende week ook in Silverstone! Je ziet gelukkig best wel wat andere shirtjes etc hier ook

Wat me wel opvalt het lijkt rustiger dan vorige 3 jaren dat ik was. En dat is denk ik wel het resultaat van Redbull die Max geen betere auto geeft.. Dat maakt me zorgen voor volgend jaar

Wou ook Hamilton shirt maar die hebben ze hier niet lijkt het met zijn branding… Wel een pet maar daar heb ik er genoeg van

[ Voor 9% gewijzigd door dglavimans op 28-06-2025 17:40 ]

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En daar gaan we weer. Elke keer als Verstappen niet op pole staat komt dit gezeur van twee kanten. De ene kant zeuren hoe slecht alles is, de andere kant komt het er lekker inwrijven of komt anderen beschuldigen dat ze nep fans zijn. Ik ben er zo ongelofelijk klaar mee. Kappen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:19
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GuimA4QXwAAqq7k?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fy-T9zC8cjoZYa57auJ5abkK6aI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KO7NRIh7Ir9NQqHaoRdrloki.jpg?f=fotoalbum_large

It needed to be done. Geen shirtjes want die hadden geen nummer

[ Voor 5% gewijzigd door dglavimans op 28-06-2025 18:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:30:
[...]

Dat is jouw gevoel,maar voor hetzelfde geld zijn de Ford motoren volgend jaar wel oppermachtig.
En voor hetzelfde geld bouwt Mercedes voor volgend jaar een kutauto.

Blijft allemaal koffiedik kijken.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:30:
[...]

Red Bull Powertrains in samenwerking met Ford, die bepaalde onderdelen zal leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
Ik zat aan de telefoon tijdens de snelle ronde van Verstappen, zag 3 sec langzamer (als ik het goed zag), had geen idee wat er was gebeurd, maar blijkbaar dus gele vlaggen.

Toch een setje meer nieuwe softs moeten hebben om 2x een snelle tijd neer te kunnen zetten. Dan had hij erbij gezeten, in ieder geval meegestreden om plek 3, mogelijk zelfs hoger.

Niet de juiste tactiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:27
LAD93 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:19:
Er stond op de tracker ook gewoon geel dus snap al die opmerkingen niet zo
Op de live stream was niet duidelijk dat de gele vlag daar was, dus ik snap de verwarring heel goed. De 3 commentatoren bij F1TV hadden de gele vlag ook gezien, maar ook voor hun was het niet duidelijk dat Max daar net reed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:02
evilution schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:00:
[...]

En voor hetzelfde geld bouwt Mercedes voor volgend jaar een kutauto.

Blijft allemaal koffiedik kijken.
Dat bedoelde ik er juist mee te zeggen,lekker bij RB blijven en dan gaan kijken. 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
DoubleDutch schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:41:
[...]

Dat bedoelde ik er juist mee te zeggen,lekker bij RB blijven en dan gaan kijken. 😉
Ooit komt er een einde aan, rb is gewoon de weg kwijt al bijna 2 jaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:09
TheBrut3 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 18:38:
[...]

Op de live stream was niet duidelijk dat de gele vlag daar was, dus ik snap de verwarring heel goed. De 3 commentatoren bij F1TV hadden de gele vlag ook gezien, maar ook voor hun was het niet duidelijk dat Max daar net reed.
Meestal als een gele vlag zo snel weer groen wordt gaat het ook om een doorschieter bij bocht 1 of bocht 3 en daar was Max al voorbij, dus ik verwachtte eigenlijk ook niet dat Max zou stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:31
Wyke schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:31:
[...]

Meestal als een gele vlag zo snel weer groen wordt gaat het ook om een doorschieter bij bocht 1 of bocht 3 en daar was Max al voorbij, dus ik verwachtte eigenlijk ook niet dat Max zou stoppen.
Ik kan me wel voorstellen dat hij het zekere voor het onzekere neemt. Beter een slechtere startplek dan een raceban.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:59
Lees niks over McLaren die even 8 tiende vind ten opzichte van vorig jaar. Terwijl de rest van het veld amper aan de tijden van vorig jaar komt pak MCl bijna een seconde over een jaar. Vorig jaar pakte ze 1.5 seconde. Bizar wat die allemaal aan oplossingen vinden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:32

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jQylThdVPWuJB99do-0V5He2ipo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TP9zgEnJBiPFtba6uzF1cDCu.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Reprimande voor Mercedes en waarschuwing voor RUS.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4s3RYjKR01c2Ne5oHwsY61cpdtM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sizrXbO5POI0kyscCXHSyvAT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
CreativeS schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:34:
Reprimande voor Mercedes en waarschuwing voor RUS.

[Afbeelding]
Is een reprimande gewoon bij dit soort fouten/overtredingen?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
ZeRoC00L schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:42:
[...]

Je weet het antwoord al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
ZeRoC00L schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:42:
[...]

Als het goed is komen straffen overeen met eerdere vergelijkbare straffen voor fouten van (andere) coureurs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Amaze86 schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 19:06:
[...]

Ooit komt er een einde aan, rb is gewoon de weg kwijt al bijna 2 jaar.
Volgend jaar andere motor, andere auto, is weinig van te zeggen hoe de teams ervoor staan in het volgend seizoen. Kan ook weer een ommekeer voor RBR zijn. Mercedes ging van een winnende auto naar een auto die amper mee kan komen zelfs zonder grote reglementswijziging. Wie weet heeft Ferrari opeens een auto die zo goed is dat dat zelfs met Ferrari strategie niet te verneuken is en hebben we de komende jaren een Hamilton-LeClerc een-tweetje. Successen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar dat geldt natuurlijk net zo als dat niet succesvol zijn in het verleden iets zegt over de toekomst.

We gaan het zien :)

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:16
evilution schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Mercedes ging van een winnende auto naar een auto die amper mee kan komen zelfs zonder grote reglementswijziging.
de overgang naar ground-effect auto's was IMHO een enorme regelementswijziging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22:35
evilution schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:55:
[...]

Volgend jaar andere motor, andere auto, is weinig van te zeggen hoe de teams ervoor staan in het volgend seizoen. Kan ook weer een ommekeer voor RBR zijn. Mercedes ging van een winnende auto naar een auto die amper mee kan komen zelfs zonder grote reglementswijziging. Wie weet heeft Ferrari opeens een auto die zo goed is dat dat zelfs met Ferrari strategie niet te verneuken is en hebben we de komende jaren een Hamilton-LeClerc een-tweetje. Successen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar dat geldt natuurlijk net zo als dat niet succesvol zijn in het verleden iets zegt over de toekomst.

We gaan het zien :)
Tja maar de trend is negatief en je zult toch een inschatting moeten trachten te maken. Het erge is dat RBR steeds verder achteruitgaat en het 4e team op de grid is. Dat geeft weinig hoop voor volgend jaar, tenzij dit jaar volledig wordt afgeschreven. Daar komt nog bovenop de onzekerheid met Ford….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:20

JB

Cédric roelt!

dglavimans schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:31:
Opzich zat Max er wel oke bij in alle trainingen.. De gele vlag gooide wat roet in het eten ook

7e is alsnog niet wat je wilt zien morgen.. Hele tribune voelde ook vrij doods
Tegenover je lijkt het helemaal niet volledig verkocht? Of waarom ligt daar allemaal oranje zeil?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:38:
Wat me wel opvalt het lijkt rustiger dan vorige 3 jaren dat ik was. En dat is denk ik wel het resultaat van Redbull die Max geen betere auto geeft.. Dat maakt me zorgen voor volgend jaar
Staat ook een artikel in De Gelderlander van 27.06.2025 over de teruglopende verkopen.

Een klein citaat uit het 'premium' artikel:
Tickets die nog te koop zijn aan de kassa’s. Lege stoelen. Minder opgebouwde tribunes ook. Touroperators die blijven zitten met kaarten. De Grand Prix van Oostenrijk maakt het allemaal mee dit jaar.

Spielberg bei Knittelfeld lijkt dezer dagen nog steeds een Nederlandse gemeente, met alle gele nummerborden, Max-vlaggen en Snollebollekes en Yves Berendse die uit de speakers op de campings schallen. Maar zo sterk vertegenwoordigd als tussen 2019 en 2023 is de Orange Army niet meer.
https://www.gelderlander....mooi-is-geweest~a028f36f/

[ Voor 7% gewijzigd door CreativeS op 28-06-2025 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Mclaren onderstreept maar weer eens de dominantie met wat pech voor PIA. Wel leuk dat Norris eindelijk weer z'n snelheid laat zien want anders zou het een saai 2e deel van het kampioenschap kunnen worden. Bij RBR zijn ze het spoor al een jaar bijster met de 'upgrades'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

CreativeS schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:27:
[...]

Staat ook een artikel in De Gelderlander van 27.06.2025 over de teruglopende verkopen.

Een klein citaat uit het 'premium' artikel:

[...]

https://www.gelderlander....mooi-is-geweest~a028f36f/
Ik kan me ook nog heugen dat kinderen dit jaar ineens volle bak moesten betalen terwijl dat voorgaande jaren niet zo was. Daarom ben ik afgehaakt, wilde graag eens met mijn zoontje gaan.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
JB schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:43:
[...]
Ik kan me ook nog heugen dat kinderen dit jaar ineens volle bak moesten betalen terwijl dat voorgaande jaren niet zo was. Daarom ben ik afgehaakt, wilde graag eens met mijn zoontje gaan.
Ik zeg doen hoor! Kan niet in je portomonee kijken natuurlijk, maar ik ben 3 jaar geleden geweest (hij was toen 12), maar wordt toch altijd weer besproken als ze weer in Oostenrijk landen... Erg toffe herinnering voor beide!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Chefbierrr schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:32:
Mclaren onderstreept maar weer eens de dominantie met wat pech voor PIA. Wel leuk dat Norris eindelijk weer z'n snelheid laat zien want anders zou het een saai 2e deel van het kampioenschap kunnen worden. Bij RBR zijn ze het spoor al een jaar bijster met de 'upgrades'.
Verstappen zat er niet zover vandaan, niet meer dan de rest. Had alleen pech, of verkeerde tactiek, ligt eraan hoe je het bekijkt.

McLaren is duidelijk de snelste op het moment, dat Dunne ook meteen snel kan zijn in die auto zegt een hoop over de auto's van McLaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Feit blijft dat de RB een hok is. Geen enkele update lijkt nog te werken bij Red Bull.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

IJsbeer schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:54:
[...]

Ik zeg doen hoor! Kan niet in je portomonee kijken natuurlijk, maar ik ben 3 jaar geleden geweest (hij was toen 12), maar wordt toch altijd weer besproken als ze weer in Oostenrijk landen... Erg toffe herinnering voor beide!
Is zeker zo, maar van 59 euro voor een heel weekend naar 299 euro voor een heel weekend (11 alhier), schoot bij mij in de weerstand vorig jaar.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 16:15
Lynx schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 20:01:
Lees niks over McLaren die even 8 tiende vind ten opzichte van vorig jaar. Terwijl de rest van het veld amper aan de tijden van vorig jaar komt pak MCl bijna een seconde over een jaar. Vorig jaar pakte ze 1.5 seconde. Bizar wat die allemaal aan oplossingen vinden.
Dit dus. Echt ver-uit de beste auto (dit seizoen). Dat die Dunne even zonder voorbereiding zo’n tijd rijdt in een vrije training zegt mij genoeg. Knap hoor :O

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charles Hill
Jeroenvde89 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 00:48:
[...]

Dit dus. Echt ver-uit de beste auto (dit seizoen). Dat die Dunne even zonder voorbereiding zo’n tijd rijdt in een vrije training zegt mij genoeg. Knap hoor :O
Het is heel knap dat een team dat kan, zoveel tijd winnen en een auto bouwen die blijkbaar zo snel onder de knie te krijgen is voor een coureur uit de F2. Hij is natuurlijk geen pannenkoek, rijdt niet voor niets bovenaan mee in F2, maar is nog geen ervaren F1 coureur.

En er zijn wel de nodige verdenkingen voorbij gekomen, zonder enig bewijs overigens, en teams moesten aanpassingen doen om aan de regels te voldoen.en ondanks dat alles is de auto nog altijd verreweg de snelste. En niet zozeer op topsnelheid, maar over een hele ronde. En dat op bijna elk circuit. En zeker ook met de kwalificaties, ook omdat de band langer goed lijkt te blijven presteren. Ik las of zag een tijdje geleden de uitleg waarom dat zou kunnen. Door hoe zij hun velgen en remschijven weten te koelen door een slim systeem van luchtdoorstromingen. En als de auto in balans is, helpt dat ook mee banden goed te houden.

Benieuwd hoe groot de verschillen zijn op racesnelheid. Daar heeft Verstappen een hoop tijd in gestoken met zijn longruns, ook nog in FP3. Beetje jammer dat hij wel zoveel naar achteren staat. Zal een superstart moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
JB schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 22:02:
[...]

Tegenover je lijkt het helemaal niet volledig verkocht? Of waarom ligt daar allemaal oranje zeil?
Weet ik ook niet eerlijk gezegd. Dit was de vorige 2 jaren dat ik er was niet zo

Maar dat is wel de tribune waar altijd de rookbommen en fakkels komen dus wellicht daar iets mee te maken? Gaan het zien vandaag! Oranje shirtje is aan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

dglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 06:34:
[...]

Weet ik ook niet eerlijk gezegd. Dit was de vorige 2 jaren dat ik er was niet zo

Maar dat is wel de tribune waar altijd de rookbommen en fakkels komen dus wellicht daar iets mee te maken? Gaan het zien vandaag! Oranje shirtje is aan :)
Blijkbaar veel minder Nederlanders dit jaar.
https://www.nu.nl/formule...hte-fans-zijn-er-nog.html
NVM Linkje is een Nu+ artikel geworden

[ Voor 3% gewijzigd door TinusTegengas op 29-06-2025 14:34 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Gelukkig zijn er nog échte fans en blijven de nep fans thuis :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:40
Tk55 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 08:22:
[...]

Alleen de McLaren fans zitten er nu nog in het oranje.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Ik weet dat je het humoristisch bedoeld, maar liever gewoon niet. :>

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:53
De weersvoorspelling van vandaag: lekker warm!
Ik ga ervan genieten deze race dag.

Hopelijk komen er geen reacties meer over de echtheid van F1 fans. Die ben ik wel zat nu.

Geniet vanmiddag van de race allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach, in 2016 én 2017 geweest (eerste bocht vloog ie eruit). Toen was het ook al te gek en top organisatie d:)b

Spielberg is en blijft gewoon een top baan dus als je er nog niet bent geweest, zeker een keer doen, met of zonder Max *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:27
En dan vervolgens klagen dat er steeds meer races in de zandbak komen? ;)
Die nep fans zorgen er mede voor dat sommige Europese races nog op de kalender blijven. Zandvoort stopt omdat het te risicovol is dat Verstappen weg valt, Spa valt weg in 2028 en 2030, Barcelona is onzeker na 2026.
Ook Hockenheim en de Nürburgring zag je sterven door zakkend Duits succes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
Gelukkig blijft oostenrijk nog even:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Om 13.00 kunnen we alvast zien hoe warm en hoeveel oranje aanwezig is in Spielberg.

LIVE: Austrian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Benieuwd naar het spanningsgehalte van de race vandaag.
Zweten ga ik sowieso wel denk ik :+

[ Voor 25% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2025 10:41 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 06:54
Zou me niet verbazen dat Max 1 stopper gaat proberen, starten op hard, rustig achter de McLarens en kijken of lukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 20:23
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk, Oostenrijk is met deze auto's altijd minstens een tweestopper geweest. Daarnaast wordt het behoorlijk warm, dus extra degradatie, en is de RB niet denderend met bandenmanagement, dus een éénstopper lijkt me vragen om problemen. Ik zou zelfs eerder driestoppers verwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Net op Twitter (Andrew Benson):

"Ferrari say team principal Frederic Vasseur will not be at the track for the Austrian Grand Prix as he has had to return home for personal reasons. Deputy team principal Jerome d’Ambrosio will stand in for him".

Hoop dat het snel goed gaat in de familie van Fred!
Ik heb zo'n zwak voor Fred! Hele aardige man en ook goed in namen onthouden.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Sorry voor mijn afwezigheid! Het is een ware rollercoaster thuis sinds donderdag, plotseling ontslag en weer helemaal de arbeidsmarkt in te moeten.

Ik vond het geen spannende kwalificatie, vooral tegenvallende resultaten van Verstappen. Maar dat kwam dus blijkbaar door die gele vlag van Gasly, hopelijk word het een mooie spannende race en geen optocht rijden. Verstappen heeft veel plaatsen goed te maken voor het kampioenschap, die nog open ligt

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 14:25
G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:41:
Sorry voor mijn afwezigheid! Het is een ware rollercoaster thuis sinds donderdag, plotseling ontslag en weer helemaal de arbeidsmarkt in te moeten.

Ik vond het geen spannende kwalificatie, vooral tegenvallende resultaten van Verstappen. Maar dat kwam dus blijkbaar door die gele vlag van Gasly, hopelijk word het een mooie spannende race en geen optocht rijden. Verstappen heeft veel plaatsen goed te maken voor het kampioenschap, die nog open ligt
Off topic, maar succes gewenst!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57

Welk kampioenschap ligt nog open dan? Enige onzekere is een beetje welke van de twee MCLs WDC wordt maar dat lijkt ook al een bepaalde kant op te gaan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Vasseur is blijkbaar om persoonlijke redenen afwezig vandaag.

Ferrari have their best starting positions of the season so far but team principal Frederic Vasseur will not be at the track to see their race as he's returned home for personal reasons. Deputy team principal Jerome d'Ambrosio is standing in for him, the team confirm. #F1 #AustrianGP #RaceFans

RaceFans (@racefans.net) 29 juni 2025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Shinji schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:43:
[...]

Welk kampioenschap ligt nog open dan? Enige onzekere is een beetje welke van de twee MCLs WDC wordt maar dat lijkt ook al een bepaalde kant op te gaan.
Ik zie Red Bull zichzelf nog wel verbeteren, vaak na een zomerstop weten sommige teams nog wel iets te vinden.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Mogelijke race strategieën

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6n6AvIHLoWnlVE06NzHVlLTlaYs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rONjAlmzX5FUqjbJvLurgpmG.jpg?f=fotoalbum_large

Banden per correur:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BAtx-hU79JcWf-5xj6kyAwyQVGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UQ58BHc94zPWLtWcRpFq2mb.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 20:13
G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 11:53:
[...]

Ik zie Red Bull zichzelf nog wel verbeteren, vaak na een zomerstop weten sommige teams nog wel iets te vinden.
Als je in het dagelijks leven net zo optimistisch bent als hier, heb je binnen no time een nieuwe baan;) succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:57
[...]

Ze hebben volgens mij al aangegeven dat de updates van dit weekend de laatste zijn dit jaar. Dus geen idee waar dat dan vandaan moet komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Goh wat warm al joh.. Net F2 gezien en na de race gelijk schaduw in.. Ga zo echt niet volle race F1 volhouden sadly

3e jaar nu Oosterijk maar lichaam zegt dit jaar toch wel even nee :p laat je denken over volgend jaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
dglavimans schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
Goh wat warm al joh.. Net F2 gezien en na de race gelijk schaduw in.. Ga zo echt niet volle race F1 volhouden sadly

3e jaar nu Oosterijk maar lichaam zegt dit jaar toch wel even nee :p laat je denken over volgend jaar
Oh sh*t die F2 race heb ik gemist, wou hem nog gaan kijken :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Shinji schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:18:
[...]

Ze hebben volgens mij al aangegeven dat de updates van dit weekend de laatste zijn dit jaar. Dus geen idee waar dat dan vandaan moet komen.
Volgens Herr Doktor Marko staan ook nog wat upgrades voor Silverstone en Spa in de planning..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball

of tot 2041 zelfs :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41

Sterkte daar! Hopelijk drink je genoeg (en ook genoeg zonnebrand)!

Ik vrees ook voor de coureurs en de toeschouwers straks.
(En ook voor mijzelf, hier in huis is het ook al niet fijn, en dat wordt de komende dagen nog erger ...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Ryur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:37:

(En ook voor mijzelf, hier in huis is het ook al niet fijn, en dat wordt de komende dagen nog erger ...)
offtopic:
Daarom zitten we altijd overdekt... zonder wind ook wel eens minder, maar goed. Beter dan vol in de zon zitten. Dat hebben we eens bij een NLS-race op de Nürburgring gehad bij een voorprogramma van Red Bull. Goed misselijk van geworden die dag.

Sterkte met de warmte in huis.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
Ryur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:37:
[...]

Haha ben ginger dus het is een beetje par of the course! Dus inderdaad genoeg drinken, patatje voor de zout en wat mayo etc..

Kijken het even aan sowieso even de start kijken natuurlijk voor rest niet teveel risico nemen

Goeie race zo allemaal :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:46
G_Dragon schreef op zondag 29 juni 2025 @ 12:06:
Mogelijke race strategieën

[Afbeelding]

Banden per correur:
[Afbeelding]
Toch jammer met die banden, dat was pre corona toch beter dat ze zelf nog konden bepalen hoeveel ze van welke band mee namen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:06
[...]

Met die Wache gaan ze alleen maar achteruit.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Niet online
Wat een enthousiasme bij STR tijdens de Drivers Parade. Al had ALO ook weinig aandacht voor de bühne.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:41

DataGhost

iPL dev

Treveo schreef op zaterdag 28 juni 2025 @ 17:19:
[...]

Ja die vlaggen waren niet te zien bij VER onboard. Misschien dat er nog geel op zijn dash stond.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OiCKFaNlvjrqcrXJEcDSSIsKN00=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/WeU95ylayi41JA3OJUq5TUXA.png?f=user_large
Onder de parasol zit een mannetje met een gele vlag te zwaaien, was op de onboard redelijk duidelijk te zien. Een paar frames verder nog duidelijker:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rWFqKG6cYul2useCMvwLTkxYZRQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/YqCPWu9DMxurdXcwu3Wqbw74.png?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Begint al goed als ik de berichten lees

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UN5S-p8YDFyf7mnBsetz-Osz9S0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hCgT0znVDjsg51C0oR2gweuT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jVZV28IjlTphsiOMjUCpm04orLQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/24tYzcaFrAsuVOY4Y2qAzFHh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

DataGhost schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:42:
[...]

[Afbeelding]
Onder de parasol zit een mannetje met een gele vlag te zwaaien, was op de onboard redelijk duidelijk te zien. Een paar frames verder nog duidelijker:
[Afbeelding]
Zou dit dan het resultaat zijn van op scherp staan? Als er een reden is Max een straf te geven, zal het gebeuren, dus is ie extra alert?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

laat je denken over volgend jaar
In de bergen kan het weer maar zo opeens om slaan, zeker in een jaar tijd. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:46

Amphiebietje

In de blubber

Beter nu dan tijdens de race.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Timing mast/boog naar beneden gekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:54
Verstappen heeft veel plaatsen goed te maken voor het kampioenschap, die nog open ligt
Ik bewonder je optimisme, maar na Barcelona is mijn hoop vervlogen. Nog steeds wel spannend welke van de twee McLaren coureurs hem gaat pakken, want kan inmiddels eigenlijk niet meer missen.

Succes trouwens bij het vinden dan een leuke baan!! :)

[ Voor 5% gewijzigd door ZeromaNoiS op 29-06-2025 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Holy! Wie kan er een screenshot maken van de twee F1TV presentatoren die in bocht drie staan. Debiel hoe goed het hoogte verschil zichtbaar werd in dat shot.

Dat heb je normaal niet zo door

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:46
pjottum schreef op zondag 29 juni 2025 @ 13:53:
[...]

Zou dit dan het resultaat zijn van op scherp staan? Als er een reden is Max een straf te geven, zal het gebeuren, dus is ie extra alert?
Bij geel hoor je toch gewoon van je gas te gaan? Hij doet niks raars toch. Dat zou hij ook doen als hij niet op scherp staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:21

hoef je geen sorry te melden. Ik ben amper aanwezig en zeg dat niet. Hopelijk vindt je weer wat leuks. Kwali vond ik idem niks aan dus hopelijk straks wel leuke race die ik waarschijnlijk terug moet kieken ivm bezorgen

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:53
Jasphur schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:17:
Holy! Wie kan er een screenshot maken van de twee F1TV presentatoren die in bocht drie staan. Debiel hoe goed het hoogte verschil zichtbaar werd in dat shot.

Dat heb je normaal niet zo door
Vanaf hier is het ook al goed te zien.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4GDA-dOfAMbMmnxCro35XIz74E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ON4xoDKjRS4rAHFZ32ShRPhd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/68efB-P3oCZEdNrZHzoAn0_HXF8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PDn4Fmu8k97h0NKLMhSxNNNl.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Veel plezier met de race allemaal. De ventilator staat hier lekker te draaien om de boel koel te houden. :D

Ik hoop op een beetje een rommelige start. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Iemand is vergeten te zeggen in Oostenrijk dat het ESF al ff afgelopen is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

TV aan, raam open met rolluik omlaag, achterdeur open.

Ik ga genieten van de race.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Moet Yuki nou echt zelf z’n paraplu vasthouden? :’)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:13

Pierre

Van nature lui!

En toch nog even vragen naar de penalty points :F van Max bij F1TV, iedereen veel plezier met de race.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Fijne race allemaal en vergeet niet stay hydrated.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSCZfnOOa0NWY5Ek_ClJbOqnGEFZPuBjLoCBw&s

[ Voor 50% gewijzigd door Chocoball op 29-06-2025 14:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-09 15:31
Fijne race allen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Chocoball schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:52:
Fijne race allemaal en vergeet niet stay hydrated.

[Afbeelding]
Precies! Tijd voor een koud pilsje dus 8)

per aspera ad astra

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
De vijfminuten countdown is begonnen. Iedereen een heel fijne race zonder al te veel spanning want het is al warm genoeg! Letsgo!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Keep cool en een fijne race allemaal!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
Fijne race allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
LAD93 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:54:
[...]

Precies! Tijd voor een koud pilsje dus 8)
Lees de waarschuwing van het KNMI nog eens goed :P maar ik vat er eentje met je mee. Een Frontaaltje For the love op Hops, in dit geval.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:21

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Fijne race allen!

www.google.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 10:37
Fijne race en hopen op spektakel!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 19:13
Goedemiddag! Net op tijd geïnstalleerd hier, de eerste sessie die ik dit weekend live kan kijken. Veel kijkplezier gewenst iedereen!

RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0 %
29 Jun 2025, 14:45:09, Lap 1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:47

-tom-562

Oliesjeik

Meg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:49:
TV aan, raam open met rolluik omlaag, achterdeur open.

Ik ga genieten van de race.
TV aan, alles dicht en de airco's staan vol te loeien :+ zo ff een ijskoude groene knuppels pakken en ik ga ook genieten 8)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 09:13
Fijne race allemaal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• powah33
  • Laatst online: 27-07 16:04
Net op tijd voor de inhaal race van MAX.

Veel plezier allemaal

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Veel plezier allemaal! oOo :9B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

-tom-562 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:56:
[...]

TV aan, alles dicht en de airco's staan vol te loeien :+ zo ff een ijskoude groene knuppels pakken en ik ga ook genieten 8)
Ja, hier loopt de kat buiten en die groene knuppel, die begint met een H en eindigt op een N? Goed idee!

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:19
StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 14:56:
Goedemiddag! Net op tijd geïnstalleerd hier, de eerste sessie die ik dit weekend live kan kijken. Veel kijkplezier gewenst iedereen!

RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0 %
29 Jun 2025, 14:45:09, Lap 1
Iemand regendans? :+
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord