Na nogal wat gehannes om oude 'cruft' van @gielz HA van zomer vorig jaar weg te krijgen (entities bleven bestaan, en na restarts terugkomen, hoewel nergens in de GUI te vinden), heb ik sinds gistermiddag toch mijn 2400 Pro draaiend met gielz HA. Eerst even naar 100% geladen, en vannacht NOM. Heel blij mee. Gielz HA is echt mooi geworden, top. Hoop er snel 4 panelen op aan te kunnen sluiten, want: leuk.
Ik blijf het fascinerend vinden dat wij solar/battery-nerds, ondanks dat het alleen maar geld kost, en weinig oplevert, dit zo leuk vinden. En ergens ook weer niet. Want het is natuurlijk de kers op de taart van de zelfopwek. Het is nu 7:20 uur, en hij staat al weer met 1200W zonnestroom op te laden. Magistraal dit
Ik blijf het fascinerend vinden dat wij solar/battery-nerds, ondanks dat het alleen maar geld kost, en weinig oplevert, dit zo leuk vinden. En ergens ook weer niet. Want het is natuurlijk de kers op de taart van de zelfopwek. Het is nu 7:20 uur, en hij staat al weer met 1200W zonnestroom op te laden. Magistraal dit
:strip_exif()/f/image/dEfjzgj53GoysRDdmbRLG6Kc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/72U0bqKxjFERgjhkbMex5QzL.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/S98HmcNQ8GjouvEAivTpEJai.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YZG4TsElVdiBYhY0mbGASfrW.jpg?f=fotoalbum_large)