https://www.taltion.nl, https://www.trekhaakkoffer-huren.nl, https://www.fietsendrager-huren.nl, https://www.fietskar-huren.nl
Hier met ios ook 0W en heb hem ook al meerdere keren toegevoegd. We zullen nog even geduld moeten hebben, is iets wat zendure blijkbaar nog moet fixen.peterbier schreef op woensdag 24 december 2025 @ 19:07:
[...]
Zou inderdaad kunnen.
Ik heb hem wel in de lijst alleen geeft hij 0 watt.
Nu ook offline.
Data komt bij HA en HomeWizard wel binnen.
HA uitzetten heb ik ook al geprobeerd.
Wacht wel een update af.
[Afbeelding]
ENERGIENERDS.NL | full electric | 11,5kWp | 27 kWh LFP | EV 51 kWh|
Hier ook 0W bij de HW P1, maar bij eigenschappen van de HW P1 in de Zendure app zie ik de netwerk naam ook niet en dat valt onder voorwaarde 3 toch?
Is die naam bij degene waarbij het wel werkt wel zichtbaar?
Ze zitten hier wel op het zelfde netwerk.
Verder zag ik bij het instaleren 4 ip adressen de ander drie waren van HW sockets, zenduren kan die kennelijk ook niet onderscheiden.
Is die naam bij degene waarbij het wel werkt wel zichtbaar?
Ze zitten hier wel op het zelfde netwerk.
Verder zag ik bij het instaleren 4 ip adressen de ander drie waren van HW sockets, zenduren kan die kennelijk ook niet onderscheiden.
Inderdaad geduld.mrme12345 schreef op woensdag 24 december 2025 @ 21:10:
[...]
Hier met ios ook 0W en heb hem ook al meerdere keren toegevoegd. We zullen nog even geduld moeten hebben, is iets wat zendure blijkbaar nog moet fixen.
Wel mooi dat ze het willen toevoegen.
Ook nog geprobeerd met alle dns filters uit maar ook niet.
Ik wacht het af.
Ik las dit op de website van Zendure. Geldt dit ook als je 2 omvormers hebt aangesloten op 2 aparte groepen en fasen? Want ik kan mij niet voorstellen dat een installateur alleen komt om het te checken en dan een handtekening zet. Of daar iig genoeg geld voor vraagt. Mijn ervaring is dat ze meestal hun eigen batterij systemen willen verkopen.Als je twee of meer SolarFlow 2400 AC-units met elkaar wilt verbinden en een AC-uitgangsvermogen van meer dan 2400W nodig hebt, raadpleeg dan een erkend elektricien om de elektrische veiligheid en een correcte installatie te garanderen. Met de hulp van een elektricien kun je het uitgangsvermogen in de Zendure-app instellen op het maximale niveau van 7200W, maar dit vereist jouw handtekening én het uploaden van de installatiedocumenten van de elektricien.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Zendure is een redelijk bedrijf. Ik heb goedkeuring voor 7200/7200 gekregen door het uploaden van een factuur, een document met toelichting over de elektrische installatie en een foto.Pakhaas schreef op woensdag 24 december 2025 @ 22:46:
[...]
Ik las dit op de website van Zendure. Geldt dit ook als je 2 omvormers hebt aangesloten op 2 aparte groepen en fasen? Want ik kan mij niet voorstellen dat een installateur alleen komt om het te checken en dan een handtekening zet. Of daar iig genoeg geld voor vraagt. Mijn ervaring is dat ze meestal hun eigen batterij systemen willen verkopen.
Als je het zelf hebt aangelegd en een passende opleiding hebt, dan voldoet een diploma/certificaat/etc. incl. een beschrijving ook.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Bedankt!Taro schreef op woensdag 24 december 2025 @ 23:05:
[...]
Zendure is een redelijk bedrijf. Ik heb goedkeuring voor 7200/7200 gekregen door het uploaden van een factuur, een document met toelichting over de elektrische installatie en een foto.
Als je het zelf hebt aangelegd en een passende opleiding hebt, dan voldoet een diploma/certificaat/etc. incl. een beschrijving ook.
Ik zal iemand zoeken die de boel wil aansluiten zodat ik dat dan ook kan uploaden.
- Taro
- Niet online
Dan is het beste om te doen:Pakhaas schreef op woensdag 24 december 2025 @ 23:08:
[...]
Bedankt!
Ik zal iemand zoeken die de boel wil aansluiten zodat ik dat dan ook kan uploaden.
- Beschrijving/offerte/plan wat je wil realiseren.
- Factuur verwijzend naar de opdracht/beschrijving.
- Foto van de realisatie.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Met de firmware update is ook de temperatuur aanwijzing van de batterijen gewijzigd van graden C naar Fahrenheit. Bij anderen ook zo? Ik dacht eerst dat de landinstelling misschien gewijzigd was maar die staat nog op Nederland. Kan in de app ook niet vinden waar je dit aan kan passen.
Hier niet veranderd.jakamp schreef op woensdag 24 december 2025 @ 23:50:
Met de firmware update is ook de temperatuur aanwijzing van de batterijen gewijzigd van graden C naar Fahrenheit. Bij anderen ook zo? Ik dacht eerst dat de landinstelling misschien gewijzigd was maar die staat nog op Nederland. Kan in de app ook niet vinden waar je dit aan kan passen.
- Taro
- Niet online
-> Profiel -> Instellingen icoontje rechts bovenin -> Temperatuureenheid -> C.jakamp schreef op woensdag 24 december 2025 @ 23:50:
Kan in de app ook niet vinden waar je dit aan kan passen.
Let op:
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Uitgebreide vragen/input mbt elektrische installaties bij voorkeur in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.
Gebruik de zoekfunctie voordat je vragen stelt, veel vragen zijn hier al eerder én meerdere keren beantwoord.
Eerdere berichten over de Zendure Hyper 2000 en Zendure Ace 1500, zie het eerdere topic: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Verschillende merken en type accu's graag in het algemene topic vergelijken: Het grote plug-and-play thuisaccu's met een stekker topic.
Uitgebreide vragen/input mbt elektrische installaties bij voorkeur in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 3.
Eventuele bugs of feature requests voor Zendure producten kan je hier indienen: https://support.zendure.com/portal/en/home en stuur altijd het serienummer van het betreffende apparaat mee.
Home Assistant integratie voor Zendure: Zendure producten in Home Assistant integreren deel 2.
Homey inrichting voor Zendure: Zendure Batterijen Slim aansturen met Athom Homey.