I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Terwijl we de oorzaak van de brandjes in de tweede training blijven onderzoeken, ligt de focus nu op het nemen van voorzorgsmaatregelen. Het gras is zo kort mogelijk gemaaid, waarbij losliggend, droog gras is verwijderd. Voor aanvang van de sessies op zaterdag zal het gras worden bevochtigd, waarbij er naast de baan tevens teams paraat staan om indien nodig snel te reageren."
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
De beelden pauze zetten gaf ook weinig uitkomst. Op de ene leek het open te staan, terwijl op andere beelden het weer dicht lijkt te zitten.albino71 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:10:
[...]
Dat wist ik, maar dan weten we nog steeds niet waarom Doohan DRS niet uitschakelde.
Sowieso vreemd dat er geen betere oplossing is dan het handmatig te moeten sluiten op deze baan, en daarom er ook maar één zone kan zijn.
Dat is binnen de kortste keren weer droog, als het nu al zo droog is dat het vlam vat. Vraag mij af of dat iets gaat helpen voor een uur lang. Dan mogen ze nu al wel beginnen met sproeien en dat de rest van de dag en nacht doen, dan is de droge grond ook wat meer nat.AvK schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:43:
FIA statement:
"Terwijl we de oorzaak van de brandjes in de tweede training blijven onderzoeken, ligt de focus nu op het nemen van voorzorgsmaatregelen. Het gras is zo kort mogelijk gemaaid, waarbij losliggend, droog gras is verwijderd. Voor aanvang van de sessies op zaterdag zal het gras worden bevochtigd, waarbij er naast de baan tevens teams paraat staan om indien nodig snel te reageren."
Of het moet zo kort zijn dat het eigenlijk geen gras meer is, maar droge grond.
Hier is verder weinig tegen te doen, droogte is niet te voorspellen. En daar een hele baan voor gaan aanpassen is ook weer zo wat, omdat het wel eens langere periodes droog kan zijn.
Je hebt de analyse van Palmer gemist blijkbaar? Die dacht meteen dat Doohan de DRS vergeten was. En bij de replay, dat meteen de onboard is, roept hij het ook. De 5 meest linker, groene, leds zijn van de DRS en die branden nog op het moment dat Doohan instuurt (en de auto ook meteen uitbreekt). Dat de DRS open staat bij insturen kan dus geen twijfel over zijn, aangezien die niet gedeactiveerd is geworden. (Tenzij de actuator stuk zou zijn, maar dat zou wel heel toevallig zijn én dan moet die juist dicht gaan. Dus én de DRS niet uit zetten én een defecte actuator zou alsnog een dichte DRS moeten geven).Charles Hill schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:45:
[...]
De beelden pauze zetten gaf ook weinig uitkomst. Op de ene leek het open te staan, terwijl op andere beelden het weer dicht lijkt te zitten.
Die ene zone heeft niks met de (de)activatie te maken. Ze willen gewoon geen DRS (in aanloop naar) 130R. Kan al zo simpel zijn als dat met DRS de snelheid te hoog is. Of dat als iets mis gaat met de DRS de hogesnelheidsbocht niet te nemen is.Sowieso vreemd dat er geen betere oplossing is dan het handmatig te moeten sluiten op deze baan, en daarom er ook maar één zone kan zijn.
Zie ook dat experiment op Silverstone een paar jaar terug. Met DRS op start finish tot aan T2 en Grosjean (wie ook anders?) er met een flinke vaart af vloog in T1.
Ik heb de samenvatting van SKY gekeken en daar stoppen ze meteen na de training. Als het ook daar is genoemd tijdens de rode vlag, dan heb ik dat gemist. Heb alleen gehoord dat zij het ook niet wisten.RobertMe schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:59:
[...]
Je hebt de analyse van Palmer gemist blijkbaar? Die dacht meteen dat Doohan de DRS vergeten was. En bij de replay, dat meteen de onboard is, roept hij het ook. De 5 meest linker, groene, leds zijn van de DRS en die branden nog op het moment dat Doohan instuurt (en de auto ook meteen uitbreekt). Dat de DRS open staat bij insturen kan dus geen twijfel over zijn, aangezien die niet gedeactiveerd is geworden. (Tenzij de actuator stuk zou zijn, maar dat zou wel heel toevallig zijn én dan moet die juist dicht gaan. Dus én de DRS niet uit zetten én een defecte actuator zou alsnog een dichte DRS moeten geven).
[...]
Die ene zone heeft niks met de (de)activatie te maken. Ze willen gewoon geen DRS (in aanloop naar) 130R. Kan al zo simpel zijn als dat met DRS de snelheid te hoog is. Of dat als iets mis gaat met de DRS de hogesnelheidsbocht niet te nemen is.
Zie ook dat experiment op Silverstone een paar jaar terug. Met DRS op start finish tot aan T2 en Grosjean (wie ook anders?) er met een flinke vaart af vloog in T1.
En over de één enkele DRS zone, wat op SKY werd vertelt is dat ze geen extra DRS zone willen omdat deze ook met de hand uitgezet moet worden en ze het risico niet willen nemen dat iemand dit vergeet en dan met te hoge snelheid de bocht moet nemen, zeker in verhouding met anderen. Dus niet dat ze het niet willen, maar het om een veiligheidsoverweging niet kan. En dan vind ik het vreemd dat in een sport als F1 dit niet opgelost kan worden.
Dat een F1 auto met te hoge snelheid kan doorschieten is altijd, hangt niet af van een DRS die een paar kilometer extra geeft en op tijd wordt uitgeschakeld voor de bocht. Dat is op elk circuit. Dan zou DRS op stratencircuits nooit kunnen, met een muur altijd dichtbij.
en dan krijgen we code rood ivm teveel grind op het asfalt.apollo13 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:41:
[...]
Makkelijk op te lossen, haal het gras weg en gooi er grind in.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
De hele sport is toch een veiligheidsoverweging? Als ze willen kunnen ze er ook voor zorgen dat de auto's gewoon sneller gaan. Of dat de auto's kleiner zijn. Of .... Dat is allemaal een veiligheidsoverweging.Charles Hill schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 15:28:
En over de één enkele DRS zone, wat op SKY werd vertelt is dat ze geen extra DRS zone willen omdat deze ook met de hand uitgezet moet worden en ze het risico niet willen nemen dat iemand dit vergeet en dan met te hoge snelheid de bocht moet nemen, zeker in verhouding met anderen. Dus niet dat ze het niet willen, maar het om een veiligheidsoverweging niet kan. En dan vind ik het vreemd dat in een sport als F1 dit niet opgelost kan worden.
En ook bij stratencircuits zijn er uitloopzones. Kijk maar eens in Baku hoeveel meter uitloopzone daar in T1 is. En dat is bij andere stratencircuits niet anders. Hoe hoger de snelheid hoe groter de uitloopzone. En daar zit ook meteen het probleem van 130R. Daar is geen mogelijkheid tot een uitloopzone juist doordat het de figure-of-8 is en bij 130R ook de andere "lus" ligt en ze dus niet even een uitloopzone van honderd meter lang kunnen maken tenzij het een parkeerplaats bovenop de Degner bochten wordt.Dat een F1 auto met te hoge snelheid kan doorschieten is altijd, hangt niet af van een DRS die een paar kilometer extra geeft en op tijd wordt uitgeschakeld voor de bocht. Dat is op elk circuit. Dan zou DRS op stratencircuits nooit kunnen, met een muur altijd dichtbij.
Langs de hele baan? Dat is niet alleen een flinke klus, maar het zal ook wel een groot stof- of modderbad worden, afhankelijk van hoeveel ze sproeien.. Als het zondag inderdaad gaat regenen wordt het zeker modder.sjufke schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 13:58:
[...]
Zijn al maatregelen genomen/aangekondigd. Dood gras weghalen, maaien en sproeien.
Ik zeg niet dat ze het niet moeten doen, maar het is niet vrij van problemen.
Kort gras brand ook, dus sproeien zal noodzakelijk zijn, maar als alles daar droog en warm is verdampt het water zo weer als ze niet permanent sproeien. Vandaar... sprinklers....
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik denk niet dat ze dat nu nog kunnen doen. Los van de vraag of het fysiek uitvoerbaar is (voor een acceptabele prijs) denk ik dat ze dan ook de veiligheidsmaatregelen opnieuw moeten beoordelen en daar lijkt het me te laat voor.apollo13 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:41:
Makkelijk op te lossen, haal het gras weg en gooi er grind in.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Van internet:uchiha tijntje schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:07:
Ik ben wellicht een sukkel… maar ik had echt serieus in mijn hoofd dat DRS automatisch dichtklapte… maar dat is blijkbaar dus niet zo
Does DRS turn off automatically?
If running with DRS active and the rear wing open, drivers will turn off DRS and shut the flap the next time they lift off the accelerator or press the brake pedal. The steering wheel button also closes the rear wing flap if pressed a second time per activation.
Dat nogmaals drukken hem dicht doet wist ikCharles Hill schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:14:
[...]
Van internet:
Does DRS turn off automatically?
If running with DRS active and the rear wing open, drivers will turn off DRS and shut the flap the next time they lift off the accelerator or press the brake pedal. The steering wheel button also closes the rear wing flap if pressed a second time per activation.

https://www.auto-motor-un...toert-den-alpine-voellig/
[ Voor 35% gewijzigd door Vuvuzela op 04-04-2025 16:21 ]
I served in a company of heroes.
Iets met button, pressing, fucking en 50 keerWaah schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:18:
[...]
Dat nogmaals drukken hem dicht doet wist ikdankzij een leuke discussie tussen Max en GP een paar jaar terug
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
In de video leek het wel alsof de achterwielophanging links achter plots enorm ver inveerde (te ver)...misschien iets gebroken nog voordat hij de muur raakte?sjaool schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 14:15:
[...]
Gewoon een rookie fout. Hij was zelf ook verbaasd dat dit gebeurde want anders zeg je geen "what happened?
Een "Vileneuveje" dus. Die dacht eens een jaar dat hij zonder te liften door Eau Rougue kon. Maar ook dat bleek toen niet te kloppen. Tegenwoordig overigens dan weer wel.Vuvuzela schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:18:
Ik lees dat Doohan in de Sim met open DRS kon rijden en dat in het echt wilde proberen
Maar in het geval van Doohan zou je wellicht toch ook verwachten dat het team dit in de sim ziet en hem wellicht adviseert dit niet te doen / voorzichtig aan te doen? Niemand zal die bocht "ooit" met DRS open genomen hebben? Dat je als rookie, in een Alpine, dit vervolgens wel denkt te kunnen doen is gewoon stupide. Al helemaal als je FP1 niet gereden hebt én dus anderen hebt kunnen bestuderen (waaronder dus de ervaren teamgenoot). En van die vast niemand de DRS open laat.
En anders hebben "we" nog wel de voorbeelden van Grosjean op Silverstone in T1 dat ene jaar dat ze dat geprobeerd hebben. En uiteraard Ericsson in Monza met zijn driedubbele salto in T1 nadat de klep IIRC niet deed sluiten (in ieder geval geen bewuste actie, zoals Doohan nu en Grosjean op Silverstone wel waren).
Alpine heeft al ontkend dat er een probleem met de auto was.Amphiebietje schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 17:35:
[...]
In de video leek het wel alsof de achterwielophanging links achter plots enorm ver inveerde (te ver)...misschien iets gebroken nog voordat hij de muur raakte?
Misschien toch wel iets mechanisch of met wat de trigger is om de drs te sluit en, zijn drs ging blijkbaar niet dicht toen hij de rem aanraakte?RobertMe schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 18:10:
[...]
Een "Vileneuveje" dus. Die dacht eens een jaar dat hij zonder te liften door Eau Rougue kon. Maar ook dat bleek toen niet te kloppen. Tegenwoordig overigens dan weer wel.
Maar in het geval van Doohan zou je wellicht toch ook verwachten dat het team dit in de sim ziet en hem wellicht adviseert dit niet te doen / voorzichtig aan te doen? Niemand zal die bocht "ooit" met DRS open genomen hebben? Dat je als rookie, in een Alpine, dit vervolgens wel denkt te kunnen doen is gewoon stupide. Al helemaal als je FP1 niet gereden hebt én dus anderen hebt kunnen bestuderen (waaronder dus de ervaren teamgenoot). En van die vast niemand de DRS open laat.
En anders hebben "we" nog wel de voorbeelden van Grosjean op Silverstone in T1 dat ene jaar dat ze dat geprobeerd hebben. En uiteraard Ericsson in Monza met zijn driedubbele salto in T1 nadat de klep IIRC niet deed sluiten (in ieder geval geen bewuste actie, zoals Doohan nu en Grosjean op Silverstone wel waren).
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Zijn DRS ging anders prima dicht toen die liftte. Alleen deed hij dat liften pas nadat de achterkant uit brak. Op de beelden zie je dat ook, dat die met de klep dicht door de grindbak gaat. En (ongeveer) meteen op het moment dat de achterkant uit breekt zie je ook dat de 5 groene LEDs op het stuur uit gaan. Dezelfde LEDs die opkomen rechte stuk aan gaan, en waarvan Palmer aangeeft dat het de DRS indicator is.YakuzA schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:07:
[...]
Misschien toch wel iets mechanisch of met wat de trigger is om de drs te sluit en, zijn drs ging blijkbaar niet dicht toen hij de rem aanraakte?
[YouTube: What exactly caused Doohan's massive crash - onboard analysis]
De DRS gaat dicht als je lift, zie je op de slow motion. De keer dat het goed ging, tikt hij de rem ook aan maar is DRS ook actief nog. Pas bij gas los gaat de DRS dicht...YakuzA schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 19:07:
[...]
Misschien toch wel iets mechanisch of met wat de trigger is om de drs te sluit en, zijn drs ging blijkbaar niet dicht toen hij de rem aanraakte?
[YouTube: What exactly caused Doohan's massive crash - onboard analysis]
Dus ik denk dat doohan dacht dat de DRS sloot bij remmen. Terwijl eigenlijk liften zorgt voor DRS dicht.
Want normaal zou je nooit remmen en vol gas geven tegelijk....
Tenminste, dat is mijn conclusie als leek op basis van de beelden.
Slim? Wellicht niet. Maar ik vind het wel een mooie mentaliteit.Vuvuzela schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:18:
Ik lees dat Doohan in de Sim met open DRS kon rijden en dat in het echt wilde proberen
Iedereen die Suzuka uit de race spelletjes en de sims kent weet dat je bij het perfect aansnijden van die bocht behoorlijk wat tijd pakt.
Naar mijn mening het mooiste circuit op de kalender samen met Spa.
- Jack Doohan, misschien
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
HeldVuvuzela schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 16:18:
Doet me denken aan Jacques Villeneuve. Die dacht dat Eau Rouge wel vol gas moest kunnen. De eerste keer schreef hij zijn complete auto af. De tweede keer lukte het!
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Er was ooit een coureur die dacht dat het mogelijk was om buitenom in te halen in Blanchimont omdat het in de sim ook kon. Dat bleek uiteindelijk nog mogelijk ook.Joris748 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:25:
[...]
Held![]()
Doet me denken aan Jacques Villeneuve. Die dacht dat Eau Rouge wel vol gas moest kunnen. De eerste keer schreef hij zijn complete auto af. De tweede keer lukte het!
"When you grow up your heart dies"
Lance Stroll toch?sjaool schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 23:57:
[...]
Er was ooit een coureur die dacht dat het mogelijk was om buitenom in te halen in Blanchimont omdat het in de sim ook kon. Dat bleek uiteindelijk nog mogelijk ook.
https://racingnews365.nl/...s-villeneuve-in-eau-rougeJoris748 schreef op vrijdag 4 april 2025 @ 22:25:
[...]
Held![]()
Jacques had een speciale onderste gordel anders paste die niet.
[ Voor 8% gewijzigd door Speedster op 05-04-2025 04:14 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
1
Coureur
Lando Norris
Team
McLaren
Tijd1:27.965
Verschil
2
Coureur
Oscar Piastri
Team
McLaren
Tijd1:27.991
Verschil+0.026
3
Coureur
George Russell
Team
Mercedes
Tijd1:28.077
Verschil+0.112
4
Coureur
Charles Leclerc
Team
Ferrari
Tijd1:28.414
Verschil+0.449
5
Coureur
Max Verstappen
Team
Red Bull Racing
Tijd1:28.497
Verschil+0.532
6
Coureur
Lewis Hamilton
Team
Ferrari
Tijd1:28.524
Verschil+0.559
7
Coureur
Alexander Albon
Team
Williams
Tijd1:28.554
Verschil+0.589
8
Coureur
Pierre Gasly
Team
Alpine F1
Tijd1:28.603
Verschil+0.638
9
Coureur
Yuki Tsunoda
Team
Red Bull Racing
Tijd1:28.785
Verschil+0.820
10
Coureur
Isack Hadjar
TeamRacing Bulls
Tijd1:28.786
Verschil+0.821
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
"When you grow up your heart dies"
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Pierre schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:45:
Wat is trouwens de weersverwachting voor de race morgen?
JAPANESE GRAND PRIX — SATURDAY WEATHER FORECAST Sunny turning overcast. A change in wind direction and strengthening gusts through the day. Highs of 12–15°C. Sunday update: morning rain turning showery by the afternoon. www.meteomotorsport.... #F1 | #JapaneseGP 🇯🇵
— MeteoMotorsport (@meteomotorsport.bsky.social) 5 april 2025
:strip_exif()/f/image/oZsxPGOu37wTfLaZLJMJJAg2.jpg?f=fotoalbum_large)
---RAWE CEEK!!!---
Volgens mij slapen ze nog in Engeland…NoFearCreations schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:57:
Ben ik de enige die geen beeld heeft, ook geen intro of iets dergelijks?

Hier idem, zat al te kijken of ik wel de juiste race had aangeklikt.NoFearCreations schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:57:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hier alleen maar een still met "Live - Coverage has concluded"..NoFearCreations schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:57:
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Nee, ben ook aan het kijken wat er verkeerd gaat, maar waarschijnlijk dus iets met de F1 TV. Krijg enkel 'Coverage concluded'.NoFearCreations schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:57:
---RAWE CEEK!!!---
Kom op Max!! Hopelijk in ieder geval de 2e startrij
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
zelfde hierSambalBij schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 07:59:
[...]
Hier alleen maar een still met "Live - Coverage has concluded"..
nu beeld
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Hoop op mooie quali.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Hier ookWulfric92 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:00:
Hier nu videofout bm1208...
zelfde hierWulfric92 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:00:
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hier ook.Wulfric92 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:00:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
---RAWE CEEK!!!---

Have fun!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
zijn privates zitten klemPierre schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:14:
Zit er iets klem bij Hadjar
Ik zou het doen!
⏩ PVOutput☀️
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Niks geen drie tienden. Gewoon even snel!DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:18:
Yuki, wat doe je nu? Gewoon bijna net zo snel als Max.![]()
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe dan dit ineens?FunFair schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:17:
Zag er pijnlijk uit bij Hadjar. Je zal maar met 300 km/h rondrijden terwijl je ballen afgeknepen worden oid.
Dit is natuurlijk realistisch gezien wel echt een probleem met de RB.
Erg balen voor LAW maar goede call om naar 2 races te maken blijkt nu.
Er zit niet eens 0,3s tussen P1 en P8. Het zit enorm dicht bij elkaar.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:21:
[...]
Dit is natuurlijk realistisch gezien wel echt een probleem met de RB.
Geen idee. Je zag in de put een closeup van zijn gezicht terwijl een engineer met de hand in de cockpit bezig was. Ogen knepen dicht alsof zn tanden getrokken werden haha.
Net bericht of hij direct uit de cockpit wilde en daar was het antwoord ja op.
Toch knap dat hij in Q2 zit.
Aston Martin is inmiddels specialist in grind verwijderen.
Daarom is het tijd voor een nieuw motorreglement.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:23:
[...]
Er zit niet eens 0,3s tussen P1 en P8. Het zit enorm dicht bij elkaar.
Ik zou het doen!
Ik mis de /s.rammes schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:26:
[...]
Daarom is het tijd voor een nieuw motorreglement.
Mooi hoor, lekker spannend!
In de race zie je toch grotere verschillen. Mooi toch dat de kwalificatie zo dicht op elkaar zit?rammes schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:26:
[...]
Daarom is het tijd voor een nieuw motorreglement.
⏩ PVOutput☀️
PIA is aardig wat tijd verloren in zijn rondje op nieuwe softs.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:30:
McLarens zijn niet bij te houden. Max's dominantie is wel voorbij vrees ik.
Die kan dus nog wat goedmaken, Max niet.StefanVerkerk schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:31:
[...]
PIA is aardig wat tijd verloren in zijn rondje op nieuwe softs.
Volgend jaar weer nieuwe auto's. 😊jaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:30:
Max had ook wat kleine momentjes tijdens zijn rondje.
Dat was al een tijdje voorbij.jaapstobbe schreef op zaterdag 5 april 2025 @ 08:30:

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |