[F1 2025] Race 9 GP van Spanje Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste
Acties:
  • 67.035 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:23
d-vine schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:58:
@DaniëlWW2
Tijd voor een cooldown room hier ;)
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:36
Puc van S. schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:49:
[...]

Ja, zo stuur je normaal een bocht in? buiten => binnen => buiten?
Zeker als je verwacht dat iemand de plek teruggeeft, want een plek teruggeven is niet iemand er 0.5 meter voor laten en dan weer inhalen.
Want in het regelement staat op welke manier, en met welke afatand je iemand voor moet laten voordat je weer mag proberen je positie terug te pakken?

VER hoopte gewoon meteen binnendoor mee te kunnen met RUS, die komt ver naar binnen en raken elkaar.

Gegokt en verloren door VER

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13:43
Charles Hill schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:57:
[...]

Waarom? Omdat de auto van McLaren dit jaar beduidend beter is en daarom kampioen worden waarschijnlijk niet mogelijk is? Zou een slechte sportman zijn, opgeven bij verlies.
Was sarcasme. Natuurlijk moet hij niet stoppen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:10
mouzetc schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:54:
Zo zie ik t:

LEC geeft aan zelf naar links te sturen (raakt ver) = penal

George rijdt voor zover ik kan zien eerst tegen Max aan, maar die herhaling is helaas nooit goed laten zien.

Max laat George voorbij, maar die remt volgens mij gewoon heel raar en max zit in een andere racelijn. Lijkt me vervolgens wel een domme actie van Max.. was t echt bewust? Hoe dan ook penal terecht.
Dit. Weer mooi stukje van de regie, heb nog geen herhaling gezien van de onboard van Russel die tegen Max aan beukt in de eerste bocht.

Lijkt mij dat Max bij het incident beetje opportunistisch wou zijn door Russel eerst voorbij te laten en het dan aan de binnenkant wou proberen, alleen Russel stuurde wat vroeg in en Max overschatte het ofzo.

Maarja, haten op Max is natuurlijk veel leuker dan proberen de situatie onpartijdig te beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
renegrunn schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:58:
[...]

Ja los gezien van het incident snap ik deze ook niet zo.. Prima gereden met zijn winkelwagen, maar er zijn wel anderen die het meer verdienen m.i.
Die stemmen waren daarvoor natuurlijk al binnen, dan hadden ze zelf iemand anders moeten laten winnen en dat hebben ze nu niet gedaan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Holk schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:58:
[...]

Maar gelukkig horen we nooit de goede kanten, want dan zou het topic een stuk drukker zijn
Haha, precies. Diezelfde figuren kwamen hier niet om de inhaalactie op Piastri te bespreken vorige race.
Maar het zijn geen trollen hoor... 😂

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Wel fijn dat de trolls, die je anders nooit ziet of hoort hier, even de negatieve kanten belichten. Hoeven we dat als vaste bezoekers in het F1 topic dat zelf niet meer te doen :+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
Damian schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:57:
[...]

Wel makkelijk he. Iedereen die kritiek heeft op lieveling door oranje bril Max heeft meteen een troll te noemen.

Meneer heeft gewoon weer laten zien dat hij in het nauw weer rare sprongen maakt. Hoe vaak is dit nou al voorgekomen? Is echt niet de eerste keer hè. Hij staat er om bekend.

Is niets trollen aan. Is harde waarheid.
De manier van reageren laat duidelijk zien of iemand serieus komt reageren, of loopt te trolls. Dat je die nuance hier probeert teniet te doen zegt iets over intenties.

Wat ik overigens ook vind als iemand 'lieveling door oranje bril Max' komt schrijven. Dan kan ik iemand niet meer serieus nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 14:46
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJXzVgikz5GuGndXJOalog0tb1E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6hZGTjHceLpnIDAwsQPQvXaR.jpg?f=fotoalbum_large

;w

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:10
Pyr0_ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:59:
[...]

Dit. Weer mooi stukje van de regie, heb nog geen herhaling gezien van de onboard van Russel die tegen Max aan beukt in de eerste bocht.

Lijkt mij dat Max bij het incident beetje opportunistisch wou zijn door Russel eerst voorbij te laten en het dan aan de binnenkant wou proberen, alleen Russel stuurde wat vroeg in en Max overschatte het ofzo.

Maarja, haten op Max is natuurlijk veel leuker dan proberen de situatie onpartijdig te beoordelen.
Kunnen we stoppen met elke vorm van kritiek op Verstappen af te doen als 'trollen' of 'haat'? Dit is een forum waar niet iedereen dezelfde mening heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door NotSoSteady op 01-06-2025 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
desalniettemin schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:59:
[...]

Was sarcasme. Natuurlijk moet hij niet stoppen.
Ah oke 😄 ik miste even het sarcasme stukje. Kon zo waar zijn gezien een aantal die hier weer bezig zijn, helaas. Maar gelukkig was het dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
De debrief bij Red Bull zal wel gezelligheid ten top zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

Dat dus. Het vreemde is, als Max Russel wilde hinderen, was hij gewoon op de racelijn gebleven.
Ben benieuwd naar de verklaringen van beiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Dan heb je niet goed gekeken. Heb die toch echt langs zien komen net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
dutchgio schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:59:
[...]

Die stemmen waren daarvoor natuurlijk al binnen, dan hadden ze zelf iemand anders moeten laten winnen en dat hebben ze nu niet gedaan.
Nee maar dat is precies ook wat ik bedoel... ook als je naar de 60(?) laps kijkt, wat maakt dat hij DoD zou zijn en niet bv een Hulkenberg om waar iemand te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tha Deo
  • Registratie: November 2023
  • Niet online
Spannende race gezien! Wel een erg domme actie van Verstappen om de fout van het team te vergroten. Daarmee heeft ie zijn eventuele kansen op het WK vergooid. Ik snap, het is frustrerend als je iets opgelegd krijgt waar je het niet mee eens ben, maar als je daar niet mee om kunt gaan, moet je niet gaan racen.

Hulkenberg was deze keer een klasse apart. Kunnen ze hem niet naast Verstappen zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:10
NotSoSteady schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:01:
[...]

Kunnen we stoppen met elke vorm van kritiek op Verstappen af te doen als 'trollen' of 'haat'? Dit is een forum waar niet iedereen dezelfde mening heeft.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:06
Charles Hill schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:43:
[...]

Konden blijkbaar niet anders. Hij had geen andere banden meer die gebruikt konden worden. En het was ook geen probleem blijkbaar, want hij was Leclerc aan het inlopen, voordat Russell hem de baan af duwt en het team onterecht Verstappen opdracht geeft deze plek terug te geven.

Derde was hoogst haalbare en had er ook gewoon ingezeten.
Konden prima anders, het idee was sowieso om uit te rijden waar hij op reed (ga ik vanuit). Dus gewoon buiten blijven was de enige juiste keuze geweest waarschijnlijk, trackpositie op P1. Waarschijnlijk redelijk snel door Piastri en Norris ingehaald, maar de grootste verschillen waren er dan wel af geweest waardoor die best Leclerc nog achter zich kon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
dutchgio schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:58:
[...]

Inderdaad lekker thuis gaan zitten als het een keer tegenzit
Was sarcasme. Natuurlijk moet hij niet gaan stoppen als het tegenzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12-09 13:53
Max kan volgende race wel relaxt rijden.

Kampioensschap zit er niet in, dus alles boven plek 3 eindigen de rest van het kampioensschap komende races is mooi meegenomen.

[ Voor 4% gewijzigd door Otto Jans op 01-06-2025 17:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
[...]

Doet ie ook niet, hij doelt op de trollen en haters toch? Die zijn er wel degelijk. Hij zegt niet 'iedereen die max veroordeelt'?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:42
MaD_co schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:59:
[...]

Want in het regelement staat op welke manier, en met welke afatand je iemand voor moet laten voordat je weer mag proberen je positie terug te pakken?

VER hoopte gewoon meteen binnendoor mee te kunnen met RUS, die komt ver naar binnen en raken elkaar.

Gegokt en verloren door VER
Nope. Want dat heeft Lewis gedaan in België op ik meende Kimi (voorbij laten en gelijk weer inhalen), dat mocht niet

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
[...]

Nogmaals, je mag vinden wat je wilt, maar feit is dat hier ineens allemaal onbekende users langskomen om 1 zin te posten dat Max waardeloos is en dat soort teksten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:02:

Kampioensschap zit er niet in, dus alles boven plek 3 eindigen de rest van het kampioensschap is mooi meegenomen.
Kan hij dat wel? Volgens mij niet. Ik bedoel niet geschoten is altijd mis ;)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Otto Jans
Helikoptershot zegt alles al.

Max deed alsof hij George voorbij ging laten en gaat ineens op zijn gas/van zijn rem.

Dit was gewoon een ordinaire actie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
autje schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:53:
[...]

Op dat moment is het natuurlijk aan de pits om hem te informeren dat de enige verse set die ze nog hebben hard is.
Misschien toch minder scherp sinds zijn vaderschap? Normaalgesproken zou Max precies weten welke banden nog beschikbaar waren.

Maar in dit geval hadden ze hem gewoon moeten laten doorrijden. Op gebruikte softs achter de SC aan de leiding en dan nog een ronde of 6 verdedigen tegen de McLarens. Dan was hij vermoedelijk "gewoon" 3de geëindigd.

De frustratie is overigens wel te begrijpen. Max die weekend na weekend de ballen uit zijn broek rijdt om te maximaliseren en de hoop op het WDC in leven te houden met een team dat een hok van een auto bouwt, met enige regelmaat de pitstops verkloot, strategisch steken laat vallen en hem nu op hards zet en dan ook nog de opdracht geeft Russell voorbij de laten gaan, terwijl Max overtuigd is van zijn gelijk. Dat voelt toch alsof je het helemaal alleen moet doen en zelfs door je eigen team in de wielen wordt gereden. Waarschijnlijk zijn zijn manager en Jos op de achtergrond druk aan het telefoneren met Aston en Mercedes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Robkazoe schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:01:
De debrief bij Red Bull zal wel gezelligheid ten top zijn.
Vermoed dat de hele driver debrief niet heel veel gezelliger gaat zijn.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
Exocet schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:03:
[...]

Nogmaals, je mag vinden wat je wilt, maar feit is dat hier ineens allemaal onbekende users langskomen om 1 zin te posten dat Max waardeloos is en dat soort teksten.
Reageer dan ook niet op trollen. Geen aandacht geven.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:27

masauri

aka qwybyte

Afbeeldingslocatie: https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/503264338_122239420082211190_8351837163723384567_n.jpg?_nc_cat=110&ccb=1-7&_nc_sid=aa7b47&_nc_ohc=KPqinvXPm74Q7kNvwGWLD_W&_nc_oc=Adn0Deyh7jE2CKMh8JzBRuq56leGQmNE_jmTZevIvQgZvv47cgEDohkCm689Z_6uSWI&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-bru2-1.xx&_nc_gid=tFktzn14ptM0ydNq6Nxo-w&oh=00_AfLaJRcPKj57bRhePBTgdbug33WUAbTUZES_iBV9zaa0fg&oe=68424912

Edit bron: BBC

[ Voor 2% gewijzigd door masauri op 01-06-2025 17:07 . Reden: bronvermelding ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
De vraag is of dat hij voor lag belangrijker is dan iemand race ruimte te geven ipv aantikken en daarmee uit de bocht duwen.

Anderen die strijden om een plek eindigt niet één van de twee buiten de baan door een tik.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

He maar even wat anders...

Vierde geplofte Mercedes al dit seizoen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:57
Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:03:
Helikoptershot zegt alles al.

Max deed alsof hij George voorbij ging laten en gaat ineens op zijn gas/van zijn rem.

Dit was gewoon een ordinaire actie.
Je brengt het alsof het een feit is LOL. Ik zie serieus het tegenovergestelde: RUS die ineens afremt tijdens het moment dat VER hem voorbij laat, en VER die dat niet verwacht en wil kruizen en hem dus raakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]

De man is 4-voudig wereldkampioen en weet precies wat hij doet.

Het blijft gewoon man met een kort lontje die af en toe een waas krijgt. Minder, maar het is er nog steeds.

Als je denkt dat dit niet de bedoeling was, kan dat natuurlijk ook, maar dan moet hij misschien een rijtest krijgen :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pixel Witcher
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 15-06 21:15
[...]

Kritiek is prima en hij maakte een domme keuze. En er waren er paar zeker die het absoluut goed verwoorde echter waren hier ook een aantal die er heel goed op gingen en maar door bleven etteren. Kijk en dat zijn dus trollen die het puur doen voor een reactie.

Zuurheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Otto Jans
mikkelnl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:05:
[...]

Je brengt het alsof het een feit is LOL. Ik zie serieus het tegenovergestelde: RUS dus ineens afremt tijdens het moment dat VER hem voorbij laat, en VER die dat niet verwacht en wil kruizen en hem dus raakt.
Dan zie je het niet realistisch. Dat zeg ik als een Max liefhebber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD1800
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:33
Tha Deo schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:02:
Spannende race gezien! Wel een erg domme actie van Verstappen om de fout van het team te vergroten. Daarmee heeft ie zijn eventuele kansen op het WK vergooid. Ik snap, het is frustrerend als je iets opgelegd krijgt waar je het niet mee eens ben, maar als je daar niet mee om kunt gaan, moet je niet gaan racen.
Ik ben het met je eens. In plaats van dit had hij ook gewoon niet naar zijn team kunnen gehoorzamen en door kunnen rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
Shinji schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:02:
[...]

Konden prima anders, het idee was sowieso om uit te rijden waar hij op reed (ga ik vanuit). Dus gewoon buiten blijven was de enige juiste keuze geweest waarschijnlijk, trackpositie op P1. Waarschijnlijk redelijk snel door Piastri en Norris ingehaald, maar de grootste verschillen waren er dan wel af geweest waardoor die best Leclerc nog achter zich kon houden.
De vraag is natuurlijk wat data laat zien over de banden, en of deze nog lang genoeg snel waren geweest of dat hij zijn plek 3 kwijt zou zijn geraakt.

Zonder het incident met Russell had hij Leclerc terug kunnen pakken, was duidelijk sneller. Ging van 1,2 naar 0,7 met DRS en was hij zeker 3de geworden en had hij misschien nog verder kunnen komen.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11:56
Wat ik wel bijzonder vind is dat Rus vs Ver turn 1 "no further action" is en het andere contactmomental bestraft is en die met Lec nog under investigation is.

Het ene contact is het andere niet, dat is zeker zo, maar dan zou ik haast zeggen dat het met Lec ook op niks uit draait.

Als ik toch even mag hopen en dromen... Lec 5 seconden, RBR in beroep en Russell alsnog 5 seconden. Dan hebben we eindelijk Hulk op het podium O+

Wat betreft de race: leuke race en leuk dat andere strategieën werden gebruikt :) Op het einde flinke chaos en Max z'n lontje was zeer kort vandaag. Niet handig... Op z'n zachts gezegd.

En tot slot geniet ik er wel van hoe Pia in de rondte rijdt. Fijne coureur :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:27
Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:02:

Kampioensschap zit er niet in, dus alles boven plek 3 eindigen de rest van het kampioensschap komende races is mooi meegenomen.
Ik denk ook dat dit, gezien de situatie waarin RBR zich op dit moment bevind, ook beter is. Helemaal voor Max zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Hulk en Hadjar mannen van de race!

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Komop jongens. Allemaal even stoppen met F5-en van de FIA documents pagina 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pnMXHYuXhs1RFkOlQYctz-UFOIY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/822J65yCPJrJQtjAO33rfHF5.jpg?f=fotoalbum_large

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Aardappelbakker schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:07:
Wat ik wel bijzonder vind is dat Rus vs Ver turn 1 "no further action" is en het andere contactmomental bestraft is en die met Lec nog under investigation is.

Het ene contact is het andere niet, dat is zeker zo, maar dan zou ik haast zeggen dat het met Lec ook op niks uit draait.

Als ik toch even mag hopen en dromen... Lec 5 seconden, RBR in beroep en Russell alsnog 5 seconden. Dan hebben we eindelijk Hulk op het podium O+

Wat betreft de race: leuke race en leuk dat andere strategieën werden gebruikt :) Op het einde flinke chaos en Max z'n lontje was zeer kort vandaag. Niet handig... Op z'n zachts gezegd.

En tot slot geniet ik er wel van hoe Pia in de rondte rijdt. Fijne coureur :)
Ja precies... Contacten met Leclerc en Russell waren ook wat apart.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:06:
[...]

Oh een eigen mening hebben mag hier ook al niet meer?

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:06:
[...]

Of jij niet. Misschien gewoon de discussie aan gaan over wat er gebeurd en niet net doen of het zo overduidelijk is wat er precies gebeurde. Ik zie nl. weer een combinatie van beide. Een Max die gefrustreerd gelijk weer achter Russel aan wil, maar een Russel die raar afremt waardoor hij hem raakt.

Maar wat er nu precies gebeurd zullen we van Russel/Max en de telemetrie moeten horen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MikeyMan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:05:
He maar even wat anders...

Vierde geplofte Mercedes al dit seizoen?
Bijzonder inderdaad en dat terwijl Williams gewoon prima meekomt (los van vandaag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Uitleg van Palmer kan ik me niet in vinden. Russell had full lock naar links in een rechter bocht. :X

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
En niemand heeft het over TSU.
3 plaatsen achter Max. Netjes hoor!!!

spoiler:
To soon?? :+

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:De quick reply staat met een reden al uit...
Als het nu niet gaat stoppen met het gesneer, dan gaat dit topic dicht.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• edsandje
  • Registratie: December 2018
  • Niet online

edsandje

Geen vragen via pm

Check de modbreak boven je post

Ik denk dat de volgende race Max weer getergd en top is, dat is wel vaker gebeurt.

[ Voor 26% gewijzigd door Outerspace op 01-06-2025 17:13 ]

Please state the nature of the technical emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:36
VER heeft binnenbocht, voorwiel ligt voor de spiegel van RUS.
Bocht is voor VER :+ :+

Excuus mod, was aan het typen tijdens de modbreak :>

[ Voor 24% gewijzigd door MaD_co op 01-06-2025 17:14 ]

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• JoteW
DaniëlWW2 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:11:
[modbreak] De quick reply staat met een reden al uit...
Als het nu niet gaat stoppen met het gesneer, dan gaat dit topic dicht. [/]
Nou nou nou, gesneer… Zo erg is het toch ook allemaal weer niet? Niemand scheld elkaar uit, en een beetje pit in een discussie moet kunnen he? Of gaan we hier op Tweakers, met alle respect, mee met het algemene landelijke beleid waarin niks meer kan en mag?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

MikeyMan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:10:
Uitleg van Palmer kan ik me niet in vinden. Russell had full lock naar links in een rechter bocht. :X
Die gast bewijst nogal eens het tegendeel van het gezegde "even a broken clock is right twice a day". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:57
Die smirk van RUS tijdens dat interview... ben echt sprakeloos.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Charles Hill
Op SKY hebben ze duidelijk laten zien dat Russell niet de bocht hield waardoor hij tegen Verstappen rijdt. Was de controle over zijn auto kwijt, als dat ook echt zo was en niet opzettelijk.

Ongelooflijk dat hij daarvoor de plek terug had moeten geven van het team. Duidelijk een foute call.

[ Voor 7% gewijzigd door Charles Hill op 01-06-2025 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
Laatste stand van zaken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sEaZMXj2N8IYvIl4gQamb8sBG3Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/85sffYCu8tXuLWKD5Y3tROP1.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ZMlVxSqVLDR_JqhuULCX5yfFSw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7hmns2lG3F3I8gFKBEDTrlGi.jpg?f=fotoalbum_large

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:30

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

DutchCrownNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 16:56:
[...]

Dat gaf LEC ook toe in het interview en cooldown room, dat ie naar links stuurde en er gelukkig geen consequentie aan zat voor hem.

Misschien dacht ie dat ie er al voorbij was, wie zal het zeggen.
Toch bijzonder dat het geen straf is... En in bocht 1 krijgt hij ook een beuk van Russell. Wat niet raar is dat hij vind dat hij niet terug hoeft te geven, die is twijfelachtig vind ik.

Wat daarna Max doet op Russe is een verdiende straf. Dat was echt heel dom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Maar als Turn 1 tussen Russel en Max no further actions is, zal dat met Max / Lec toch niet anders zijn? Max maakt simpelweg een enorme fout, zet daardoor de deur open voor Lec, die volgens mij zelfs nog moet inhouden. Dan is er licht contact maar beide mannen kunnen gewoon door zonder verdere schade. Lijkt me gewoon 2 race incidenten.

Volgens mij is verder toch ook niet ieder ander contact bestraft deze race of wel (denk aan alle gesneuvelde vleugels), of hebben ze daar wel steeds een straf voor gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

SuBBaSS schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:13:
[...]

Die gast bewijst nogal eens het tegendeel van het gezegde "even a broken clock is right twice a day". 8)7
Ja vooropgesteld, max had het laatste contact moeten voorkomen.

Maar het was wel een perfect storm van gekloot bij elkaar.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• josh-hill
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:49
Ik ga maar even negeren wat er na de SC is gebeurd, daar zal social media wel weer vol mee gaan staan.

Maar tot dan toe was het gewoon een prachtige race, waar Red Bull eigenlijk best een goede strategie had toegepast (was iig een goede poging, want anders waren ze kansloos tegen McLaren). Helaas zorgde die strategie er ook voor dat ze in de knel kwamen qua banden toen de SC uiteindelijk kwam.

Hoe zat het eigenlijk met Hulkenberg? Ik dacht dat die ook under investigation was met zijn toch wel erg opmerkelijke opmars bij de start van de race. Dit zal wel als een podium/overwinning aanvoelen bij Sauber.

jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Waar ik me als leek en af en toe meelezer over verbaas is de stelligheid waarmee mensen menen te moeten oordelen in termen als "opzet". Die gasten scheuren hier op een behoorlijke snelheid de bocht in en discussies over beslissingen van de stewards lijken meer op het wel of niet moeten toekennen van een strafschop in het voetbal dan op wetenschappelijk onderzoek. De stewards zijn wat dat betreft de VAR van de F1. Dus hoezo kan iedereen dan zo stellig zijn?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Voorlopig heeft iedereen het weer over Max en niet over Oscar en Lando. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

SuBBaSS

-has Ryzen

MikeyMan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:15:
[...]

Ja vooropgesteld, max had het laatste contact moeten voorkomen.

Maar het was wel een perfect storm van gekloot bij elkaar.
Dat laatste sowieso ja.
En de 'split of a second' die net de emmer deed overlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12-09 19:21
Er kan natuurlijk nog van alles gebeuren.. maar de hopium is toch wel een beetje op zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Speedster schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:09:
Hulk en Hadjar mannen van de race!
LAW was ook goed. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39
Kappen met dit getrol. Dit is je meer dan vaak genoeg gevraagd.

[ Voor 93% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-06-2025 17:23 ]

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 12-09 19:21
Echt?! Hij rijd 2 vleugels kapot. ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Charles Hill schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:13:
Op SKY hebben ze duidelijk laten zien dat Russell niet de bocht hield waardoor hij tegen Verstappen rijdt. Was de controle over zijn auto kwijt, als dat ook echt zo was en niet opzettelijk.

Ongelooflijk dat hij daarvoor de plek terug had moeten geven van het team. Duidelijk een foute call.
Ik bedacht mij ook of het moment niet beter gekozen had kunnen worden.

Ze zeiden het direct in die bocht en na alle drama. Hadden ze niet iets later kunnen wachten?

Waarschijnlijk waren ze ook bang voor het gedoe de laatste keer, en laten ze zich eraan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Al die trollen hier in het topic :+

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
D-e-n schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:16:
Waar ik me als leek en af en toe meelezer over verbaas is de stelligheid waarmee mensen menen te moeten oordelen in termen als "opzet". Die gasten scheuren hier op een behoorlijke snelheid de bocht in en discussies over beslissingen van de stewards lijken meer op het wel of niet moeten toekennen van een strafschop in het voetbal dan op wetenschappelijk onderzoek. De stewards zijn wat dat betreft de VAR van de F1. Dus hoezo kan iedereen dan zo stellig zijn?
Op Reddit heb je subs waar je een bepaalde karma voor moet hebben. Dit is ook zo'n topic waarbij je het moet doen, want inderdaad dan komen de mensen opeens. Ik vind dat ook bij bepaalde nieuwsberichten. Mensen noemen dat censuur, ik niet, sommige wil je niet op je feestje. :)

Zit wel vaker in het voetbal topic (beide), nooit wordt er iets gepost, maar als de concurrent verliest of wint, dan komen ze opeens met een 'mening' en 'feiten'.

[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 01-06-2025 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Gynnad schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:20:
[...]

Al die strollen hier in het topic :+
FTFY :+

Maar goed dat die niet mee deed vandaag, ALO heeft nu eindelijk punten!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 18:27
Veel kritiek op Max, maar het team zijn toch de echte faalhazen:
  • Slechte call om hem op hards te zetten
  • Slechte call om hem de plaats terug te laten geven aan Russell
Ik weet niet waarom Red Bull zo enorm afgedwaald is het laatste jaar, maar als Max slim is zoekt hij voor volgend jaar een stoeltje bij een ander team...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Humma Kavula schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:23:
[...]

FTFY :+

Maar goed dat die niet mee deed vandaag, ALO heeft nu eindelijk punten!
Als er iemand niet was vandaag… :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Otto Jans
equationunequal schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:23:
Ik weet niet waarom Red Bull zo enorm afgedwaald is het laatste jaar, maar als Max slim is zoekt hij voor volgend jaar een stoeltje bij een ander team...
Ik vond de reactie van Wolff veelzeggend.

Hij wilt hem heel graag nog hebben ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Niet mee eens, hoewel het team idd rare beslissingen nam blijft de echte faalhaas Max, want hij laat onsportief gedrag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
En vergeet niet dat ze Yuki gewoon een veelte expirimentele achtervleugel hebben gegeven tijdens de Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
D-e-n schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:16:
Met betrekking tot dat laatste, dat kan dus inderdaad niet :)

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:21
Otto Jans schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:25:
[...]

Ik vond de reactie van Wolff veelzeggend.

Hij wilt hem heel graag nog hebben ;)
Wat was zijn reactie?

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charles Hill
HollowGamer schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:20:
[...]

Ik bedacht mij ook of het moment niet beter gekozen had kunnen worden.

Ze zeiden het direct in die bocht en na alle drama. Hadden ze niet iets later kunnen wachten?

Waarschijnlijk waren ze ook bang voor het gedoe de laatste keer, en laten ze zich eraan beïnvloeden.
Precies, kon mooi op verlies van downforce gegooid worden. De richting van sturen kan ook als opzet gezien worden. Verstappen had zijn stuur wel stil, sturend naar rechts.

Een aantal bij SKY zijn er in ieder geval weer druk mee, de mogelijke opzet van Verstappen in een interview met Russell, maar niets daarvan over Russell zijn tik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Jorah_Newstone schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:19:
[...]

Echt?! Hij rijd 2 vleugels kapot. ...
Ik dacht dat in beide het niet zijn schuld was, maar ik heb nog niet de replay gezien, dus mening kan nog veranderen. :)

Vond het juist weer eens eindelijk echt racen. Misschien ben ik te snel, was blij dat hij eindelijk weer iets liet zien.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uNws6IyVVC987-6sUKh38TKJ94w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BNQVKPuF005u8z8Lu3AYp3WA.jpg?f=fotoalbum_large

:+ :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:28
mikkelnl schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:13:
Die smirk van RUS tijdens dat interview... ben echt sprakeloos.
Ik heb ook wel het gevoel dat Russell het opzoekt.
Volgens mij was de intentie van Max om Russell voorbij te laten en vervolgens de auto er langs te zetten en naar buiten te laten lopen. Volle bak risico dus, zoals we (gefrustreerde) Max kennen. Russell lijkt dit door te hebben en bewust extra in te sturen om het te voorkomen en omdat bij contact Max altijd fout zit.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:18
schumi1986 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:25:
[...]

Niet mee eens, hoewel het team idd rare beslissingen nam blijft de echte faalhaas Max, want hij laat onsportief gedrag zien.
Gniffel....dat zegt iemand die Schumi als nickname heeft....hahaha.

Hij is de enige die kleur geeft aan de sport...soms over t randje. Op naar Canada, met of zonder moraalridders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Max gaat volgens jaar helemaal nergens heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• equationunequal
schumi1986 schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:25:
[...]

Zonder die rare beslissingen had hij niet in die situatie gezeten ¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Otto Jans
Ik begin steeds meer Leclerc te mogen buiten de baan ook.

Een gentleman buiten de baan en altijd netjes in interviews, klootzak op de baan.
Top gozer _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

MikeyMan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:28:
[...]

Ik denk stiekem van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Dit lijkt mij gewoon verkeerd begrepen. GP vroeg aan Max wat hij wilde, waarop Max antwoordde met "Fresh tires". De enige nieuwe (fresh) waren de harde. Ik weet niet of daarna nog is gesproken (heb de boordradio niet aangehad van 'm).

Omdat die situaties al vaker zijn voorgevallen en als je dat niet doet en je blijkt wel fout te zitten krijg je alsnog een straf.
maar als Max slim is zoekt hij voor volgend jaar een stoeltje bij een ander team...
De bekende opmerking als het een keer niet mee zit. Als iedere coureur zo dacht hadden we geen F1 meer :z

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
MikeyMan schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:28:
[...]

Je weet dit dus nooit 100% zeker. Buiten McLaren om willen ze echt wel een 4 voudig WK hebben hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Laatst online: 11:42

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Hulkenberg heeft het ook wel onwijs goed gedaan!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kof6zD1Lkl3qYVuhqUYimoMiAx0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3MKtiWBSWHKjybPrZ78Ncq7p.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
sly___ schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:28:
[...]

Gniffel....dat zegt iemand die Schumi als nickname heeft....hahaha.

Hij is de enige die kleur geeft aan de sport...soms over t randje. Op naar Canada, met of zonder moraalridders.
Ja Schumi kon ook onsportief zijn. Maar zelfs als fan was ik het niet altijd met zijn gedrag eens. Dat zouden hier een hoop fans nog wat van kunnen leren. Je hoeft niet al het gedrag van je idool goed te keuren toch?

[ Voor 6% gewijzigd door schumi1986 op 01-06-2025 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
Sprak heel netjes erover dat hij het nog even terug wilt kijken.

En als het “roadrage” zou zijn hij teleurgesteld zou zijn in Max.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/LBcvdaF.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• equationunequal
DutchCrownNL schreef op zondag 1 juni 2025 @ 17:29:
De bekende opmerking als het een keer niet mee zit. Als iedere coureur zo dacht hadden we geen F1 meer :z
Dit is niet "een keer niet mee zitten", dit is een structureel probleem. De Red Bull van nu is niet meer wat het is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Los van wat het team aanklooit mag ie gewoon nooit zo reageren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sly___
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:18
Russel remt em toch helemaal dood...wil niet over t vuil buitenom. Max denkt als je niet wil dan ga ik maar schat t verkeerd in...kan gebeuren. Beetje lomp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Is er al een on-board van Max?

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vind het wel opvallend van HAM, heel gek en raar interview. Hij zal niet opgeven, maar denk dat hij voor verandering aan het pushen is.

Hij wist dit toch bij Ferrari? Het hele team heeft net zoals RB op een aantal gebieden een 'reset' nodig. Gek dat je een team bent, maar dus als subteam (je teamlid) toch zoveel verschillen in zitten.
Pagina: 1 ... 16 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord