Want?Drials schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:39:
Sowieso nog een straf voor Verstappen.
Heb je de verschillen gezien? Het slot. Prima race met een saaie middelste stint wellichtfranssie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:38:
[...]
Dan ben ik er weer bij denk ik, of niet.
Ik zit ook in een Famillie app waar we het wereldwijd kijken en er meerderen in slaap vielen.
Je updates worden gewaardeerd, deze post voegt net zo weinig toe als de mijne wellicht, al was de mijne positiever ingestoken.
Keep up the good work etc - en hou je smileys maar voor jezelf voortaan
Ja, maar die actie tijdens de safety car is niet netjes.Quad schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:38:
[...]
Buitengewoon goed weekend gereden. Goede race ook, terecht gewonnen.
Na de finish. Evenals vele andere coureurs. Safety car was nog steeds actief. De panelen langs de baan stonden nog aan en de gele vlag werd nog gezwaaid.
Ik vrees dit dus ook echt want als ze hem wat kunnen geven doen ze het.Drials schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:39:
Ah, die smilies geven juist een vrolijke noot. Maar hé, afmelden is niet verplicht. En zoals je kunt zien zit het venijn vaak in de staart.franssie schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:38:
[...]
Dan ben ik er weer bij denk ik, of niet.
Ik zit ook in een Famillie app waar we het wereldwijd kijken en er meerderen in slaap vielen.
Je updates worden gewaardeerd, deze post voegt net zo weinig toe als de mijne wellicht, al was de mijne positiever ingestoken.
Keep up the good work etc - en hou je smileys maar voor jezelf voortaan

Wat een race! En wat een mooie uitslag voor het kampioenschap. Max loopt in op de McLarens en George loopt in op Max.
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 55 (SAI) NOTED - DRIVING ERRATICALLY
15 Jun 2025, 21:39:31, Lap 70
Nou, nu kunnen ze RUS niet negeren toch? TOCH?!
RUS mag ik hopen die overtreed even 2 dingen uit het regelboekjeDrials schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:39:
Is dat geluid van het joelende publiek nou echt, of is het eronder gemonteerd? (Serieuze vraag)
Ik weet echt 100% zeker dat als Verstappen dit bij Russel had geprobeerd (remmen onder SC zodat hij ingehaald wordt) dan had Verstappen echt een penalty gekregen.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Kap met trollen.
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 21:50 ]
✌
Dan hoop ik dat hij gewoon stopt.Cartman! schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
[...]
Ik vrees dit dus ook echt want als ze hem wat kunnen geven doen ze het.
Mijn boefje is liev!
Nee, staat wat mij betreft wel los van de prestatie.desalniettemin schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:39:
[...]
Ja, maar die actie tijdens de safety car is niet netjes.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Vind die pitstop van piastri nog steeds raar... Zeker omdat later de pitstraat nog werd opengezet.
Wat was hier voorgevallen?StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 55 (SAI) NOTED - DRIVING ERRATICALLY
Die kunnen ze negeren inderdaad.StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
Iets met bias.....StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
Niet als ie een straf krijgt.Quad schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
[...]
Nee, staat wat mij betreft wel los van de prestatie.
En een land ...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
UiteraardQuad schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
[...]
Nee, staat wat mij betreft wel los van de prestatie.
Bijna, dat was toch gewoon echt unsafe?miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:30:
(Bijna?) een unsafe release voor PIA
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:55
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
De actie van Norris was het spannendste. Wat mede door de bandenstrategie van teams onderling uiteindelijk zo tot stand kwam, maar verder nee niet echt geweldig.Exocet schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:39:
[...]
Heb je de verschillen gezien? Het slot. Prima race met een saaie middelste stint wellicht
Actie van Russel is niet netjes, maar goed dat hoort er ook allemaal bij. Ik word er niet warm of koud van.
Dit gesneer is nergens voor nodig.
[ Voor 89% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 22:12 ]
Saaie race op de laatste 10 ronden na.
Sterk Mercedes, had ik niet verwacht. Netjes van Russel dit weekend, pole en sterke race. Jammer van die actie achter de safetycar.
Sterk Mercedes, had ik niet verwacht. Netjes van Russel dit weekend, pole en sterke race. Jammer van die actie achter de safetycar.
Jongens, is dat gejank nou echt nodig? Gewoon een SC finish, nergens druk om maken. Niets is veranderd. Winnen doe je met racen, niet met hopen op straffen.
Stop dan ook met reageren.
[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 22:13 ]
En de hele Sky ploeg zou er schanden van spreken. Gok dat ze het nu niet gaan doen.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
Ik weet echt 100% zeker dat als Verstappen dit bij Russel had geprobeerd (remmen onder SC zodat hij ingehaald wordt) dan had Verstappen echt een penalty gekregen.
Dat klopt, maar voorlopig niets.
Ik hoop uiteraard wel dat hij zwaar gestraft wordt met 12 punten op z'n licentie.
⏩ PVOutput☀️
Vertel dat even aan Russel aubErazzzer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
Jongens, is dat gejank nou echt nodig? Gewoon een SC finish, nergens druk om maken. Niets is veranderd. Winnen doe je met racen, niet met hopen op straffen.
Kom ik terug van het pissen is iedereen elkaar aan het afzeiken
Ik ga de us open kijken 😀
DUGG
100%miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
Die haalden het toilet niet meer.Mach schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
Ja en 3 punten op zijn licentie er bij.miicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:40:
Ik heb een leuke race gezien. Wanneer hadden we voor het laatst na de pitstops de top 5 zo dicht bij elkaar zitten? Spijtig van het incident op het einde en mooi dat Norris onmiddelijk aangeeft de schuld op zich te nemen, want meer viel daar ook niet over te zeggen. Als nu Ferrari zijn zaakjes nog eens op orde krijgt (
ik weet het, long shot), dan zouden we wel meer leuke races kunnen krijgen.
En dan te bedenken dat we volgend seizoen mogelijks weer op een punt komen waar mogelijks 1 team er met kop en schouders boven uit springt

En dan te bedenken dat we volgend seizoen mogelijks weer op een punt komen waar mogelijks 1 team er met kop en schouders boven uit springt

No keyboard detected. Press F1 to continue.
Gewoon negerenMach schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
Hij heeft de race gewonnen door zijn ongelofelijke pole ronde gister (zijn woorden)
:strip_exif()/f/image/wUcxO6TpO7nqdX4pK6JfFCNC.png?f=user_large)
EK jong Oranje is ook bezig 😉Mach schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
Insert de Family Guy passport meme.
Wat een clown die Russell.
Hopelijk kost hem dit in ieder geval een hoopje fans
Kamervragen en interviewers die er schande van spreken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Gewoon rapporteren zulk gedrag kom je veel verder mee dan reagerenScorpio861 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
[...]
wat een zuiger ben jij toch, echt heel eng gedrag
Rechts had gekundG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
Waar dacht Norris dat hij er langs kon? Er is overduidelijk geen ruimte
[Afbeelding]
We gaan het zien met die UI. Is er wel een UI voor Max?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
ik denk dat hij zelf verrast werd door de kracht van de slipstream/DRSG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
Hij kan niet tegen de druk zoals gewoonlijk.G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
Wat fijn dat ze in Oostenrijk Verstappen nog zien rijden (hopelijk is dit geen jinx
).
Prima race, niet denderend veel actie maar dat is soms zo. Ook weer leuk voor Alonso die paar punten
Kappen.
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 22:14 ]
✌
De muur had teamorders om ruimte te maken genegeerdG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
FIA STEWARDS: TURN 2 INCIDENT INVOLVING CARS 31 (OCO) AND 55 (SAI) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - DRIVING ERRATICALLY
15 Jun 2025, 21:44:20, Lap 70
15 Jun 2025, 21:44:20, Lap 70
G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]

⏩ PVOutput☀️
Ik snap Norris echt niet. Dit soort acties laat zien dat hij geen wereldkampioen kan worden. Hij heeft er veel te veel per seizoen. En nu zelfs met zijn eigen teamgenoot. Echt bizarBlokker_1999 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:43:
Ik heb een leuke race gezien. Wanneer hadden we voor het laatst na de pitstops de top 5 zo dicht bij elkaar zitten? Spijtig van het incident op het einde en mooi dat Norris onmiddelijk aangeeft de schuld op zich te nemen, want meer viel daar ook niet over te zeggen. Als nu Ferrari zijn zaakjes nog eens op orde krijgt (ik weet het, long shot), dan zouden we wel meer leuke races kunnen krijgen.
![]()
Geweldig publiek. Kimi, kimi, kimi!
Op naar Oostenrijk. Ik ga netflix bingen

zeker met dat gras, vreemd inderdaad. Foute inschatting van hoe breed zijn auto is? Of te gretig.G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
Ik denk dat hij op PIA's staart wilde blijven om hem in bocht 1 links erlangs te steken. Maar hij kwam iets te dichtbijG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
McLaren heeft er tenminste een leuke eindfase van gemaakt. Niet perse door het uitvallen van Norris, maar vooral door het onder druk zetten van Antonelli.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb zo'n gevoel dat hij te laat remde (daarvoor dus al). Hij wilde erachter blijven, maar was veel te laat om nog iets te doen. Gek dat hij dit niet aan de binnenkant probeerde.G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
Is er al een voor George?Chevy454 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
We gaan het zien met die UI. Is er wel een UI voor Max?
Duidelijk meer dan 10 auto lengtes achter de SC door zijn brake test
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
‘Normaal’ gaan de meest bij de lichte knik naar rechts wat verder opnhet rechter deel van de baan rijden om zo bocht 1 in te kunnen sturen. Norris wilde daar dan links van zitten maar had vermoedelijk niet verwacht dat Piastri zo lang links zou blijven rijden. Inschattingsfout. Mja iets met alsnje een gat ziet er niet meer voor gaat enzoG_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[Afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zijn er RUS fans?Exocet schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:46:
Veel supporters in Canada voor Kimi zeg.
Leuk om te zien, Russel zal jaloers zijn
Dat zou ik snappen als het Antonelli ofzo was, maar norris rijd al een tijdje mee. Gewoon een domme fout, zoals ie zelf on gelijk al toegafWyke schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:44:
[...]
ik denk dat hij zelf verrast werd door de kracht van de slipstream/DRS
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Afgaande hoe men (zelfs in de UK) over hem praat denk ik dat hij sowieso al weinig fans heeft.Het Peertje schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:43:
Insert de Family Guy passport meme.
Kimi heeft ook gewoon een enorme gunfactor. Leuke vrolijke knul. Hij heeft ook iets aandoenlijks.Exocet schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:46:
Veel supporters in Canada voor Kimi zeg.
Leuk om te zien, Russel zal jaloers zijn
Waarschijnlijk niet, schakelt alleen zichzelf uit.caspervc schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:47:
Komt er nog een "Causing a collision" voor Norris?
Yep, en 2 weken over door blijven gaan, vooraf het weekend en voor en na elke vrije training. Nu zal het wel volledig stil blijven. Dit was het 'advies' van Brundle.HollowGamer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
[...]
En de hele Sky ploeg zou er schanden van spreken. Gok dat ze het nu niet gaan doen.
De podcast. Ben benieuwd naar de nabespreking. Hopelijk niet al te veel gemute.
Jongens en meisjes, Russell kan je bloedgroep niet zijn maar continu door blijven gaan over hem is ook weer niet nodig he
Jij wel, f*cking ViaPlay. Die shit moet gewoon weer naar ZiggoMach schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:42:
Inderdaad, als hij hier geen straf en penalty points voor krijgt...caspervc schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:47:
Kan toch niet?
Als je de andere 10 seconden geeft voor iets kleins..caspervc schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:47:
Zichzelf uitschakelen kan ook als straf gezien worden.Exocet schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:48:
[...]
Inderdaad, als hij hier geen straf en penalty points voor krijgt...
Kan toch niet?
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Hij houdt rondenlang twee McLarens achter zich, dan ben je geen pannenkoek.SomerenV schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:47:
Kimi heeft ook gewoon een enorme gunfactor. Leuke vrolijke knul. Hij heeft ook iets aandoenlijks.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ahh heerlijk die geforceerde complimentjes over en weer van Russell en Verstappen.
Mijn vrouw zegt net:SomerenV schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:47:
[...]
Kimi heeft ook gewoon een enorme gunfactor. Leuke vrolijke knul. Hij heeft ook iets aandoenlijks.
Hij doet me altijd aan een jonge Valentino Rossi denken.
Kan ik niet ontkennen
Ik zou mijn geld dan ook op Piastri zetten voor dit jaar, die lijkt net iets beter met de druk om te kunnen. Ofwel heeft hij hier de naderingssnelheid verkeerd ingeschat, ofwel dacht hij dat Piastri hem meer ruimte zou geven van zodra die zag dat hij links zat. Het feit dat het team hem coachte om er voorbij te gaan helpt natuurlijk ook niet om druk bij hem te zetten. Mooi voor de fans dat ze hen laten racen, maar dan moeten ze dit soort incidenten er ook bij nemen.Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:45:
[...]
Ik snap Norris echt niet. Dit soort acties laat zien dat hij geen wereldkampioen kan worden. Hij heeft er veel te veel per seizoen. En nu zelfs met zijn eigen teamgenoot. Echt bizar
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Nooit, ik ben blij met F1TV en kan al het voetbal zien wat ik wil.Erazzzer schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:48:
[...]
Jij wel, f*cking ViaPlay. Die shit moet gewoon weer naar Ziggo
Verder is Albert Manting nog saaier dan Driessen.
Nou, daar gaan we!
INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT), 81 (PIA), 31 (OCO), 16 (LEC), 55 (SAI), 10 (GAS) AND 18 (STR) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
15 Jun 2025, 21:48:27, Lap 70
*pakt de popcorn*
Zal wel een boete worden.
INCIDENT INVOLVING CARS 12 (ANT), 81 (PIA), 31 (OCO), 16 (LEC), 55 (SAI), 10 (GAS) AND 18 (STR) NOTED - SAFETY CAR INFRINGEMENT
*pakt de popcorn*
Kijk jongens, Max en George zijn gewoon vriendjes in de cool down room. Dan moet dat hier toch ook?
Russel niet m'n bloedgroep? Hij komt eerder in de buurt van een stolselAardappelbakker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:48:
Jongens en meisjes, Russell kan je bloedgroep niet zijn maar continu door blijven gaan over hem is ook weer niet nodig he
Resultaat van het incident heeft geen invloed op de strafmaat.Slavy schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:48:
[...]
Zichzelf uitschakelen kan ook als straf gezien worden.
Tamme nabespreking
Wat zullen de Britten balen dat het er gemoedelijk aan toe gaat in de cooldown room
Die cooldown room beelden kunnen mij echt nooit lang genoeg duren.
Haha, Kimi wist niet aan welke McLaren hij de slipstream moest geven.
Flickr PSN ID= cheironnl
En voor Max penalty points.StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:49:
Nou, daar gaan we!
*pakt de popcorn*
Gauw weg schakelen nadat iemand een opmerking maakt over dat het laatste moment gek was..
Antonelli reageert grappig op het incident van Norris.
⏩ PVOutput☀️
Die gaan wel stoken in de persconferentied-vine schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:49:
Wat zullen de Britten balen dat het er gemoedelijk aan toe gaat in de cooldown room
Dat zou wel terecht zijn. Maar het is volgens mij niet nodig, dit heeft iedereen gezien. En uit de data van de auto zal ook wel op te maken zijn wat hij doet, hoe abnormaal deze remactie was.sjaool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
[...]
En Red Bull gaat hem melden voor erratic driving.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |