Norris die nog een fout maakt laatste rondje.
Always choken die Norris.
Ik had gelijk.
Always choken die Norris.
Ik had gelijk.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
"When you grow up your heart dies"
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
‘The race’s done, when the stewards say it’s done!’ZeRoC00L schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:33:
Nu nog kijken of over 2 uur de uitslag nog steeds hetzelfde is…..
(Zijn de Ferrari’s al gewogen?)
"very expensive lawnmower"StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:39:
Haha, ongemakkelijke stilte met die grasmaai actie van Norris haha.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 3% gewijzigd door rammes op 06-04-2025 08:40 ]
Ik zou het doen!
Een klein lachje. That's a quite expensive lawnmower eh...StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:39:
Ik vind het wel jammer dat de Ferrari's er nogal ver achter zitten. Ik zie liever dat 3 of meer teams dichter bij elkaar zitten, dat zal veel meer spectakel opleveren.Gynnad schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:31:
Wat een saaie race, duidelijk dat inhalen op de baan zo goed als onmogelijk is.
Voorin de race door de top 3 perfect uitgevoerd, de winst pak je op zaterdag in Suzuka.
Op naar Bahrein!
En Norris weet het, deze kop is veelzeggend: Lando Norris: ‘You don’t have to have a killer instinct to be world champion’hoevenpe schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:34:
Denk vooral vanwege Oscar, hij weet dat z'n leiderschaprol over druk staat.
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 06-04-2025 08:46 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ze praten tenminste met elkaar.StefanVerkerk schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:39:
Zenden ze verschillende beelden uit dan? 1 en 3 heb ik gewoon live gezien, waarbij 1 helemaal geen inhaalactie was. Hamilton ging de pits in na zijn lock-up in de chicane. Nummer 3 was alleen het laatste stuk dat hij over de finish kwam live, maar wat moeten ze meer laten zien dan? Dat de regie misschien niet top was oké, maar ik vind dit een beetje ver gezocht om te stellen dat dit specifiek tegen Verstappen is.Lynx schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:34:
[...]
Deze race al drie voorbeelden:
1. Inhaalactie op Hamilton niet uitzenden tbv een Williams die niks deed
2. Pit exit incident met Norris missen om een (geloof ik) RB te laten zien
3. Finish shots van Max wegdrukken om naar een Stake te kijken.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Max kijkt mee op Tweakers! Waarschijnlijk heeft hij een schermpje in de auto waar hij onder de race kan internetten?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Top gozer.Dutchie01 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:42:
Piastri: Is dat 'alles' wat er gebeurd is.... samenvatting van 10 seconden....
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Inderdaad jammer dat Ferrari (en toch ook Mercedes) helemaal niet mee lijken te kunnen doen op race tempo. Zal dit jaar tussen Red Bull en McLaren gaan.jbdeiman schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:41:
[...]
Ik vind het wel jammer dat de Ferrari's er nogal ver achter zitten. Ik zie liever dat 3 of meer teams dichter bij elkaar zitten, dat zal veel meer spectakel opleveren.
Ik zie de MCL bijvoorbeeld onderling niet zoveel risico nemen. Als de eerste van de 2 er niet voorbij komt, dan de 2e ook niet, zeg maar. Ergens wel benieuwd als het (langere tijd) andersom was geweest of er dan wel echte pogingen waren gedaan en het was gelukt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Correctie, tussen Max en McLaren.Gynnad schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:42:
[...]
Inderdaad jammer dat Ferrari (en toch ook Mercedes) helemaal niet mee lijken te kunnen doen op race tempo. Zal dit jaar tussen Red Bull en McLaren gaan.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
in zak en assly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:44:
Waar is Zak?
Niet eens een bermbrandje geweest!mat.hi.as schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:43:
Niet eens een gele vlag gehad...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens mij in Barcelona, bij ELMS (bij zijn andere team United Autosport) waar het seizoen ook begint.sly___ schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:44:
Waar is Zak?
[ Voor 6% gewijzigd door Ryur op 06-04-2025 08:45 ]
Ah Norris wilde hem geen cadeau geven jammer, P2 was mooi geweest
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat ze na de finish niet bij de winnaar blijven hangen is toch ook helemaal prima. Hebben ze ook wel eens gedaan en daardoor gevechten om positie gemist, toen werd er ook over geklaagd. Kortom het is nooit goed.Erwin186 schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:41:
[...]
Zenden ze verschillende beelden uit dan? 1 en 3 heb ik gewoon live gezien, waarbij 1 helemaal geen inhaalactie was. Hamilton ging de pits in na zijn lock-up in de chicane. Nummer 3 was alleen het laatste stuk dat hij over de finish kwam live, maar wat moeten ze meer laten zien dan? Dat de regie misschien niet top was oké, maar ik vind dit een beetje ver gezocht om te stellen dat dit specifiek tegen Verstappen is.
Goed verhaal….. zet er dan iets van tekst bij?
[ Voor 8% gewijzigd door ZeRoC00L op 06-04-2025 08:53 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Max heeft in principe geen hinder ondervonden toch? Plus, Nor zat uiteindelijk zichzelf in de weg dus waarom dan nog gaan miepen. Hier nog een 5s voor geven lijkt me niet nodig.Wognummer schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:52:
Maar ik zit nu nog een keer naar he Pit lane incident te kijken is dat niet gewoon een unsafe release? of was ie op tijd?
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Nah. De pitlane is breed genoeg dat dit kan.Wognummer schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:52:
Maar ik zit nu nog een keer naar he Pit lane incident te kijken is dat niet gewoon een unsafe release? of was ie op tijd?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als er ruimte is mogen ze naast elkaar rijden.Wognummer schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:52:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
dit riep ik ook direct want ze mogen toch nooit naast elkaar gereleased worden.Wognummer schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:52:
Soms vergeet je wel eens dat de FOM embedden van hun video's niet toestaat.ZeRoC00L schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:52:
[...]
Goed verhaal….. zet er dan iets van tekst bij?
Edit: gelukkig heb je dat net na mijn post gedaan.
Die is ook maar iets van 1,8m ofzo? Iemand van 1,95 is dan echt een flinke kop groter.sjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:47:
Max is al geen kleintje, hoe lang is die andere gast van Red Bull dan wel?
Eens, maar daar denkt Piastri misschien anders over natuurlijk.Inspired schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:53:
[...]
Max heeft in principe geen hinder ondervonden toch? Plus, Nor zat uiteindelijk zichzelf in de weg dus waarom dan nog gaan miepen. Hier nog een 5s voor geven lijkt me niet nodig.
Voor een F1 coureur is hij behoorlijk lang. Maar inderdaad, iemand die richting de 2 meter gaat lijkt dan al flink groter.Graft schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:59:
[...]
Die is ook maar iets van 1,8m ofzo? Iemand van 1,95 is dan echt een flinke kop groter.
Die moet zelf gewoon meer doen als hij de pace heeft.Graft schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:00:
[...]
Eens, maar daar denkt Piastri misschien anders over natuurlijk.
3 drs zones ook. RBR met inzetten op speed.sjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:05:
Volgende week al naar Bahrein. Een circuit waar elk team al heel veel data heeft kunnen vergaren tijdens de testdagen. Ik vrees dat het dan weer gewoon een McLaren feestje gaat worden.
Had ik hier ook verwacht, dus zegt allemaal niet zoveel. Wellicht hebben de updates toch wat geholpen.sjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:05:
Volgende week al naar Bahrein. Een circuit waar elk team al heel veel data heeft kunnen vergaren tijdens de testdagen. Ik vrees dat het dan weer gewoon een McLaren feestje gaat worden.
De aanpassingen die GP aan de wagen heeft gedaan hebben Max dit weekend aan een pole en mede aan een overwinning geholpen. Helaas een klein foutje bij de pitstop waarbij de voorvleugel afstelling mis ging volgens GP. Ook was de pitstop langzamer dan gewensd.Inspired schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:11:
[...]
Had ik hier ook verwacht, dus zegt allemaal niet zoveel. Wellicht hebben de updates toch wat geholpen.
En geen rode vlaggen of safety cars.sjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:06:
De stewards hadden vandaag ook een redelijk rustig dagje. Er zijn geen eens straffen uitgedeeld.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Blijkbaar twee vaste lui niet aanwezig bij de race. Aldus horner. Zorgt dan toch voor wat vertraging.sjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:13:
[...]
De aanpassingen die GP aan de wagen heeft gedaan hebben Max dit weekend aan een pole en mede aan een overwinning geholpen. Helaas een klein foutje bij de pitstop waarbij de voorvleugel afstelling mis ging volgens GP. Ook was de pitstop langzamer dan gewensd.
Nee, gebeurd wel vaker dat ze naast elkaar rijden in de pitlane. Is niet gelijk unsafe.hjvg schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:57:
[...]
dit riep ik ook direct want ze mogen toch nooit naast elkaar gereleased worden.
als het in het midden van de pit straat was gebeurt was dat het zeker blijkbaar mag er op het einde meer
Dat wel (voor ons als kijker), maar zo'n vrijwel incidentloze race geeft nu een redelijk beeld van de daadwerkelijke verhoudingen (teams en drivers). En het levert de teams ook veel bruikbare data op.hoevenpe schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:14:
[...]
En geen rode vlaggen of safety cars.
Best saai eigenlijk.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Voor de teams wel leuke data, maar qua verhoudingen niet echt. MCL had gewoon de snellere auto, dus dat RBR wint klopt dat niet.Spotmatic schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:24:
[...]
Dat wel (voor ons als kijker), maar zo'n vrijwel incidentloze race geeft nu een redelijk beeld van de daadwerkelijke verhoudingen (teams en drivers). En het levert de teams ook veel bruikbare data op.
Hij kwam over de finish en normaal wordt de eerste reactie uitgezonden maar ze knipte onmiddellijk weg. De huidige wereldkampioen zet een weergaloos weekend neer met een Honda motor in Japan en we gaan naar een stake kijken. Waarna we veel later pas terugkomen voor de reactie. Ga voor het gemak even kijken naar de finishes van Hamilton op Silverstone. Zal wel aan mij liggen maar ik heb me meer dan eens geïrriteerd aan het gebrek aan zendtijd van de koploper terwijl de titel favoriet met twee auto’s binnen een paar seconde zit. Lekker naar de Ferrari flop show luisteren is veel leuker 😮💨.JvS schreef op zondag 6 april 2025 @ 08:35:
[...]
Ah zo, ja gare regie. Wees gerust dat ze erop gebrand zijn dat soort dingen WEL live uit te willen zenden. Dit is gewoon incompetetnie.
en 3 snap ik niet, je zag gewoon het shot toch?
Als de MCL's echt veel sneller waren (1,5s per ronde bijvoorbeeld), hadden ze hier ook prima in kunnen halen toch? Waaruit blijkt dat de MCL's sneller zijn?Shinji schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:27:
[...]
Voor de teams wel leuke data, maar qua verhoudingen niet echt. MCL had gewoon de snellere auto, dus dat RBR wint klopt dat niet.
Er kan slecht ingehaald worden hier dus je hebt je maar te schikken in de track position. Juist de tracks waar je goed kan inhalen zie je de daadwerkelijke verhoudingen want dan rijden de snellere teams weg (of niet).
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
De afgelopen…15… races?Spotmatic schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:30:
[...]
Als de MCL's echt veel sneller waren (1,5s per ronde bijvoorbeeld), hadden ze hier ook prima in kunnen halen toch? Waaruit blijkt dat de MCL's sneller zijn?
Onzin, er wordt gevochten om posities met best wat auto’s bij elkaar. Dat zie ik liever dan Verstappen in een inlap. Die boardradio zenden ze daarna nog wel uit.Lynx schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:30:
[...]
Hij kwam over de finish en normaal wordt de eerste reactie uitgezonden maar ze knipte onmiddellijk weg. De huidige wereldkampioen zet een weergaloos weekend neer met een Honda motor in Japan en we gaan naar een stake kijken. Waarna we veel later pas terugkomen voor de reactie. Ga voor het gemak even kijken naar de finishes van Hamilton op Silverstone. Zal wel aan mij liggen maar ik heb me meer dan eens geïrriteerd aan het gebrek aan zendtijd van de koploper terwijl de titel favoriet met twee auto’s binnen een paar seconde zit. Lekker naar de Ferrari flop show luisteren is veel leuker 😮💨.
En ook jongste FL ooit.TinusXIII schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:28:
Voor de statistieken, Verstappen is niet langer de jongste die een Grand Prix leidde. Antonelli was vandaag drie dagen jonger dan Verstappen was ten tijde van de Spaanse Grand Prix 2016.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat zegt dat over vandaag? Gisteren hebben ze het ook niet gered.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Spotmatic schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:30:
[...]
Als de MCL's echt veel sneller waren (1,5s per ronde bijvoorbeeld), hadden ze hier ook prima in kunnen halen toch? Waaruit blijkt dat de MCL's sneller zijn?
Schijnbaar ook in een RB niet. Heb hem heel de race amper gezien. Maar goed, was ook wel een doodsaaie race waarbij alle 20 de finish hebben gehaald. Niet eens een sprietje in de hens.
Dat ziet Lando toch net iets anders:Exocet schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:34:
Uit de boordradio's, interviews en cooldown gesprekken, is Piastri qua mentaliteit mijns inziens veel meer wereldkampioen materiaal dan Norris.
Alleen hadden ze deze race al geen pole, en als ze echt sneller waren geweest hadden ze wel een paar keer in de DRS gereden. Je moet dit echt per race bekijken en vandaag waren ze gewoon niet sneller.
[removed]
Max Verstappen has the best pole to win conversion rate in F1 history (80%) when analysing any driver that has more than one victory 🤯
— Autosport (@autosport) 6 april 2025
For reference, Fernando Alonso’s conversion rate is 63% and Lewis Hamilton’s is 58%. pic.twitter.com/BJy7b9JdQl
[ Voor 24% gewijzigd door Chocoball op 06-04-2025 09:49 ]
Owja, Hamilton. Was dat niet een wereldkampioen? Of was dat niet toevallig een rijder in een wereldkampioen auto? Want wat laat hij toch de laatste tijd zien dat hij eigenlijk geen wereldkampioen hoort te zijn.Chocoball schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:47:
Nog ruimte voor een statistisch getal over Verstappen.
[Twitter]
Mijn boefje is liev!
Een middenvelder in een raket voor een jaar of 8. Dat is wat inmenging bij de FIA Mercedes heeft opgeleverd.Yzord schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:50:
[...]
Owja, Hamilton. Was dat niet een wereldkampioen? Of was dat niet toevallig een rijder in een wereldkampioen auto? Want wat laat hij toch de laatste tijd zien dat hij eigenlijk geen wereldkampioen hoort te zijn.
Ergens denk ik dat het bij FER pijnlijk duidelijk gaat worden. Ze waren nu ook weer nergens.sjaool schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:54:
[...]
Een middenvelder in een raket voor een jaar of 8. Dat is wat inmenging bij de FIA Mercedes heeft opgeleverd.
@sjaool rent snel weg.
Mijn boefje is liev!
[ Voor 99% gewijzigd door jan390 op 06-04-2025 09:58 ]
33%, hij deed vorig jaar ook mee hèjan390 schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:57:
Piastri heeft 100% en zo zijn er wel meer
[ Voor 12% gewijzigd door Holk op 06-04-2025 10:00 ]
Mijn boefje is liev!
Opvallend inderdaad.
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Ik heb nergens gezegd dat ze veel sneller zijn. Allebei in clean air was MCL iets sneller geweest. Niet genoeg verschil hier voor een overtake, in elk geval bij Norris niet. Ik had Piastri wel een poging willen zien wagen.Spotmatic schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:30:
[...]
Volgens Hamilton ligt het aan een bepaald onderdeel waarom hij een tiende per ronde verliest maar dat wordt binnenkort vervangen en waarschijnlijk is niet wat nu in de cockpit zitYzord schreef op zondag 6 april 2025 @ 09:50:
[...]
Owja, Hamilton. Was dat niet een wereldkampioen? Of was dat niet toevallig een rijder in een wereldkampioen auto? Want wat laat hij toch de laatste tijd zien dat hij eigenlijk geen wereldkampioen hoort te zijn.
Ah ja, een bepaalt onderdeel dat tegen hem praat (of juist niet) via zijn oortje. Snel vervangen met z'n oude versie, mag wat kosten.Chocoball schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:33:
[...]
Volgens Hamilton ligt het aan een bepaald onderdeel waarom hij een tiende per ronde verliest maar dat wordt binnenkort vervangen en waarschijnlijk is niet wat nu in de cockpit zit
Max dacht grasmaaien, maar over Norris' boardradio klonk het eerder als een naaimachine.CryptoNL schreef op zondag 6 april 2025 @ 10:42:
Wat deed die Norris nou bij die pitstop joh haha
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq