Wat ik me vooral afvraag: als je het apparaat hebt opengeschroefd en dit ook aangeeft, hoe kun je dan nog aanspraak maken op garantie? Bij de meeste fabrikanten vervalt de garantie zodra je zelf aan het apparaat hebt gesleuteld.
Ik ben ook benieuwd hoe zij zullen reageren op de melding dat er een ring los in de behuizing zat. Hoe kon je immers weten dat het om een ring ging, tenzij je het apparaat hebt geopend?
Als je van plan bent om nu of in de toekomst gebruik te maken van garantie, is het goed om hier even bij stil te staan. Zelf openmaken en vervolgens omruiling vragen, kan een lastige combinatie zijn.
Persoonlijk had ik even contact met hen opgenomen om de situatie uit te leggen en gevraagd of ze de omvormer willen omruilen.
Aan de andere kant: de printplaat zit, voor zover ik weet, aan de bovenkant gemonteerd. De ring zal dus waarschijnlijk naar beneden vallen en naar verwachting geen direct gevaar opleveren of storing veroorzaken.
Toch blijf ik benieuwd hoe zo'n ring los kan raken of zelfs breken. Misschien is de omvormer tijdens transport iets te hardhandig behandeld, een optie kan zijn dat er een bezorger een potje mee heeft staan voetballen.
[
Voor 24% gewijzigd door
geert1992 op 16-06-2025 11:58
]