De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
"When you grow up your heart dies"
Nee, als hij niet meer kan pitten heeft hij er 1 gemist en is het een diskwalificatie
Heeft er iemand met plezier zitten kijken deze anderhalf uur?
[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 25-05-2025 16:35 ]
Niemand of RUS
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Die had de pech eerst opgehouden te worden door Lawson en daarna door Sainz.[Roland] schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:33:
Tsunoda rijdt ook al 65 rondjes op dezelfde banden.
Die strategie werkte ook niet echt.
Nee, want dan is de race geëindigd onder een rode vlag, en is het +30s.Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:34:
[...]
Nee, als hij niet meer kan pitten heeft hij er 1 gemist en is het een diskwalificatie
Ik heb Charles gekozen. Ik heb niet echt een idee waarom. Misschien omdat hij de enige (na Max dan) die Lando onder druk weet te zetten.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
En nu door KimiTheBrut3 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:34:
[...]
Die had de pech eerst opgehouden te worden door Lawson en daarna door Sainz.
Russel komt met 2e stop weer voor Kimi uit omdat Kimi zo langzaam rijdt.
Same.DeBaroN schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:35:
Kijk meer in dit topic, dan de GP zelf....
Verstappen geeft Norris een brake test en Leclerc komt er voorbij.... Dat zou wat zijn.PalingDrone schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:34:
Nu maar hopen dat LEC een paar pogingen gaat wagen op NOR met het nodige risico op loslatend carbon (iig iets wat een of andere vlag oplevert)
Die arme jongen is gewoon f*cked.StefanVerkerk schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:36:
ANT P18. Wat een schande voor Mercedes haha.
Nee, het probleem ligt bij de auto's. Zoals eerder geschreven F2, F3 en Porsche zijn een stuk leuker.Damian schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:35:
Mijn god wat is het toch een saaie poep baan.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hoeft nieteens te brakechecken, ophouden zodat NOR van achteren aangevallen wordt is al genoegCharles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:36:
[...]
Verstappen geeft Norris een brake test en Leclerc komt er voorbij.... Dat zou wat zijn.
Nee, Russell heeft nu zijn pitstops en straf gehad.wontcachme schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:37:
Nu hebben zit allemaal gedaan voor Russel, en moet hij alsnog door de pit rijden naar P17......
[ Voor 21% gewijzigd door Exocet op 25-05-2025 16:38 ]
Nope heeft ie al gedaan. Ant moet nog wel een keer pittenwontcachme schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:37:
Nu hebben zit allemaal gedaan voor Russel, en moet hij alsnog door de pit rijden naar P17......
per aspera ad astra
Prima, het is een kut baan voor F1 en moet van de F1 kalender af.Marc3l schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:37:
[...]
Nee, het probleem ligt bij de auto's. Zoals eerder geschreven F2, F3 en Porsche zijn een stuk leuker.
hoi
In ieder geval een DSQ voor Verstappen dan.Charles Hill schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:36:
[...]
Verstappen geeft Norris een brake test en Leclerc komt er voorbij.... Dat zou wat zijn.
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar was ook geen drol aan.Marc3l schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:37:
Nee, het probleem ligt bij de auto's. Zoals eerder geschreven F2, F3 en Porsche zijn een stuk leuker.
Dan heb je slakken optoch.cheiron schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:39:
Volgend jaar verplicht rode band en geen mogelijkheid tot pitstops proberen?

Hij rijdt toch buiten de punten.
Oja, je hebt gelijkDentist schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:34:
[...]
Nee, want dan is de race geëindigd onder een rode vlag, en is het +30s.
Volgend jaar verplicht 3 rondes achterstevoren rijden.cheiron schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:39:
hoi
Monaco is ook maar 3 straten groot (bij wijze van spreken), dan wil dat al snel.scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:38:
Oh ja interessant weetje: blijkbaar is Charles Leclerc opgegroeid vlakbij de straten waar ze nu racen! Is dat al eens genoemd door de commentatoren op TV? 🙄
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
In Dafjes en dan achteruitrijden op Monaco.scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:40:
[...]
Volgend jaar verplicht 3 rondes achterstevoren rijden.![]()
![]()
Met rustige acties wordt niemand verrast en gebeurd er niets.PalingDrone schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:37:
[...]
Hoeft nieteens te brakechecken, ophouden zodat NOR van achteren aangevallen wordt is al genoeg
1 rondje hardlopen, 5 rondjes fietsen, rest racen.scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:40:
[...]
![]()
Geen idee waar deze opmerking op slaat. Ik denk dat 20 fatbikes ook vast heel spannend zijn. Daar kijk ik toch niet naar? Ik kijk naar F1.Marc3l schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:37:
[...]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is denk ik iets meer nodig om deze race nog spannend te maken, ik zeg, verplicht 5 pitstops en alleen maar regenbandencheiron schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:39:
Dat heet AustralieHeijmenberg99 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:42:
Volgens jaar de baan andersom?
Sluit een Norris fout in de laatste ronde om de win weg te gooien nooit uitscrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:41:
Wat zit Leclerc kort achter Norris! Ongelofelijk. Een klein foutje van Norris en hij haalt hem in. Kan Leclerc dit nog winnen!?!?.... Nee... natuurlijk niet.
Verplicht met een caravan erachter.scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:40:
[...]
![]()
Of op bepaalde delen een sproeier zetten.
😏
Zo te horen hebben ze geen goede verhouding.
Dat maakt 'm niet brederHeijmenberg99 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:42:
Volgens jaar de baan andersom?
LAD93 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:38:
Dit wordt er toch wel weer eentje waarop je de hele race zit te wachten op de sensatie die er niet komt..
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/4QgfJj9Qv8O9zQZGnqutu89g.jpg?f=user_large)
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
sjaool schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:42:
VER > pit

Op naar het voetbal.
Free airsjaool schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:43:
Lando rijdt meteen weg van Charles > 2s.
Totaly agree. NOT!!mouzetc schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:43:
Nou dat was spannend!

HAM die twee plekken wint?scrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:43:
Dus 78 rondes verder en die nieuwe regel heeft alleen een plekje verlies voor Hadjar opgeleverd en voor de rest is de top 10 niet gewijzigd. Los van 1 uitvaller? Mis ik iets?
een andere uitvallerscrappy.doo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:43:
Dus 78 rondes verder en die nieuwe regel heeft alleen een plekje verlies voor Hadjar opgeleverd en voor de rest is de top 10 niet gewijzigd. Los van 1 uitvaller? Mis ik iets?
Mag je vinden, gebeurde veel meer, rode vlaggen enz.
✌
[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 25-05-2025 16:45 ]
Nee hoorLizard schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:45:
Timing screen is weer even van slag
Echt verschrikkelijk, niks met racen te maken
Vanwege de achterblijvers die eerder over de finish kwamenLizard schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:45:
Wint er één en krijgt er één door het uitvallen van Alonso. Dat was ongeveer wat ik zei?
Ja ik was even bang dat Max en Wiel was verloren oidLizard schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:45:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Meer inhaalacties in 1 ronde dan hier in 1 race, maar elk z’n eigen charmeTreveo schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:45:
Hopelijk is de Indy 500 vanavond spannender
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ga je schamen RUS!!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En het is Monaco.
Tot de volgende race.

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |