Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik reageerde op tweakerpip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AcS_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
gielz schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 09:58:
[...]

Komt wel heel veel aan ;)
Actie of producten ?

Kreeg namelijk te horen dat ik tot augustus moet wachten op de AC2400.
De extra AB3000x accu's die later besteld zijn, krijg ik misschien volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieke
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:07
Zojuist de firmware mijn 2 dagen oude 2400 AC geupgrade van de fabriek geleverd met V1.0.1 naar V1.0.4. Die verliep succesvol en zonder problemen. De accu's waren vooraf vanochtend tot 100% geladen bij die actie.

Nu gaat ie na afloop spontaan ontladen met 1600 Watt. :?

Is dit een kalibratieproces? Of kan ik ergens in de app meer info vinden dat er gekalibreerd moet worden?

Nog niet geprobeerd om dit ontladen te stoppen omdat ik onbekend ben met het apparaat. Maar denk dat het een softwarefoutje is en dat ik het ontladen maar zelf moet stoppen.
Wat is wijsheid?

Panasonic K-series split 9 kW, gasloos sinds dec 23 | EV | PV 9,6 kWp | Zendure SF 2400 AC, 12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
29 juni bij akkuman besteld (met dank aan hier) en gisteren zijn de 4 pakketten verzonden.
Waarschijnlijk komen ze begon volgende week aan, dan staat hier 2400 AC + 3x AB3000X.

De huidige home wizard batterij is prima, alleen te klein voor ons gebruik en in verhouding te duur om er meer van te halen.

Een geschikte plek om neer te zetten was nog een uitdaging:
-Zolder staat vol
-Garage is geen groep naar te trekken
-Buiten is geen groep naar te trekken en is dan niet overdekt
Het is dus de gang geworden, via de kruipruimte een stopcontact op een aparte groep en opgelost.

Ik lees nog wel wat over de warmteontwikkeling. In de winter niet erg, in de zomer zal de gang (5m2) wel wat warmer worden.

De voorpret is al even begonnen *O*

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotternetta
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:50
jordyc schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 07:53:
[...]

Dit kan niet native bij Zendure. Met HA kun je het daarentegen wel heel gemakkelijk inrichten.
Met de Shelly met extra sensing clips kan het nmm wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaEs
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-07 21:44
N3OREJ schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 07:51:
Is het mogelijk om de zendure te laten stoppen met laden zodra de laadpaal (in mijn geval zappi) aan gaat? En mochten er Anker Solix gebruikers zijn hier, lukt dat daarmee?
De wens ik denk ik niet dat stroom uit de batterij nooit de accu van de auto in gaat. De wens is, van mij althans, dat de batterij niet wordt leeg getrokken als de stroomprijs relatief laag is. In de zomermaanden mag in er in de nacht best stroom uit de batterij de accu in. Anders krijg je de batterij waarschijnlijk niet eens leeg. Als Zenki zich wat doorontwikkelt zou dat niet zo ingewikkeld moeten zijn. Net als het gedrag om de batterij gedurende de wintermaanden in de nacht (vaak relatief goedkoop) niet helemaal leeg te laten lopen maar nog iets te bewaren voor de dure uren in de vroege ochtend.
Zelf wacht ik nog even met de aanschaf tot er positieve verhalen over Zenki in dit topic verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wanneer de saldering afgeschaft is, wil je bij een dynamisch energiecontract in de uren dat er weinig betaald wordt door teruglevering, zoveel mogelijk opslaan in de batterij. Dus wil je niet dat deze om bijvoorbeeld 11 uur al (bijna) vol zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fta2xQGdhF5cAg5SkYFnQNTzvsc=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gm1C5RZ4f3V2gpWTwsqttjpi.png?f=user_large

Bijvoorbeeld, vandaag tussen 11:00 en 14:00 uur levert teruglevering maar weinig op en soms moet je zelfs betalen. Een vraag over de mogelijkheid om bijvoorbeeld NOM in te stellen tot aan 11:00 uur, maar de batterij NIET te laden (dus alleen ontladen wanneer nodig). En vanaf 11:00 uur tot 14:00 uur NOM met wél laden.

Is dit mogelijk met Zendure App?
Is dit nu mogelijk met een van de HA integraties?
Of zorgt men dan dat op bijvoorbeeld 9 uur de batterij 10% is, door vol te ontladen vóór de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaEs
ZuinigeRijder schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 12:25:
Wanneer de saldering afgeschaft is, wil je bij een dynamisch energiecontract in de uren dat er weinig betaald wordt door teruglevering, zoveel mogelijk opslaan in de batterij. Dus wil je niet dat deze om bijvoorbeeld 11 uur al (bijna) vol zit.

[Afbeelding]

Bijvoorbeeld, vandaag tussen 11:00 en 14:00 uur levert teruglevering maar weinig op en soms moet je zelfs betalen. Een vraag over de mogelijkheid om bijvoorbeeld NOM in te stellen tot aan 11:00 uur, maar de batterij NIET te laden (dus alleen ontladen wanneer nodig). En vanaf 11:00 uur tot 14:00 uur NOM met wél laden.

Of zorgt men dan dat op bijvoorbeeld 9 uur de batterij 10% is, door vol te ontladen vóór de tijd?
Zoals ik ook in de reactie hierboven al schreef, is dat dit voor AI, dus Zenki, toch niet zo ingewikkeld moet zijn. Combinatie van weerbericht (deels zit dit natuurlijk al in de uurprijzen), uurtarieven, batterij omvang, laadsnelheid en gebruikersprofiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
_AcS_ schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 10:49:
[...]

Actie of producten ?

Kreeg namelijk te horen dat ik tot augustus moet wachten op de AC2400.
De extra AB3000x accu's die later besteld zijn, krijg ik misschien volgende week.
Voorraad, acties zijn er altijd wel of kortingscodes.

6320wp | Zendure 2400 AC (2.88 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:59
De Solarflow 800 Pro kan default laden met 1000W via AC. Weet iemand of dat laadvermogen stijgt bij het toevoegen van een tweede accu? Ik kan het zo snel niet vinden.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Polvo176
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 19-07 14:35
Korvaag schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:29:
De Solarflow 800 Pro kan default laden met 1000W via AC. Weet iemand of dat laadvermogen stijgt bij het toevoegen van een tweede accu? Ik kan het zo snel niet vinden.
Nee, AC laden blijft 1000W, maar als je er ook zonnepanelen op aansluit kan het laden oplopen tot 1440W en met extra batterij tot 2000W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Polvo176 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:35:
[...]

Nee, AC laden blijft 1000W, maar als je er ook zonnepanelen op aansluit kan het laden oplopen tot 1440W en met extra batterij tot 2000W
Thanks. Ik kan er helaas niet direct panelen op aansluiten. Mijn dakpanelen (drie stuks) zijn van de verhuurder en komen binnen via de meterkast. Mijn balkonpanelen (4x 100wp) zitten al aan m'n Ecoflow. Nou kan ik de batterijen omwisselen, echter: met die 4 kleine paneeltjes voeg ik effectief maar zo'n 200-300W laadvermogen toe. Als ik er een extra accu onder zet ben ik dus tijdens de goedkoopste uren alsnog maar met een magere 1200-1300W aan het laden. Gezien het feit dat ik met name wil laden op de laagste dynamische tarieven ben ik dan beter af door er simpelweg nog een 800 Pro naast te zetten denk ik. *ponder*... ook daar eens even langer over nadenken :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZuinigeRijder schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 12:25:

[Afbeelding]

In Home Assistant is alles mogelijk, via de zenSDK heb ik nu deze opties zelf gemaakt en staan ook beschreven;
Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r33wrFoJkG3Ckn1RaUPFOWNQyPg=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/jqvVWNl0U81zOJYcMqjQ5iD0.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yKgq7Jui8nbmK1Xf_XDJ_FaTn4E=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yvhWwVT8b45NvppdliN1Gadw.png?f=user_large

[ Voor 5% gewijzigd door gielz op 19-07-2025 16:43 ]

6320wp | Zendure 2400 AC (2.88 kwh) | Bambu A1 | 2x Hisense 2AMW-42U4RRA | Daikin RXM/FTXM35R | AQMOS BMX | Home Assistant OS op DS224+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bert pit
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:47

bert pit

asdasd

dotternetta schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 12:05:
[...]

Met de Shelly met extra sensing clips kan het nmm wel
Kun je dat toelichten?

Nokia 6110, Sony Walkman, Commodore 64, steenkoolvrij sinds 1962

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjapy Vien
  • Registratie: Maart 2025
  • Nu online
KaEs schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 12:25:
[...]

De wens ik denk ik niet dat stroom uit de batterij nooit de accu van de auto in gaat. De wens is, van mij althans, dat de batterij niet wordt leeg getrokken als de stroomprijs relatief laag is. In de zomermaanden mag in er in de nacht best stroom uit de batterij de accu in. Anders krijg je de batterij waarschijnlijk niet eens leeg. Als Zenki zich wat doorontwikkelt zou dat niet zo ingewikkeld moeten zijn. Net als het gedrag om de batterij gedurende de wintermaanden in de nacht (vaak relatief goedkoop) niet helemaal leeg te laten lopen maar nog iets te bewaren voor de dure uren in de vroege ochtend.
Zelf wacht ik nog even met de aanschaf tot er positieve verhalen over Zenki in dit topic verschijnen.
Bij mij staat hij standaard op de ZENKI modus. Als ik de auto aan de lading zet, zet ik hem op de expert modus en dan op Basislast modus. Die stel ik dan zo in dat hij niet mag ontladen, uitgaande stroom op 0 watt zetten.
Is de auto klaar, zet ik hem weer op ZENKI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaEs
Sjapy Vien schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 17:06:
[...]

Bij mij staat hij standaard op de ZENKI modus. Als ik de auto aan de lading zet, zet ik hem op de expert modus en dan op Basislast modus. Die stel ik dan zo in dat hij niet mag ontladen, uitgaande stroom op 0 watt zetten.
Is de auto klaar, zet ik hem weer op ZENKI.
Mooi dat dit ook op de manier kan maar eigenlijk verwacht je toch dat dit in ZENKI-modus toch vanzelf gaat. Dus niet volledig gaan ontladen wanneer er die dag nog duurdere stroommomenten aan zitten te komen.
Bijvoorbeeld ook niet de batterij vullen met relatief dure vroege ochtendstroom uit de zonnepanelen maar doe dit bijvoorbeeld vanaf 10:00 uur. Op basis van de uurprijzen is dit prima vooraf in te schatten. Zolang ik geen verhalen lees dat dit soort eenvoudige zaken door ZENKI worden meegenomen wacht ik nog met de aankoop. Duurt nog ruim een jaar voor de salderingsregeling wordt beëindigd dus er is nog even tijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dotternetta
Er is een shelly met extra clips (ik ben geen shelly kenner), die clips kunnen je groepen bewaken (tot op zekere hoogte) en remmen de accu als je boven 16A komt (misschien is die 16A wel instelbaar). Mijn theorie is als je die clips om je laadpaal draden doet, de accu stopt met ontladen (als je op 16A laadt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
Volgende vraag. Ik kom er niet echt uit. Even wat input nodig.

Ik heb thuis een IoT netwerk. Router is een Ubiquity Gateway Ultra. In de Firewall regels is ingesteld dat Internal -> IoT is toegestaan (allow all) met Allow return van IoT naar internal. Met andere woorden: als de app op m'n telefoon iets bevraagd op het IoT netwerk dan mag dat en het return traffic komt ook weer bij m'n telefoon aan.

Echter:
De Zendure app ziet de accu niet als ik via WIFI werk. Zet ik WIFI uit (en dus via 5G) dan werkt de app probleemloos. Zet ik WIFI aan dan ziet ie de Solarflow 800 Pro niet meer. Om uit te sluiten dat het een probleem is met Pihole heb ik de Pihole blocking tijdelijk uitgezet. M'n IoT netwerkt heeft verder een eigen publieke DNS zodat Pihole daar geen roet in het eten kan gooien.

Connect ik m'n telefoon naar m'n IoT WIFI dan werkt het probleemloos. Verder kan ik m'n andere IoT devices gewoon normaal bereiken: Ecoflow, Homewizard, Robotstofzuiger, the lot, maar alleen Zendure gaat de mist in.

Iemand een verklaring? Initieert die unit zelf nog ergens connecties naar de app ofzo? Proxy ARP is overigens enabled op de WIFI netwerken.

Edit: Ik heb sterk het vermoeden dat region blocking het issue is. Als ik dat uitzet werkt alles. Nu even uit zien te vinden of dat region blocking een vorm van whitelisting kent.

[ Voor 9% gewijzigd door Korvaag op 19-07-2025 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
[b]Korvaag in "Het grote Zendure plug-and-play thuisaccu systemen topic"
Connect ik m'n telefoon naar m'n IoT WIFI dan werkt het probleemloos. Verder kan ik m'n andere IoT devices gewoon normaal bereiken: Ecoflow, Homewizard, Robotstofzuiger, the lot, maar alleen Zendure gaat de mist in.

Iemand een verklaring? Initieert die unit zelf nog ergens connecties naar de app ofzo? Proxy ARP is overigens enabled op de WIFI netwerken.

Edit: Ik heb sterk het vermoeden dat region blocking het issue is. Als ik dat uitzet werkt alles. Nu even uit zien te vinden of dat region blocking een vorm van whitelisting kent.
Heb je mDNS Proxy aanstaan op je unifi ?
Staat onder networks en dan de eerste 2 vinkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korvaag
therobber schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 19:22:
[...]

Heb je mDNS Proxy aanstaan op je unifi ?
Staat onder networks en dan de eerste 2 vinkjes.
Bij mDNS staan m'n netwerken, bij mDNS Proxy is 'All' geselecteerd. Hoe zou dat relatie kunnen hebben met dit issue?

Overigens een edit hierboven gedaan: region blocking lijkt het issue te zijn geweest, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig naar je antwoord :)

Edit: moet er nu vandoor helaas ivm een bruiloft. Zie je antwoord dus morgen pas...

[ Voor 8% gewijzigd door Korvaag op 19-07-2025 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therobber
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:17
Veel van die apps kijken naar broadcast traffic maar als dat al aanstond was het inderdaad het probleem niet.

Geo blocking zou kunnen, dan heb je china wellicht op je blocklist staan?
Ik kon bv op mijn wifi in de app niet naar het zendure forum, werd geblokkeerd door geoblocking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debruina16
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10:37
Hebben andere tweakers (behalve de reviewers) ervaring met de service van zendure? Ik ben inmiddels 5 weken verder sinds de Hyper is gebricked door de update van zendure. De hyper is nu 3 weken bij zendure. Ik zou een nieuwe krijgen als ze de oude hebben ontvangen. Los van de standaard antwoorden dat mijn nieuwe Hyper onderweg is naar een warehouse, kom je met support niet veel verder. Ligt het aan mij of heeft zendure en geen voorraad om te verkopen en geen spullen om te repareren. De vraag is altijd wat een redelijke termijn is dat je je apparaat terugkrijgt of wordt vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
debruina16 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:25:
Hebben andere tweakers (behalve de reviewers) ervaring met de service van zendure? Ik ben inmiddels 5 weken verder sinds de Hyper is gebricked door de update van zendure. De hyper is nu 3 weken bij zendure. Ik zou een nieuwe krijgen als ze de oude hebben ontvangen. Los van de standaard antwoorden dat mijn nieuwe Hyper onderweg is naar een warehouse, kom je met support niet veel verder. Ligt het aan mij of heeft zendure en geen voorraad om te verkopen en geen spullen om te repareren. De vraag is altijd wat een redelijke termijn is dat je je apparaat terugkrijgt of wordt vervangen
De tweakers die er wel ervaring mee hebben @Taro en @mrme12345 etc hebben hun directe lijntjes en die ook wel eens gebruikt voor dit soort gevallen. Helaas zie je daar ook gelijk dat Zendure hun marketing belangrijker vindt dan support aan de klanten, deze reviewers en promotors krijgen voorrang op gewone klanten. En dat is jammer… Ik zou als ik jou was blijven zeuren, blijven klagen en vooral aangeven dat je slechte reviews gaat achterlaten over hun service, want helaas lijken ze daar gevoeliger voor dan gewoon klanten goed helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klump4u
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online

klump4u

Gasloos in Zuid-Limburg

Ja ik, hetzelfde wat jij nu schrijft echter na een keer 'zeuren' dat mijn defecte hyper al 2 weken geleden was afgeleverd bij het warehouse kreeg ik ter compensatie 2 Zendure smartpluggen, hyper kwan een paar dagen later.

18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 7,6🔋

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:48:
[...]

De tweakers die er wel ervaring mee hebben @Taro en @mrme12345 etc hebben hun directe lijntjes en die ook wel eens gebruikt voor dit soort gevallen. Helaas zie je daar ook gelijk dat Zendure hun marketing belangrijker vindt dan support aan de klanten, deze reviewers en promotors krijgen voorrang op gewone klanten. En dat is jammer… Ik zou als ik jou was blijven zeuren, blijven klagen en vooral aangeven dat je slechte reviews gaat achterlaten over hun service, want helaas lijken ze daar gevoeliger voor dan gewoon klanten goed helpen.
Ik had dit ook hoor bij een defecte hyper. Inderdaad eerst terugzenden en daarna komt de nieuwe. En ook bij mij ging er weken over heen (zoals ook al meerdere keren gemeld hier). Gewoon blijven zeuren, dat is enige wat helpt. En zoals ook al eerder aangegeven heb ik bij mijn contactpersoon aangegeven dat de service sneller kan en moet als ze echt een grote speler willen worden in de NL markt (ze lossen uiteindelijk alles op, maar duurt wel te lang).

energienerds.nl, gasloos, 11,5kWp, 14 kWh accu, EV, Atlantic WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotternetta
Ik heb nog geen ervaring met Zendure maar redelijk veel met Chinesen. Mijn advies: blijf beleeft, zeg vaak "dear", gebruik hun voornaam en maak het persoonlijk en bedank ze zoveel mogelijk en geef ze complimenten. Dan krijg je heel veel voor elkaar! (werkt helaas (nog) niet bij AI) 😄

[ Voor 5% gewijzigd door dotternetta op 19-07-2025 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BVB29
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09:21
Korvaag schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 14:29:
Ik heb de sf800p ook eindelijk binnen sinds een week en geïnstalleerd met de gratis Shelly die ik erbij kreeg door de aanbieding. Zelf vroeg ik me dit ook al af en heb hier al een tijd meegelezen door de lange levertijd en kon er ook nog niet helemaal achter komen wat deze waardes waren.
Inmiddels na wat spelen in de app, want ja die is naar mijn mening niet altijd even intuïtief, viel het me op dat ik in hems het laad en ontlaad vermogen makkelijk kon vergroten. Hiervoor moet je wel een een handtekening zetten en bevestigen dat alles goed zit aangesloten. Maar tot nu toe heb ik met 2 accu's 1500w kunnen laden en ontladen.
Het staat bij mij allemaal ingesteld op nom dus mijn zonneoverschot van de bestaande panelen op het dak gaat dus wel de accu in.
Ben nog maar kort gebruiker en niet zo ervaren als enkele anderen hier maar hopelijk kun je hier wat mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:32

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Als ik support van Zendure mail krijg ik slechts een half AI gegenereerde mail retour. Tot nu toe nog niet echt bevredigend, maargoed, we wachten af.

He who laughs last thinks slowest! | Drone video’s: Youtube | TechJunky.nl | 3000Wp Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankj030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:47
martinvdm schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:32:
Als ik support van Zendure mail krijg ik slechts een half AI gegenereerde mail retour. Tot nu toe nog niet echt bevredigend, maargoed, we wachten af.
Het helpt om direct daarop te reageren met dat je vraag niet goed beantwoord is en je graag een antwoord van een medewerker wil. Dan krijg je meestal 2-4 dagen later antwoord, op dag 3 een reminder sturen helpt ook.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:15
Hier dit weekend besteld:
2400 AC + 5x AB3000X bij akkuman (zou de komende dagen verstuurd moeten worden)
Homewizard p1 splitter :-)
Zendure P1 meter bij Tubotek want di had hem op voorraad :-)

Zolder in orde gemaakt met 2 Hydro stopcontacten van Niko met een aparte 16A kring :-)

Let the fun begin :-)
Pagina: 1 ... 83 84 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Uitgebreide vragen/input mbt elektrische installaties bij voorkeur in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Voor de Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren.