3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
20 jaar F1 kijken mag je die gok wel eens nemen dit soort statementsJackBol schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:15:
[...]
Met zoveel overtuiging, kan je me ook wat investeringstips geven 😅
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Met 20 jaar F1 kijken zou je juist een slag om de arm moeten nemen lijkt meOtto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:16:
[...]
20 jaar F1 kijken mag je die gok wel eens nemen dit soort statements
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Klopt, Lawson heeft nog een lange weg te gaan. Maar ook de auto van Red Bull zelf is nog lang niet goed genoeg, je hoorde Verstappen daar zelf ook al over klagen. Ben heel benieuwd wat voor een seizoen we gaan krijgen dit jaar en welk team als een verrassing er nog bij zal gaan komenbasvn schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:16:
[...]
Het zal ook vooral liggen aan hoe Lawson gaat presenteren. Want piastri staat er wel normaalgesproken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Yes. Max heel relaxed Georgie niet. Zegt veel over hem.Rivanov schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:19:
Lekker awkward met Max en George.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
"When you grow up your heart dies"
RUS leek ook erg gespeeld ineens te praten tijdens de VER podcast. Zag er ook erg akward uit. Klapjes op knie NOROtto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:19:
[...]
Yes. Max heel relaxed Georgie niet. Zegt veel over hem.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 16-03-2025 07:26 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Crash 1,2,3,4,5 etcOtto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:22:
Formula 1 organisatie zal wel even moeten editten voor de 10 minuten samenvatting op Youtube
Lando wins the Australian GP!
Traditions.
Jep een hele belangrijke was dat. Denk dat het dommer was die te laten gaan dan Newey.Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:23:
Die Marshall van McLaren zat toch eerst bij Red Bull niet?
McLaren kaapt goede mensen weg.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
De Max factor zorgt dat Red Bull er vandaag weer staat.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:24:
[...]
Jep een hele belangrijke was dat. Denk dat het dommer was die te laten gaan dan Newey.
Wat een rijder blijft Max
Die heeft dus beter opgelet bij de lessen van Adrian Newey dan Pierre Waché.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:24:
[...]
Jep een hele belangrijke was dat. Denk dat het dommer was die te laten gaan dan Newey.
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/C47bAcfGiIsSEOhIXzet9wHD.jpg?f=user_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Vraag me of hij dit spelletje mentaal aan kan.
[ Voor 20% gewijzigd door Otto Jans op 16-03-2025 07:31 ]
Hij heeft de kop van een bokser. Misschien is dat wel een geschikte sport voor hem.Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:30:
Die Hadjar helemaal van het padje af.
Vraag me of hij dit spelletje mentaal aan kan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En toch weinig raars aan eigenlijk. Het was waarschijnlijk gewoon z'n drinkwater.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:28:
Maar ergens was dit toch een hoogtepunt.![]()
[Afbeelding]
Gaat om Leclerc zijn reactie.henri86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:40:
[...]
En toch weinig raars aan eigenlijk. Het was waarschijnlijk gewoon z'n drinkwater.
Antonelli goede race gereden, volgens mij de enige rookie die gefinisht is.
Is Doohan er al uitgegooid door Alpine?
De grote vraag is natuurlijk of het Ferrari water is, Leclerc water, of gewoon regenwater.
Bij de start van het weekend leek dat ook zo te zijn maar uiteindelijk was ie duidelijk sneller in de kwalificatie en kon hij dankzij de verbeterde Williams laten zien dat hij ook in de race en in lastige omstandigheden het gewoon goed doet.
Williams staat er mi. goed voor, zowel team(baas), auto en beide coureurs. Als het met RB21/Max niks wordt dan ga ik voor team blauw 🤓.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Leclerc zou piss off zijn als het Ferrari water is.Amphiebietje schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:45:
[...]
De grote vraag is natuurlijk of het Ferrari water is, Leclerc water, of gewoon regenwater.
Hamilton had zich vergist in de toilet!Brakius schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:46:
[...]
Leclerc zou piss off zijn als het Ferrari water is.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Hij ging teveel over de kerbstone.Fauna schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:16:
[...]
Behalve de usual suspects zijn mij Tsunoda Albon en Antonelli wel positief opgevallen. Aan de andere rookies zag je wel hoe verraderlijk het was, nota bene Alonso werd door wat plaatselijke gladheid (grind?) verrast.
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik vond dat mooi om te zien, dat de vader van een andere rijder die jongen even een hart onder de riem steekt.
Mooi contrast met alle haters van verschillende rijders onder de fans onderling.
Wat heeft het “haten” van rijders met de vader van Hamilton te maken?Wild Chocolate schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:50:
[...]
Ik vond dat mooi om te zien, dat de vader van een andere rijder die jongen even een hart onder de riem steekt.
Mooi contrast met alle haters van verschillende rijders onder de fans onderling.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Norris had nog wat vloer problemen.
Norris bleek door zijn uitstapje flink wat schade aan zijn vloer te hebben, vertelde McLaren-teambaas Andrea Stella zojuist.
— Patrick Moeke (@PatrickMoeke) 16 maart 2025
Zonder die schade was Verstappen volgens Stella waarschijnlijk nooit zo dichtbij gekomen. #F1 #AustralianGP
We gaan het zien. Dit soort als als uitspraken...d-vine schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:18:
McLaren gaat iedereen helemaal zoek rijden in China.
[Twitter]
Wel benieuwd naar de strijd tussen Verstappen en McLaren, gaat nog wat spannender worden, en misschien dat Verstappen ook weer wat rare acties gaat maken als hij niet genoeg kan winnen.
Hier kan geen andere team tegenop.Lynx schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:13:
Die remmerij van McLaren 🫣. Bizar de snelheden die ze op het einde van stint 1 reden. Ze hebben weer iets waardoor ze beter op de banden zijn dan iedereen. Op een droge baan gaan we het echte verschil denk ik wel zien. En gezien de snelheid waarmee ze desondanks wel warmte in de banden krijgen is het iets wat de maximale temperatuur kan dempen, of variabel inzetbaar is.
OkJeroentjuh82 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:25:
[...]
We gaan het zien. Dit soort als als uitspraken...
Als het droog is
Ze krijgen speciale banden van Pirelli kan niet anders, banden slijten en je gaat snellerLynx schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:13:
Die remmerij van McLaren 🫣. Bizar de snelheden die ze op het einde van stint 1 reden. Ze hebben weer iets waardoor ze beter op de banden zijn dan iedereen. Op een droge baan gaan we het echte verschil denk ik wel zien. En gezien de snelheid waarmee ze desondanks wel warmte in de banden krijgen is het iets wat de maximale temperatuur kan dempen, of variabel inzetbaar is.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Vast wel, zie Mexico vorig jaar.VoorMeelezen schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:31:
Prima race, gelijk weer in slaap gevallen na de finish.
Wel benieuwd naar de strijd tussen Verstappen en McLaren, gaat nog wat spannender worden, en misschien dat Verstappen ook weer wat rare acties gaat maken als hij niet genoeg kan winnen.
Ik denk dat hij dat alleen doet als hij er heil in ziet. Vorig jaar was het om te zorgen dat ie wdc zou worden. Als hij nu al ziet dat dat niet gaat gebeuren is ie een stuk relaxter en wacht hij tot hij het materiaal krijgt om weer in de buurt te komen. Tot dan alles maximaliseren
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik denk dat je het best begrijpt, maar als het een oprechte vraag is:Damian schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:54:
[...]
Wat heeft het “haten” van rijders met de vader van Hamilton te maken?
Fans willen elkaar nog weleens in de haren vliegen. Als je voor de een bent, ben je tegen de ander. Dat leidt hier en daar tot regelrechte haat.
De vader van Lewis laat hier zien dat je fan van de een kunt zijn en toch een hartelijk woord voor de ander(e rijder) over kunt hebben. Ik vond het mooi te zien.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat ik lastig vind: hoe weinig komt VER dichter bij NOR als hij DRS heeft... die MCL gaat hard...
/edit
Mijn hemel wat is die RUS een awkward engnek hahaha.
[ Voor 20% gewijzigd door mikkelnl op 16-03-2025 09:02 ]
Ik geloof het wel.d-vine schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:18:
McLaren gaat iedereen helemaal zoek rijden in China.
[Twitter]
Want bij Viaplay nabeschouwing waren ze ook van overtuigd onder andere van der Garde dat McLaren komende races iedereen zoek rijdt.
Snooze fest incoming
Banden binnenstebuiten op de velg monteren, zo ingewikkeld is dat niet.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:43:
[...]
Ze krijgen speciale banden van Pirelli kan niet anders, banden slijten en je gaat snelleromgekeerde wereld.
Overigens HULK in een Sauber op P7 dat is wel een prestatie zeg....
2e Edit: Ik snap waarom Merc inzet op Antonelli. Hij lijkt de real deal te zijn. George mag gaan vrezen.
[ Voor 40% gewijzigd door Chefbierrr op 16-03-2025 09:23 ]
Nr1 op dit moment, zal lang duren voordat iemand dit namaakt.Sempy schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:02:
[...]
Banden binnenstebuiten op de velg monteren, zo ingewikkeld is dat niet.
:strip_exif()/f/image/zbLSDpTctnL51luZSsTB8hLf.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Amaze86 op 16-03-2025 09:14 ]
Het kan zomaar zijn dat deze monster auto nerveuzer is en vele male complexer is. Misschien hebben we vandaag de eerste signalen daarvan ook gezien.Chefbierrr schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:10:
Leuke race! Regen / droog / regen is ALTIJD spektakel. Ik ben er echter nu nog meer van overtuigd dat MClaren een monster auto heeft. Zonder regen gaan ze binnen 15 rondes iedereen op een pitstop window rijden en dan coasten. Ik hoop dat Piastri het vuur aan de schenen van Norris kan leggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Goede prestaties ook van Albon, Stroll en Hulkenberg.
omdat in monaco op iedere plek een kraan staat, helaas door de layout van de baan hier niet mogelijk. vertelde brundle tijdens de uitzendingFauna schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:16:
Genoten van de race, er gebeurde genoeg. Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen: laat maar komen! Mooie strijd tussen Max en de McLarens. Vond de safety cars wel een beetje te lang duren, in Monaco zou de baan na 2 ronden weer vrij zijn geweest...
Behalve de usual suspects zijn mij Tsunoda Albon en Antonelli wel positief opgevallen. Aan de andere rookies zag je wel hoe verraderlijk het was, nota bene Alonso werd door wat plaatselijke gladheid (grind?) verrast.
Denk inderdaad dat dit de sleutel is. Vorig jaar konden we het al zien alleen gaven we de waterbanden de schuld. Dit is dus ook nog eens de verbeterde versie. Daarmee mogen we aannemen dat het geen enkele regel overtreed. Ben zeer benieuwd hoe de Engelse media met dit “saaie” seizoen omgaat. “Deze regels brengen iedereen dichter bij elkaar” en dan krijgen we in drie jaar tijd tweemaal de meest dominante seizoenen ooit 🫣.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:13:
[...]
Nr1 op dit moment, zal lang duren voordat iemand dit namaakt.
[Afbeelding]
Eerst maar eens afwachten hoe het straks na Barcelona gaat als de vleugels weer aangepast moeten worden.TheBrut3 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:24:
Net de race teruggekeken, was een vermakelijk begin en einde. Verstappen had moeten stoppen de ronde na Norris, dan had hij waarschijnlijk gewonnen. Qua racepace, zeker in het droog, is McLaren ruim los van de rest van het veld. Dit kan zomaar een clean sweep seizoen worden voor ze.
Goede prestaties ook van Albon, Stroll en Hulkenberg.
En de onderkantAmaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:13:
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/WdXBsALXFDIVL6B3pGCiEtmd.jpg?f=fotoalbum_large)
Kanonnen wat een machine.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat Norris bezwijkt onder de druk.
Alleen die Zak Brown, vindt hem net Toto in zijn beste jaren. Heb gewoon een antipathie tegen Zak Brown, excuus daarvoor
When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.
Zijn dat de remmen?Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:13:
Ziet er behoorlijk geavanceerd uit.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
https://www.gpfans.com/nl...n-mclaren-heeft-dat-niet/
Waar is de tijd gebleven dat Red Bull met vooruitstrevende plannen komt qua wagen?
Ze slapen bij Red Bull.
[ Voor 27% gewijzigd door Otto Jans op 16-03-2025 09:45 ]
MClaren heeft "iets" waardoor hun degradatie significant minder is dan alle andere teams. Waarschijnlijk is het een combinatie van koeling / flexiwings (minder load op hogere snelheid) of nog iets anders illusters.hoevenpe schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:39:
[...]
Zijn dat de remmen?
Ziet er behoorlijk geavanceerd uit.
Mijn highlights:
Sainz die vanuit het niets spint tijdens een SC. Alonso die de controle verliest waar zo goed als iedere rijder de grindbak heeft weten te rijden. Hamilton die een live tutorial kreeg wat iedere knopje inhield. Piastri die achteruit peddelend weer op het circuit weet te komen nadat hij net zijn 2de plek had verspeeld maar toch weer knap 9de werd. Antonelli die een fantastische prestatie weet neer te zetten. Een onzichtbare Russel die heel solide derde wordt. Verstappen die knap tweede wordt maar niet meer onoverwinnelijk lijkt in de regen.
Wauw, hopelijk krijgen we meer van dit soort races dit seizoen.
Eigenlijk is er dus weinig veranderd, ook "vroegâh" moest er vooral geen crash gebeurenRobertMe schreef op zaterdag 15 maart 2025 @ 22:52:
[...]
Klopt, vroeger gaven ze echt alles. Waaronder in een seizoen velen hun leven. Gelukkig is die tijd er niet meer.
Merc #1, en Kimi 2 seconden verwijderd van een podium! Hij kan wel een grote worden.
Laat hem maar eerst op een droge baan bewijzenBiaggioLuciano schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:53:
[...]
Merc #1, en Kimi 2 seconden verwijderd van een podium! Hij kan wel een grote worden.
Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:44:
Max ziet het “trucje” van McLaren ook:
Waar is de tijd gebleven dat Red Bull met vooruitstrevende plannen komt qua wagen?
Ze slapen bij Red Bull.
We gaan achteraf deze race nog meer waarderen, de komende races gaan niet spannend worden voor de overwinning onder normale omstandigheden.Het grote verschil tussen de RB21 en de MCL39 ligt volgens de Nederlander dan ook in het bandenbeheer: "Zij waren gewoon veel sneller. Mijn banden oververhitten gewoon sneller en dat zag je ook bij die andere teams achter ons. Die hebben hetzelfde probleem, McLaren heeft dat niet. Die kunnen gewoon net wat beter op de banden letten. Als die band er een beetje aangaat, die intermediates en dat is natuurlijk heel zacht rubber. Daar zie je gewoon dat ze een stuk sneller zijn, dan iedereen."
Die is naar de concurrent gegaan Rob Marshall, beste leerling van Newey.Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:44:
Max ziet het “trucje” van McLaren ook:
Ze slapen bij Red Bull.
:no_upscale():strip_exif()/f/image/Is9pFhYMRRXJjrM2n3w1J7CI.webp?f=user_large)
Hopelijk komt Piastri lekker mee met Norris zodat die het nog een beetje spannend kunnen maken onderling.Exocet schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:59:
[...]
[...]
We gaan achteraf deze race nog meer waarderen, de komende races gaan niet spannend worden voor de overwinning onder normale omstandigheden.
Ik ga er niet vanuit dat Barcelona de magische race gaat worden. Ook is dat dit seizoen pas de 9e race van het seizoen. Veel teams zullen dan waarschijnlijk al zijn overgeschakeld naar de 2026 wagen. Als je er in 2026 ruim voor zit, dan kan dat impact hebben op een aantal opvolgende seizoenen, nu gaat het maar om 1 seizoen.TinusXIII schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:30:
[...]
Eerst maar eens afwachten hoe het straks na Barcelona gaat als de vleugels weer aangepast moeten worden.
Adami: "Je kunt K1 gebruiken als je dichtbij komt."
Hamilton: "Laat mij maar, alsjeblieft."
Adami: "K1 beschikbaar."
Hamilton: "Ja, dat weet ik, laat mij maar."
Adami: "Om DRS te blijven gebruiken, stellen we voor om eerst op te schakelen en dan DRS."
Hamilton: "Laat het alsjeblieft zitten. Ja, laat het alsjeblieft. Ik leer de auto stap voor stap kennen. Laat me gewoon mijn werk doen met DRS, het is geen probleem."
Adami: "Probeer K1 vast te houden, gewoon om te oefenen. Ik weet dat het moeilijk is."
Hamilton: "Ik zit er niet dicht genoeg bij!"
Adami: "Begrepen."
Hamilton: "Ik zit niet dichtbij genoeg. Als ik dichterbij kom, doe ik het."
In de slotfase van de race gaat het weer mis, omdat Hamilton ver terugvalt na een regenbui:
Hamilton: "Ik dacht dat je zei dat het niet zo veel zou gaan regenen? Dat was een gemiste kans."
Adami: "Begrepen."
Hamilton: "Op welke positie rijd ik nu?"
Adami: "P9."
Hamilton: "Shit... Sorry, ik wist niet dat de radio aan stond."
Dit snap ik niet zo goed. Als de vleugels vanaf Barcelona moeten worden aangepast, kan dat toch direct van invloed zijn op prestaties van die teams? Dat andere teams niet iets nieuws gaan ontwikkelen, snap ik. Maar stel, de flexibele vleugel is van essentiële invloed op dat geavanceerde koelende remsysteem van McLaren. Dan heeft een verbod daarop toch direct invloed op de prestaties en daarmee op de stand in het kampioenschap? Wat heeft 2026 ermee te maken?TheBrut3 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:03:
[...]
Ik ga er niet vanuit dat Barcelona de magische race gaat worden. Ook is dat dit seizoen pas de 9e race van het seizoen. Veel teams zullen dan waarschijnlijk al zijn overgeschakeld naar de 2026 wagen. Als je er in 2026 ruim voor zit, dan kan dat impact hebben op een aantal opvolgende seizoenen, nu gaat het maar om 1 seizoen.
Lees je dit topic wel?Toke_gt schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:09:
[...]
Dit snap ik niet zo goed. Als de vleugels vanaf Barcelona moeten worden aangepast, kan dat toch direct van invloed zijn op prestaties van die teams? Dat andere teams niet iets nieuws gaan ontwikkelen, snap ik. Maar stel, de flexibele vleugel is van essentiële invloed op dat geavanceerde koelende remsysteem van McLaren. Dan heeft een verbod daarop toch direct invloed op de prestaties en daarmee op de stand in het kampioenschap? Wat heeft 2026 ermee te maken?
De McLaren is over de gehele linie veel beter dan de concurrentie. Niet alleen de vleugels.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Maar na Barcelona kunnen we zien of de McLaren zoveel beter is door de vleugels of dat ze ook met stijvere vleugels zo snel zijn. Alles werkt samen hè.Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:11:
[...]
Lees je dit topic wel?
De McLaren is over de gehele linie veel beter dan de concurrentie. Niet alleen de vleugels.
Ik ben benieuwd wanneer de engineer van Hamilton gaat sneuvelen... Je merkt aan alles dat Hamilton dit niet lang gaat pikken en hoge eisen stelt.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:05:
Hamilton's boordradio toen die nog achter Albon was
[...]
Dan ga je heel snel door engineers heen...Aardappelbakker schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:25:
[...]
Ik ben benieuwd wanneer de engineer van Hamilton gaat sneuvelen... Je merkt aan alles dat Hamilton dit niet lang gaat pikken en hoge eisen stelt.
Mijn boefje is liev!
Jazeker. Wat een onvriendelijke reactie.
Maar het gaat om de impact van die vleugels op de gehele werking. En dus kan dat meteen effect hebben, ongeacht wat teams voor 2026 ontwikkelen. Vandaar mijn vraag. Geef gerust antwoord.De McLaren is over de gehele linie veel beter dan de concurrentie. Niet alleen de vleugels.
[ Voor 22% gewijzigd door Toke_gt op 16-03-2025 10:51 ]
‘I don’t understand you. Are we speaking the same language?’JB schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:37:
Probleem is ook de moedertaal van die engineers. Ze bedoelen het goed maar komen vaak niet lekker uit de verf met vertalen.
‘Copy. It’s the language’
Dit. Ik vond Max ook opvallend relaxed na de race. Denk dat hij elke race probeert zo consistent mogelijk zijn puntenaantal te maximaliseren en hoopt dat McLaren wat foutjes maakt zoals Piastri vandaag. Als Ferrari en Mercedes ook niet de betere auto hebben zonder regen, dan kan hij die net voor blijven vanwege zijn klasse.Bastie-88 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 08:48:
[...]
Ik denk dat hij dat alleen doet als hij er heil in ziet. Vorig jaar was het om te zorgen dat ie wdc zou worden. Als hij nu al ziet dat dat niet gaat gebeuren is ie een stuk relaxter en wacht hij tot hij het materiaal krijgt om weer in de buurt te komen. Tot dan alles maximaliseren
Maar voorlopig lijkt het alsof McLaren elke race 1+2 gaan worden met een dikke pitstop voorsprong.
[ Voor 6% gewijzigd door FunkyTrip op 16-03-2025 10:55 ]
Dit dus.
In 2021 was dat ook zo mooi richting de wijzigingen van 2022. Zal dit jaar opnieuw een ding worden inderdaad, maar ik verwacht dat zelf pas meer in de 2e helft. Ze zullen t/m de zomerstop echt nog wel werken aan de huidige wagen.TheBrut3 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:03:
[...]
Ik ga er niet vanuit dat Barcelona de magische race gaat worden. Ook is dat dit seizoen pas de 9e race van het seizoen. Veel teams zullen dan waarschijnlijk al zijn overgeschakeld naar de 2026 wagen. Als je er in 2026 ruim voor zit, dan kan dat impact hebben op een aantal opvolgende seizoenen, nu gaat het maar om 1 seizoen.
Mijn boefje is liev!
Namaken zal niet zozeer het probleem zijn. Eerder begrijpen hoe het werkt en dan toepassen binnen het totaalpakket van de wagen. Bijna alle teams hebben eerder de downwash sidepods concept van Red Bull overgenomen maar bracht niet meteen resultaat dat heeft tijd nodig..Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 09:13:
[...]
[Afbeelding]
Goed van Verstappen dat hij tweede is geworden. Na de eerste 20 rondes onverwachts, met nog 5 te gaan helaas niet gewonnen. Zo kan het lopen met regen.
3 van de 4 coureurs die je vooraan verwacht eindigen ook vooraan.
Terecht podium. Maar Red Bull en Mercedes moeten wel snel stappen maken om McLaren bij te halen want rijden hard weg van de rest.
Albon knap gedaan in de Williams. Zitten er goed bij.
En Ferrari doet wat Ferrari doet, foute beslissingen nemen 😏
De upshift zorgde voor onverwacht veel koppel. Kan mogelijks een verschil zijn tussen de Ferrari en Mercedes PU dat hij nog gewoon moet worden.Jasphur schreef op zondag 16 maart 2025 @ 10:43:
Wat was er nou precies met SAI zijn wagen dat hij die gekke slipper maakte?
No keyboard detected. Press F1 to continue.

Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |