3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
:strip_exif()/f/image/Tqj9DEh3d2HyH18XZAnYtBOv.jpg?f=fotoalbum_large)
"Hans get ze flammenwerfer
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 05-04-2025 08:35 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze mogen pas de baan op als iedereen binnen is...Quad schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:34:
Niets te merken van de extra teams met blusmateriaal langs de track.
Niet Red Flag maar Japanese Flag!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ze moesten eerst wachten tot alle auto's voorbij waren, denk ik.Quad schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:34:
Niets te merken van de extra teams met blusmateriaal langs de track.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Zal wel meevallen. Er komt het een en ander aan regen aan vannacht / morgen.talkatoo schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:34:
Wordt een frustrerende race morgen met die brandjes... Kan zo ook leuk worden in Q3.
:strip_exif()/f/image/SseSpyD0QFTagPk8KKrjbQJj.jpg?f=fotoalbum_large)
Bron: Weerplaza
5 Apr 2025, 08:36:51
Q2 WILL RESUME AT 08:39
5 Apr 2025, 08:37:16
[ Voor 28% gewijzigd door StefanVerkerk op 05-04-2025 08:37 ]
⏩ PVOutput☀️
Aha, misschien kunnen ze dan een helicopter met een emmertje bluswater rond laten vliegen. Lokaal een regenbuitje creëren.StefanVerkerk schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:34:
[...]
Ze mogen pas de baan op als iedereen binnen is...
⏩ PVOutput☀️
Als het gras morgen ook weer in brand vliegt, dan kan dat RBR wel een helpen met banden. Gewoon starten op harde banden, wachten totdat het gras in de fik vliegt en gratis pitstop.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
5 Apr 2025, 08:48:05
5 Apr 2025, 08:49:08
Die rijd met een bak stront nog op kop waar andere in verzuipen.
Wel lekkere karma voor red bull.
Als Max naar VCARB verhuist, mag hij dan zijn punten tot nu toe behouden?Amphiebietje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:50:
Volgende rijders-wissel is dus Max swappen met Lawson zodat VER wereldkampioen kan worden?
Dat word wel een penalty..StefanVerkerk schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:49:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 55 (SAI) AND 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - IMPEDING
5 Apr 2025, 08:49:08
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Natuurlijkjaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:51:
[...]
Als Max naar VCARB verhuist, mag hij dan zijn punten tot nu toe behouden?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ja.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:51:
[...]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
jawel, ook als iemand vertrekt blijven zn punten er gewoon in staanjaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:51:
[...]
Ook indrukwekkend te noemen
Nieuw seizoen, nieuwe auto... niet te vergelijken in mijn opiniemprkooij schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:53:
Zo te zien lag het dus toch niet helemaal aan Perez dat hij moeite had met de auto. Lawson en Tsunoda kunnen er ook beide niet mee om gaan. Ze hadden Perez lekker moeten houden.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daarom hadden ze Perez moeten houdenMikaB schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:53:
[...]
Nieuw seizoen, nieuwe auto... niet te vergelijken in mijn opinie
Max zegt na dit seizoen RBR vaarwelPierre schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:54:
In de pre-show zei Horner dat Max niet naar Racing Bull gaat.
Tja, dat kost ze dan dit jaar het kampioenschap.Pierre schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:54:
ook is dit de eerstre Q voor yuki en bandenstrategie door used in eerste omloop legde ook extra druk.
al met al niet zo slecht lijkt me.
Lijkt mij ook leuk. Of het nu Aston Martin of Mercedes is maakt mij niet uit.Exocet schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:56:
[...]
Ik hoop het, zou leuk zijn hem nog bij een ander team te zien
Ik denk dat ie 2026 nog aankijkt ivm regelgeving en dan van 2027 naast Antonelli in een Mercedes zit, maar heel misschien ook wel al in 2026 als dit jaar zo door blijft gaan met deze wagen
De enige reden om 2026 aan te kijken is om te kijken welke auto dan wel vooruit gaat. Feit is, alle goede technische mensen zijn weggekocht. Wache is blijkbaar een ontwerper van niveau Minardi en Super Aguri.Fryskje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:58:
[...]
Ik denk dat ie 2026 nog aankijkt ivm regelgeving en dan van 2027 naast Antonelli in een Mercedes zit, maar heel misschien ook wel al in 2026 als dit jaar zo door blijft gaan met deze wagen
Ja die text "NOR: never qualified on the front row" net leek voor wat mentale druk te hebben gezorgd ofzoStefanVerkerk schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:01:
NOR P4... eh? Staat ie weer onder druk?
ik zat meer te denken aan een Haas of Sauber. Zie ik hem ook wel podiums in halen gezien de huidige staat van Red Bull.d-vine schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:57:
[...]
Lijkt mij ook leuk. Of het nu Aston Martin of Mercedes is maakt mij niet uit.
Wat gaat Russell doen in 2027? Wolff zei dat ze Russell willen behouden voor het team.Fryskje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:58:
[...]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Precies! Daarom denk ik ook dat ie het aankijkt nog dan, en dan een keus maakt. En dat zal vermoedelijk Aston Martin of Mercedes zijn en mn gevoel zegt MercedesKist schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:00:
[...]
De enige reden om 2026 aan te kijken is om te kijken welke auto dan wel vooruit gaat. Feit is, alle goede technische mensen zijn weggekocht. Wache is blijkbaar een ontwerper van niveau Minardi en Super Aguri.
Hij stuurt RUS zo weg als VER binnenloopt, hoorLekker Ventje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:02:
[...]
Wat gaat Russell doen in 2027? Wolff zei dat ze Russell willen behouden voor het team.
Wolff roeptoetert wel vaker dingen hahaLekker Ventje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:02:
[...]
Wat gaat Russell doen in 2027? Wolff zei dat ze Russell willen behouden voor het team.
Eerst nog de vraag wat hij in 2026 gaat doen lijkt me.Lekker Ventje schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:02:
[...]
Natuurlijk niet. Zou en een marketing flater zijn en dan kan Horner ook direct zijn biezen pakken. Nu kunnen ze de tweede coureur de schuld geven. Rijdt Max het veld op een hoop in de racing bull terwijl Red Bull amper meer punten pakt, is Horner echt definitief uitgespeeld. Met zo'n budget zo'n shitbox bouwen. Prestatie op zich.Pierre schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:54:
Die strijd tussen hun wordt steeds leuker. Zal denk ik het hele seizoen nog wel blijven.mikkelnl schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:01:
Als het er op aan komt: PIA > NOR
Was geen heel goed rondje van hem.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Lijkt me niet dat de RB sneller is dan de RBR.Kist schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:04:
[...]
Natuurlijk niet. Zou en een marketing flater zijn en dan kan Horner ook direct zijn biezen pakken. Nu kunnen ze de tweede coureur de schuld geven. Rijdt Max het veld op een hoop in de racing bull terwijl Red Bull amper meer punten pakt, is Horner echt definitief uitgespeeld. Met zo'n budget zo'n shitbox bouwen. Prestatie op zich.
100 procent haha.Treveo schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:03:
[...]
Hij stuurt RUS zo weg als VER binnenloopt, hoor
Jij nu toch ook.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Jep. En dan vertrekt RBR binnen no-time uit de F1.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Beelden in de garage vanuit de cockpit. Mocht ik het vinden dan plaats ik het.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
⏩ PVOutput☀️
PSN: xMaurice93
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
nog een beetje vroeg om dat te zeggen, we moeten Max wat vaker aan het werk zien.Exocet schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 09:09:
Ok, Max is gewoon de allerbeste coureur
Wat is het ook een held.
Geweldig een onverwachte pole
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |