Understood.
Investegating
Ik zou het doen!
Max 1 kans of Norris is weg.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
We are checking..
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Already regrets? Question?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik verwacht geen grote actie meer bij de top 2.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:48:
Max 1 kans of Norris is weg.
"When you grow up your heart dies"
Geen teamorderssjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:49:
[...]
Ik verwacht geen grote actie meer bij de top 2.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Norris. Gefeliciteerd met je overwinning.
Ondertussen Hulkenberg op P7 💪
Antonelli P5 😍
Antonelli P5 😍
[ Voor 24% gewijzigd door Boeryepes op 16-03-2025 06:50 ]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Stroll P6Boeryepes schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:49:
Ondertussen Hulkenberg op P7 💪
En het zonnetje komt door. Misschien nog slicks?!
Zie Lollipop man al
Ham naar toto "hee toto, want me to drive for you"
Ham naar toto "hee toto, want me to drive for you"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk het niet. De inters afrijden.Aardappelbakker schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:50:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee joh. Opgummen die inters.Aardappelbakker schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:50:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ok, daar gaan we weer. Benieuwd of er nog iemand af schiet in de laatste paar rondjes.
Het beste wat Max nu voor het kampioenschap kan doen is een Sennaatje in bocht 1 😋
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Albon op p4, zo lekker dit.
⏩ PVOutput☀️
Dat was het voor Max p2.
True.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:54:
Dat was het voor Max p2.
DRS ENABLED
16 Mar 2025, 06:55:31, Lap 54
16 Mar 2025, 06:55:31, Lap 54
HAM in de leer bij LEC. Even goed opletten.
Had ik maar decaf koffie gepaktDrials schreef op zondag 16 maart 2025 @ 06:57:
Probeer nu nog maar weer te slapen
Mooi moment voor de Mercedes motor om plof te zeggen.
INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) NOTED - UNSAFE RELEASE
16 Mar 2025, 06:58:32, Lap 56
Dat is balen voor ANT op P4.
16 Mar 2025, 06:58:32, Lap 56
Dat is balen voor ANT op P4.
Lekker hoor Mercedes.
Ai Antonelli UI voor unsafe release. Kost 'm plekje met Albon.
⏩ PVOutput☀️
ANT zakt zo een plaatje naar P5.
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 12 (ANT) - UNSAFE RELEASE
16 Mar 2025, 06:59:50, Lap 57
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 12 (ANT) - UNSAFE RELEASE
16 Mar 2025, 06:59:50, Lap 57
Dat was een mooie eindstrijd.
Mooi raceje.
Gaat tussen Norris, Piastri en Max dit jaar voor het WK
Gaat tussen Norris, Piastri en Max dit jaar voor het WK
Geweldige race!
⏩ PVOutput☀️
Nou dit was alles behalve een saaie openingsrace! More please

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat had deze race ook nog wel nodig.
Leuke seizoensoppener waar de regen zeker geholpen heeft voor de spanning. MCL erg sterk, Albon P4 is geweldig. Op naar de volgende
Fraaie race, en maximum damage control van Max
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Klopt, de afkoelrondeDrials schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:02:
Kut dacht dat Max nog een rondje had
Norris gelukkig met de laatste regenbui
P4-7 onverwachte namen, leuk om te zien.
Max: "we scored 18 points more than last year"
Wow Piastri op Hamilton.
⏩ PVOutput☀️
Deze baan blijft een beetje "Monaco down under".
Inhalen is hier gewoon een nachtmerrie.
Maar P2 is goed genoeg. Dit is voor Verstappen gewoon schadebeperking tot Barcelona.
Maar P2 is goed genoeg. Dit is voor Verstappen gewoon schadebeperking tot Barcelona.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Piastri die Hamilton passeert... en hoe! Prachtig!
Hier had uw reclame kunnen staan.
Verstappen was weer geniaal. Als je naar zijn teamgenoten kijkt dan vraag je je toch af hoe goed die auto daadwerkelijk is.
Mooie openings race.
Lekker chaos
Mooie acties
Spannend.
Lekker chaos
Mooie acties
Spannend.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik denk niet dat McLaren zo goed met de banden is door de flexwings...DaniëlWW2 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:03:
Max 1 plekje hoger dan ik dacht halverwege de race.
Prima dus!
Maar McLaren is mega snel. Dominant snel.
Kom op Red Bull, maak die wagen beter!
Prima dus!
Maar McLaren is mega snel. Dominant snel.
Kom op Red Bull, maak die wagen beter!
Gewoon slechte auto, dat zie je aan je 2e man.NotSoSteady schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:03:
Verstappen was weer geniaal. Als je naar zijn teamgenoten kijkt dan vraag je je toch af hoe goed die auto daadwerkelijk is.
Conclusie: dit belooft veel goeds voor seizoen 2025.
Misschien niet, maar als je balans in de auto slechter word, dan ga je in theorie ook meer glijden en dan kunnen je banden ook meer gaan slijten. Het is de combinatie van alles. Dat is dan ook de vraag in Barcelona, wat gebeurd er dan?Treveo schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:04:
[...]
Ik denk niet dat McLaren zo goed met de banden is door de flexwings...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max geeft ze sowieso minimaal 0.5s winst.NotSoSteady schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:03:
Je bent helemaal blind sided dat alles weer anders wordt na Barcelona.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:03:
Ik wil het nog wel eens zien.
McLaren heeft meer foefjes dit jaar dan alleen de flexwings.
Je mag hier bij me op terug komen na Barcelona
Ik verwacht heel 2025 McLaren redelijk dominant.
Met regen erbij wel ja. Zonder zie je die Mcl aan het horizon verdwijnen.ericafterdark schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:05:
Conclusie: dit belooft veel goeds voor seizoen 2025.
Op alle circuits?Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:06:
[...]
Met regen erbij wel ja. Zonder zie je die Mcl aan het horizon verdwijnen.
Volgende week China zullen veel mensen deze statements terug trekken over een spannend 2025.Amaze86 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:06:
[...]
Met regen erbij wel ja. Zonder zie je die Mcl aan het horizon verdwijnen.
Mee eens dus.
Lees heel veel over spannend 2025. Ik moet het nog zien.
[ Voor 15% gewijzigd door Otto Jans op 16-03-2025 07:08 ]
Ik verwacht niet heel vele verschil na Spanje, het is niet alleen een flexwing ding dat de auto zo goed maakt.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:03:
Met zo'n auto zou ik geen genoegen nemen met minder.
Ik ben benieuwd naar de interviews en de persconferentie straks. Die kan nog leuk worden.
Dat was een leuke start van het seizoen 
Veel beter dan een droge zandbak, klapte er nou een front wing endplate van HAM om bij die laatste inhaalactie?
Was iets te nat voor z'n "signature move" in de laatste ronde
Veel beter dan een droge zandbak, klapte er nou een front wing endplate van HAM om bij die laatste inhaalactie?
Was iets te nat voor z'n "signature move" in de laatste ronde
wat is de reden dat die flexwing na Barcelona niet meer mag en niet met het begin van het nieuwe seizoen?
Dit was een zeer vermakelijke seizoensstart. McLaren is wel oppermachtig dus Red Bull heeft flink wat werk te doen.
Klopt. Scarbs en veel tech aerodynamica accounts op X melden dit ook.d-vine schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:07:
[...]
Ik verwacht niet heel vele verschil na Spanje, het is niet alleen een flexwing ding dat de auto zo goed maakt.
McLaren is de Red Bull van 2023
Wat een race! Laat het hele seizoen maar zo gaan 
:strip_exif()/f/image/bQAJuQRnStmBJuhqVIRJQ04D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bQAJuQRnStmBJuhqVIRJQ04D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/J4D3TINyx3RiU7952Qmrh9ls.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 30% gewijzigd door G_Dragon op 16-03-2025 07:11 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kimi zit op de schouders van zijn vader ;-)
Mcl is de reden.Dutchie01 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:09:
wat is de reden dat die flexwing na Barcelona niet meer mag en niet met het begin van het nieuwe seizoen?
Ik heb alles al gehoord bij seizoensopeningen dat ik vrijwel geen voorspellingen meer geloof:Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:06:
[...]
Je bent helemaal blind sided dat alles weer anders wordt na Barcelona.
Ik wil het nog wel eens zien.
McLaren heeft meer foefjes dit jaar dan alleen de flexwings.
Je mag hier bij me op terug komen na Barcelona
Ik verwacht heel 2025 McLaren redelijk dominant.
2024 - Red Bulls jaar easy peasy
2023 - Ferarri heeft geleerd en brengt het gevecht naar Red Bull
2022 - Mercedes deed het rustig in 2021 om 2022 te domineren, Ferarri is kampioen, want de Red Bull motoren blijven ontploffen.
2021 - Weer een jaar met alle voordeel voor Hamilton/Mercedes.
2020 - Seizoensopening gaat zeker plaatsvinden in Melbourne.
Mooie race. Belooft wat
Nu hopen dat het weer hier wat beter wordt 
En einde liveblog

En einde liveblog
[ Voor 14% gewijzigd door Aardappelbakker op 16-03-2025 07:10 ]
Ik denk dat Red Bull heel goed naar de koeling en airflow van de remmen van de McLaren moet gaan kijken. Volgens mij gebruiken zij die om de banden op temperatuur te houden/krijgen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Räikkönen?DarkSide schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:09:
Kimi zit op de schouders van zijn vader ;-)
Omdat het een loophole was van het regelement die tegen de geest van de regels ging. Dus niet illegaal, maar ook niet legaal. Dit is geen volledige regelverandering, meer een verduidelijking.Dutchie01 schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:09:
Rookie
Dit ja. Geniaal bakkie die McLaren.sjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:10:
Ik denk dat Red Bull heel goed naar de koeling en airflow van de remmen van de McLaren moet gaan kijken. Volgens mij gebruiken zij die om de banden op temperatuur te houden/krijgen.
Flexwing op de brakes en onderplaat ?sjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:10:
How do you save a random generator ?
Ik zeg dan ook schadebeperking tot Barcelona.d-vine schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:07:
[...]
Ik verwacht niet heel vele verschil na Spanje, het is niet alleen een flexwing ding dat de auto zo goed maakt.
Daarna begint dit seizoen pas echt en dan zien we wel.
Want ik weet ook nog hoeveel impact die vleugels hadden. McLaren maakte vorig jaar een enorme sprong. Mercedes kon na ruim twee seizoenen opeens hun auto een beetje afstellen. Ferrari won ook wat later in het seizoen. En de RB21 lijkt toch een stuk stabieler te zijn dan de RB20. En de eerste introductie van Aston Martin in 2023, leverde ze echt een fors voordeel op, totdat die verboden werd. Zie:
https://www.motorsport.co...tricks-revealed/10513312/
Soort hybride systeem? Banden opwarmen met de warmte vanuit de remmen. En vervolgens op temp houden via airflowsjaool schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:10:
Zullen we na Spanje op mijn en meerdere users zijn statements terug komenBiaggioLuciano schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:09:
[...]
Ik heb alles al gehoord bij seizoensopeningen dat ik vrijwel geen voorspellingen meer geloof:
2024 - Red Bulls jaar easy peasy
2023 - Ferarri heeft geleerd en brengt het gevecht naar Red Bull
2022 - Mercedes deed het rustig in 2021 om 2022 te domineren, Ferarri is kampioen, want de Red Bull motoren blijven ontploffen.
2021 - Weer een jaar met alle voordeel voor Hamilton/Mercedes.
2020 - Seizoensopening gaat zeker plaatsvinden in Melbourne.
McLaren is gewoon dominant dit gehele seizoen. Ik durf hem 100% aan.
Mijn Driver of the Day. Ik snap de stemmers van Norris, maar was niet mijn keuze.G_Dragon schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:10:
Gewoon even P5 voor Kimi Antonelli! Wat een debuut
[Afbeelding]
Er is flink werk aan de winkel bij Red Bull, anders gaan ze hem dit jaar zeker niet winnen. Mclaren is momenteel gewoon veel sterker!
Met zoveel overtuiging, kan je me ook wat investeringstips geven 😅Otto Jans schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:14:
[...]
Zullen we na Spanje op mijn en meerdere users zijn statements terug komen![]()
McLaren is gewoon dominant dit gehele seizoen. Ik durf hem 100% aan.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Voor mij ook, wat reedt hij goed zeg!BiaggioLuciano schreef op zondag 16 maart 2025 @ 07:14:
[...]
Mijn Driver of the Day. Ik snap de stemmers van Norris, maar was niet mijn keuze.
Mercedes doet wel hierdoor heel goed zaken voor het constructeurskampioenschap
Genoten van de race, er gebeurde genoeg. Als dit een voorbode is voor de rest van het seizoen: laat maar komen! Mooie strijd tussen Max en de McLarens. Vond de safety cars wel een beetje te lang duren, in Monaco zou de baan na 2 ronden weer vrij zijn geweest...
Behalve de usual suspects zijn mij Tsunoda Albon en Antonelli wel positief opgevallen. Aan de andere rookies zag je wel hoe verraderlijk het was, nota bene Alonso werd door wat plaatselijke gladheid (grind?) verrast.
Behalve de usual suspects zijn mij Tsunoda Albon en Antonelli wel positief opgevallen. Aan de andere rookies zag je wel hoe verraderlijk het was, nota bene Alonso werd door wat plaatselijke gladheid (grind?) verrast.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |