geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 20:49:
[...]

Aan de andere kant weten we natuurlijk niet precies wat er is gebeurd. Als de accustapel bijvoorbeeld scheef heeft gestaan, kan het zijn dat de connector niet volledig goed heeft aangesloten. Daarnaast kan, ondanks de IP65-rating, vocht op termijn alsnog invloed hebben op de verbinding.
Ter referentie: mijn eigen set staat sinds vorig jaar zomer, met volgens de ZenSDK API ongeveer 1.743 kWh geladen en 1.436 kWh ontladen, op continu 2400watt.

Toevoeging op je batterij probleem:
Je zou eventueel de deksel van je ab3000x kunnen losschroeven om te controleren of de stekker goed vastzit. Het is mogelijk dat deze los is geraakt, of misschien nooit correct is aangesloten. Voor zover ik weet staat de stroomconnector los van de communicatielijnen.
Voor wat ik weet zitten de connector bij Zendure gesoldeerd.
Als ik de (230v) stekker eruit haal is er nog verbinding via wifi. (Zendure app)
Dus de voeding komt dan uit de batterij.
De batterij is dan wel 0 % maar nog net voldoende om de 2400AC te voeden.
Ik kijk er morgen weer naar.
Anders contact met Zendure opnemen.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:13

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gramser schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 20:48:
[...]

Jij hebt gewoon een old skool batterij… maar klinkt als een soort reset. Kun je nu niet alsnog nieuwe netwerk selecteren (nadat je je telefoon daar ook op hebt gezet)?
Nope... Alles werkt... Zonder problemen. Kan alleen de wifi niet wijzigen.
peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 20:42:
[...]

Dat is wel een ding.
Nu vandaag om de extra batterij toe te voegen lijkt het bij mij oke een van de bussen ligt wel iets dieper maar ziet er optimaal uit.
Het is geen prettig idee dit.
En nu mijn 4e ab3000x helemaal niet werkt gaat de vertrouwen in Zendure voor mij naar beneden.
In de meeste systemen, ook bijv. bij stekkers op elektrische auto's, zijn niet alle pinnen even lang. Dat is heel bewust om bij disconnectie van de eerste pin direct de stroom te onderbreken waardoor er geen DC vlamboog kan ontstaan tussen de andere pinnen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Henkoes
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:22
Taro schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 18:30:
[...]

Nee, morgen om 10:00 mag er meer gecommuniceerd worden, dus hold your horses :) Heb het bericht al klaarstaan.
Crap dus de ab3000l is nu alweer achterhaalt??
Systeem net gekocht, nu alweer outdated.
Had de hoop future proof te zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Henkoes op 21-04-2026 21:26 ]

Taro schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:17:
[...]

In de meeste systemen, ook bijv. bij stekkers op elektrische auto's, zijn niet alle pinnen even lang. Dat is heel bewust om bij disconnectie van de eerste pin direct de stroom te onderbreken waardoor er geen DC vlamboog kan ontstaan tussen de andere pinnen.
Daar ben ik mee bekend.
Kijk alleen al naar 3 fase stekkers.
De N en PE is langer. (Bij 5P CEE)
Maargoed dat is offtopic.

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:44
Henkoes schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:21:
[...]

Systeem net gekocht, nu alweer outdated
Batterij-technologie gaat sowieso snel...
Je mag ook wel blij zijn met hetgeen dat je hebt (en dat het werkt...)

Home Assistant HP T630, PV (Enphase, 4000 Wp) 6 x IQ8+ ZW, 2 x IQ8+ NW, 2 x IQ8+ ZO, Zendure SF 2400AC (5.76 kWh)

peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:10:
[...]

Voor wat ik weet zitten de connector bij Zendure gesoldeerd.
Als ik de (230v) stekker eruit haal is er nog verbinding via wifi. (Zendure app)
Dus de voeding komt dan uit de batterij.
De batterij is dan wel 0 % maar nog net voldoende om de 2400AC te voeden.
Ik kijk er morgen weer naar.
Anders contact met Zendure opnemen.
Klopt. Die 0% is alleen de ondergrens van de BMS, niet de echte lading.
Er zit nog wel energie in de cellen, maar die wordt bewust niet meer vrijgegeven, o.a. om de 2400AC zelf nog te kunnen voeden en de accu te beschermen.

Maar als de 2400ac wel aangaat, krijgt hij stroom, is het waarschijnlijk geen DC connector probleem.
Wat doet de stapel als je gaat laden, met de accu ertussen?

5200wp SolarEdge - 11,52KW 2400AC - k2 pro combo - WP boiler - 2x MHI - Homey shs & HAOS -> NUC i5 32gb akasa fanless

CappieL schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:26:
[...]

Batterij-technologie gaat sowieso snel...
Je mag ook wel blij zijn met hetgeen dat je hebt (en dat het werkt...)
Zendure blijft, zoals het er nu uit ziet, alles ondersteunen. Als voorbeeld: de hyper 2000 is ook nog steeds te bestellen op zendure.nl.

5200wp SolarEdge - 11,52KW 2400AC - k2 pro combo - WP boiler - 2x MHI - Homey shs & HAOS -> NUC i5 32gb akasa fanless

geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:26:
[...]

Klopt. Die 0% is alleen de ondergrens van de BMS, niet de echte lading.
Er zit nog wel energie in de cellen, maar die wordt bewust niet meer vrijgegeven, o.a. om de 2400AC zelf nog te kunnen voeden en de accu te beschermen.

Maar als de 2400ac wel aangaat, krijgt hij stroom, is het geen connector probleem.
Wat doet de stapel als je gaat laden, met de accu ertussen?
Ho ho even voor de duidelijkheid ik heb geen connector probleem.
Mijn set met 3 batterijen is volledig gevuld en draaid nu op nom. (Vandaag na verwijdering 4e batterij)
Werkt perfect.

Ik heb vanmiddag de 2400ac op de (defecte) ab3000x aangesloten.
Soc 0 en toen 100 % gele lampjes en toen weer rood en toen melding geen batterij.
(Uiteraard netjes uit spanning eraf enz.)

Volgens mij een diep ontladen batterij.?
Morgen weer een dag.

• Gramser
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21:40
[...]

Schei uit joh, op die manier zou je nooit iets kunnen aanschaffen omdat er morgen weer wat nieuws is. En een bedrijf zou geen beste reputatie opbouwen als ze vorige modellen meteen stoppen te ondersteunen.
peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:36:
[...]

Ho ho even voor de duidelijkheid ik heb geen connector probleem.
Mijn set met 3 batterijen is volledig gevuld en draaid nu op nom. (Vandaag na verwijdering 4e batterij)
Werkt perfect.

Ik heb vanmiddag de 2400ac op de (defecte) ab3000x aangesloten.
Soc 0 en toen 100 % gele lampjes en toen weer rood en toen melding geen batterij.
(Uiteraard netjes uit spanning eraf enz.)

Volgens mij een diep ontladen batterij.?
Morgen weer een dag.
Dat zeg ik toch?

Het kan een diep ontladen accu zijn, maar ook dat één cel te ver is weggezakt waardoor het BMS hem blokkeert, of eventueel een communicatiefout.

Ik ben vooral benieuwd wat de omvormer doet als je de accu ertussen laat zitten en gaat laden: pakt hij het laden nog op, of gaat de batterij weigeren?

Je zou hem nog open kunnen schroeven, om alles te controleren.
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/83274784

[ Voor 8% gewijzigd door geert1992 op 21-04-2026 21:46 ]

Laad op 1 seconden en valt in storing knipperende rode lampjes.
HA en met de Zendure app geprobeerd.
Ontkoppelen uit HA en volledig met de Zendure app.
Om het laatst zegt hij geen batterijen (zie ook screenshot terug)
Ik ga morgen wel even verder proberen.
Bedankt
3 batterijen naar 65% laden en de 4e toevoegen werkte niet.
Trouwens met de 2e en 3e batterij niet dit probleem ondervonden.
Dat werkte gelijk goed.

[ Voor 21% gewijzigd door peterbier op 21-04-2026 21:49 ]

peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:46:
Laad op 1 seconden en valt in storing knipperende rode lampjes.
HA en met de Zendure app geprobeerd.
Ontkoppelen uit HA en volledig met de Zendure app.
Om het laatst zegt hij geen batterijen (zie ook screenshot terug)
Ik ga morgen wel even verder proberen.
Bedankt
Als je er morgen verder mee gaat, ben ik benieuwd of je in de app nog een foutcode ziet.
Ik zou wel oppassen met het op een stapel plaatsen van deze accu bij batterijen met een veel hogere SOC, ivm hoge stromen, die zouden kunnen gaan lopen.

geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:53:
[...]

Als je er morgen verder mee gaat, ben ik benieuwd of je in de app nog een foutcode ziet.
Ik zou wel oppassen met het op een stapel plaatsen van deze accu bij batterijen met een veel hogere SOC, ivm hoge stromen, die zouden kunnen gaan lopen.
De nieuwe batterij die geleverd wordt is meestal +/- 60 % daarom hou ik dit aan bij de bestaande set.
In dit geval is het raar.
Dan morgen met alleen de nieuwe batterij en ac2400 proberen.
peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 21:58:
[...]

De nieuwe batterij die geleverd wordt is meestal +/- 60 % daarom hou ik dit aan bij de bestaande set.
In dit geval is het raar.
Dan morgen met alleen de nieuwe batterij en ac2400 proberen.
Daarom haalde ik het aan, verstandig.
Je zou nog met de multimeter de spanningen tussen ab3000x's kunnen vergelijken.
Benieuwd of je hem kan reanimeren.

• zorgeloosict
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:54
Kort vraagje
Ik heb 2x de 2400+ en ik merk dat de zendure in de slimme meter modus vanwege 2x een 2400+
En de vertraging op de slimme meter steeds zich vergist
Het huis vraagt doorlopend 300 watt
De zendure stuurt naar beide 2400+ 300 watt nodig ipv 2x 150 watt
Daarna ziet het systeem + 300 en levert dan weer terug aan het net en gaat dan weer naar stand-by
Kan er geen software update komen 2x een 2400+ ondersteund… of moet ik een andere modus kiezen als de slimme meter modus?
geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:04:
[...]

Daarom haalde ik het aan, verstandig.
Je zou nog met de multimeter de spanningen tussen ab3000x's kunnen vergelijken.
Benieuwd of je hem kan reanimeren.
Dit is het wat ik uit die batterij haal. (Vanmiddag)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hx86LQ421O7RRvyrQds1H3XZy-w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/joRKUtfrkXPX5cbHJRrwoQ3p.jpg?f=fotoalbum_large

Hij probeert het wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gD6ZvIkPqMD4NTcXqJZ4lRQXsM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98o6qmFxYrxrZy6A89A4mt6Y.jpg?f=fotoalbum_large
Cell spanning veel te laag.

[ Voor 22% gewijzigd door peterbier op 21-04-2026 22:18 ]

peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:12:
[...]

[Afbeelding]

Hij probeert het wel.
[Afbeelding]
Zie je ook een firmware versie? Als je op de sensor drukt?

• TCMR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:21
[...]
Ja, als die waardes kloppen zit er een rotte cel of cellengroep in. Kan een onbalans dingetje zijn dat het BMS niet meer kan bijtrekken. Zelf zo'n pack balanceren, dat zie ik mezelf nog niet doen.
TCMR schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:20:
[...]

Ja, als die waardes kloppen zit er een rotte cel of cellengroep in. Kan een onbalans dingetje zijn dat het BMS niet meer kan bijtrekken. Zelf zo'n pack balanceren, dat zie ik mezelf nog niet doen.
Of een defecte bms, paar schroefjes los, en je kan het geheel visueel inspecteren. Misschien zelf nog nameten.
Zelf zou ik nieuwsgierig genoeg zijn;).

geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:19:
[...]

Zie je ook een firmware versie? Als je op de sensor drukt?
Ga ik morgen zeker op letten.
Er was i.i.g. geen update. (Dat is het eerste waar ik naar kijk voor in bedrijf zetten)
Het beste lijkt mij de ab3000x en de ac2400 een uurtje laten staan op laden.
Paar bakken koffie en hopen dat de cellen weer voldoende spanning hebben.
peterbier schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:24:
[...]

Ga ik morgen zeker op letten.
Er was i.i.g. geen update. (Dat is het eerste waar ik naar kijk voor in bedrijf zetten)
Het beste lijkt mij de ab3000x en de ac2400 een uurtje laten staan op laden.
Paar bakken koffie en hopen dat de cellen weer voldoende spanning hebben.
Goede! Je zou dan ook kunnen overwegen een andere ab3000x erbij onder te zetten. Zou persoonlijk één pakken met een lagere soc.

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:39
geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:24:
[...]

Of een defecte bms, paar schroefjes los, en je kan het geheel visueel inspecteren. Misschien zelf nog nameten.
Zelf zou ik nieuwsgierig genoeg zijn;).
Ik zou niet aan @peterbier adviseren om deze batterij open te schroeven. Net gekocht, te diep ontladen en/of defecte cel en/of andere gebreken is wat mij betreft een DOA ticket aanmaken bij de leverancier en een vervangende batterij krijgen. Als je het openschroeft krijg je daar nog gedoe over ook...
bilgy_no1 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:29:
[...]

Ik zou niet aan @peterbier adviseren om deze batterij open te schroeven. Net gekocht, te diep ontladen en/of defecte cel en/of andere gebreken is wat mij betreft een DOA ticket aanmaken bij de leverancier en een vervangende batterij krijgen. Als je het openschroeft krijg je daar nog gedoe over ook...
In het verleden heeft hij de 2400ac ook opgeschroefd toen hij een kapotte ferriet ring had. Zie je dat anders?
Ik zou niemand iets adviseren waar hij of zij zelf niet achterstaat.

[ Voor 7% gewijzigd door geert1992 op 21-04-2026 22:36 ]

bilgy_no1 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:29:
[...]

Het is ook niet te adviseren om iets open te schroeven.
@geert1992 weet dat ik dat bij de 2400ac al heb gedaan.
Ik weet wat ik doe.
Maar ik ga het bij deze batterij niet doen.
Bij Zendure zitten geen zegels en als je het netjes doet zal dit de garantie niet beïnvloeden. (Geheel eigen risico)
Maar het is inderdaad niet de bedoeling om dit te doen.

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:58
Ik heb totaal 22 panelen. Zijn twee verschillende systemen. Elk systeem heeft 11 panelen. Goodwe en Solaredge. Maar daar zal het toch ook niet aan liggen (hoop ik)?
a2aan schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 16:54:
[...]

Hmja, goeie, om naar eventuele 3-fase-effecten te kijken, al kan ik zelf zo snel niet bedenken hoe dat kan aangezien:
  • Met 5kW productie het onwaarschijnlijk is dat er op één fase continu precies 600W 'over' is (en 600 is 1/4 van de ingestelde 2400, dus ook niet 1/3)
  • De P1-weergave in de Zendure app gewoon die 5kW export naar het net weergeeft (totaal over de drie fasen), dus dan lijkt het gek als de aansturing maar 1 fase zou 'zien'
Wel een zeer interessante casus. Als @mavical ooit achter de oorzaak komt (bijvoorbeeld via Zendure support) zou ik het wel nuttig vinden als die hier gedeeld wordt.

• hemertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 00:06
MikeyMan schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 15:10:
[...]

Er was geen wifi verbinding. Maar kon hem wel in de app zien. Verbinding was dus via bluetooth. En dan kun je naar de instellingen/netwerkinstellingen. Op het moment dat je dan de 'wizard' start gaat ie ergens naar zoeken. Naar ik aanneem bluetooth of wifi hotspot. En dat blijft leeg.

Zonder dat vinkje kun je niet verder ook.
van de 3 sets die ik ontvangen had deed 1 bij ontvangst al dit gedrag
ook deze is onder RMA vervangen
kreeg deze met geen mogelijkheid online en zichtbaar

ik herken jou ervaringen

Gasloos 2019 + WP Panasonic H-serie 7kW + 300 liter boilervat + PV 12.415Wp + Home Assistant + Hyundai Ioniq 6 First Edition + Zaptec laadpaal

[...]

Nee, hold your horses :) Niet te snelle conclusies trekken. Je vroeg of de AB3000L er op past, het antwoord is nee. Maar of dat erg is.... Wacht het gewoon even af, om 10:00.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• hemertje
Ben(V) schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 14:49:
Heb je de off-grid aanstaan?
Die verbruikt nogal wat power ook al heb je niets aangesloten.
Ook verbruikt hij standaard wat vermogen dat door Hems niet wordt bijgeladen.

En kalibratie is bij een nieuw systeem altijd verstandig.
Even handmatig ontladen tot 5% en dan weer terug naar max.
ik wil externe ventilatoren aan/uit gaan schakelen via de offgrid wcd nav de inverter temperatuur
wel of geen goed idee?

Gasloos 2019 + WP Panasonic H-serie 7kW + 300 liter boilervat + PV 12.415Wp + Home Assistant + Hyundai Ioniq 6 First Edition + Zaptec laadpaal

hemertje schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:57:
[...]

ik wil externe ventilatoren aan/uit gaan schakelen via de offgrid wcd nav de inverter temperatuur
wel of geen goed idee?
Waarom zou dat geen goed idee zijn?
Zolang je zorgt dat hij niet elke 5 minuten aan en uit gaat.
Persoonlijk zou ik hem aan laten gaan bij bijvoorbeeld 40 graden, en uit laten gaan als hij een bepaalde tijd onder een bepaald vermogen komt.

• Rik57
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 23:05
apox schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 18:09:
Weer eentje met brandschade/smeulen van de connector tussen omvormer en batterij, deze persoon had zijn installatie al in dienst van november, 3 batterijen op 1 solarflow 2400AC. Ik[Afbeelding]
Ze zouden eventueel op die plaats de kans op problemen kunnen verkleinen door voor nieuwe modellen hun contactpunten uit te voeren zoals sommige andere merken, dubbele stiften per pool.

• hemertje
geert1992 schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:03:
[...]

Waarom zou dat geen goed idee zijn?
Zolang je zorgt dat hij niet elke 5 minuten aan en uit gaat.
Persoonlijk zou ik hem aan laten gaan bij bijvoorbeeld 40 graden, en uit laten gaan als hij een bepaalde tijd onder een bepaald vermogen komt.
ik vind het zelf een heel goed idee

maar ben benieuwd naar het verhaal achter de reactie van Ben met dat de offgrid contactdoos extra veel vermogen zou verbruiken?

hemertje schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:12:
[...]
maar ben benieuwd naar het verhaal achter de reactie van Ben met dat de offgrid contactdoos extra veel vermogen zou verbruiken?
Die gebruikt zo'n 6 Watt extra.

• Henkoes
Taro schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 22:54:
[...]

Nee, hold your horses :) Niet te snelle conclusies trekken. Je vroeg of de AB3000L er op past, het antwoord is nee. Maar of dat erg is.... Wacht het gewoon even af, om 10:00.
Ja dat is erg, want die heb ik :(
Henkoes schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:21:
[...]

Ja dat is erg, want die heb ik :(
Nee, je trekt echt veel te snel conclusies. Wacht nou gewoon morgen even af, dan zal je zien dat je zorgen onterecht zijn.

• Henkoes
Taro schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:22:
[...]

Nee, je trekt echt veel te snel conclusies. Wacht nou gewoon morgen even af, dan zal je zien dat je zorgen onterecht zijn.
Ik ben benieuwd! Straks is het een inverter frankenstein hub om 1 grote batterij te maken uit meerdere

• bilgy_no1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:39
Taro schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:22:
[...]

Oh cool! Adapters waarmee iedere batterij compatible wordt met iedere omvormer!!!

😂😂😂

• hemertje
Taro schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 23:18:
[...]

Die gebruikt zo'n 6 Watt extra.
no big deal dus... d:)b

• Aardedraadje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:39

Aardedraadje

Met kabelschoen

[...]

[Afbeelding]

Hij probeert het wel.
[Afbeelding]
Totale spanning klopt wel maar er gaat iets mooi mis in de cellen of in het bms (of beide). 3.6V is voor LFP zo'n beetje de max. En onder de 2.7 is een cel eigenlijk wel dood.

Jij ziet 5,11V als max. Die is zwaar overladen als die meting klopt. Die andere cel met 1V is zo goed als dood.

Het lijkt dat er wat mis is gegaan tijdens een testcyclus en de batterijen fors in onbalans zijn geraakt. Maar dan had het bms in moeten grijpen (en de cel gaan gassen?) dus ik twijfel aan de meting.

Edit: @peterbier ondertussen heb ik een bron gevonden waarin getoond wordt dat een LFP-cel overladen kan worden tot dit soort hoge spanningen voordat er serieuze venting of runaway voorkomt.

Dat maakt de meting die jij ziet, plausibel. Dus zou ik die AB3000X zo snel mogelijk voorzichtig wegzetten op een veilige plek en laten ophalen. Niet meer zelf proberen werkend te krijgen. Je hebt mogelijk een dode cel maar nog belangrijker een overladen cel in dat ding zitten met kans op gasvorming of thermal runaway, geen mooie situatie.

Ik twijfel nog steeds aan die meting maar plausibel genoeg om het zekere voor het onzekere te nemen.

[ Voor 60% gewijzigd door Aardedraadje op 22-04-2026 04:58 ]

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 05:47
Zoomzoom schreef op dinsdag 21 april 2026 @ 17:56:
[...]

Jazeker dat wel... vraag is in hoeverre zenki dit goed meeneemt in de berekeningen... geen idee. We zullen zien wat het brengt
Dit was meer mijn vraag aan het Zenki gebeuren :p
Hier zie ik met deze temperaturen en zon op magische wijzen 7kW naar het grid toegaan.
Zou mooi zijn geweest als je Zenki ook je basisopstelling zou kunnen aangeven. "X" kWp op Azimuth.

Op goedkope uren laden terwijl er een overvloed is aan zon op die dag zelf is zonde.

Daarom geen Zenki meer voor mij.

[ Voor 11% gewijzigd door elektriekert op 22-04-2026 05:47 ]

Pagina: 1 ... 231 232 Laatste

Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord. Dit betreft daarnaast geen slowchat topic. Overweeg eerst of je bericht ook voor anderen relevant is voordat je deze plaatst. Adviseren over, hinten op of vragen naar shoppen zonder BTW in het buitenland is niet toegestaan. En blijf on-topic.

Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.

Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.

Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.

Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.