Nam de escape route, tijdens een gevecht.Plenkske schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
Waarom moest hij Russell uberhaupt voor laten ?
Voordeel dus voor de andere wagen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Nam de escape route, tijdens een gevecht.Plenkske schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit! Ik snap niet dat niemand dit ook dacht te zien? Zitten wij er dan naast?HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:37:
[...]
Precies, dat zag ik ook.
RUS liet gas los. Snapte het niet zo.
Je kan er iets van zeggen, maar dan wordt jij gestraft lol.
Hij kreeg een tik van russel, dus vind ik niet van toepassingTinusXIII schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
[...]
Ja maar hij verlaat de baan en heeft voordeel dus moet hij de plek terug geven.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Verstappen stuurt in Leclerc. Maar daarna rijdt Russell Verstappen aan die daardoor buiten de baan komt. Hadden nooit die plek terug moeten gevenPlenkske schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
En waarom mag Leclerc dat doen op t rechte stuk ? Is dat nog under investigation ?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Precies mijn gevoel hahagambieter schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Max naar Aston Martin volgend jaar
Harde banden, daar moeten koppen rollen bij Red Bull. Dat was echt de slechtst mogelijke keuze.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Vaak bu'j te bang!
Omdat het nogal overduidelijk was hé.Jeroenvde89 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
En nu kan de straf wel opeens binnen een paar minuten .
Wel terecht hoor, daar niet van. Voordat iedereen dáár weer over valt.
Seizoen is nog lang hoor, kan van alles gebeuren.Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Goed zo FIA!
Bye bye kampioensschap Max. Dieptepunt in zijn carriere deze domme kwaadheid.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
True.PatrickC schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Max en Red Bull nemen vandaag afscheid van de wereldtitel… en een smet op zijn reputatie met die actie… een viervoudig wereldkampioen onwaardig.
Ga ergens anders trollenDamian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Pff wat een saaie race weer.
Max weer een sneu figuur as usual. Racen kan ie leuk maar wat een onsympathiek figuur blijft het toch met dit soort rare acties.
Hij zit thuis toch gewoon te simracenStefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:37:
Doet toch wat met je gemoedstoestand, die slechte nachten met zo'n klein kind thuis.
Kinderachtig door het as usual te noemen. Dat is pas sneu.Damian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Pff wat een saaie race weer.
Max weer een sneu figuur as usual. Racen kan ie leuk maar wat een onsympathiek figuur blijft het toch met dit soort rare acties.
Laat ik het zo zeggen: het is de enige sport waar er Nederlanders juichen als een Nederlander verliestrenegrunn schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
[...]
Wel eens op Zandvoort geweest? Of Spa.. Of Oostenrijk... of Hongarije etc..
"When you grow up your heart dies"
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Iedergeval gaat het tussen Norris en Piastri in het WK.DutchCrownNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Seizoen is nog lang hoor, kan van alles gebeuren.
Overdrijven is ook een vak.NotSoSteady schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Hij zou hier gewoon een ban voor moeten krijgen.
Precies.Charles Hill schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
[...]
Verstappen stuurt in Leclerc. Maar daarna rijdt Russell Verstappen aan die daardoor buiten de baan komt. Hadden nooit die plek terug moeten geven
[ Voor 96% gewijzigd door Pixel Witcher op 01-06-2025 16:42 ]
Echt onbegrijpelijk dat dat niet eens noted is!Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
RBR had dit moeten slikken en wachten op de call van de stewards. Dan was het 5 seconden geweest en deed het minder pijn.
Leclerc reed wel degelijk bij Max naar binnen en had wel onderzocht mogen worden
Geloof je dit echt nog?DutchCrownNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Oranje zonnebril af doen 👍
Nee nog 2 of 3 punten speling. Afhankelijk hoeveel hij hiervoor krijgt.
Inderdaad zeg. Elke andere band was goed geweest. Of zelfs niet stoppen. En gevalletje russell sloeg ook nergens op.-tom-562 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Ik denk dat ze intern bij RB het een-en-ander moeten bespreken. Rare call met die harde banden, Russell plek laten terug geven etc.
Maar waarom rijd Russell zo traag? Of lijkt dat maar zo?G_Dragon schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
[Streamable: unnamed]
Terechte straf voor Verstappen...
En dat zijn er nu 49... Gisteren was de sfeer nog heel erg: maar de race!!
Ik zag Jos rijden op het eindeTreveo schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Ik had tot de GP nog wel vertrouwen in VER zijn WK, maar met die fouten van RBR is het gewoon klaar. Dat hij daarna boos gaat rijden helpt ook helemaal niets
Hij heeft nog wel verder achter gestaan hoor. Het seizoen duurt nog heel lang.miicker schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Enige kansen op het kampioenschap zijn nu ook volledig verkeken. Ik denk niet dat dit seizoen nog echt spannend gaat worden. Hopen op af en toe en leuke race.
Inderdaad, wat een clowns daar bij Red Bull.Drials schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:41:
Wat een Shit Show
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
[Streamable: unnamed]StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
[...]
In bocht 1 of later? Verstappen ging in de tweede touché opeens vol op het gas leek het.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Je moet hem van boven zien.G_Dragon schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:38:
Terechte straf voor Verstappen...
deze ging wat verder dan normaal hij stuurt volgens mij gewoon echt bewust in als ie hem nou naar buiten had laten lopen oke maar dit was wel over het randjeStefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Ik snap niet waarom iedereen hier zo negatief doet over wat Verstappen doet op de baan... we genieten toch van deze chaos? Heerlijk. Ja en soms krijg je dan een strafje. En door...
De vraag is of hij daar voor of achter RUS lag. Zo op het oog erachter, dus ik vond de call niet zo vreemd.bottom line schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
[...]
Nam de escape route, tijdens een gevecht.
Voordeel dus voor de andere wagen.
Lees jezelf terug, respectloos over een 4 voudig wereldkampioen.Damian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:41:
[...]
Oranje zonnebril af doen 👍
Dit is echt laag gedrag en gaat vast nog een staartje krijgen.
Precies dit, als de race verder wat vlakjes is dan vind ik niks mooier dan zo'n chaotische zooiStefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Ik snap niet waarom iedereen hier zo negatief doet over wat Verstappen doet op de baan... we genieten toch van deze chaos? Heerlijk. Ja en soms krijg je dan een strafje. En door...
Spannend wordt het nog wel. Want wordt het PIA of toch NOR?miicker schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Enige kansen op het kampioenschap zijn nu ook volledig verkeken. Ik denk niet dat dit seizoen nog echt spannend gaat worden. Hopen op af en toe en leuke race.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De afgelopen paar jaar heeft Red Bull nog nooit een fatsoenlijke "game changing" update ergens in een seizoen afgeleverd.DutchCrownNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Vaak bu'j te bang!
Dat kan mij persoonlijk aan m'n reet roesten, dus voor mij niet spannendJasphur schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Spannend wordt het nog wel. Want wordt het PIA of toch NOR?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Konden blijkbaar niet anders. Hij had geen andere banden meer die gebruikt konden worden. En het was ook geen probleem blijkbaar, want hij was Leclerc aan het inlopen, voordat Russell hem de baan af duwt en het team onterecht Verstappen opdracht geeft deze plek terug te geven.gambieter schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:39:
Max naar Aston Martin volgend jaar
Harde banden, daar moeten koppen rollen bij Red Bull. Dat was echt de slechtst mogelijke keuze.
Wat is dit dan? Staat deze nog “open”?StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
START/FINISH STRAIGHT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 16 (LEC) NOTED - CAUSING A COLLISION
1 Jun 2025, 16:41:03, Lap 66
Daar hebben de mensen nu geen beeld voor, zoals wel vaker is.mikkelnl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
Mijn gevoel: VER liet RUS voor gaan, RUS liet tijdens de pass gas los (why?), VER beweegt agressief terug naar race lijn.
Pia, die kan de banden echt lang goed houden, Norris is ook goed maar kan blijkbaar minder goed managen. De koele kikker wintJasphur schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Spannend wordt het nog wel. Want wordt het PIA of toch NOR?
Ja, met die gebruikte mediums was hij denk ik beter afgeweestMikeyMan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:41:
[...]
Inderdaad zeg. Elke andere band was goed geweest. Of zelfs niet stoppen. En gevalletje russell sloeg ook nergens op.
De crash met Russel overigens ook niet.
Vaak bu'j te bang!
Serieus? Dit was onrespectloos gedrag van een 4-voudig kampioen.Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Lees jezelf terug, respectloos over een 4 voudig wereldkampioen.
Is zojuist geopend. M.a.w. daar kan nog wat uitkomen.
TOTAAL wat ik zag, dit was een rat streek van RUS.MaD_co schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Bij deze,
Laat Russel voorbij, wil er dan meteen binnendoor weer langs en Russel stuurt in
Dat was na race 3 al een zekerheidje... Maar met vandaag wel definitief.codex schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
Dit is echt doei kampioenschap, waar zowel de pitmuur als Max zelf debet aan zijn.
Nee, hij doet vaak mooie dingen maar soms ook gewoon kansloze dingen. Hier, vorig jaar Mexico.StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
Prima om mij terug te pakken, qua pace vond ik het nog wel netjes. Het zijn de fouten van RBR en als Jos rijden die dit veroorzaaktrenegrunn schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:41:
[...]
[...]
En dat zijn er nu 49... Gisteren was de sfeer nog heel erg: maar de race!!
Precies, iedereen meteen schreeuwen dat het bewust is.HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
[...]
Daar hebben de mensen nu geen beeld voor, zoals wel vaker is.
Alles wat nu Verstappen is moet kapot.
Verrassend dat ze dat pas na de race bekijken, en zaken de het gevolg zijn daarvan al bestraft zijn.StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
FIA STEWARDS: START/FINISH STRAIGHT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 16 (LEC) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
1 Jun 2025, 16:42:18, Lap 66
Ok raar.. waar hoor je gejuich precies?D-e-n schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Laat ik het zo zeggen: het is de enige sport waar er Nederlanders juichen als een Nederlander verliest
Omdat het volledig terecht is?Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
Jammer dat dit soort zaken er voor zorgen dat ook hier weer een blikje open getrokken wordt om negatief te doen over Max (of een andere rijder op een ander moment)
Why?
Klopt. Het WK voor de rijders is nu definifief na deze race niet voor Max.-tom-562 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
De afgelopen paar jaar heeft Red Bull nog nooit een fatsoenlijke "game changing" update ergens in een seizoen afgeleverd.
Piastri is WDC 2025
En Verstappen wel direct!? Bevestigd mijn beeld weer dat raceleiding nooit in het voordeel Verstappen opereertStefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
FIA STEWARDS: START/FINISH STRAIGHT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 16 (LEC) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dit is echt een schande!StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
START/FINISH STRAIGHT INCIDENT INVOLVING CARS 1 (VER) AND 16 (LEC) NOTED - CAUSING A COLLISION
1 Jun 2025, 16:41:03, Lap 66
Gek dat er dan ineens allemaal "non regulars" in de race topics komenHolk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
Jammer dat dit soort zaken er voor zorgen dat ook hier weer een blikje open getrokken wordt om negatief te doen over Max (of een andere rijder op een ander moment)
Why?
Vaak bu'j te bang!
Er juicht niemand, ik denk dat mensen plaatsvervangende schaamte voelen voor het gebrek aan zelfbeheersing.D-e-n schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:40:
[...]
Laat ik het zo zeggen: het is de enige sport waar er Nederlanders juichen als een Nederlander verliest
Russell stuurt in. Want het is een bocht…HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
[...]
Je moet hem van boven zien.
Je ziet dat RUS gas terugneemt. En dan naar binnen trekt. Ik gok dat Max zo snel mogelijk tempo wilde maken, en RUS heeft ook een geschiedenis met gedrag.
TikTok volk.Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
Why?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sommige vinden dat gewoon fijn, die kunnen denk ik alleen hier hun plezier uit halen. Sneu maar waar.Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
Why?
Als de keuze is met een oude band door te rijden of een nieuwe harde band die binnen 2 rondes snel genoeg is, want hij was sneller dan Leclerc voordat hij de plek moest 'teruggeven', dan is de keuze toch makkelijk.ruudonline schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:42:
Wauw - red bull gooit echt alles door het putje. Bizarre keus met de harde band. Max logisch boos, maar moet zich wel inhouden. Die is er echt klaar mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Charles Hill op 01-06-2025 16:45 ]
2 licentie punten voor incident met Russel + 2 licentiepunten voor deze = raceban = grotere kans om in Oostenrijk buiten de top 4 te staan... silly season weer helemaal open?StefanVerkerk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
Mwah, het trucje om hem er voorbij te laten en direct weer in halen door de bocht te blokkeren hoort ook niet natuurlijk.mikkelnl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
[...]
TOTAAL wat ik zag, dit was een rat streek van RUS.
Goed voorspeld, maar niet op de manier zoals ik had gehoopt.Fauna schreef op zondag 1 juni 2025 @ 14:55:
Here we go, have fun all!
Denk MCL 1-2, en Leclerc als verrassende derde.
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq