Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>
Werken via wifi met elkaar, op hetzelfde netwerk dus allemaal in hetzelfde bereik, niet bedraad.Hippe Lip schreef op vrijdag 13 maart 2026 @ 23:27:
Omdat ik zit te kijken of Zendure bij me past, loop ik van alles na, zoals locatie en aansluitingen. Helaas kan de accu niet in huis staan. Wel heb ik een bijgebouw op ca. 25 meter kabellengte afstand staat. Daar heb ik een extra groepenkast (onderverdeler) waar de accu op aangesloten kan worden.
Nu vraag ik me af hoe ik de P1-data daar krijg. Ik zie van alles over gebruik van een eigen Zendure-meter met CT’s of een P1-meter van Zendure, maar ik kan nergens vinden hoe die communiceren met de accu.
En als dat met een kabeltje gaat, hoe lang mag die kabel dan zijn? Aparte kabel of over LAN?
Het is sowieso te ver voor een betrouwbare draadloze verbinding.
Waar kan ik deze info vinden?
[ Voor 3% gewijzigd door klump4u op 14-03-2026 06:40 ]
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽, Maxima MPM 7L 🥐
Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Algemene en uitgebreide vragen, NEN1010 discussies, etc. mbt elektrische installaties die los staan van Zendure horen in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.