[F1 2025] Race 4 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 50.564 views

Onderwerpen

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:21

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:32

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8XWjvbJxjGqoyKd4Z0ZK39U3.png
RONDE 4: BAHREIN GRAND PRIX
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/kMHHlKUfICEyj0r9UuRX6k1W.jpg

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LdA-E7XlydTK3tCG9lls6spBv2s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lrOjrU5IQOo9XKrY2lmA4l8P.png?f=user_large
vr 11 apr
Practice 1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 13:30
Local time: 14:30
Practice 2Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 17:00
Local time: 18:00
za 12 apr
Practice 3Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 14:30
Local time: 15:30
QualifyingAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 18:00
Local time: 19:00
zo 13 apr
RaceAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 17:00
Local time: 18:00

Circuit
▸ Naam: Bahrain International Circuit▸ Aantal rondes: 57
▸ Locatie: Sakhir, Bahrain▸ Lengte Circuit: 5,281 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 308,238 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto/q_auto/v1677244985/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Bahrain_Circuit.png.transform/7col-retina/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Bahrein zijn de volgende compounds gekozen: Hard C1, Medium C2 en Soft C3.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0IkNIfN47Nn6oVfEB8kvp7ugYBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ewgP6xhJxURP4pxVQEfrIoeO.jpg?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 2% gewijzigd door Chocoball op 09-04-2025 08:01 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Here we go again! Na drie vroege races hebben we er er weer eentje eind van de middag, heb er zin in! Wij hebben alleen eerst een feest dus geen idee of wij op tijd thuis zijn voor de race, hoop natuurlijk van wel :D

Team posters:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hw8kESfCzE7kpC7LqrlNm8hBqI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HHP52TyWzXlzNa4b1A7Cf2mo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fhO_EahfmZRL5PLFiCykrVlEDrw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/VqPIWSjKAoXl2Mf1GG4f4gEA.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tm3hKfB-dMJm1r0pGeC8H7g-Ym0=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/8yvcXr71DPgHpzWhe1SbB75D.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uU5wvhSYg5zwGIH6zumNNnfPOxw=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/SzrcthjDo34bAKPVbJLH9KI8.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QG3bcEdPeZ-lQhXZpl0cicOGpsY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/sNsyPu894JhJ5PlQhfaNDTJX.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 74% gewijzigd door G_Dragon op 10-04-2025 11:03 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
In de 1e vrije training rijden een aantal junioren dit keer.

Mercedes - Vesti in de wagen van Russell
Aston Martin - Drugovich in de wagen van Alonso
Williams - Browning in de wagen van Sainz

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto,c_limit,w_960,q_auto/f_auto/q_auto/fom-website/2025/Bahrain/Formula%201%20header%20templates%20-%202025-04-08T142638.952

https://www.formula1.com/...in.45X6ghjrSLHFf6IC58zgJ1

Er zou ook sprake zijn van Hirakawa bij Haas en Beganovic bij Ferrari instappen maar deze worden niet in het artikel genoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Chocoball op 09-04-2025 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 28-06 18:59
Lets gooooo!

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:31

Pierre

Van nature lui!

Yep ben benieuwd wat het wordt, lekker warm dat zeker :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:41

AvK

Ready Set Go

Zeer benieuwd hoe de RB21 zich in de warmte gedraagt.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

G_Dragon schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:00:
Here we go again! Na drie vroege races hebben we er er weer eentje eind van de middag, heb er zin in!
Vond die vroege races eigenlijk wel fijn. Ik kijk vaak uitgesteld en dan heb je minder kans op spoilering :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Help!!!! schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:13:
[...]

Vond die vroege races eigenlijk wel fijn. Ik kijk vaak uitgesteld en dan heb je minder kans op spoilering :)
Oh ik heb er ook zeker niks op tegen, maar vind persoonlijk toch rond 14:00 de mooiste tijden. Want dan kan je met vrienden afspreken om hem samen te kijken, tafel vol te gooien met lekkers en kijken maar. 's ochtends gaat dat een beetje lastig en in de avond ook op Zondag, aangezien veel de volgende dag weer moeten werken.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Help!!!! schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:13:
[...]

Mits je F!TV gebruik, die deed zelf aan spolers in China door de winnaars van de sprintrace, kwalificatie of race te tonen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Ik houd zelf van een avondrace, zo rond een uur 2100uur (onze tijd).

Dan heb je nog steeds de gehele dag om iets te doen. Van klussen tot ergens heen rijden. Je kan zelfs (vroeg) ergens een hapje doen en dan in de avond, voeten omhoog, pilsje erbij en F1 kijken. Ideaal.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Chocoball schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:19:
[...]

Mits je F!TV gebruik, die deed zelf aan spolers in China door de winnaars van de sprintrace, kwalificatie of race te tonen. :)
Mijn ervaring is juist met F1TV dat zij spoilers gebruiken. Tenminste, als ik een keer uitgesteld kijk, en ik open de app, dan heb ik tot nu toe spoilers gezien.

Edit: "geen" moet weg.
Ik bedoel dat ik juist NIET zie wie er gewonnen heeft als ik de app open.
* streamnl pakt nog een bak koffie...

[ Voor 15% gewijzigd door streamnl op 09-04-2025 09:37 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:45

JB

Cédric roelt!

streamnl schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:32:
[...]

Mijn ervaring is juist met F1TV dat zij geen spoilers gebruiken. Tenminste, als ik een keer uitgesteld kijk, en ik open de app, dan heb ik tot nu toe geen spoilers gezien.
Dat gaat prima ja :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Recalcitrant
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 13-06 08:57
Ik houd zelf van een avondrace, zo rond een uur 2100uur (onze tijd).

Dan heb je nog steeds de gehele dag om iets te doen. Van klussen tot ergens heen rijden. Je kan zelfs (vroeg) ergens een hapje doen en dan in de avond, voeten omhoog, pilsje erbij en F1 kijken. Ideaal.
Avond raceses blijven het beste, dan heb je de hele dag de tijd om andere dingen te doen en in de avond lekker F1 kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 25-06 13:31
Eindelijk een race niet zo vroeg in de ochtend.

Deze baan past wel erg goed bij de Mclarens volgens mij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:24

Marc H

- - Is wakker - -

Chocoball schreef op woensdag 9 april 2025 @ 08:11:
In de 1e vrije training rijden een aantal junioren dit keer.

...

Williams - Browning in de wagen van Sainz

Er zou ook sprake zijn van Hirakawa bij Haas en Beganovic bij Ferrari instappen maar deze worden niet in het artikel genoemd.
Ik geloof niet dat dat zo'n goede zet is. Ze hadden beter Albon's auto kunnen gebruiken. Sainz heeft elke minuut in de auto nodig die hij maar kan krijgen, gezien zijn "prestaties" van de afgelopen races. Als hij de FP1 aan het einde van het seizoen een keertje zou missen lijkt mij dat een stuk prettiger voor hem.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Iwasa in de RB21 in FP1.

[ Voor 86% gewijzigd door CreativeS op 09-04-2025 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-06 11:22

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwacht dit weekend niet teveel van Red Bull of Max moet weer een megarace rijden. Het wordt vast weer een McLaren feestje. Als Max P4, P3 of misschien wel P2 rijdt dan ben ik al tevreden. De volgende grote update komt namelijk pas in het weekend van 16 mei op Emilia Romagna.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 28-06 14:25
Moet zeggen dat ik per jaar de layout van dit circuit meer kan gaan waarderen. Er is voor elk team wat wils wat betreft bochten en rechte stukken.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:32
Red flag incoming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Marc H schreef op woensdag 9 april 2025 @ 09:55:
[...]

Ik geloof niet dat dat zo'n goede zet is. Ze hadden beter Albon's auto kunnen gebruiken. Sainz heeft elke minuut in de auto nodig die hij maar kan krijgen, gezien zijn "prestaties" van de afgelopen races. Als hij de FP1 aan het einde van het seizoen een keertje zou missen lijkt mij dat een stuk prettiger voor hem.
Met de testdagen heeft Sainz nog de snelste ronde gereden, op dit circuit. Dus ik denk dat hij toch wel een beetje bekend is met dit circuit in deze auto.

Daarnaast moet het team nu 4x plek maken voor een rookie, beide auto's twee keer dus. Dat kun je dan wel in de laatste 4 races doen maar is ook een beetje "raar". Wil je het als team verdelen is Bahrein daar natuurlijk een ideaal circuit voor, want de vaste coureurs kunnen het circuit toch zoals hun broekzak. En Sainz die nu zijn stoeltje af staat is logischer dan Albon omdat Sainz anders later zijn auto moet afstaan op een circuit waar die juist nog niet gereden heeft in de Williams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GoFAavzWUAA5vqt?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gaaf lettertype hebben ze gebruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:04

Vuvuzela

My spire is forming

RobertMe schreef op woensdag 9 april 2025 @ 10:29:
[...]

Met de testdagen heeft Sainz nog de snelste ronde gereden, op dit circuit. Dus ik denk dat hij toch wel een beetje bekend is met dit circuit in deze auto.

Daarnaast moet het team nu 4x plek maken voor een rookie, beide auto's twee keer dus. Dat kun je dan wel in de laatste 4 races doen maar is ook een beetje "raar". Wil je het als team verdelen is Bahrein daar natuurlijk een ideaal circuit voor, want de vaste coureurs kunnen het circuit toch zoals hun broekzak. En Sainz die nu zijn stoeltje af staat is logischer dan Albon omdat Sainz anders later zijn auto moet afstaan op een circuit waar die juist nog niet gereden heeft in de Williams.
Het gaat om het team. Dat coureur x nog niet met de wagen ergens heeft gereden maakt niet uit. Op dit niveau hebben de coureurs dat na enkele ronden toch wel door, en door de updates aan auto's veranderd er ook genoeg. De teams zijn net in Bahrain geweest en hebben min of meer alles al getest, ze komen dus weg met wat minder feedback.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Op zich begrijpelijk omdat dit niet bepaald het meest uitdagende circuit is. Ook kan je op de meeste plekken van de baan schieten zonder gevolgen. Alleen niet die ene vangrail en Grosjean natuurlijk. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DaniëlWW2 schreef op woensdag 9 april 2025 @ 11:45:
Op zich begrijpelijk omdat dit niet bepaald het meest uitdagende circuit is. Ook kan je op de meeste plekken van de baan schieten zonder gevolgen. Alleen niet die ene vangrail en Grosjean natuurlijk. :X
Ook omdat FP1 overdag is, en de Quali en Race onder de lampjes. Dus niet echt representatief. En er is al op Bahrein getest, dus als je een FP1 moet verliezen, dan is deze vrij goedkoop.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:48
[...]

Mijn ervaring is juist met F1TV dat zij spoilers gebruiken. Tenminste, als ik een keer uitgesteld kijk, en ik open de app, dan heb ik tot nu toe spoilers gezien.

Edit: "geen" moet weg.
Ik bedoel dat ik juist NIET zie wie er gewonnen heeft als ik de app open.
* streamnl pakt nog een bak koffie...
Afgelopen race heb ik ook uitgesteld gekeken op F1tv.

Totaal 40 spoilers gezien :+

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03:21
MaD_co schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:00:
[...]

Afgelopen race heb ik ook uitgesteld gekeken op F1tv.

Totaal 40 spoilers gezien :+
Ik startte de "kijk vanaf het begin" precies in de laatste ronde. Toen was de app zo aardig toch even een frame van de livestream te laten zien |:(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:48
meenkdrie schreef op woensdag 9 april 2025 @ 13:32:
[...]

Ik startte de "kijk vanaf het begin" precies in de laatste ronde. Toen was de app zo aardig toch even een frame van de livestream te laten zien |:(
Been there, done that!

Sindsdien start ik de stream , met het geluid uit en zonder te kijken.
Vervolgens kijk ik heel voorzichtig naar de rechter onderhoek om te kijken of hij op het goede punt is gestart 8)7

Soms heeft de app hier wel eens zin om de livestream te starten i.p.v. vanaf het begin ook al selecteer je zeker de goede.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Zin in, en eindelijk weer fatsoenlijke tijden.

Gezien de prestaties van Max denk ik dat top 3 wel moet lukken. :)F
Benieuwd of Norris wederom bezwijkt onder de druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Laatst online: 07:59

Bestla

M/M -> V/F

dawg schreef op woensdag 9 april 2025 @ 15:28:
Zin in, en eindelijk weer fatsoenlijke tijden.

Gezien de prestaties van Max denk ik dat top 3 wel moet lukken. :)F
Benieuwd of Norris wederom bezwijkt onder de druk.
Ook hier fan van de normale tijden. :O

Ben erg benieuwd of Max hier stand kan houden, ik vrees van niet. Het is ook maar afwachten wat de updates op 16 mei gaan brengen. Niet elke vernieuwing is een verbetering zoals de geschiedenis ons leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-06 10:37

Martinspire

Awesomeness

Benieuwd naar de verhoudingen dit jaar. De afgelopen jaren is deze race qua spectakel en inhaalacties in de top 5 van het jaar geweest, dus hopelijk dit jaar ook een feest. Zo'n gevecht als tussen de Mercedessen in 2016 (of was dat 2018?) zou ik wel nog een keertje willen zien.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:41:
Benieuwd naar de verhoudingen dit jaar. De afgelopen jaren is deze race qua spectakel en inhaalacties in de top 5 van het jaar geweest, dus hopelijk dit jaar ook een feest. Zo'n gevecht als tussen de Mercedessen in 2016 (of was dat 2018?) zou ik wel nog een keertje willen zien.
Duel in the desert was volgens mij alweer in 2014? Neem in ieder geval aan dat je die tussen Hamilton & Rosberg bedoeld, dus dan valt 2018 sowieso af.

Edit:

[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 09-04-2025 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-06 10:37

Martinspire

Awesomeness

RobertMe schreef op woensdag 9 april 2025 @ 19:43:
[...]

Duel in the desert was volgens mij alweer in 2014? Neem in ieder geval aan dat je die tussen Hamilton & Rosberg bedoeld, dus dan valt 2018 sowieso af.

Edit:
[YouTube: Rosberg v Hamilton, 2014 Bahrain Grand Prix | F1 Classic Onboard]
Ja die. 2014 alweer. Maar zoiets zou ik niet verkeerd vinden, want die McLaren rijders moeten eens bepalen wie de nummer 1 rijder gaat worden dit jaar :P

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:38

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Martinspire schreef op donderdag 10 april 2025 @ 06:32:
[...]

Ja die. 2014 alweer. Maar zoiets zou ik niet verkeerd vinden, want die McLaren rijders moeten eens bepalen wie de nummer 1 rijder gaat worden dit jaar :P
Beetje actie zoals bij Alpine met Ocon en Gasly? :P
Even alles opschudden. ;)

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Martinspire schreef op donderdag 10 april 2025 @ 06:32:
[...]

Gaat hem niet worden ben ik bang. Ik heb het idee dat Zak een schrikbewind heeft achter de schermen en dat de jongens daardoor netjes in het gareel blijven. Echt knokken hebben we al een tijdje niet meer gezien bij Mclaren.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:48
Mad-Matt schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:29:
[...]

Gaat hem niet worden ben ik bang. Ik heb het idee dat Zak een schrikbewind heeft achter de schermen en dat de jongens daardoor netjes in het gareel blijven. Echt knokken hebben we al een tijdje niet meer gezien bij Mclaren.
Ik denk ook dat het daar veels te vroeg voor is, als Maclaren “dadelijk” in een positie is waarin het wcc gegarandeerd is zullen ze de bestuurders het individueel wel laten uitvechten.

De vraag is of er dan idd een gevecht zal plaatsvinden of dat de strijd al gelopen/nog bezig is.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bossie schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:43:
[...]

Ik denk ook dat het daar veels te vroeg voor is, als Maclaren “dadelijk” in een positie is waarin het wcc gegarandeerd is zullen ze de bestuurders het individueel wel laten uitvechten.

De vraag is of er dan idd een gevecht zal plaatsvinden of dat de strijd al gelopen/nog bezig is.
Ik weet niet of het te vroeg is, voor in het team waarschijnlijk wel, maar als ze te lang wachten en Max blijft ze op de hielen zitten vergooien ze het WDC mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:48
Mad-Matt schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:45:
[...]

Ik weet niet of het te vroeg is, voor in het team waarschijnlijk wel, maar als ze te lang wachten en Max blijft ze op de hielen zitten vergooien ze het WDC mogelijk.
Mogelijk, ik denk zelf dat Piastri de echte concurrent(in ieder geval op Lange termijn) is en daarom vind ik het wel prima wat Maclaren momenteel doet.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bossie schreef op donderdag 10 april 2025 @ 08:48:
[...]

Mogelijk, ik denk zelf dat Piastri de echte concurrent(in ieder geval op Lange termijn) is en daarom vind ik het wel prima wat Maclaren momenteel doet.
Daar ben ik het dan weer volledig mee eens. Norris heeft het killer-instinct niet wat er nodig is om kampioen te worden en te veel kleine foutjes (zie ook Leclerc en Russel)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kijk naar het verleden, Senna, Schumacher en nu Max.
De absolute top vind het in de details en laat nooit over zich lopen.

Ik noem Hamilton expres niet, omdat ik vind dat die eigenlijk de beste of bijna beste machine nodig heeft om bijzondere dingen te laten zien.

De groep die daar net iets onder zit is weer erg groot en maar een enkeling daarvan wint een keer een WDC doordat ze de allerbeste auto hebben.

Disclaimer: Het is slechts mijn mening he! ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

albino71 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:52:

Ik noem Hamilton expres niet, omdat ik vind dat die eigenlijk de beste of bijna beste machine nodig heeft om bijzondere dingen te laten zien.

De groep die daar net iets onder zit is weer erg groot en maar een enkeling daarvan wint een keer een WDC doordat ze de allerbeste auto hebben.

Ik ben het met je eens en voor mij zal dat altijd een smet blijven op de reputatie van Hamilton. Had jij ook een minder team naar de top kunnen krijgen om kampioen te worden zoals Schumacher en Lauda hebben gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Mad-Matt schreef op donderdag 10 april 2025 @ 13:48:
[...]

Ik ben het met je eens en voor mij zal dat altijd een smet blijven op de reputatie van Hamilton. Had jij ook een minder team naar de top kunnen krijgen om kampioen te worden zoals Schumacher en Lauda hebben gedaan.
Maar Mercedes was in 2013 toch ook een minder team :+

I know, I know. Hamilton zal niks hebben bijgedragen aan de 2014 auto waarmee ze jarenlang dominant zijn geweest. Hij ging juist naar Mercedes onder de belofte dat ze die top auto zouden hebben vanaf 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06 22:14
Je kan zelfs argumenteren dat Ferrari in 1995 een betere auto had dan Benetton, waar Schumacher kampioen mee werd. Dat kan je, want dat is wat Michael zelf vertelde.
En uiteindelijk is de helft van het verantwoordelijke team van Benetton naar Ferrari verhuisd, is het dan nog steeds het opbouwen van een minder team? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

albino71 schreef op donderdag 10 april 2025 @ 12:52:

Mee eens. Al twijfel ik of Alonso ook in dat rijtje past. Ondanks slechts 2x WDC, hij kan wel erg goed sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
"I'm the biggest supporter of punctuality and being in a way, a gentleman, being punctual to things, especially a national anthem with all the authorities there," Sainz replied.

"So I was the first one to put my hand up and say, 'I'm late, sorry for that'.

"At the same time, I was five seconds later and to be five seconds late, and have to pay €10,000 or whatever the fine is, is for me out of the question that we're having to pay these fines.

"I don't know if I'll get another fine for saying this…but s*** happens.
Sensatienieuws bij de Britse F1 pers dat Sainz mogelijk de eerste coureur in 2025 wordt die gestraft gaat worden voor vloeken in een FIA persconferentie. Nog niks te zien bij de steward documenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Wellicht moest hij ook gewoon even poepen? Niks mis mee :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:06
Chocoball schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:43:
[...]

Sensatienieuws bij de Britse F1 pers dat Sainz mogelijk de eerste coureur in 2025 wordt die gestraft gaat worden voor vloeken in een FIA persconferentie. Nog niks te zien bij de steward documenten :)
Tja, je kan geen uitzonderingen maken. Dan is het hek van de dam. Max heeft z’n straf al uitgediend dus als ik hem was zou ik ENORME stampij (laten) maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
JB schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:47:
Wellicht moest hij ook gewoon even poepen? Niks mis mee :+
Hij was in ieder geval te laat voor het volkslied omdat... hij last van zijn darmen had. Dus het was mogelijk wel een shit waardoor die te laat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01:29
RobertMe schreef op donderdag 10 april 2025 @ 14:48:
[...]

Hij ging juist naar Mercedes onder de belofte dat ze die top auto zouden hebben vanaf 2014.
Kleine correctie: die top motor. Die auto zelf zal zeker in 2014 niet heel bijzonder geweest zijn.

Mercedes gebruikte voor klantenteams een andere engine mapping, dus die kregen niet het volledige potentieel van de motor.
Wie weet was de williams wel een betere auto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Lynx schreef op donderdag 10 april 2025 @ 16:50:
[...]

Tja, je kan geen uitzonderingen maken. Dan is het hek van de dam. Max heeft z’n straf al uitgediend dus als ik hem was zou ik ENORME stampij (laten) maken.
Maar dat is er vorig jaar ook al geweest toen Leclerc ik meen ook shit zei, en zich vervolgens meteen verontschuldigde. Toen heeft het nog best een tijd geduurd voordat het verwezen werd naar de stewards (IIRC pas het weekend erna) en is er iets van een boete of zo gekomen. Een stuk milder dus als de taakstraf die Verstappen ineens kreeg zonder enig precedent. (Nu is wel duidelijk dat er daadwerkelijk gestraft wordt, toen niet).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chocoball
Na wat losse berichten in het topic, morgen dus 6 rookies in actie tijdens de 1e vrije training.

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/six-rookies-will-take-part-in-the-first-friday-practice-of-v0-xj4hlathg1ue1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=ebe16658ed7e3a548f382e8641706db27aa6d1cb

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Laatst online: 07:06

rammes

koekebakker 1e klas

Sommige "rookies" zien er uit als seniors..

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:56
Hirakawa is dan ook 31, weinig *rookie aan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-06 17:31
Drugovich heeft ook al vaker gereden toch, wanneer tellen ze niet meer als rookie ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-06 16:46

basvn

Breezand - NHN

Plenkske schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 08:36:
Drugovich heeft ook al vaker gereden toch, wanneer tellen ze niet meer als rookie ?
Als hij meer dan 2 GP's heeft gereden.
dus die blijft nog wel even ''rookie''

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

mr thee schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 07:28:
Alonso was ook een rookie paar jaar terug. ;)

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:00
mr thee schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 07:28:
Inclusief 2 WEC kampioenschappen en een LeMans 24h overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:43
Tijdens de F1 races dit seizoen wordt Lawson ook nog aangeduid als rookie, terwijl ie toch aardig wat races voltooid heeft (vorig seizoen).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 27-06 17:16
Updates van de teams:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GoPh_CnWEAIV6i-?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GoPh_ADXkAA6AQi?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GoPh--8WgAAfAUR?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GoPh-2lWwAAdJOB?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:10

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

rammes schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 04:19:
Sommige "rookies" zien er uit als seniors..
Bij de bovenste 3 krijg ik echt het idee alsof we naar de Temu of AliExpress versies van Leclerc, Tsunoda en Russell zitten te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Ferrari komt met een nieuwe ondervloer waardoor de wagen hoger afgesteld kan worden om ervoor te zorgen dat de plank beter tegen slijtage beschermd wordt om zo eventuele diskwalificatie te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Chocoball schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:20:
Ferrari komt met een nieuwe ondervloer waardoor de wagen hoger afgesteld kan worden om ervoor te zorgen dat de plank beter tegen slijtage beschermd wordt om zo eventuele diskwalificatie te voorkomen.
Dus ze worden nog trager? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:24:
[...]

Dus ze worden nog trager? :X
Wat de huidige vloer aan gaat wel en anders is het diskwalificatie als de plank teveel afslijt. Deze vloer zou juist een groter afstellingsvenster moeten geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:56
Toch jammer dat Ferrari zo tegenvalt, had er wel wat meer van verwacht. :F

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

mr thee schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:39:
Zei elke Ferrari fan ieder seizoen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-06 08:47

TrekDr0p

QR niet scannen

Toch leuk zo een FP midden op de dag ipv zo vroeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
's kijken wie van de Japanners de snelste is, voor je het weet gaat RBR weer stoelendans spelen :')

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• breew
  • Registratie: April 2014
  • Nu online
mr thee schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 12:39:
nog steeds precies op schema.. mooi zo :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6diTPSg8TRZb_eLPR1sDQqUL5bw=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/n2KiUF8qhAqhDnconMcUxmQm.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Pfff die Valsecchi laat mijn irritatiefactor toch wel stijgen :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Williams crashed bijna met Williams :o

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Toch raar om (Mercedeslogo) VES te zien.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:17
pjottum schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:20:
Toch raar om (Mercedeslogo) VES te zien.
Volgend jaar niet meer? O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 14:01:
Pfff die Valsecchi laat mijn irritatiefactor toch wel stijgen :X
Ik verwacht elk moment een "it's a me... Mario". :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Browning moet zich melden bij de stewards

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRbKz2mRktCTW6Bj9Nq7apgs37A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Me9WDifvVRstRjXhjq10oEXI.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Het lijkt er op dat het S-woord minder zwaar weegt dan het F-woord in een persconferentie want Sainz schijnt een bestraffing te ontlopen.

Mogelijk speelde gisteren het vertrek van de FIA deputy president for sport Robert Reid een rol omdat de FIA dan dubbel negatief in het nieuws zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Maar shit happens was toch letterlijk zijn probleem. Dus hoezo ongepast. :P

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:24:
Het lijkt er op dat het S-woord minder zwaar weegt dan het F-woord in een persconferentie want Sainz schijnt een bestraffing te ontlopen.

Mogelijk speelde gisteren het vertrek van de FIA deputy president for sport Robert Reid een rol omdat de FIA dan dubbel negatief in het nieuws zou komen.
Om heel eerlijk te zijn vind ik het in het rijtje van "the car was fucked vallen". Het is voor heel veel mensen normale spreektaal maar voor veel tere zieltjes in bepaalde werelddelen is het de grootst mogelijke ramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 22:04
Honda heeft bij alle Bulls de ES en CE laten vervangen zo blijkt.

Waarom is nog onduidelijk.
Handig is het niet gezien je er maar 2 per seizoen kan gebruiken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jJcryNyqS04925wMWmN7knzQFwg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NC3u1B6PFN5jTfGbsxmI8Mut.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-06 20:23
d-vine schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:08:
Honda heeft bij alle Bulls de ES en CE laten vervangen zo blijkt.

Waarom is nog onduidelijk.
Handig is het niet gezien je er maar 2 per seizoen kan gebruiken.

[Afbeelding]
Hoeft toch niet te betekenen dat die anderen niet meer te gebruiken zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
NotSoSteady schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 16:10:
[...]

Hoeft toch niet te betekenen dat die anderen niet meer te gebruiken zijn?
klopt inderdaad. misschien wat reparatie/ revisie erop. anders :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Reprimande voor Tsunoda

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DsezMvMXQqWwfNGHcl5Y4B7KJ9M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xIVRMmos2I1PsbDVJ1UfJ3Gf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Chocoball schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 15:24:.

En dat mag dus gewoon eigenlijk niet uitmaken

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:17
Snowhite0901 schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:06:
En dat mag dus gewoon eigenlijk niet uitmaken
We leven in het Trump tijdperk, regels zijn flexibel... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Kunnen ze die Valsecchi niet naar de nonnen sturen? Wat een verschrikking.

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Alonso trekt even zijn stuur eraf :X :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oUidGUEDlJO76bTrB6U8RbP0FOQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/yJQ03I7cHNjzv61Tx3FgVmdz.gif?f=user_large

[ Voor 70% gewijzigd door JB op 11-04-2025 17:26 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:00
Terecht, echter Williams zou ook straf moeten krijgen voor de release.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:01
Echt verschrikkelijk die Davide… laat maar gewoon racen zien!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Zet hem aan, oh nee die vent die niet te verstaan is, snel naar Sky commentaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-06 21:24
Vroege conclusie:

McLaren gaat easy 1/2 pakken.

Maar…Max.

Bizarre voorsprong lijken ze hier te hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Otto Jans op 11-04-2025 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Otto Jans schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:28:
Vroege conclusie:

Maar…Max.
Niets bij McLaren gaat easy. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
McLaren heeft wel baat met die "speciale" achtervleugel op deze baan denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• drfruit
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik hoor allemaal geluiden uit de auto van Max die ik anders nooit hoor. Hebben ze iets aan de onboard microfoon gedaan?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• d-vine
Alonso
May the force be with you
Oeps

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AJm6m5Gl3gpj3yAjEmIGhMvkbv0=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/WZahBnQ3vFRVSoUC51r6XFQh.gif?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Otto Jans schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:28:
Vroege conclusie:

Maar…Max.

Bizarre voorsprong lijken ze hier te hebben.
Teambaas Stella vindt McLaren niet dominant: 'Men wil ons onder druk zetten' https://www.nu.nl/formule...ns-onder-druk-zetten.html

Beetje flexibiliteit tonen…

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 11-04-2025 17:50 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 01-06 21:24
JB schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:49:
[...]

Teambaas Stella vindt McLaren niet dominant: 'Men wil ons onder druk zetten' https://www.nu.nl/formule...ns-onder-druk-zetten.html

Beetje flexibiliteit tonen…
Hilarisch.

McLaren’s auto is zoveel beter dan de concurrentie.
Stella _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:08
Bizar hoeveel sneller McLaren is dan de rest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
d-vine schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:49:
Alonso
May the force be with you
Oeps

[Afbeelding]
DAS powered by Aston Martin? :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Flexwing dingetje aan de voorkant van McLaren

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wH_eQ6LzL-QmOYsxcZplMhnLGcs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jyscOMEgyytUtbhnb7LGLkeQ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door d-vine op 11-04-2025 18:00 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

d-vine schreef op vrijdag 11 april 2025 @ 17:57:
Flexwing dingetje aan de voorkant van McLaren

[Afbeelding]
Ik merk dat het me behoorlijk irriteert inmiddels. Het voldoet allemaal, maar het buigt als een gek. Wat is hier anders aan dan in 2021? Even los van de frontwing want ook hun rearwing is constant in beeld.

Wat een gezeik zo, de neutrale kijker snapt hier al helemaal geen reet van.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 08:08
Dat is niet alleen McLaren, volgens mij hebben ze die allemaal ondertussen.
Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord