Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10
Zou wat wezen zeg, als de rollen omgedraaid zijn nu en RBR ook Singapore goed presteert (wat normaal hun zwakste circuit is).

Ik zie MCL dan de rest van het seizoen nog wel de nodige fouten maken om het spannend te maken als ze externe druk krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Shinji schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:13:
Zou wat wezen zeg, als de rollen omgedraaid zijn nu en RBR ook Singapore goed presteert (wat normaal hun zwakste circuit is).

Ik zie MCL dan de rest van het seizoen nog wel de nodige foute maken om het spannend te maken als ze externe druk krijgen.
Dat zou echt een hele vette wending zijn. Ook goed voor mijn voorspellingen voor mijn GPTM team ;) Maar een jagende Max Verstappen is zoveel leuker om naar te kijken.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Shinji schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:13:

Ik zie MCL dan de rest van het seizoen nog wel de nodige fouten maken om het spannend te maken als ze externe druk krijgen.
En als het werkt, zie ik het de overige teams wel kopiëren waardoor er nog meer strijd voorin is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:53
De reactie van de banden was niet gelijk. MCL had last van graining en Max had last van blistering. Respectievelijk oppervlakte temperatuur (te weinig?) versus kern temperatuur. Nou suggereerde “the race” dat Max de druk op de voorbanden zo opgevoerd had met extra voorvleugel dat daardoor de kern temperatuur opliep. Desondanks opvallend dat z’n banden aan de buitenkant in leven bleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:43
Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:16:
[...]

Dat zou echt een hele vette wending zijn. Ook goed voor mijn voorspellingen voor mijn GPTM team ;) Maar een jagende Max Verstappen is zoveel leuker om naar te kijken.
Mag ik dromen dat beiden McLarens 2 DNF’s hebben, en die RBR echt weer mee doet voor P1 en Verstappen op magische wijze alsnog het kampioenschap naar zich toe trekt? :9

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

ZeromaNoiS schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 11:40:
[...]

Mag ik dromen dat beiden McLarens 2 DNF’s hebben, en die RBR echt weer mee doet voor P1 en Verstappen op magische wijze alsnog het kampioenschap naar zich toe trekt? :9
Niet echt een droom.

Als grap schreef ik eerder over 'ze toetsen elkaar eraf!' wat natuurlijk in Spanje 2016(?) gebeurde.

De McLs zitten in een kampioensstrijd, en nemen nog enorme risico's zoals vorig weekend. Dus wie weet. Het kan prima.

ping 127.212.23.124

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10
Dat moet dan wel drie keer gebeuren wil het weer spannend worden.

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:57

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Shinji schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 13:19:
Dat moet dan wel drie keer gebeuren wil het weer spannend worden.
Alle races winnen en een klappertje - alles kan, maar is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Al is Norris wel al twee keer uitgevallen.

ping 127.212.23.124

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:37
pjottum schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:03:
[...]

Alle races winnen en een klappertje - alles kan, maar is natuurlijk totaal ongeloofwaardig. Al is Norris wel al twee keer uitgevallen.
En max 1x jammer genoeg door Kimi.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Lynx schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 19:09:
De reactie van de banden was niet gelijk. MCL had last van graining en Max had last van blistering. Respectievelijk oppervlakte temperatuur (te weinig?) versus kern temperatuur. Nou suggereerde “the race” dat Max de druk op de voorbanden zo opgevoerd had met extra voorvleugel dat daardoor de kern temperatuur opliep. Desondanks opvallend dat z’n banden aan de buitenkant in leven bleven.
Camber staat altijd zodat de binnenkant van de voorwielen de grond meer raken :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.skysports.com...ded-after-williams-appeal
Williams/Sainz heeft zijn beroep tegen de 10 seconden + 2 punten straf voor de botsing met Lawson op Zandvoort gewonnen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

gambieter schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 15:51:
Williams/Sainz heeft zijn beroep tegen de 10 seconden + 2 punten straf voor de botsing met Lawson op Zandvoort gewonnen.
Een zeldzaam stukje redelijkheid en rationaliteit in 2025. :P

:Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

_o- . Die tractor aan het eind.

Zou er nou niemand bij McLaren gaan nadenken? :p

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 13-09-2025 16:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:13
Maar de tien seconden gaan niet alsnog van zijn tijd. Best zuur/raar, want min 10 sec zou punten opleveren.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toke_gt schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:44:
Maar de tien seconden gaan niet alsnog van zijn tijds. Best zuur/raar, want min 10 sec zou punten opleveren.
Ja, daar kun je niet meer tegen protesteren. Het is niet anders.

Het is net als een rode kaart bij het voetbal. Die rode kaart wordt niet meer ingetrokken, maar de extra wedstrijden schorsing kan wel worden aangevochten.

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 13-09-2025 17:28 ]

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:43
gambieter schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 16:36:
[...]

_o- . Die tractor aan het eind.

Zou er nou niemand bij McLaren gaan nadenken? :p
Ik denk dat je op Monza die wagen geen tractor kan noemen is wel gebleken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

While nothing can be done about the time penalty Sainz served during the racing, the two penalty points that were applied to his super licence have been removed.

Williams satisfied the requirement to provide a new, significant element that was not available to the stewards at the time of their original decision, by providing footage from a 360-degree camera on Sainz's car.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:36
Hoe zijn de beelden van de 360° camera nieuw bewijs? Dat leest bijna als een loophole om "de beelden" als nieuw bewijs te zien. Maar volgens mij moet het toch iets op die beelden zijn dat als nieuw bewijs gezien kan worden*. En dan zit je weer op het punt van: wat laat de 360° camera zien dat de onboard van beide auto's + de trackside camera's + de CCTV niet lieten zien. En dat Lawson een klein slippertje had en daardoor iets naar buiten gleed, tegen Sainz aan, was volgens mij al tijdens de race duidelijk?

* IIRC zijn eerder ook al protesten afgewezen op basis van "camerabeelden uit een andere hoek zijn geen nieuw bewijs zolang ze niks laten zien dat niet uit de camerabeelden die wel direct beschikbaar waren bleek".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
Aston Martin reserve Felipe Drugovich schijnt het hele Formule E seizoen 2025-2026 voor het Andretti Formula E team te gaan rijden.
Pagina: 1 ... 49 50 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2025 topics: Topicreeks: [F1 2025]
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken