"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Dat beargumenteer ik ook niet, ik vraag me alleen af waarom er mensen die bijna nooit iets posten nu over elkaar heen vallen om bagger te smijten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je kan de twee incidenten toch op geen enkele manier vergelijken?Woudloper schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:44:
[...]
En Verstappen wel direct!? Bevestigd mijn beeld weer dat raceleiding nooit in het voordeel Verstappen opereert
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
RUS liet eerst gas los, stuurt dan in, op VER die wilde buitenom gaan.Tk55 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Russell stuurt in. Want het is een bocht…
En wat Max doet is niet bepaald iemand voorbij laten…
Volgorde is omgekeerd. Dus ze denken verstappen de botsing met leclerc ook in de maag te kunnen splitsen.Woudloper schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:44:
[...]
En Verstappen wel direct!? Bevestigd mijn beeld weer dat raceleiding nooit in het voordeel Verstappen opereert
Oh maar dat is zeker niet zo bedoelt!Treveo schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:44:
[...]
Prima om mij terug te pakken, qua pace vond ik het nog wel netjes. Het zijn de fouten van RBR en als Jos rijden die dit veroorzaakt
Dat MCL vandaag zou uitlopen was mij gewoon wel duidelijk. Met die 10 sec straf had niemand op voorhand kunnen weten, maar dat lag wel aan Max.
Terry Brews?StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
Zo'n dubbel interview met DC en TB is ook wel een succes.. ongemakkelijk dit.
Op basis van deze race ja?codex schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
Dit is echt doei kampioenschap, waar zowel de pitmuur als Max zelf debet aan zijn.
Óf Red Bull komt nog bij en dan kan dat alsnog. Maar dat zie ik sowieso niet meer gebeuren. Tis niet dat hij zonder deze actie opeens wel kampioenskandidaat was. "Na Spanje wordt alles anders". McLaren was nog steeds het snelst.
Haters everywhere but I don’t really care
Tja, als je "eigen" rijder niet eens meer de moeite van het bespreken waard is moet je wat met je zuurheid.Pixel Witcher schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Sommige vinden dat gewoon fijn, die kunnen denk ik alleen hier hun plezier uit halen. Sneu maar waar.
Ik denk niet dat Verstappen schuld is aan de botsing met Leclerc (Leclerc ook niet denk ik).nagynl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
2 licentie punten voor incident met Russel + 2 licentiepunten voor deze = raceban = grotere kans om in Oostenrijk buiten de top 4 te staan... silly season weer helemaal open?
Volgorde is toch altijd op autonummer? Dus verstappen staat altijd als eerste genoteerd met nummer 1?__fred__ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:46:
[...]
Volgorde is omgekeerd. Dus ze denken verstappen de botsing met leclerc ook in de maag te kunnen splitsen.
Russel deed ook echt iets vreemds in de bocht.RRCreations schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:46:
En benieuwd naar de telemetrie van Russel, ging hij met opzet trager rijden zodat Verstappen niet gelijk zou kunnen aansluiten? Waarom worden deze gebeurtenissen trouwens niet na de wedstrijd bekeken, zoals met Lecler?
Nog steeds raar dat Max dan zo direct naar de buitenkant stuurt
Waarom TC nu hier dan en niet bij een van de 5000 VS-races?StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
De SC duurde wel een stuk langer dan verwacht. Achteraf gezien had hij de race makkelijk kunnen uitrijden op z'n bandjes ja.Fauna schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Goed voorspeld, maar niet op de manier zoals ik had gehoopt.
Max had niet moeten stoppen tijdens de SC, dan was hem dit allemaal bespaard gebleven. Die 6 rondjes had hij nog wel kunnen rijden op de oude softs, en dan was hij uiteindelijk nog 3e of 4e geëindigd. Gefrustreerde Max is in dit geval weer eens roekeloze Max. Knap gehouden bij de herstart op de harde bandjes, maar al dat gebots.. manman.. Terechte penalty voor het incident met George, snap echt niet wat hem bezielde. En nu ook nog UI voor het incident met Charles.
Al met al wel een mooie GP gezien. Genoeg actie op de baan, en de variatie in strategie was een verademing. Er was zelfs een mooie kans met de 3-stopper van Max, maar gegokt en verloren door de late SC. En de MCLs hebben uitstekend gereden. Niets wat ze heeft kunnen bedreigen.
Signature
Blijft natuurlijk een compleet debiele actie.
Ehm sorry?Tk55 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Russell stuurt in. Want het is een bocht…
En wat Max doet is niet bepaald iemand voorbij laten…
RUS zat er gewoon voor, daarna kiest VER de binnenbocht.
RUS remt en stuurt van de buitenbocht ineens naat binnen.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Het fijne van Reddit is dat je deze mensen kan blokkeren en niet meer ziet.Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Dat beargumenteer ik ook niet, ik vraag me alleen af waarom er mensen die bijna nooit iets posten nu over elkaar heen vallen om bagger te smijten
Wie is die gast naast de interviewer.
Dat wordt no further action, was geen zak aan de hand__fred__ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:46:
[...]
Volgorde is omgekeerd. Dus ze denken verstappen de botsing met leclerc ook in de maag te kunnen splitsen.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Therry hoeft er voor mij totaal niet bij.StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
Hij is er eerder voor de handjes en blije kop bij dan echt gereserveerd interviewer te zijn.
Je ziet de acteursuitdrukkingen doorkomen.
En zo t laatste woord willen altijd.
Trollen-tom-562 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Gek dat er dan ineens allemaal "non regulars" in de race topics komen
Hehehe Max StreetRacerdutchgio schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
Eerder een rat streek van Verstappen, dit kan niet.
David Coulthard. Oud RedBull coureur.HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:48:
[...]
Het fijne van Reddit is dat je deze mensen kan blokkeren en niet meer ziet.
Wie is die gast naast de interviewer.
Ja, zo stuur je normaal een bocht in? buiten => binnen => buiten?MaD_co schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Ehm sorry?
RUS zat er gewoon voor, daarna kiest VER de binnenbocht.
Zeker als je verwacht dat iemand de plek teruggeeft, want een plek teruggeven is niet iemand er 0.5 meter voor laten en dan weer inhalen.
Ik denk dat hij simpelweg gewoon wilde aansluiten en dat Russel z’n normale ‘racesnelheid’ zou aanhouden ipv de ‘ikgajenaaien-snelheid’. Niet verwacht dat die daar zou zijn.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Russel deed ook echt iets vreemds in de bocht.
Nog steeds raar dat Max dan zo direct naar de buitenkant stuurt
Dat is zeker waar. Bij het voetbal is het ook vaak veel van dat supporters. De haat is groter voor de rivaal dan de liefde voor eigen club.SuBBaSS schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Tja, als je "eigen" rijder niet eens meer de moeite van het bespreken waard is moet je wat met je zuurheid.
Jammer dat dit zo moet maar goed. Wat doe je eraan?
Inderdaad, had hij beter niet kunnen doen.sNielz123 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:48:
Als je het nu terugziet: waarom moet die russel voorlaten? Die beukt hem gewoon in bocht 1
Ik snap zijn punt wel, hij wil laten zien dat wat Russel bij hem deed ook niet kon. Niet handig want dit was overduidelijk en onsportief.
Een pitstop van 2.4 minder noemenRobbie T schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:44:
Red Bull is toch ver afgegleden.
- Schijnbaar een machtstrijd in de organisatie tussen Oostenrijkse en Thaise kamp (kan wellicht volgens de verhalen over zijn maar zoiets blijft etteren lijkt me)
- problemen met de auto krijgen ze niet opgelost
- Pitstops zijn een stuk minder tegenwoordig.
- goede mensen weg gegaan.
- geen fatsoenlijke 2e rijder
- Tactiek ook stukken minder dan het was.

Is volgorde voor meerdere straffen die in onderzoek zijn niet gewoon de tijdslijn.Puc van S. schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Volgorde is toch altijd op autonummer? Dus verstappen staat altijd als eerste genoteerd met nummer 1?
Gedoe is en blijft in de basis de schuld van RBR (door verkeerde banden), vervolgens komt Verstappen verkeerd bocht uit, rijdt Leclerc heb op recht stuk bijna aan. Max boos en is met dit gedoe bezig. Vervolgens opdracht om Russel voorbij te laten gaan en toen ging lichtje uit…
Waarom haalden ze Max naar binnen tijdens de safetycar? Waarom lieten ze hem niet gewoon doorrijden?powerboat schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
Het is wat het is, maar het is het team wat verstappen in die positie brengt.
Ik snap d'r helemaal niks van.
Misschien om te voorkomen dat ie weer gaat lopen hitten net als vorige week?
Ook wel bekend als de racelijn.MaD_co schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:47:
[...]
Maarja, dan nog moet hij niet dwaas op Rus inrijden. Aan z'n commentaar op de inlap te horen was hij zich daar ook wel bewust van..
Dat soort getroll zie je overal online. Heel irritant gedrag.Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:45:
[...]
volgens mij werd max gevraagt wat hij wou doen .desalniettemin schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:50:
[...]
Waarom haalden ze Max naar binnen tijdens de safetycar? Waarom lieten ze hem niet gewoon doorrijden?
Ik snap d'r helemaal niks van.
max zei toen i want fresh tyres
en dat was dus alleen hard mogelijk
Naast DC stond Terry Crews, een Hollywoodacteur
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ja logisch dat 'ie witheet is. Moet niet voor te stellen zo frustrerend voor hem zijn dit.Dentist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:50:
Zo, ff de herhaling gekeken.. snap wel dat Max boos is, eerst op wit, dan het foutje bij de herstart, dan eerst tik van Lec en daarna eentje van Rus.. soort bumpercars, en dan gevraagd worden om de positie terug te geven..
Maarja, dan nog moet hij niet dwaas op Rus inrijden. Aan z'n commentaar op de inlap te horen was hij zich daar ook wel bewust van..
Het drama is hier nog groter dan bij de coureurs zelf.
Even ademhalen en tot 10 tellen en dan beslissen of je het echt wilt uiten hier is volgens mij een goede tip.
"When you grow up your heart dies"
Niet reageren op trollen (Max was fout bijdeweg) probleem opgelost.Charles Hill schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:50:
[...]
Dat soort getroll zie je overal online. Heel irritant gedrag.
Dit is denk ik de beste reactie. Helemaal eens. Max had beter moeten weten dit was waarschijnlijk een actie die hij niet had moeten doen en onsportief.soulcrusher schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:49:
[...]
Inderdaad, had hij beter niet kunnen doen.
Ik snap zijn punt wel, hij wil laten zien dat wat Russel bij hem deed ook niet kon. Niet handig want dit was overduidelijk en onsportief.
Terwijl Max zeker sportief kan zijn, het is een combinatie van factoren waarbij Red Bull zijn eigen correur in de problemen heeft gebracht
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ineens heel veel mensen die je hier normaal niet ziet die komen trollen.
Zelfs Lando gaf net toe in de rust kamer dat hij het ook gedaan heeft...schumi1986 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:51:
Hahaha het is ongekend hoe sommige dat vervelde onsportieve gedrag van Max aan het verdedigen zijn..
In Mario kart
Gaat niet alleen om deze race natuurlijk, er gaat al langer veel mis en ze zijn echt niet meer zo snel als voorheen, waar het juist een specialiteit was.
Dit inderdaad, denk gevalletje verkeerd begrepen. Kan gebeuren, verkeerd uitgepakt. Los van de harde band waren de andere stops dikke prima!hjvg schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:51:
[...]
volgens mij werd max gevraagt wat hij wou doen .
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat iedereen nu loopt te roeptoeteren dat ze ‘Jos weer zien rijden’ of dat ‘hij altijd dezelfde zal blijven’ is lekker makkelijk. VER is sinds z’n driftigheid met de Renault motoren echt niet meer dezelfde coureur.
per aspera ad astra
Wel vermakelijk weer
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Tuurlijk is het nog steeds niet slecht, maar het inson-par met andere teams. RB was altijd een uitblinker met de pit stops maar daar zie je de laatste 2? Jaar nog weinig van.
Helemaal mee eens. RBR had hem nooit moeten vragen om die plek terug te geven. Dan had hij P4 gepakt, met Leclerc under investigation had er meer in gezeten (ben van mening dat het niet veel was maar zijn anderen wel voor bestraft)Dentist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:50:
Zo, ff de herhaling gekeken.. snap wel dat Max boos is, eerst op wit, dan het foutje bij de herstart, dan eerst tik van Lec en daarna eentje van Rus.. soort bumpercars, en dan gevraagd worden om de positie terug te geven..
Gaat serieus veel fout bij het team. Dat Max een wat heet geblakerd persoon is en dat dit de reactie is, kun je bijna verwachten dus team: mond dicht en laat de stewards maar beslissen. Zekere P4, mogelijke P3 en nu 1 schamel puntje
Op dat moment is het natuurlijk aan de pits om hem te informeren dat de enige verse set die ze nog hebben hard is.hjvg schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Leuk voor Lando maar dit soort gedrag hoort niet thuis in f1Humma Kavula schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:52:
[...]
Zelfs Lando gaf net toe in de rust kamer dat hij het ook gedaan heeft...
In Mario kart
Edit oh haha Mario kart
[ Voor 5% gewijzigd door schumi1986 op 01-06-2025 16:54 ]
Helemaal mee eens. Erg jammer dat de sfeer zo verpest wordt. Ik volg dit topic al jaren maar reageer nooit. Valt idd wel op nu.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:52:
Misschien maar even een slot op het topic?
Ineens heel veel mensen die je hier normaal niet ziet die komen trollen.
Tot 10 tellen, I see what you did theresjaool schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:51:
Wie heeft die doos van Pandora met een lading negativiteit erin geopend?
Het drama is hier nog groter dan bij de coureurs zelf.
Even ademhalen en tot 10 tellen en dan beslissen of je het echt wilt uiten hier is volgens mij een goede tip.
En dan zeg je terug, alleen hard is nog vers. En dan zegt max, hard ben je gek.hjvg schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:51:
[...]
Hij bedoelde waarschijnlijk gewoon dat hij 'nieuwe' banden wou ipv door rijden.
Verstappen reed volgens mij zelf tegen Leclerc aan doordat hij wat instuurde, met nul gevolgen dus verwacht geen straf.Dentist schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:50:
Daarna is het volgens mij inderdaad een fout van Russell waardoor Verstappen buiten de baan komt. Foute call van het team om Russell de plek 'terug' te geven.
Daarna gaat Verstappen wel de fout in met zijn actie. Zal wel een straf worden, kan niet anders. Of data moet iets vreemds bij Russell aantonen, maar vermoed dat het volledig bij Verstappen lag. Ook niet vreemd dat het met Russell gebeurd.
Ach ja, is al jaren nu de beste coureur van het veld. Gebeurt er iets, komen alle trollen weer uit hun holletje.LAD93 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:53:
Ik blijf erbij dat VER gewoon een oprecht foutje heeft gemaakt en had verwacht dat RUS gewoon normaal door zou rijden. Uit de telemetrie van RUS zou je makkelijk kunnen halen of dit normaal gedrag was of niet.
Dat iedereen nu loopt te roeptoeteren dat ze ‘Jos weer zien rijden’ of dat ‘hij altijd dezelfde zal blijven’ is lekker makkelijk. VER is sinds z’n driftigheid met de Renault motoren echt niet meer dezelfde coureur.
En definitief afscheid van het WK rijders na deze race.Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:53:
[...]
Helemaal mee eens. RBR had hem nooit moeten vragen om die plek terug te geven. Dan had hij P4 gepakt, met Leclerc under investigation had er meer in gezeten (ben van mening dat het niet veel was maar zijn anderen wel voor bestraft)
Gaat serieus veel fout bij het team. Dat Max een wat heet geblakerd persoon is en dat dit de reactie is, kun je bijna verwachten dus team: mond dicht en laat de stewards maar beslissen. Zekere P4, mogelijke P3 en nu 1 schamel puntje
LEC geeft aan zelf naar links te sturen (raakt ver) = penal
George rijdt voor zover ik kan zien eerst tegen Max aan, maar die herhaling is helaas nooit goed laten zien.
Max laat George voorbij, maar die remt volgens mij gewoon heel raar en max zit in een andere racelijn. Lijkt me vervolgens wel een domme actie van Max.. was t echt bewust? Hoe dan ook penal terecht.
Signature
In het beeld van boven is overduidelijk dat Max rechtdoor gaat en Leclerc naar links stuurtCharles Hill schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:54:
[...]
Verstappen reed volgens mij zelf tegen Leclerc aan doordat hij wat instuurde, met nul gevolgen dus verwacht geen straf.
Daarna is het volgens mij inderdaad een fout van Russell waardoor Verstappen buiten de baan komt. Foute call van het team om Russell de plek 'terug' te geven.
Daarna gaat Verstappen wel de fout in met zijn actie. Zal wel een straf worden, kan niet anders. Of data moet iets vreemds bij Russell zien, maar vermoed dat het volledig bij Verstappen lag. Ook niet vreemd dat het met Russell gebeurd.
LEC zegt t net zelf in t interview.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:55:
[...]
In het beeld van boven is overduidelijk dat Max rechtdoor gaat en Leclerc naar links stuurt
Signature
En zo is het maar MaX Streetracer rijd tegen Russell aan.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:55:
[...]
In het beeld van boven is overduidelijk dat Max rechtdoor gaat en Leclerc naar links stuurt

Ja echte sportman/winnaars mentaliteit!desalniettemin schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:56:
Max moet lekker gaan vaderen en stoppen. Hij heeft zijn doel toch al bereikt. Wereldkampioen worden en dat 4x. Heeft niks meer te bewijzen.
Signature
Dat gaf LEC ook toe in het interview en cooldown room, dat ie naar links stuurde en er gelukkig geen consequentie aan zat voor hem.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Misschien dacht ie dat ie er al voorbij was, wie zal het zeggen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja, Verstappen maakt hier duidelijk een fout. Al betwijfel ik of Russel niet al te bewust hier ook van zijn gas af gaat (en daarbij later instuurt als je de video beelden terug bekijkt). Wat vervolgens not done is om hem een 'sneue' gast te noemen. Verstappen racet altijd heel scherp. Soms gaat het goed en soms gaat het fout.Damian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
[...]
Serieus? Dit was onrespectloos gedrag van een 4-voudig kampioen.
Beschamend gedrag gewoon.
Yup, denk het ook. Zal wel een beetje mistig zijn geweest voor zn ogen. Maar lijkt geen bewussie.LAD93 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:53:
Ik blijf erbij dat VER gewoon een oprecht foutje heeft gemaakt en had verwacht dat RUS gewoon normaal door zou rijden. Uit de telemetrie van RUS zou je makkelijk kunnen halen of dit normaal gedrag was of niet.
Het is heel apart idd, ik zie niet in waarom hij russel expres van de baan zou willen rijden. Hij is boos op het team, niet op russelmouzetc schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:54:
Zo zie ik t:
LEC geeft aan zelf naar links te sturen (raakt ver) = penal
George rijdt voor zover ik kan zien eerst tegen Max aan, maar die herhaling is helaas nooit goed laten zien.
Max laat George voorbij, maar die remt volgens mij gewoon heel raar en max zit in een andere racelijn. Lijkt me vervolgens wel een domme actie van Max.. was t echt bewust? Hoe dan ook penal terecht.

En ondertussen goed in zijn rug gestuurd werd en zelfs het nummer op het podium moest lezen of hij bij de juiste stond.
Wat een schande... en afgang...
Wel makkelijk he. Iedereen die kritiek heeft op lieveling door oranje bril Max heeft meteen een troll te noemen.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:54:
[...]
Ach ja, is al jaren nu de beste coureur van het veld. Gebeurt er iets, komen alle trollen weer uit hun holletje.
Meneer heeft gewoon weer laten zien dat hij in het nauw weer rare sprongen maakt. Hoe vaak is dit nou al voorgekomen? Is echt niet de eerste keer hè. Hij staat er om bekend.
Is niets trollen aan. Is harde waarheid.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Was geen plotse uitwijking (naar links) he. Hij maakte zich gewoon klaar, om via de racelijn de bocht te nemen. En dan was er nog steeds plaats voor Max op de baan.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:55:
[...]
Waarom? Omdat de auto van McLaren dit jaar beduidend beter is en daarom kampioen worden waarschijnlijk niet mogelijk is? Zou een slechte sportman zijn, opgeven bij verlies.desalniettemin schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:56:
Max moet lekker gaan vaderen en stoppen. Hij heeft zijn doel toch al bereikt. Wereldkampioen worden en dat 4x. Heeft niks meer te bewijzen.
Inderdaad lekker thuis gaan zitten als het een keer tegenzitdesalniettemin schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:56:
Zolang zijn prestaties niet omlaag gaat heeft hij nog veel te winnen. Hij is met afstand de beste racer op het veld. Maar als je team je in de steek laat dan wordt het wel inderdaad erg lastig.desalniettemin schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:56:
Ik hoop dat Mercedes een gooi doet naar Max. Red Bull is gewoon finished.
Maar gelukkig horen we nooit de goede kanten, want dan zou het topic een stuk drukker zijnDamian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:57:
[...]
Wel makkelijk he. Iedereen die kritiek heeft op lieveling door oranje bril Max heeft meteen een troll te noemen.
Meneer heeft gewoon weer laten zien dat hij in het nauw weer rare sprongen maakt. Hoe vaak is dit nou al voorgekomen? Is echt niet de eerste keer hè. Hij staat er om bekend.
Ze rijden op een straight, 300km, 5cm van elkaar en dan mag je op iemand insturen? Hahahaha.bottom line schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:57:
[...]
Was geen plotse uitwijking (naar links) he. Hij maakte zich gewoon klaar, om via de racelijn de bocht te nemen. En dan was er nog steeds plaats voor Max op de baan.
Signature
Je doet een aanname dat het expres was. Ik zelf zie daar geen reden voorDamian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:57:
[...]
Wel makkelijk he. Iedereen die kritiek heeft op lieveling door oranje bril Max heeft meteen een troll te noemen.
Ja los gezien van het incident snap ik deze ook niet zo.. Prima gereden met zijn winkelwagen, maar er zijn wel anderen die het meer verdienen m.i.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |