Zat hij vast al te kijkenAmphiebietje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:30:
Kleine troost voor Max: Verstappen.com auto heeft zijn klasse gewonnen in de Spa 24h.
PIA 0,6 sec sneller dan NOR laatste ronde
Rondetijden voor ronde 60
Rondetijden voor ronde 60
1 | NOR | 1:08.678 |
2 | PIA | 1:08.085 |
PIA gaat duidelijk veel beter op de gele band. Benieuwd of ze nog gaan racen.
Mijn boefje is liev!
Nou, kegel elkaar maar van de baan. Dan blijft het kampioenschap tenminste nog eventjes langer open.
Ferrari P1 P2 zou nog steeds kunnen haha.
Go Piastri go
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Voor wie? 😏Aardappelbakker schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:31:
Nou, kegel elkaar maar van de baan. Dan blijft het kampioenschap tenminste nog eventjes langer open.
Gaat rap nu. Kan nog steeds in tranen eindigen voor beide McLarens
Haal Verstappen z’n punten eens weg, dan zie je waar die auto echt thuis hoort. Verstappen haalt veel meer uit de Red Bull en kan dan vast ook uit de Mercedes. Die Mercedes is overall beter dan de Red Bull gok ik.Snowdog schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:30:
[...]
Kijk even naar de punten in het kampioenschap, dan zie je al snel een ander verhaal. Sure, de Mercs zijn soms snel, maar in general weinig beter dan de RB.
Rondetijden voor ronde 61
1 | NOR | 1:08.272 |
2 | PIA | 1:08.162 |
Aardappelbakker schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:31:

Waarom meld je dat hier? Sommige(zoals ikzelf) kijken de 24h nog af, nadat f1 klaar is en de battle van #33 in de 24h was een leuke die al langere tijd bezig was....Amphiebietje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:30:
Kleine troost voor Max: Verstappen.com auto heeft zijn klasse gewonnen in de Spa 24h.
Voor de huidige top 4. Dan kruipt Russell wat dichterbij in ieder geval.
Oef, Norris klinkt toch echt onzeker.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Op dit soort momemtem heb ik altijd wel bewondering hoeveel de commentatoren kunnen blijven praten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Rondetijden voor ronde 62
1 | NOR | 1:08.665 |
2 | PIA | 1:08.372 |
Als ze elkaar de afrijden maakt dat geen verschil toch? Een van de McLarenrijders wordt toch wel kampioen.Aardappelbakker schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:31:
De tweede auto ligt laatste…sjaool schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:29:
[...]
Waarom? Hij wordt er nu uitgekegeld door eentje. Hier kan Red Bull niet veel aan doen.
En Mercedes heeft een prima reputatie met wisselende motorregels. Ipv een pilot project van RB.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Laat ons even hopenTinusXIII schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:33:
[...]
Als ze elkaar de afrijden maakt dat geen verschil toch? Een van de McLarenrijders wordt toch wel kampioen.
Rondetijden voor ronde 63
1 | NOR | 1:08.698 |
2 | PIA | 1:08.903 |
Vooral omdat MERC keihard gelobbyd heeft om het motor concept wat zij zelf al ontwikkeld hadden de standaard te laten worden. De kans dat dat nog eens gaat gebeuren is heel klein.uchiha tijntje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:33:
[...]
De tweede auto ligt laatste…
En Mercedes heeft een prima reputatie met wisselende motorregels. Ipv een pilot project van RB.
per aspera ad astra
NOR heeft de 'aanval' van PIA inmiddels wel geneutraliseerd zo lijkt het.
Rondetijden voor ronde 64
Rondetijden voor ronde 64
1 | NOR | 1:08.655 |
2 | PIA | 1:08.952 |
Inderdaad, hij is al onzeker genoeg van zichzelfStefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:35:
Die engineer gaat Norris even onzeker maken. Nutteloze informatie...
Als Piastri gelijk na Norris binnen was gehaald voor de eerste stop, dan twijfel ik er niet aan dat hij gewonnen zou hebben.
Voor WDC is het beter dat NOR hem wint, maarja.. gunfactor heeft PIA hier
www.google.nl
Dit is gewoon onzin, de auto is zo snel als Verstappen is en als hij naar Merc zou gaan dan is hij niet opeens een seconde (of een paar tienden) sneller dan de huidige coureurs. Yea, hij kan er uiteindelijk misschien iets meer uithalen, maar dat kost tijd en leidt wellicht tot eenzelfde situatie als nu bij RB waar niemand behalve Max de auto kan besturen. Verder brengt het hem nog niet in kampioenschapsmodus, daarvoor is de McLaren gewoon te sterk.TinusXIII schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:32:
[...]
Haal Verstappen z’n punten eens weg, dan zie je waar die auto echt thuis hoort. Verstappen haalt veel meer uit de Red Bull en kan dan vast ook uit de Mercedes. Die Mercedes is overall beter dan de Red Bull gok ik.
Echt onzin dus, ook in de Merc heeft hij geen kans, want die auto is ook gewoon niet consistent snel (unlike de McLaren) en hij kan misschien een paar races winnen maar een hoop meer zit hij ook achter de RB en de Ferrari's.
Rondetijden voor ronde 65
1 | NOR | 1:08.754 |
2 | PIA | 1:08.490 |
Dat ze Tsunoda nog steeds laten rond rijden op de laatste plaats joh.
Dit gaat PIA niet meer dicht rijden
Twente komt eraan!
PIA gaat niet meer binnen DRS komen. De race is klaar.
"When you grow up your heart dies"
Hij heeft zijn tijdstraf even uitgezet net in de pits. Verplicht nummertje.TinusXIII schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:37:
Dat ze Tsunoda nog steeds laten rond rijden op de laatste plaats joh.
Ik heb maar Lawson gestemd als DotD. Knappe prestatie, meer dan 20s voor Hadjar ook.
Rondetijden voor ronde 67
1 | NOR | 1:09.100 |
2 | PIA | 1:09.087 |
Wat was dit een kut race.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Maar als Max naar Merc gaat rijdt hij eindelijk eens in een mooie auto.Snowdog schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:36:
[...]
Dit is gewoon onzin, de auto is zo snel als Verstappen is en als hij naar Merc zou gaan dan is hij niet opeens een seconde (of een paar tienden) sneller dan de huidige coureurs. Yea, hij kan er uiteindelijk misschien iets meer uithalen, maar dat kost tijd en leidt wellicht tot eenzelfde situatie als nu bij RB waar niemand behalve Max de auto kan besturen. Verder brengt het hem nog niet in kampioenschapsmodus, daarvoor is de McLaren gewoon te sterk.
Echt onzin dus, ook in de Merc heeft hij geen kans, want die auto is ook gewoon niet consistent snel (unlike de McLaren) en hij kan misschien een paar races winnen maar een hoop meer zit hij ook achter de RB en de Ferrari's.
Mooie auto is subjectief. Ik vind de Mercedes gewoonweg lelijk.dawg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:39:
[...]
Maar als Max naar Merc gaat rijdt hij eindelijk eens in een mooie auto.
Weinig eneverend inderdaad, maar he! Ferrari tweede team vandaag, Haas en Kick Sauber én ALO en LAW in de punten.Meg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:39:
Wat was dit een kut race.
Dat is in the eye of the beholder. Ik heb persoonlijk niks met Mercedes (in reallife) en qua F1-auto's ziet de RB er ook net wat beter uit imo.dawg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:39:
[...]
Zou er niet mee op straat gezien willen worden, Whats next?? een nektasje?dawg schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:39:
[...]
Ik zou het doen!
Dat doet ALO erg slim
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wel fijn dat Zak Brown er niet bij is, claimt hij tenminste niet alle aandacht op.
Het was vooral in het begin spannend met de race tussen Piastri en Norris. Ook verassend om te zien hoeveel tijd Ferrari heeft gevonden met hun updates.
Verder was het vooral uitkijken inderdaad...
Ja, die heb ik gemist?Lynix schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:42:
Vind dat Piastri ook echt wel foutjes gemaakt heeft
Lawson is niet gelapt. Bortoleto wel. Waarom is die laatste dan straks DotD?

*schrikt wakker*
Nou gefeliciteerd hoor Mclaren, Norris, Piastri.
Tijd om de aardappels te gaan schillen. Joe.
Nou gefeliciteerd hoor Mclaren, Norris, Piastri.

Bravo voor de nummers 6-10.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Rest van het jaar lekker de races terugkijken om 21:00 in bed, want wakker blijven is zo lastig met deze sport 😴😴🥱
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Soms is het grappig om te roepen 'Is Perez nou al gefinished? Of is Tsunoda er al?'
Maar dit keer zag ik Tsunoda gewoon samen finishen met de winnaars hoor
Maar dit keer zag ik Tsunoda gewoon samen finishen met de winnaars hoor
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Gaf Lando nou express Alonso nog even extra drs?
Als dit de rest van het seizoen wordt.Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:39:
Nou, de samenvatting kan in 10 seconden..
Wat een draak van een race
Het enige positieve is dat Norris iets inloopt op Piastri.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
McLaren had duidelijk geen zin in een strijd, Piastri had geen enkele kans na de pitstopsMilenco schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:42:
Het was vooral in het begin spannend met de race tussen Piastri en Norris. Ook verassend om te zien hoeveel tijd Ferrari heeft gevonden met hun updates.
Het gaat toch niet om waar je finisht? Bortoletto heeft leukere dingen laten zien dan Lawson.sjaool schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:42:
Mooi, de tv gaat uit. Ik kijk wel verder op de tablet. Lekker achter het huis op de loungeset.
Deze race snel vergeten. Tot Silverstone.
Deze race snel vergeten. Tot Silverstone.
Nee joh. Die heeft de capaciteit niet om daaraan te denken.Danfoss schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:43:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Tijd voor de laatste ronde bij Gluren bij de Buren bedoel je!StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:43:
*schrikt wakker*
Nou gefeliciteerd hoor Mclaren, Norris, Piastri.![]()
Eet smakelijk!
Waarom zijn de F1tv presentatoren zo enthousiast over deze race en met name de race tussen Norris en Piastri? Eerste rondes, prima, daarna: zzzz
Wel leuke momenten in de race verder maar ik vond de F2 vermakelijker vandaag.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Meh, deze editie van de GP van Oostenrijk krijgt een onvoldoende. Normaal gesproken is er altijd wel toffe actie in de zin van dat de race op z'n kop gezet wordt.
Inhaalacties waren er gelukkig wel verschillende. Dus we hadden wel iets te kijken in ieder geval.
Inhaalacties waren er gelukkig wel verschillende. Dus we hadden wel iets te kijken in ieder geval.
Dat was slimmigheid van Alonso.Danfoss schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:43:
Dat excuseren overal voor word ik ook een beetje moe van.
Ik zou het doen!
Piastri maakt 6 sec goed op Norris, 2,3 na de laatste pitstop en blijft daarna op 1,8 tot 2 sec. Of hij heeft meer van zijn banden gevraagd na de laatste pitstop, of er zijn geen risico's genomen. Een 1- 2, Piastri verliest 6 punten op Norris.
7 punten.Charles Hill schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:45:
Piastri maakt 6 sec goed op Norris, 2,3 na de laatste pitstop en blijft daarna op 1,8 tot 2 sec. Of hij heeft meer van zijn banden gevraagd na de laatste pitstop, of er zijn geen risico's genomen. Een 1- 2, Piastri verliest 6 punten op Norris.
Alonso gaf Bortoleto een lesje verdedigen. Fijn om naar te kijken!
Op z’n kop was de F2 race gister toch?Aardappelbakker schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:44:
Meh, deze editie van de GP van Oostenrijk krijgt een onvoldoende. Normaal gesproken is er altijd wel toffe actie in de zin van dat de race op z'n kop gezet wordt.
ALL PASS HOLDERS MAY ACCESS THE PIT LANE
29 Jun 2025, 16:44:42, Lap 70
Dat u het even weet. Geen idee waarom, maar dit heb ik nog nooit eerder gezien bij Race Control messages.
Dat u het even weet. Geen idee waarom, maar dit heb ik nog nooit eerder gezien bij Race Control messages.
Max moet daar echt weg. Welke tweede rijder je daar ook in zet, het wordt niets. Zou inderdaad dan naar Mercedes gaan als ik Max was.. of naar de GT klasse (hoe je die ook noemt).
Lijkt me logisch, gouden kans flink uit te lopen met Verstappen uit de race, dan wil je geen gesodemieter en lekker risicoloos een eentweetje scoren.Exocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:43:
[...]
McLaren had duidelijk geen zin in een strijd, Piastri had geen enkele kans na de pitstops
Missie volbracht.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ah, in dat geval ben ik onderweg!StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:45:
Verstappen gaat echt geen bedreiging zijn voor McLaren.evilution schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:46:
[...]
Lijkt me logisch, gouden kans flink uit te lopen met Verstappen uit de race, dan wil je geen gesodemieter en lekker risicoloos een eentweetje scoren.
Missie volbracht.
Die Zak is er niet? Ben ook niet? Mooi… geen kansloos op de voorgrond gezeik
Mijn boefje is liev!
Jezus, dit topic zit echt vol met zuurpruimen.MC_Sparkles schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:32:
[...]
Waarom meld je dat hier? Sommige(zoals ikzelf) kijken de 24h nog af, nadat f1 klaar is en de battle van #33 in de 24h was een leuke die al langere tijd bezig was....
Popularity vote…sjaool schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:42:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat doen ze op SKY ook. Nog helemaal enthousiast in ronde 69 en 70 met Piastri op 1,8 sec. Dan is het al wel duidelijk. Maar dat is hun werk. Zou wat zijn als verslaggevers gaan zeggen hoe saai het is en je beter van het weer kan gaan genieten 😉Arjan90 schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:44:
Waarom zijn de F1tv presentatoren zo enthousiast over deze race en met name de race tussen Norris en Piastri? Eerste rondes, prima, daarna: zzzz
Net als je denkt dat je dag niet erger kan...
Wel goed als ze het doen. Het is nu schijnbaar vaker voorgekomen, dat daar mensen waren die daar niet hoorde.StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:45:
McLaren is zo leuk om te zien, weet niet waarom het nu minder vervelend over komt. Misschien omdat het niet gedomineerd wordt door de mensen uit de UK.
NeeAmphiebietje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Jezus, dit topic zit echt vol met zuurpruimen.

Davide Valsecchi is nu wel even de druppel na zo'n kloterace. *Zet TV uit*
Vergeet niet te ademen Davide.
Ik zou het doen!
Benieuwd naar de straf voor antonelli, lijkt me minimaal 3 strafpunten en 10 plaatsen voor de volgende race
[ Voor 13% gewijzigd door Jasphur op 29-06-2025 16:50 ]
Als ie dat niet doet dan ben ik echt bang dat Verstappen jaren gaat weggooien. Die nieuwe windtunnel komt pas in 2027 online, Wache en zijn team weten al ruim een jaar niet om met werkende updates te komen en dan ook nog de introductie van de eerste motor van Red Bull.HollowGamer schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:46:
Max moet daar echt weg. Welke tweede rijder je daar ook in zet, het wordt niets. Zou inderdaad dan naar Mercedes gaan als ik Max was.. of naar de GT klasse (hoe je die ook noemt).
Volgens mij heb ik vanaf halverwege weinig gemist. Ben de mobiele airco maar even wezen afstoffen en aan het werk gezet.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
COMON UNBELIVABLE< TELL ME YOU ARE EXPERICEJeroenTheStig schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:49:
Davide Valsecchi is nu wel even de druppel na zo'n kloterace. *Zet TV uit*
Ik zou het doen!
Als hij dat wel zou doen, zou hij misschien ook hele zinnen kunnen uitspreken.rammes schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:49:
Vergeet niet te ademen Davide.
Geen idee wie dit is, maar vind hem super vervelend. Geen idee waarom ze hem zo pushen bij F1TV?StefanVerkerk schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:48:
Net als je denkt dat je dag niet erger kan...
Nee, het gaat hier over de F1, niet over andere races die nog bezig zijn/zijn geweest om die nog te spoileren voor diegenen die dat nog willen kijken.Amphiebietje schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Jezus, dit topic zit echt vol met zuurpruimen.
Piastri snelste ronde toch? Onee, dat is niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Charles Hill op 29-06-2025 16:51 ]
Hele slechte reclame voor de sport, elke race is er werkelijk geen hol te belevenExocet schreef op zondag 29 juni 2025 @ 16:39:
Nou, de samenvatting kan in 10 seconden..
Wat een draak van een race
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |