Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
"Yeah, that incident with Russell now being shown on the feeds, Max. Pretty blatant."
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Die opmerking was nog een grapje, dit is een nare actie.
[ Voor 5% gewijzigd door Thijss85 op 15-06-2025 21:33 ]
Strafpunten uitlokken....tuinïnen schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:32:
Russell man man.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Straffen voor gevaarlijk remmen!!
[ Voor 28% gewijzigd door Charles Hill op 15-06-2025 21:33 ]
Nah, Lando is het lievelingetje van Zak.
"When you grow up your heart dies"
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat was die al sinds die bij Merc rijd voor mij lolJB schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
RUS is nu officieel af voor mij…
Telkens weer.
[ Voor 73% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 21:41 ]
✌
En Red Bull gaat hem melden voor erratic driving.Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Russell probeert Verstappen te naaien. Smeerlap
Straffen voor gevaarlijk remmen!!
"When you grow up your heart dies"
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Weasel.warp schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Russel de rat.
Volgens de UK fans op Reddit, was Max degene zonder klasse en altijd vervelend.dutchgio schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Russell probeert Verstappen een noodstop aan te naaien...
Die opmerking was nog een grapje, dit is een nare actie.
"Yes, thank you, Max. We'll have a look. Cheers, mate."

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Verwijderd
En dan zou iedereen hier de slimheid van Max prijzen.MJHH93 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Slim van Russel! Als de situatie omgekeerd was zou dit natuurlijk ook gewoon gebeuren…
[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 21:42 ]
15 Jun 2025, 21:33:50, Lap 70
5 seconden penaltysjaool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
[...]
En Red Bull gaat hem melden voor erratic driving.
DUGG
Dat zou wel een goed signaal zijn. Want dit opent de deur voor get naaien van je concurrenten.sjaool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
[...]
En Red Bull gaat hem melden voor erratic driving.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
ja en piastri ging eerder al.StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:34:
PIT LANE ENTRY OPEN
15 Jun 2025, 21:33:50, Lap 70
Natuurlijk niet. Heb je Verstappen ooit zoiets zien doen??MJHH93 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Slim van Russel! Als de situatie omgekeerd was zou dit natuurlijk ook gewoon gebeuren…
Ik zei het toch. 'Advies' om Verstappen te naaien.
Zal de FIA niets boeien.
Maar wel pas na het podium uiteraard.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Je ziet hem ook echt kijken in zijn spiegels, en dan duwt hij op de rem.G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Russel wtf.. dit is expres remmen..
Voor mij mag Max een hoek uitdelen (figuurlijk dan, of ja.. bij het voetballen kan je dat wat makkelijker doen).
Ben al aan het bidden...CrazyFool schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:35:
Ik hoop dat de RUS een penalty geven voor dit gedrag, zou hem z’n podium kosten..
DUGG
Om een matennaaier te zijn moeten het wel vrienden zijn. Zo zou ik hun relatie niet echt omschrijven.desalniettemin schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:35:
Matennaaier Russell. gaat leuk worden weer in Silverstone met al die "sportieve" Engelse fans.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 21:40 ]
✌
Laatste keer dat ik zoiets zag gebeuren (niet Verstappen) was op Mugello in 2020.Charles Hill schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:34:
[...]
Natuurlijk niet. Heb je Verstappen ooit zoiets zien doen??
Ik zei het toch. 'Advies' om Verstappen te naaien.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
FIA stewards room:TheBrut3 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:35:
Russell laat een gat vallen van wel 30 wagenlengtes bij pitexit.
Zal de FIA niets boeien.
:strip_exif()/f/image/PKgXSMP8m2Cg5z18UajgJdsf.jpg?f=fotoalbum_large)
✌
Ben het daar niet mee eens. Heb Max dit soort acties nooit zien doen? Volgens mij voelt Max zich daar wat te goed voor (en terecht).Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:34:
[...]
En dan zou iedereen hier de slimheid van Max prijzen.
Jammer dat niemand hapt he
Dit zegt vooral alles over jou.MJHH93 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:33:
Hou nou maar op of ga je nog even door over "haat" die maar weer eens bewezen dik verdiend is?
Geen flauw idee wat je dwars zit, maar het moet enorm frustreren.Miki schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:34:
[...]
Precies dus gewoon even je mondje dichthouden ipv grote woorden gebruiken.
65 ronden de tijd gehad...Mach schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:36:
Kan ik eindelijk gaan pissen
Tijdens het podium, hem tijdens het volkslied van het podium halen
Max slaat Silverstone liever even over denk ik. Hij pakt z'n strafpuntje wel in Oostenrijk.desalniettemin schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:35:
Matennaaier Russell. gaat leuk worden weer in Silverstone met al die "sportieve" Engelse fans.
Die andere oranje crash mag ook wel hoor.cheiron schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:29:
Nou mannen, wilden jullie een oranje crash (niet zijnde Trump)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Safety Car is nog steeds van toepassing.
"Look, they're passing you, another likely pass, with the safety car still activated."
misselijk zeg, de boot gaat vanavond nog hoor vanaf hoek van holland

[ Voor 90% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 21:49 ]
Naai streek maar ook gevaarlijk, dus waar blijven de 10 seconden straf en punten op de licentie?G_Dragon schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:35:
Geen woorden voor hoe z'n naai streek dit is..
[Afbeelding]f
Ik bedoel natuurlijk de rijders als matenmiicker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:36:
[...]
Om een matennaaier te zijn moeten het wel vrienden zijn. Zo zou ik hun relatie niet echt omschrijven.
Met de Mercedes ICE aan z'n beenMikeyMan schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:34:
Als ze max nu 5s geven kunnen ze Russell uit het meer halen vrees ik...

Ja dit moeten(!!!) veel penalty's worden. Anders is de FIA echt af. Ongelooflijk, hoe dom kunnen teams zijn. SC nog steeds actief en gewoon inhalen.StefanVerkerk schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:37:
Max is op oorlogspad.
Safety Car is nog steeds van toepassing.
"Look, they're passing you, another likely pass, with the safety car still activated."
Dan ben ik er weer bij denk ik, of niet.
Ik zit ook in een Famillie app waar we het wereldwijd kijken en er meerderen in slaap vielen.
Je updates worden gewaardeerd, deze post voegt net zo weinig toe als de mijne wellicht, al was de mijne positiever ingestoken.
Keep up the good work etc - en hou je smileys maar voor jezelf voortaan
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-06-2025 21:57 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Wanneer dat?DaniëlWW2 schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:37:
Antonelli heeft ingehaald onder geel...
Buitengewoon goed weekend gereden. Goede race ook, terecht gewonnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Precies en dus naait Russell daar Max.Skidmarks schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:37:
No car may be driven unnecessarily slowly, erratically or in a manner which could be deemed potentially dangerous. […] The lead car must not fall more than ten car lengths behind the Safety Car unless signaled to do so by the Safety Car.”
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Ja dat moet ie, dus remmen op dat rechte stuk en de SC van je weg laten rijden is echt dom. Dan voldoe je direct niet aan die regel. Is in het verleden al eerder straf voor uitgedeeld.Skidmarks schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:34:
Moet rus niet binnen x wagenlengtes achter de sc blijven?
Prima resultaat voor Max, en uiteindelijk de 'clash' tussen de McLaren rijders die iedereen eigenijk al wel zag aankomen. Kudos voor Norris dat ie gelijk zijn for toegeeft
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Er waren zelfs marshalls op de baan, dus dit MOET een staartje krijgen imhoAardappelbakker schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:38:
[...]
Ja dit moeten(!!!) veel penalty's worden. Anders is de FIA echt af. Ongelooflijk, hoe dom kunnen teams zijn. SC nog steeds actief en gewoon inhalen.
Ja het is haat van een groot deel van het publiek. Dit gebeurt toch zo vaak bij een SC. Maar omdat er iemand iets te veel strafpunten heeft verzameld door domme acties ligt het nu onder het vergrootglas. Nou poeh poeh! Moet je daarom iemand haten? Kijk de woorden die Russel hier naar zijn hoofd krijgt geslingerd. Omgekeerd worden dit soort acties vaak als ‘geniaal’ gezien.SuBBaSS schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:36:
[...]
Dit zegt vooral alles over jou.
Hou nou maar op of ga je nog even door over "haat" die maar weer eens bewezen dik verdiend is?
✌
Die vinden zichzelf klasse hebben t.o.v. de arrogante Nederlanders.desalniettemin schreef op zondag 15 juni 2025 @ 21:35:
Niet mijn woorden, maar Engelse zijn ook raar volk.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |